BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,43
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2013. december 17. 19:05
  • Készítés helye (ország): Magyarország
Ticcenet

Tojcinak utaltam egy kreditet a 3. (karácsonyi)bosszúpontja után, ezért a modik elvettek tőlem még 2-t :D (y) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2013. december 30. | 21:35 | mazzz

szia, csini a lány, viszi a képet. A sok zavaró ág kusza háttere viszont lehúzza, egy nagyon szűk portré formátumú vágással menthető. A négyzetes vágás nekem kissé erőltetett, a komponálás hiányzik, ellenben az élesség jó, részletgazdag minőség.

Tyus válasza:
Szia!
A kusza ágas dologra nem tudok mit mondni, így alkotta a természet.
A komponálásra viszont a 2 vastag törzs a válaszom ;)
Köszi, hogy írtál!

B.ú.é.k!

adott pontszám: 2
2013. december 23. | 14:54 | tojasosnokedli

Szeretem a természetben készült portrékat sokkal mutatósabbak tudnak lenni adott esetben mint egy műtermi kép. Itt azonban nem érzem azt hogy jól sikerült volna a képed. A lány szájtartása kicsit fura mintha éppen beszélne. Van egyfajta bevett szokás a szexi szájtartásra ugye amikor a modell egy kicsit fujja ki a levegőt lehet ez volt itt is a cél. De nem biztos hogy bejött. A jobb kéz nagyon le lett vágva ilyen formában már nem is kellene a képre mert akár azt is hihetnénk hogy nem is az ő keze. A szerkesztésben mindenképpen valami átgondoltabb megoldást javasolnék ez a középre helyezés semmiképpen nem előnyös felül is sok a tér alul viszont nagyon kevés belevágtál a lány mellébe. Ezen felül valami főfény azért nem ártott volna akár derítőlappal is egy vaku segítségével.
Kellemes ünnepeket!

Tyus válasza:
Amint lenyomom, hogy "jóváhagyás" megjelenik egy új :D
Varázslat! :D
Jhujj, úgy izgulok, vajon ki lehet az? :P

To-já-sos! No-ked-li!

Leplezetlen "imádatod" már megér egy kreditnyi ajándékot ;)
Na, akkor lássuk, ezzel mi volt a gond :D

Mind a 3, amire írtál természetben készült, úgy tűnik mégsem elég mutatós ;)

száj:
"nem biztos ,h bejött"? Most jó, vagy nem jó ? :D Nekem bejött a mimika.

kéz:
2m magasan kapaszkodni kell :D
Mi van , ha nem az ő keze? :D
Egyébként én szeretem, ha a modell kontaktusba lép a környezettel.
Szerintem idétlen lenne, ha ki lenne retusálva. (De ha nagyon zavar 3 másodperc alatt megteheted, ergo javítható hiba)

Szerkesztés:
A terv: A vé alakú ág legyen a keret!
Mondtam ,h másszon :D Ez adta meg a méreteket-arányokat. Vágás nem volt.
Ha lett volna bárhol, ugrik az ágas-bogas téma.

"semmiképpen nem előnyös" :D:D

Vágjál belőle és nem lesz középen, ezzel nem tudok mit kezdeni :D Szerintem ez sem hiba.

főfény:
Olyan vagyok, mint a renitens zsaruk ;)
"Tudja, hogy én egyedül dolgozom, főnök. Nincs szükségem társra"

Szóval nincs stáb, nincs derítős/fényes/sminkes/kellékes, nincs vaku. Természetesség és szabályos szabálymegszegés van ;) Ami vagy bejön, vagy nem.

Nem is értem mire jár a +1 pont, ha ennyire nem jön be.
Unalmas? Tucatfotó? Egyedi póz, új arc....na mind1 :D
(Nyugi csak költői kérdés, bár azt őszintén nem tudom, hogy konkrétan melyik kritikámra pöccentél fel, jó rég lehetett. Egyre emlékszem egy porténál, de oda pont nélkül írtam, miután nálam azzal jöttél elő, hogy "nem jó cím", meg "az kevés, hogy éles a téma":
adott pontszám: 2 :D:D:D:D
fura világ...majd csak kiderül).

u.i.
Egyáltalán írtam pontozható képedre? :D
igen / nem
(nincs kedvem keresgélni)

Remélem mára ennyi volt a Lúdas Matyizás, meg a magyar igazság is 3.
Remélem ennyi volt mára a nokedli menü, jóból is megárt a sok ;)

Ez már a kínos "adok egy ezrest, csak ma már ne énekelj tovább" szitu a tehetséges utcazenésszel :D Köszi! \m/ GG
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2013. december 20. | 16:53 | tymsi

Szia! A jobb oldali fát szerintem érdemes lenne kivágni a képből, nagyon sokat dobna a szerkesztésen, nekem pl úgy nagyon tetszene a fotód, és akkor a modell sem középre kerül. A "kuszaság" is megszűnne és ezáltal jobban a modellre kerülne a hangsúly. Szerintem egy próbát megér. :) ;)
Üdv. Tymsi

Tyus válasza:
Szia!
Szeretem a szimmetriát, az ágak és a középre komponálás is ezt mutatja ;)
Ha neked úgy tetszik jobban, és ettől megszűnik a kuszaság, vágd le azt a fél centit ;)

Köszi, h írtál!

2013. december 20. | 08:26 | Dani77

"Tisztában vagyok a kép előnyeivel és hátrányaival" - ezen csodálozom, mert akkor nem tudom, hogy a 4,5-öst hogy érzed reálisnak?
A 4-esre ezt írja a fotozz: jó, egyedi, apró hibával.
Ennél a 4,5-ös egy féllel jobb.
Több javítandó dolgot is leírtak ( mások is ) szeritem jogosan a képed alá.
Én nem dobálom vadul a 3asokat ahogy írtad, csak arra adok 3-ast, amely képeknél úgy érzem, hogy valamennyire kompetens vagyok.
Most megbéztem, a te adott pontjaidnak az átlaga 3,7. Az én pontozásaim árlaga 4,52. ( ezt csak arra, hogy "én is" dobálom a 3-asokat )
Ez a kép az újak között volt, azért értékeltem.Utána megnéztem a galériádat, és értékeltem egy másik képet is, arra magasabb pontot adtam.
Nem lettem hirtelen amatőr, évek óta az van írva a profilképem mellett. Az amatőr annyit jelent, hogy nem abból él az ember, a profi meg annyit jelent, hogy pénzért műveli az adott tevékenységet az ember.Teljesen mindegy, hogy profi vagy amatőr, mindenkitől lehet tanulni, mindenkinek lehet hasznos véleménye.pont te hangsúlyoztad, hogy hasznosnak jelölted, gondolom, akkor hasznos volt.
Azt írod, hogy irreálisan alacsony pontot adtam.
Így visszanézve, a 2-es is teljesen reális lett volna (elfogadható, unalmas, stb ) mert 3-asra megfogalmazott "tudatos, kreítav, javítandó"-ból, szerintem csak a javítandó igaz erre a képre.
Nekem is publikus a galériám, de szerintem a legtöbb felhasználónak az itt a fotozz-on.Most is van pontozható képem, nyugodtan írhat alá bárki aki benéz a galériámba.

Tyus válasza:
Azt hittem, csak átmeneti volt az állapotod, de ezek szerint nem :D
Most kezdjem el megint játszani a lemezt? :D oké :D

A 4,5 az az a csoport, akinek bejön a csaj és nem érdekli őket ,h pont középen van. Szerintem ez 4-es :D (Persze ettől még lehet rá 2-est adni, csak mivel te ezt 2-szer is megtetted, érdekes volt a lecsapódása. De hasznosnak jelöltem, elfogadtam a kritikád, csak nem mondtál olyan hibákat, amik indokolnák a szigorod.

Ja, most ,h mondod tényleg nem dobálod vadul :D Benyalsz mindenkinek , aztán valami szerencsétlennek random adsz egymás után két rosszabb pontot, hogy a pontozási átlagod azért működjön ;)
Egy apró részletet még kifelejtettél, én annak a tudatában adok 3-masokat, hogy tudom ,h nincs pontozási súlyom. (nagyobb súllyal, már 3,6-nál kisebbet nem adnék elvből) Szóval azok az erények hiányoznak belőled, amit én elvárok egy férfitól.
Egyenesség, őszinteség, sportszerűség, szerénység stb.
Ócska púder és magyarázkodás, amit itt produkálsz.

Továbbra is azt mondom ,h nem volt őszinte a kritikád, kedves "végrehajtó".
Adott egy éles fotó, egy szép lánnyal neked meg az jutott eszedbe Róla ,h
"Nem szép, rosszul mutat, nem túl izgalmas, közhelyes, nincs fény, hétköznapi." :D ugggyan :D

Ha azt mondod amatőr, az azt jelenti "béna" . Ha azt mondod profi , azt jelenti : "ügyes". Amiről te beszélsz most, az már más kategória, abból 4 van.
amatőr-amatőr(én, aki kattintgat egy 5 megás géppel) , profi-amatőr (te aki profi vagy, de nem ebből élsz)
amatőr-profi (aki ebből él de kókler)
porfi-profi (ebből él és Isten)

Annyiban volt hasznos a kritikád, hogy megmozgatott a kép valamennyire, a tartalma viszont amatőr-amatőrnek sem volt mondható, sokkal inkább egy megbántott, bosszúra éhes, elkeseredett valakinek a sorai voltak. "ez nem szép és uncsi 2,5 nesze" Ez egy profi kritika? :D

Sokszor különbözik a véleményem egy kép alatt az átlagtól, de azt igyekszem hosszan ecsetelni ,h nekem mi nem jön be rajta. Te ezzel szembe egy helyes csajra azt mondtad "nem szép". Érdekes dolgok ezek.

Megnézted a képet, ezt köszönöm, pontoztad, ezt is köszi. A kritika tartalma szerintem gyenge volt. Ennyi a történet. Tovább ezen már nem érdemes rágódnod.
Csak azért válaszoltam mert írtál.
Én már rég elfejetettem volna ezt az egész dolgot...
Két nap után újra ezen rugózni...eszem megáll :D

adott pontszám: 3
2013. december 20. | 00:15 | daiyen

Szia!

Számomra a haj az arc jobb felén kicsit zavaróan kusza, és a jobb keze is (gyanítom, hogy a háttér utómunkája miatt) zavaróan életlen. Persze, ez csak kötekvés, amúgy aranyos arca van a lánynak (mondjuk ez talán nem a fotós érdeme :) ). Ja, meg egy picit középen van talán.

Hajrá a továbbiakban!

Tyus válasza:
Szia!
Jáj :D

A kiengedett, egyenes haj "zavaróan kusza"?

Ez a hajviselet a pasik 90%-ának a zsánere. A hosszú, barna haj.
Te tegyük fel kicsit fújt a szél, nem tudom...akkor ez -1 pont? :D

A háttéren nem volt utómunka, de mivel a keze hátrébb volt , mint az élességi pont (ami az arc), így valóban egy kicsi életlennek tűnhet. (-1)

"Persze, ez csak kötekvés"
JHAAAAAA!
Na látod ezt dani77? :D Ez a csávó legalább megmondja mi az ábra!;) <3

Érdekes kritika volt :D

Köszi, Neked is hajrá daiyen! ;)

adott pontszám: 4
2013. december 19. | 19:07 | Blex

Hali!
A kéz probléma már kicsiben feltűnő... de hogy igazán probléma e vagy csak nekem az majd kiderül... :)
honnan érkezik és miért úgy... oda tartozik egyáltalán? :) ebben az esetben nem szerencsés ez a alsó szűkös vágás , de lehet h a formátum sem , fekvőben.
A fa keretezés kétoldalt elfogadható , a háttér mosottsága nem szép , és a világos foltok túl intenzívek.
Üdv!

Tyus válasza:
Szió!

Mondták páran a kezet, de ez borítékolható volt ;)
A miért úgy kérdésed nem egészen értem, de kapaszkodott, mert magasan volt(unk).
A kézhez a látható lány tartozik. :D

Bár most elképzeltem ,h minden ágon lenne 1-1 leszakított felső végtag. Lehetne a címe "kar-fa" :D

Szeretem, ha a háttér "piszkos" (mosatlan), bár most, hogy mondod: a világos foltok közül párat lehet, hogy érdemes lett volna kiklónozni, de valójában az egész képhez nem nyúltam komolyabban. Kicsi színezés volt. (meg egy minimális csippentés balról. 1 percnyi utómunka)
Azt hiszem ezt eddig csak te vetted észre ;) De ez olyan hiba, amit nem tudtam előre, hogy valaki majd esetleg megemlíti. Ügyes!

Köszi, hogy írtál!

2013. december 18. | 22:26 | natureeye

Én nem végeztem ruhaipari szakközépet

Tyus válasza:
Én sem ;)

2013. december 18. | 16:01 | Dani77

Igazad, van , nem jó ez az ELEVE.
Mellőzni fogom.
"Nincs átló, nincs harmad, nincs mosás, elég magasra másztuk, néztek is az öreg nénik, hogy vajon mit csinálunk :D " - a humorod nem rossz!
Nem futottunk semikor egymásba.
Találomra értékeltem 2 képet, ami "nem tetszett" - ennyi.
Nem emlékszemn, hogy írtál volna nekem valamikor is.
Nem vagyok fotós.Ha megnézed, az van a profiloldalamon, hogy :
"amatőr vagyok".
Én csak értékeltem a képedet, és olyan pontot adtam, amit reálisnak gondolok, de mopstantól majd vigyázok, hogy nehogy azt hidd, hogy pikkelek rád.

Tyus válasza:
Tisztában vagyok a kép előnyeivel és hátrányaival. Ezt egy 4-es képnek gondolom. (akinek bejön a modell puszta látványa, akár 4,5 -öt is érhet)

Természetesen nem jelenti ez azt, hogy mindenkinek azt kell rá adnia, de ha valaki ennyire máshogy látja, elmerül a szakmaiság mocsarában, azt illene jól megindokolni.

Te próbáltál szakmázni és lenézően annyit sugalltál, nem is vagyok fotós, bezzeg te az vagy ;) Oké, ez is lehet egy érv, de a pontozáshoz kevés és nem elegáns.

Most hirtelen amatőr lettél? Hmm...Akkor mire fel ez a "csak fogtál egy gépet" duma? :D

Nyugodtan írhatsz nekem kritikát, csak fura volt ,h egymás után 2-t is értékeltél és nem éreztem őszintének.

Én is vadul dobálom a 3-masokat, de igyekszem jól megindokolni, tanácsokat adni, sosem volt az érv, h "nem jó" . Megmondtam ,h szerintem mi nem jó, és mitől lenne jobb.

Belőled csak rosszindulat sugárzott, és egy irreálisan alacsony pont. Mindez 2-szer egymás után, és kb 10 perc alatt :D Na ez volt a gyanús. Ráadásul a Danos kép elég régi, (nap képe is volt , láthattad a főoldalon).

Nem kell vigyáznod, épp ezért publikus a galériám. Csak az időzítés és a pontok szigorúsága és az indok hiánya "érdekes" égi konstellációt alkotott aminek a neve. Kis bosszú :D (mint kiderült, oktalanul)

adott pontszám: 2,5
2013. december 18. | 15:08 | Dani77

Alapvetően nem szépek a kép tónusai.
A legtöbbször szeretem a középre szerkesztést, de ez esetben nagyon rosszul mutat.
Eleve sem túl izgalmas az arckifejezés, ezt egy igen közhelyes szerkesztéssel toldottad meg.
Egy portrénál jól jönne valami karakteresebb fény az arcon, vagy esetleg valami szép fény netán csillogás a szemben.
Kicsit hétköznapinak érzem az egészet, olyannak, mint ha nem egy fotós készítette volna, hanem valaki aki a kezépe fogott egy digitális képet.

Tyus válasza:
Alapvetően mire gondolsz ? :D
Ha szereted, ezzel mi a baj? Így nőttek a fák, nincs benne utómunka.
Eleve? :D Ha így kezded a mondatot, minek kezded el egyáltalán? :D Mintha kifogásokat keresnél egy program lemondására.
Fúú..még mosogatnom kell, de eleve nem szeretem a balettet...még meggondolom srácok. Nemár!!!! :D

Közhelyes szerkesztés? Nincs átló, nincs harmad, nincs mosás, elég magasra másztuk, néztek is az öreg nénik, hogy vajon mit csinálunk :D

A lényeg a zöld és a piros ellentéte volt. A "nem szép tónusok" :D

Az utolsó mondatban viszont igazad van, nem egy fotós készítette, hanem valaki, aki fogott egy gépet ;)

Nem rémlik a neved de valamivel megbánthattalak a közelmúltban.
A másik értékelésedre még válaszolok, aztán megnézem mikor futhattam beléd.

Gondolom te fotós vagy és rosszul eshetett a kritika, ezért is kaptam mindjárt 2 gyors frutit Tőled.

Azé kösz ,h írtál, bár nem lettem okosabb. Simán más lehet az ízlésed.

A jelzőid szummázva:
Nem szép, rosszul mutat, nem túl izgalmas, közhelyes, nincs fény, hétköznapi.

Az ilyen képet én ki sem nagyítom, ezért gondoltam, hogy valamikor írtam Neked :D

adott pontszám: 4
2013. december 18. | 13:06 | cyw

Szia.
Különleges arcú leányzót találtál az erdőben!:)
Ahogy látom eléggé fotogén típus, jól áll neki a pózolás. A száját egy kicsit furcsán tartja, mintha mondani akarna valamit. A kezét pedig egy kicsit tehette volna más pózban, mondjuk arra az ágra amit fog, mert így kicsit olyan mintha éppen kapaszkodna, hogy le ne essen a fáról.
Tetszik a kép bekeretezése a fákkal, bár a jobb fából maradhatott volna több is. Élesség megfelelő, a háttér szép mosott, de egy picit akár még lehetne még jobban homályosabb.
Felülről pedig egy picit szednék még belőle, feleslegesnek látom azt a részt. Fényeid amúgy megfelelőek voltak.
További szép képeket!
üdv.

Tyus válasza:
Jól látod a dolgokat ;)
A külalakot is meg a kapaszkodást is. Magasan voltunk. Ő a fán, én meg egy létrán ;)
A bekeretezést is jó észrevetted ;)

A vágással kapcsolatban:
Elvenni könnyebb, mint hozzá tenni ;)
1 másodperc alatt az ízlésedre "szabható" ez az alapanyag ;) Ha szűknek érezted volna, az már nagyobb falat utómmunkailag;)

Neked is további szép képeket!
Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 3
2013. december 17. | 21:22 | natureeye

Helyes a kislány, és természetes is, de a megvalósítást én másképp csináltam volna. Először is a hátteret sokkal jobban mosnám, nem tenném középre, és az a kéz a semmiből ott nem jó. És aszemeken elférne még rá egy kis élesség.

Tyus válasza:
Mindenki ruhaipari Ágnes asszony szakközepet végzett? :D
Ez az örökös mosás :D
A háttér a fotó fontos része nálam, a fa és rajta egy piros-pozsgás alma ;)

Imádom a kinti terepet, ezért ha ott készülnek a fotók, szeretem bemutatni. Legyen az tarló, bála, erdő, vagy tó.

Kéz nélkül idétlen lett volna a kép, így van kapcsolat a háttér és a modell között, de nem akartam, hogy az arcról elvonja a figyelmet.

A szemek szerintem nem életlenek, de itt a száj meg az arc dominál. (legalábbis én azt sasoltam :D )
A szemei sötétek, nem az volt a lényeg most, de értem mire gondolsz.

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4,4
2013. december 17. | 21:19 | pilipár

Nagyon helyes a lány, kedves az arca - bár beszéd közben fotózni nem könnyü, szerencséd volt, nem "torzította" a vonásait -, az elöbb említettek ellenére az elkapott pillanat jó. Van ebben a lányban valami természetes szépség, ami miatt nagyon jó választás volt a park, és a színvilág is illik hozzá. Kellöen élesnek látom a tekintetét, az egyedüli dolog, amibe bele fogok kötni az a vágás. Az nekem nem tetszik....egyik oldalon sem.
Ha a bal oldalon fogja a fát (finom a kéztartás), akkor ne vágd le csuklóban.....tudom, nincs ott a csukló, mégis suta így. Alul nem jó, mert vagy kellett volna többet láttani a mellböl, így a kék ruhából is (jó a színválasztás), vagy vágd úgy, hogy a kis csík ne maradjon meg belöle. Bár akkor a hajszálak vége tünt volna el, kár lett volna érte....
Jobb oldalon nekem nem hiányozna a fa. Felül viszont sok a tér.
Szóval, én sokkal koncentráltabban, a lány arcára helyezve a hangsúlyt komponáltam volna a képet, és akkor ez az unalmas középre szerkesztettség is finomodna......bár egy ilyen lány sosem baj, ha a középpontban van :)
Kellemes portrénak tartom, szerkesztésén javaslok változtatni.
Üdvözlettel! Pilipár
ui: kis derítés esetleg az arcra?

Tyus válasza:
Szia pilipár!
Szeretem a hosszú hozzászólásaidat, mindig zsákbamacska, hogy mi lesz a végén a pont, mert a karót is ilyen jámbor módon adod elő :D Szerencsére most "jó" halmazba kerültem :D

A vágás, ebbe mindenki beleköt....igazából nem volt :D Így lőttem, talán 1 mm-t vágtam függőlegesen, hogy a fa stimmeljen de így lett komponálva a cuccos.

Pont ezt a természetes szépséget akartam megmutatni, ráadásul a természetben ;)
Gondoltam ez eladja a fotót ;)

Nem vagyok a szabályok híve, szeretem a szimmetriát, több képem is középre komponált. Nekem ez nem hiba, de már többen írtátok.
Sebaj:D Rászoktatlak Titeket :D

Köszi, hogy írtál!
Lassan feltölthetnél Te is egy fotót, szinte minden kép alatt látlak, de munkádat még nem tudtam elemezni :D
Ne kelljen 2014-ig várnom légyszi :D

u.i.
Soha nem használok vakut.

adott pontszám: 3,8
2013. december 17. | 20:15 | liczkas

Szia. Jó modellt választottál. Szerintem a perspektíva is jól áll a képnek. Egy-két dolgot másképp csinálnék. Homogénebb,még mosottabb hátteret és tudatosabb,célratörőbb beállítást választanék. Úgy fest mintha épp mondani akarna valamit.

Tyus válasza:
Nagyon nehéz volt ezt a lányt fotózni. Mindig "egy" arcot hozott, ami nem volt rossz ,de monotonná tette a sorozatot, ezért minden aljas trükköt be kellett vetnem :D
Mondtam neki vicceset, undorítót, megijesztettem, és vártam, hogy lesz-e egy "az alapértelmezettől" különböző arc.
Ez lett az ;)

A háttér nekem bejön, nem szeretem nagyon elmosni, akkor minek kocsikáztunk volna annyit :D Az is a kép része, a buképermet nekem nem pálya, de nagy divat, sajna.

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4
2013. december 17. | 20:11 | Adam14

Szia!
Jók a színek és ahogy látom az élesség is rendben van :)
Viszont a vágás nekem nagyon nem tetszik
Az a kézfej így a semmiből előbukkanva kicsit fura, messzebbről kellett volna készíteni a képet úgy hogy a lány mellkasa még benne legyen (de ez csak az én véleményem) :)
Szép fényeket!

Tyus válasza:
Szió!
A vágás az soha nem jó :D
Főleg a "V" faág volt az irányvonal, amibe kapaszkodott. (sőt felmászott)
Ez ilyen van sapka, nincs sapka roller.
legyen átlós, legyen 3-madolós, jó legyen az ág is, legyen benne a kéz, is , meg minden, de mégis maradjon portré, hogy aztán ne legyen sok a körülötte levő dolog....áááh.. :D Nem lehet :D

2 faág, Itt megálltam :D Nekem a háttér is tetszett, ez most így sikerült;)
Létráról fotóztam :D Nekem tériszonyom volt :D

Köszi, hogy írtál

adott pontszám: 4
2013. december 17. | 20:03 | macroscopic

Amit én a portréfotózásról tudok annyi, hogy a szemeknek a felső harmadoló körül kellene lenniük, de itt alaig kerültek följebb a középvonalnál. Viszont minden olvasgatás nélkül is sokallom a feje fölötti helyet. Az arc középreszerkesztése a tankönyvek szerint sem ildomos választás, és a kéz is csak úgy bekandikál alul, nincs látható kapcsolata a modellel. A 2.5 rekesz ellenére keveslem a háttérelmosást, ezen valószínűleg úgy lehetett volna segíteni, ha nem 50mm környékén készíted el, hanem 70-80mm gyutávot választasz. Pedig az élesség jó, de ezzel együtt a háttér is túl részletgazdag. A két fatörzs kétoldalt szépen keretez, nekem ez kifejezetten tetszik, és nagyon szép a lány is.

Tyus válasza:
A fatörzs témát jól látod, az vezetett a komponáláskor. Innen egyenesen jön a középre rendezés és minden más is.
A kéz nekem azért tetszett, mert fizikai kapcsolatba lépett a környezettel, nem éreztem hiányát az alkarnak.
Igazából, nem is vágtam. Ez volt a terv.

A háttér nagyon jól illett a piros-pozsi archoz, nem éreztem fontosnak, hogy levágjam, én is szeretem a természetet ;)

Gondoltam a többi hibát, elfedi a szépsége a lánynak, de volt már akit ez nem lágyított meg :D
(Ronixnak nem zsánerei a barnák , az hét szentség :D )

Kösz, hogy írtál ;)

2013. december 17. | 19:25 | Ronix

Tévedtem.
Az átlagod 24 kép után 4.09.

Elnézést

Tyus válasza:
Pontod, véleményed szempontjából ez mind1, nem ? Remélem igen!
A lényeg, hogy őszintén csapassad!
(Bár nem ártana jobban részletezni ;) )

Kicsit ciki nekem a véleményed, mert nincs fél éves ez a fotó :D Szóval nem tudom azzal nyugtatni magam ,h "...ohh...azóta tuti fejlődtem..2009-es kép" :D

Annyi titkot elárulok, hogy a modellnek nem tetszett ez a fotó :D De nekem nagyon beütött :D Szóval tesztnek szántam, hogy Ti hogy látjátok. Itt kijött a naturista szépség faktor, amit én keresek a lányokban.

Egyenlőre csak Te gondoltad csapnivalónak :D De egy biztos, 5-ös sem fog jönni rá, túl sok magas labda van a képen.
Persze ezek is tudatos dolgok ;)
De 2-esre nem számítottam bevallom ;)
Annál azért tudatosabb volt a téma.

Majd megnézem írtál -e még portrémra, kíváncsivá tettél most ;)
(de még van feletted pár megválaszolatlan értékelés)

adott pontszám: 2
2013. december 17. | 19:24 | Ronix

Nagyon gyengének gondolom a képet nem is értem,hol vannak ilyenkor a moderátorok.
Nem tudom ki vagy ,de meglepődnék ha 4 fölött lenne az átlagod.
(4 kép után)
A zavarosság,a középre szerkesztés,az életlenség a szem nem megfelelő kiemelése számomra a turista fotó szintjére süllyeszti a képet.
Jobban szét kellene nézni az oldalon,habár már ez sem igaz.
A színvonal itt is a béka s... alatt van.

Ilyen a világ.

Üdv:Ronix

Tyus válasza:
Ha mindenki szétnézne az oldalon feltöltés előtt, minden ugyanaz lenne, nem ? :D

Nekem tetszett a lány mimikája, bátorsága (elég magasra mászott fel, hogy a két ág legyen a keret. Persze ez nem jön át a képről), meg úgy az egészben láttam valami érdekeset :D
Te most nem :D
Sok kritikát nem fogalmaztál meg sajna
"zavarosság" Ez nem tudom mit jelent.
Turistafotónál azért több szerintem max. nem lett jó a kivitel a szabályrendszerednek.

Most válaszolgatok, aztán megnézem a galériád ;)