BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,98
KATEGÓRIA: digit. illusztráció
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. június 14. 09:55
  • érzékenység: ISO 100
  • objektív: Sigma 15-30/3,5-4,5
  • rekeszérték: f 19
  • zársebesség: 30 mp
2004.06.09

A VILLÁM IGAZI, NEM PS (a szín miatt tettem ebbe a kat.ba) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2006. február 7. | 11:51 | Cof666

Gyönyörü pillanat felvétel.Imádom a villámokat és igen kevesen fotózzák jól.Neked azt hiszem sikerűlt....

seerdani válasza:
köszönöm, jól esik, hogy ennyi képemet megtekintetted :)

2004. június 30. | 11:48 | - myself -

HI! Voltam most nyaralni, es 2x is volt csunya-gonosz ido. Vagyis elkezdtem villamokat vadaszni, de hiaba. Neked is volt FujiFinepix 602Z ugye? Ott hogy lehet beallitani a 30 mp exot? En probaltam S fokozaton, de ott max 3mp jo. Ha meg M be allitom be, akkor is max 15mp-t lehet. Viszont ott meg a kepbol csak egy feher folt lesz... Ejszaka kozepen! Mar azon gondolkodtam, hogy inkabb ilyen sorozatfelvetelt keszitek a villamrol, mert akkor lehet, hogy elkapok 1et.
Van tanacsod?

A.

seerdani válasza:
M-ben fotózz, ott van 15 mp.
sötét helyre menjél, akkor nem lesz túlexpós
olyan 4-es f körül érdemes próbálgatni s602-essel, ha jól emlékszem.
Sok sikert!

adott pontszám: 5
2004. június 16. | 16:30 | Serok

Ez is szép, de az erdeti hangulatosabb számomra.
Javaslatom a kép (hez írt értékelések alapján): az ilyen csurgesz féle megjegyzéseket bátran lépd át! No comment...

seerdani válasza:
nem vagyok képes átlépni, nem az én stílusom...
Köszi

2004. június 16. | 09:30 | dewey

Köszi.
Amilyen időjárási viszonyok vannak napjainkban szerintem egy-két napon belül lesz alkalmam kisérletezni :-(, ha összejön valami felteszem, ha még mindig nem megy jönnek a további kérdések... :-)

seerdani válasza:
Én már nagyon várom a következő vihart, most készítem a sufni tunningos távkioldót!

adott pontszám: 5
2004. június 16. | 09:18 | dewey

Valahol lejjebb már írtál néhány szót a villámfotózás titkairól, engem az érdekelne, hogy hogy sikerül ilyen élesre? Manuáis élességállítás? A másik kérdésem pedig az, hogy használsz valamilyen szűrőt, vagy bármit, hogy ilyen hosszú záridő ellenére is ilyen sötét? Főleg a s602-essel készített képeid esetében (nekem is az van, de még nem sikerült használhatót produkálnom :-((

A kép egyébként szerintem minden szempontból tökéletes és példa értékű.

seerdani válasza:
VÉgtelenre állítom az obit, és a (majdnem) legnagyobb f-et használom. Anagylátószögü obi ilyenkor szinte a teljes tartományban éles képet ad. SZóval manuálisra álítom az obit, AF-ben nem lehet ilyenkor "dolgozni". A kis rekesz miatt ilyen sötét, nem használok szűrőt.
Köszi
Ha van még kérdés, csak nyugodtan tett fel itt, hátha más is tanul belőle valamit.

adott pontszám: 5
2004. június 15. | 15:07 | TcT

na igen, az eredeti szinnel tenyleg sokkal jobban nez ki, ennel viszont egyaltalan nem zavaro a lampa fenye. termeszetesen egy 5ost minimum ez is meger ;)

seerdani válasza:
: )
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. június 15. | 12:15 | zetec-s

Gondoltam megnézem a módosított változatot is. A kép tetszik, jó ez a szin. Igaz hogy nem természetes, de mégis kellemes ránézni. Elérte a célját a szinezés szerintem:)

seerdani válasza:
Köszi
Nekem ez tetszik jobban...

adott pontszám: 5
2004. június 15. | 11:22 | thoma65

Ez még fantasztikusabb látvány, a kompozíció itt is remek :), ez a különleges színvilág nagyon izgalmassá teszi, nagyon jó kép - az eredeti nekem mégis jobban tetszik.

seerdani válasza:
Nem baj : )
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 23:55 | R_Rabbit

Remek felvétel, különleges színvilág. Grat!

seerdani válasza:
Köszi!
Ma délelött felteszem az eredetit is, majd nézd meg....

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 19:40 | jancsika1978

Szóhoz sem jutok, a pontszám magáért beszél...

seerdani válasza:
Köszi szépen!
Feltöltöm még ma délelött az eredetit, ,ajd nézd meg, ha van kedved...

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 16:58 | - myself -

Hello!

Nekem nagyon tetszik az osszes keped, es ezert szeretnem megtudni a trukkjeidet :)

- sephia... ezt hogyan ered el photoshopban? Sajnos en total amator vagyok, szoval ha van idod, es kedved, akkor ird le nekem legyszi az egesz menetet lepesrol lepesre

- villam. Hat ez egy olyan dolog, ami szamomra rejtely, hgoy hgoyan kapod el oket. Ott csucsulsz egy vihar kozepen, es kozben vakon kattintgatsz, hatha elcsipsz egy villamot? Ez szamomra kicsit hihetetlennek tunik. Bar mivel senki nem tudja, hogy a villam hova fog becsapodni, ezert megis szamomra csak a veletlen a megoldas. Mennyi ido alatt fenykepezel le egy villamot? Pl. az a pados-balcsis-villamos az nagyon tuti! Le a kalappal.

Szoval en csak tanulni szeretnek. Es ha van idod, nagyon megkoszonnem, hogy irsz nekem. Talan egybol mailre, mert nem akarom a tobbieket zavarni :)

Koszonettel: Attila
e-mail: my.email@freemail.hu

seerdani válasza:
Sephia:
PS-ben hue/saturation
colorize, aztán tologatom a felső csúszkát addig, míg meg nem tetszik a szín.
Villám: előre megkeresem megfelelő helyszínt, és a megfelelő képkivágást, és amikor jön a vihar, akkor 30 másodperces expókat készítek. Ha nincs rajta villám, törlöm, ha nem, akkor nem : )
Türelem kell hozzá, valamikor nem jön össze, de tudod, nem adom fel! : )
Köszi!
Ha van még kérdés, tedd fel itt, hátha a többiek is tudnak belőle tanulni.

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 16:18 | bernis

Olvastam az előző hozzászólásokat, azt hiszem többeknél van némi félreértés. Pld. a "gépirígység". Ez az a téma, aminél tkp. tökmindegy milyen a gép, két dolog kell csak, legyen hosszú záridő és manuálisan állítható belende, és lehgyen állványon. A többi tökmindegy, mert a blendét úgy is csak próbálkozásra lehet beállítani - és még így is lutri, mert nem minden villám villan egyforma fényesen -, egy elfogadható minőségű objektív meg végtelen állásban minden beavatkozás nélkül is éles képet készít. Ami még kell: némi bátorság, sok türelem és szerencse. Száz szónak is egy a vége, egy ilyen kép elsősorban a készítőn és a körülményeken múlik, nem a géptípuson. Nekem külön tetszik, hogy a szobor is bele van konponálva, az meg igen szerencsés, hogy éppen "ellensúlyozza" a villámot.

seerdani válasza:
Szerintem is majdnem mindegy, ezt bizonyítja a két előző villámos képem, amit s602-essel készítettem, mégis a fotozz.hu legjobb képei között szerepel.
Köszi szépen!

2004. június 14. | 15:04 | viratti

a munkádat,stilusodat

seerdani válasza:
Köszönöm, ez megtisztelő!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 14:59 | viratti

valahogy felismertem gratula hozzá kell tenni az elözö villámok szinvilága jobban tetszett ez nekem tul ps

seerdani válasza:
valahogy felismerted? Mit? a villámot?
Köszi!

2004. június 14. | 14:12 | SzaSza123

Nahát, nahát... Micsoda vita-lavina indult itt meg. Úgyhogy én is folytatom csak azért nem fogok szigorúbban értékelni egy képet, mert jobb géppel készült, és csak azért nem fogok elnézőbb lenni, mert gyengébb géppel készült. Az említett villámos kép nálam emellett a kép mellett jóindulattal is csak 3. Csak azért meg nem fogom lehúzni ezt a képet, mert profi géppel lett készítve. Kompakttal is lehet jó képet csinálni, csak tudni kell bánni vele, persze, hogy nem olyan mint egy tükörreflexes.... De könyörgöm.... most akkor kategória, meg gép szerint adunk jegyeket a képekre???

seerdani válasza:
Szerintem sem gépfüggő, nézze meg a többi villámos képemet (s602-essel készültek) itt....
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 14:09 | medveh

Nogyon szép ez is érdemelne kreditet, de sajnos nekem sincs elég. Tőled már láttunk villámos képet de ez olyan csoda amit nem lehet megunni. Ha a háttér nem PS-el készült volna akkor az én mesém is tovább tartott volna, de így csak egy ötös és kész :)

seerdani válasza:
A háttér NEM PS-el készült, csak módosítottam az egész kép színén....
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 13:45 | Rene11

Nagyon jó kép lett ez is.
Csak gratulálni lehet hozzá!

seerdani válasza:
Köszi

2004. június 14. | 13:06 | csurgesz

Ez szubjektiv, de nézzétek meg JM26 villámos fotoját, nem sokkal ezután van fennt. Ha abban a pillanatban nem egy 50.000 HUF-os kompakt van a kezében, hanem egy ilyen 500.000 HUF-os gép, mint amivel ez készült, melyiket itélnétek jobbnak?

seerdani válasza:
Istenem, te tényleg azt hiszed, hogy profi géppel könnyebb fotózni??? Hát nagyot tévedsz! Fogadjunk bármibe, ha akkor odaadtam volna neki a gépemet, azt sem tudta volna, mit csináljon vele.... (ezzel nem őt akarom bántani)
Te komolyan gondolod (valószínüleg igen, mert arra ötöst adtál), hogy az a kép jobb ennél? Full életlen, vagy bemozdult, azt nem vetted észre? Ha nem vetted észre, akkor már nem is zavar, hogy itt azt írod, hogy ez nem is igazi villám......, hiszen nyilván nem jó a monitorod.
Úgy gondolod, hogy olcsó gépel nem lehet jó villámos képet készíteni? Akkor kicsit nézelődjél a képeim között...., ott találsz két villámos képet, amit s602-essel készítettem.....

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 12:57 | IceCat

"Tetszik" az 5let, hoyg a villám elkapott pillanat! ;DDD
Szerintem nagyon jó lett, jó az a szobor ott mint fix pont aki nem tud elmenekülni, hiába a vihar :))
A színválasztás is jó, és még azt is elhinném, hogy valódi, ugyanis az első villámképem után leesett az állam, hogy a képen az ég lila :)))
Szvsz. elég ha te tudod, hogy akinek a véleménye számít neked, az mit mond a képre....

seerdani válasza:
Igen, elég furcsa színek tudnak kialakulni, ezt már én is észrevettem....
Köszi szépen!

2004. június 14. | 12:31 | csurgesz

Kedves Pvyktor, sajnállak, ha már láttál ilyen szinü eget, illetve irigyellek hogy már éltél tul atomvillanást. :)
Szoval villám + szobros elötér és már hulljanak az ötösök? Ha másért nem azért nem ötös, mert a fa takarja a villám egy részét. Én egy senki vagyok és biztos nem is értke hozzá, de nekem akkor sem ötös. Üssetek agyon, vagy olvassatok rám cigányátkot, de nem fogok ötöst adni, mert nem érzem annak.

seerdani válasza:
"mert a fa takarja a villám egy részét"

Gratulálok, most aztán jól belekötöttél : ))))))))

2004. június 14. | 11:34 | Haniboy

Ez digitális villám http://index.hu/tech/digicam/fotozz/fotot_megmutat?Foto_ID=20098

Bocsi Dani, de az ilyenektől eldurran az agyam.

seerdani válasza:
Köszi Haniboy!
Nekem is eldurant, de már minden rendben, mert 2 óra múlva már a barátnőmmel strandolunk a Balcsiban, és ez a lényeg ; )

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 11:33 | viKING

Gratulálok! Szép lett!

seerdani válasza:
Köszi viKING, és szia : )

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 11:22 | Doverlord

Nézte az "elkeserítő" 4-eseidet. :-) Ne hagyd magad. Ez egy nagyon jó kép. A vörös meg legalább nem a megszokott. GRAT a képhez! Aztán semmi elkeseredés!

seerdani válasza:
Du. megyek a barátnőmhöz, úgyhogy nincs okom az elkeseredésre ; )
KÖszi!

2004. június 14. | 11:20 | SzaSza123

Nem értem az embereket.... Ez a kép nem négyes. Miért? Ha a dig.ill-ben van akkor 5-ös vagy mi?
Kedves csurgesz: mi is az az apró hiba? Az általad vélt kategóriatévesztés? Ne a kategóriát nézzed, hanem a képet, az a lényeg!!!! A kategória sok esetben teljesen szubjektív dolog... van akinek ez... van akinek az.... Ez kőkemény természet-fotó, de ha rajzohatsz egy mezőre paint-ben egy bazi nagy villámot, meg befestheted lilára a hátteret, na az már digill. Kár érte, reméltem, hogy ez lesz a legjobb villámos fotó az oldalon, de erről már lemaradt... :(((
Viszont, ha ez a kép nálad 4-es, akkor a többi villámos hányas??? Vagy mi az 5-ös??? Apró hiba... LOL. Na mind1.
Nem szoktam így beirogatni, de ez most kijött belőlem. Legszívesebben 6-ost adnék, hogy visszabillentsem az átlagot 5-re ;))
seerdani neked meg nehogy elmenjen ilyenektől a kedved. Inkább olvasgasd a többi véleményt ;))

seerdani válasza:
Kicsit elment a kedvem, de délután megyek fürdeni a Balcsiba kedvesemmel, úgyhogy ennek tudatában semmi nem tud hosszú távon elszomorítani ; )
Köszi a segítséget!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 11:19 | browny.hu

Totál rendben van a kép, tetszik az új szín amit kapott, látványos, jól kivitelezett szóval minden oké.

Csurgesz meg jön a "nem tetszik a bugyi" szintű problámával. Sztem érted mire gondolok :(

seerdani válasza:
értem én : (
Köszi Barnus!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 11:16 | Sailer

Igy van, ne keresedj el! Szerintem a többi válemény "eloszlása" jelzi a valós esetet! Amúgy a kép nagyon tetszik, lehet hogy a szoborg még vágtam volna, de így is nagyon jó! (a szineket megbeszéltük... :-))) )

seerdani válasza:
Köszi : )

2004. június 14. | 11:15 | pvyktor

Tényleg ne hagyd, hogy bárki elvegye a kedvedet! Én mindig mondtam, hogy a fotozz.hu legjobb képeinek átlaga 4,97-4,99 között van :)
Nem tudtam, hogy PS-el színezted ilyenre, de szerintem egyáltalán nem természetellenes. Van, amikor hasonló színű az ég.
Az eredetit nem tervezed nyilvánosság elé tárni? Kíváncsi lennék rá.
Üdv: pvyktor

seerdani válasza:
Lehet, holnap feltöltöm az eredetit......, de szerintem ez jobb.
Köszi a bíztatást!

2004. június 14. | 11:15 | Zs-

Ne hagyd, hogy elmenjen a kedved az ilyen csurgesz-ek miatt! Az első felháborodás után körberöhögtem, amit írt, fogd fel Te is így! :))
Ilyet szól, "egy villám nem ilyen" :DDD

Valld be, Dani, kézzel festetted az egészet! Vagy, mégjobb, PhotoShop Lightning effekt :D
Miért, milyen egy villám, okostóni? Mutass egyet :) Kis záridő.... lol.....

seerdani válasza:
Pedig nagyon elment a kedvem : (
De du. megyek a barátnőmhöz, úgyhogy vissza fog jönni, biztos vagyok benne : )))

2004. június 14. | 11:07 | funtasy

Nincs mit! :)
Olvastam csurgesz értékelését, amiatt ne menjen el a kedved! Van ilyen kákán is csomót kereső fajta, ne törődj vele, inkább nézd meg az Ő képeiket és a Tieidet! :) Szerinted melyik portfólió a jobb? ;oDDD

seerdani válasza:
Nem sok képemnél érdekel mostanában az átlag, de ezért a képért elég sokat dolgoztam (nem hiszem, hogy ő próbálkozott a témával), és nem látom be, hogy ilyen indokkal ilyen átlaga legyen a képnek : (
Na mindegy, majd ebbe is beletörődöm....
Köszi : )

2004. június 14. | 11:06 | pvyktor

Zone13 meg detto ugyanazt írta, amit én :) Ez véletlen lehet?

seerdani válasza:
Biztos te vagy az más nick név alatt : )))

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 11:05 | pixeldesign

Lehet teljesen hülyeség amit írok, de ezzel a színezéssel és a belekomponált szoborral villám nélkül akár régi Szovjet kampányfotó is lehetne :)))
Amúgy meg rettenetesen jó kép, sajnálom a füled, de hát a fotózás áldozatokkal jár :)) Azt hiszem el kellen kezdenem nekem is gondolkodnom azon honnan érdemes villámot fotózni, mert ez a kép meghozta a kedvem hozzá :) Grat!

seerdani válasza:
Szia Pixel!
Jó hogy idetaláltál, mert csurgesz véleménye után bíztatásra van szükségem...
Gyere nyáron Siófokra, itt gyakran van vihar, aztán majd kimegyünk közösen ; )
Köszi

2004. június 14. | 11:05 | pvyktor

csurgesz: mert milyen egy villám? Mindegyik más, nem? És ha vörösre színezte az eget? Ebben mi a természetellenes?
De nem akarok kötekedni.
Gondoltam, hogy kap majd négyes a kép, mert nehogymár ez legyen a legjobb kép az oldalon. Csak kíváncsi voltam az indokokra. Gondoltam, hogy jót fogok nevetni. Kíváncsi vagyok lesz-e olyan, aki azzal gyanúsít, hogy Te rajzoltad a villámot és ezért ad kettest :)

seerdani válasza:
A vörös szín PS eredménye, de ezt nem is tagadom. De mi ezzel a baj?
Azért is nem rakom digitális ill. kat.ba, mert kapásból mindenki azt hinné, hogy én rajzoltam....

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 11:03 | Zone13

Gratulálok! Ennél jobb csak nagyobb szerencsével lehetne. Jó helyet találtál.

seerdani válasza:
Köszi!
SZerinted sem jó a kategória?

adott pontszám: 4
2004. június 14. | 10:59 | csurgesz

Nekem ez a villám gyanus. Lehet hogy a kis zarsebesség miatt több villámot kaptál el, mert 1 villám nem ilyen.
Nekem a vörös szin kicsit eröltetett, és nem természetes. Ebbe a kategoriába nem stimmel. Vagy elkapott pillanat, vagy digitális illusztráció, vagy valami hasonlo.
Jó, egyedi, apro hibával.

seerdani válasza:
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Mi gyanus?
Kis zársebesség? 30 másodperc kis zársebességnek számít?
Ez KÉT villám!
Miért digitális illusztráció szerinted? A színe miatt?
Akkor az összes sephia-s (barnás) portrét/képet át kellene tenni oda......
Nem értelek.......most nagyon elment a kedvem

: (((((

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:53 | aries31

Sokan belekötöttek a színbe... nekem tetszik. Lehet, hogy a kategóriaválasztáz zavaró? A hozzászólásokat olvasva olyan, mintha villámvadészok gyülekezetébe csöppentem volna. Hát, egy ilyen fotót bárki megirigyelhet! Gratu

seerdani válasza:
Köszönöm!
Nem szeretném a színe miatt digitális il. kat.ba tenni, mert a végén még azt hiszitek, hogy rajzoltam a villámokat.
Meg gondolj csak bele, ennyi erővel az összes barnás portrét is oda kellene tenni, azok is ugyanígy készültek....

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:51 | funtasy

Ma is megérte benézni, fantasztikusan jó fotó, gratulálok! :)
A színvilág telitalálat, amióta megmondtad, hogyan kell ilyet csinálni PS-ben, én is előszeretettel próbálkozom vele. Köszönet érte! :)

Kedves Admin, Szeretnék a http://index.hu/tech/digicam/fotozz/fotot_megmutat?Foto_ID=31437 kép készítőjének 1 kreditet átutalni, mert nagyon tetszik, szeretnék Tőle hasonlókat látni!

Remélem most gyorsabban fog menni, mint a múltkor, most megvan a szükséges 6 kreditem! :)

seerdani válasza:
Kösziiiiiii : ))))

Úgyis kredithiányban szenvedek : (

2004. június 14. | 10:50 |

:))) Most komolyan megtiszteltél! Nagyon köszi.:)

seerdani válasza:
; )

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:45 | Jaymz_

Azon felüll, hogy baromi mutatós, mitől ilyen szinű az égbolt?
Nagyon szép. Tulajdonképpen mi egy villámos fotó technikája?
Grat.

seerdani válasza:
PS-től : )
Eredeti színeiben nem tetszett annyira, olyan villámos fotóm már van....
Lent valakinek leírtam pár tippet, nézd meg.
Ha van kérdés, tedd fel itt nyugodtan, hogy más is el tudja olvasni.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:39 | szib77

Nagyon jó kompozíció, tökéletes kép. A szobor nélkül üres lenne. Gratulálok, nem lehet egyszerű egy ilyen képet összehozni.

seerdani válasza:
Nem egyszerű, de jó buli : )
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:39 |

Ez azért már el lett kapva. A kompozíción látszik, hogy vátad és nem csak úgy gyorsan villámfotóztál. 5 a javából.

seerdani válasza:
Köszönöm, Tőled duplán számít : )

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:37 |

Gyönyörű kép, a szobor az biza kellett oda:) Milyen szűrőt használtál? Ja és még valami, nem félsz hogy kapsz egy barackot a fejedre egy villámtól?:) Én azért félek a 203cm-es magasságom miatt:)))))........pedig naon szeretnék villámokat fotózni, esetéeg emilben leirnál néhány jótanácsot mit hogyan érdemes, mire figyeljek meg satöbii? Előre is köszi:) Gábor:)

seerdani válasza:
PS szűrő : )
Félek-félek, de hát mit csináljak, imádom a villámokat..... a következő a lámpába csapott (ami a képen van), tőlem kb. 10 méterre...még mindig zúg a fülem : ))))
Kell egy jó állvány, aminek a lábait ne húzd ki!!! És lehetőleg lógass rá jó sok súlyt. Aztán kell egy megfelelő hely, ezt érdemes már előre kinézni. kell egy zacsi, amibe majd beleteszed a gépet, mikor hirtelen elkezd zuhogni az eső. Kell egy hosszó záridő, meg lehetőleg egy nagy látószög, meg egy kis őrültség, hogy egyáltalán ki merjél menni ilyen időben : ) Fa alól NE fényképezz!! ha már nagyon közel csapkodnak, ülj be a kocsidba, ott védve vagy!!!
Hirtelen ennyi....

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:36 | saturninus

Jól elkaptad... ott leszel a Világvégénél is? Mert akkor lesz arról is egy pár jó kép... :)

seerdani válasza:
Mikor lesz? Megyek! : ))))
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:28 | vakund

Tényleg nagyon jó.
Az egész többet sugall mint egy sima villámlás.

seerdani válasza:
Ennek örülök!
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:28 | pvyktor

Gratulálok! Ennél jobb csak nagyobb szerencsével lehetne. Jó helyet találtál.

seerdani válasza:
Köszönöm!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:27 | kbk

Nagyon tetszik a kép. Szerintem a szobor nagyon kell a képre, viszont nekem egy kicsit zavaró a kép bal oldalán a belógó fa. Ettől még azonban nagyon tuti. Gratulálok

seerdani válasza:
Köszi!
Villámfotó esetén nehéz komponálni......

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:25 | Columbiapower

Én is legutolsó nagy vihar előtt kimentem és megkerestem a legjobb helyet és otthonhagytam a töltőben az akksit:))) Anyáztam egyet és hazamentem:)
Negyon jóra sikeredett! Grat hozzá!!

seerdani válasza:
Húúúú, nem irigyellek! : )))
Köszi

2004. június 14. | 10:24 | peteesz

Mindenképp vmi sötétebbet, hogy a hangsúly mégjobban a villámra kerüljön.

seerdani válasza:
oké, ki fogom próbálni...
Köszi!

2004. június 14. | 10:23 | csla

Jól tetted, látszik is rajta.

seerdani válasza:
Köszi, csla!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:22 | Predator X

Hát ritkán írom, hogy gratula, de ennél nem tudok mást mondani, el sem tudom képzelni, hogy csináltad. Grat.

seerdani válasza:
Már régebben kinéztem a helyet, és mikor jött a vihar, rohantam lefele.....aztán vártam....és izgultam, mert igen közel csapkodott......miután ez a kép elkészült, belecsapott abba a lámpába......azóta kicsit zúg a fülem : ))
KÖszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:20 | csla

Ez kérem szépen villámfotó! A javából! Érdekes, hogy egy elkapott pillanat, de mégis milyen jól komponált. Hihetetlenül feldobja az előtér. Gratulálok!

seerdani válasza:
Tudatosan rákészültem. Van még egy-két kiszemelt helyem villámlás esetére.
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:19 | Cybear

Ezt nagyon szépen elkaptad, verhetetlen villámos kép szerintem, grat!

seerdani válasza:
Azt mondod, jobb, mint a régi villámos képeim?
Köszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:15 | miczo

Döbbenetesen jó! Tüéles és fantasztikus formaju villamok, ilyet meg sose lattam. Altalaban lefele jonnek, sajatmagara egy sem kot csomot.:)))) Az alap kompoziciot nagyon jol allitottad be! Mar csak azt varna az ember, hogy a szobor megcsovalja a fejet es kalapot emeljen. :) Gratulalok!

seerdani válasza:
: )
Köszi!

2004. június 14. | 10:12 | -vadvirag-

Nem baj, ha PS, fő a látvány. :-) Egyszer hallottam valakitől, hogy sok villám lilás színű, ezért gondoltam, hogy eredeti. :-)

seerdani válasza:
Én még olyat nem láttam : (
Szerintem sem baj, hogy PS eredménye a szín. Egy csomó portré színe PS eredménye (sephia).....

2004. június 14. | 10:11 | SzaSza123

Sejthettem volna :), Fantasztikus kép... 10D... csak egy valaki lehet ;)) Már megszokhattam volna...

seerdani válasza:
Köszi, ez jól esett!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:08 | SzaSza123

Gyönyörű! Gratulálok! Nagyon jó a kompozíció, nekem is rendelhetnél 1-2 ilyen villámot ;) A szobor nagyon megdobja szvsz. Gyönyörű a villám formája is. Nagyon ötletes utómunka, mintha nem is a Föld nevű bolygón lennék :) A hosszú záridő miatt mennyi zajosodás volt? Bár a 10D már profi nem hinném, hogy túl sok :) Grat!
Van fent nekem is villámos kép, kiváncsi lennék a véleményedre!

seerdani válasza:
Szerintem egy villámos képnél nagyon oda kell figyelni a kompozícióra. Sokan azzal szúrják el, hogy azt hiszik, ha rajta van egy villám, és semmi más, akkor az jó kép, pedig nem....
Volt egy kis zajosodás, de NeatImage-val kiszedtem. Ilyen képenél nyugodtan lehet zajt szűrni, hiszen nem egy részletgazdag képről beszélünk. Megnézem.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:06 | charon200

Remekül eltaláltad a kompoziciot, ezalatt a szobor sziluettjét és az elhelyezkedést is értem. Csak a villám nem ott csapott le, jobb lett volna egy kicsit jobbrább. Mázli, hogy a jobb oldali ürességet egy picit ellensúlyozza a villám kunkorodása. Az ég eredetileg ilyen szinü?
Szóval Grat. Van egy Canon A60-am nem cserélünk? :)

seerdani válasza:
A villám ott csap be, ahol akar : )
Az ég színe PS eredménye!
Nem-nem : ))))
Köszi!

adott pontszám: 4
2004. június 14. | 10:05 | Mizger

Ez a vörös árnyalat gondolom utólag került a képre. Szerintem kár volt érte. Így az első dolog, ami eszembe jut a képet látva, hogy nagyon szívesen megnézném az eredetit. Egyébként nagyon jó kép.

seerdani válasza:
Honnét tudod, hogy kár volt érte?
Nem tetszik ez a szín?
Láttad az eredetit? : )
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:05 | Haniboy

Szép villám, de ehez a képhez inkább szerencse kell, mintsem ügyesség. Na nem leszólni akarom, csak kötekszem egy kicsit:-)

Mitől lett az égnek ilyen színe? A hosszú záridő, és a villám miatt?

seerdani válasza:
A szín PS eredménye. Nekem így jobban tetszik.
Ha eredeti színüt akar valaki nézegetni, van a képeim között pár ; )
Szerintem nem csak szerencse kell, de próbáld meg, és megtudod.... : )
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:05 | Pez

5.. De a cim nekem annyira nem begyere..
Lehetne mondjuk 2004.06.09 - A varos szelerol

seerdani válasza:
Szerintem a dátum sokaknak eleget mond : (
KÖszi!

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:04 | peteesz

Zseniális! Gratulálok! Engem a szobor nem zavar, inkább a keret nem tetszik, de ez az én szubjektív véleményem...

seerdani válasza:
Köszi!
Milyen keretet javasolnál?

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:01 | -vadvirag-

Még sosem láttam ilyen színű égboltot villámláskor, nagyon különleges! :-) A szobor sziluett és a móló(?) a két szélen szépen keretezi a fotót. Jól látom, hogy ott valamibe bele is csapott? :-) Gratu!
Üdv és jó fényeket! :-) Vadvirág

seerdani válasza:
A szín PS eredménye!
A következő villám a lámpába csapott (tőlem kb. 10 méterre), még mindig zúg a fülem : )
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 10:01 | SchefferJ

Szép kép, jól sikerült a kompozíció. Ilyenkor beállítod a gépet és 30 mp-ként nyomkodod a gombot, hogy hátha jön a villám? Mennyit állítasz be blendének, ISO-nak, milyen fehéregyensúlyt használsz. (Gondolom minnél nagyobb blendét, ISO100-at használsz)

seerdani válasza:
így igaz, ha van rajta villám, meghagyom, ha nem, törlöm. ISO100, f 19, be is írom.
Köszi

adott pontszám: 5
2004. június 14. | 09:58 | Zs-

Tűéles, gyönyörű. A szobor nem biztos, hogy hiányozna, ha nem lenne ott :)
Honnan készült?

seerdani válasza:
Szerintem kell az oda, anélkül sima villámos kép lenne, semmi extra.
SIófokon, a rózsekertből. A következő villám már a lámpába csapott, fél napig zúgott a fülem utána....
Köszi!