BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
2,6
KATEGÓRIA: város, építészet
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2012. február 25. 15:08
  • érzékenység: ISO 400
  • fókusztávolság: 48 mm
  • objektív: 18-200
  • rekeszérték: f13
  • zársebesség: 640
  • Készítés helye (ország): India
  • Készítés helye: Anantapur környéke
  • Készítés ideje : 2011-10-22
Kerítésre ülvén...

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2012. március 26. | 16:51 | vidoklaci

szia!
nem bírtam ki és megnéztem, hogy mi ez a sok hozzászólás!:) de úgy látom sokan nem értik az ilyen kicsit a valóságtól elvonatkoztatott, más módon bemutatott képeket! a fotózás, a szerkesztés szabályait keresgélik benne, amikor minél inkább maga a látvány, az lenne a fontos amit kivált a nézőben! szerintem nem hétköznapin szerkesztett, más megközelítésből mutatott kép! nekem tetszik!
üdv.: Laci

Nobz válasza:
Köszömöm, örülök hogy vannak rajtam kívül emberek, akiknek átmegy az érzés ennél a képnél!

Üdv,
Norbi

2012. március 6. | 15:04 | micicica

Valaki segítsen. Nem értem ezt a képet. Valójában mit kell nézni?

Nobz válasza:
Ha nem érted, akkor nem neked készült. Vagy én nem értek hozzá.

2012. március 2. | 13:18 | freeze

elküldtem megint, de először is ide küldtem.

üdv:freeze

Nobz válasza:
Megkaptam, köszi! Értem. Lehet igazad van. :)

2012. március 1. | 18:21 | freeze

megkaptad a képet végül?

Nobz válasza:
Nem :)
(juhasznorbi89@gmail.com)

2012. február 27. | 09:04 | freeze

Nem, nagyon jól látod a dolgot, csak ehhez a megközelítéshez túl távoli a kivágás, nem hiányzik bele a sötét keretrendszer.
Ha csak a fal, az ház és az oszlop lenne, nekem úgy lenne az igazi. Mindjárt elküldöm mélben mire gondolok.

...azért nem 2,6-os kép ez!

üdv:freeze


Nobz válasza:
Hát lehet. Mindenesetre várom a képet.
Üdv,
Norbi

adott pontszám: 4
2012. február 26. | 20:52 | t.bea

Szia,
jó az elgondolás, egy két apróság viszont engem zavar. Egyrészt a téma eléggé elvész a képben, számomra sok az "információtartalom" nélküli rész.
Ami nagyon zavar, hogy az a balra dőlő villanyoszlop mindig elviszi a tekintetemet.
Remélem nem voltam túl nyers:)
További szép fényeket és jó fotózást!

Nobz válasza:
Az 'információtartalom' nélküli rész épp oly fontos itt, mint az 'információs' rész - ahogy a minimalista festőknél vagy fényképészeknél.
Lehet az oszlop nem kéne, egyedül talán a madár miatt szeretem.
Üdv,
Norbi

2012. február 26. | 20:33 | hegyiember

sejtettem, hogy kivétel leszek, de ez nekem tetszik. mostanában úgyis a lázadó korszakomat élem, letojva a jól bevált sablon-szabályokat. elegem van a harmadolásból, az aranymetszésből, a geometriából, mindenből :)
jó lenne ezt persze valami képpel is prezentálni, de amennyit mostanában fotózok, nehéz lesz.

szóval nem tudom, miért, de nekem bejön.

Nobz válasza:
Te vagy az, akinek ez a kép készült - én is így érzem néha, amit leírsz! Főleg ha megnézzük az igazán nagyokat, ők aztán tényleg magasról a szabályra...
Üdv,
Norbi

2012. február 26. | 20:29 | hegyiember

van hangulata!!

Nobz válasza:
Köszönöm, ez a lényeg, intuíció!
Norbi

adott pontszám: 2
2012. február 26. | 19:49 | pilipár

Úgy érzem magam, mint egy Mátyás királyról szóló mesében: van is valami a képen, meg nincs is, mutatsz is valamit, meg nem is, van benne valamilyen koncepció, meg nincs is...
Az ff sem ad a látványhoz, hiszen mi is a látvány? A kép szélén mindenhol egy épület oszlopai, teteje, ami alól kifotóztál, velünk szemben egy hatalmas fal, melynek tetején legalább egy indiai elefánt ülne :) .....de az csak egy ház, egy csonó gaz, és egy dülöngélö villanyoszlop.
Hiányolom a kép ritmusát, a fény-árnyék játékot, valami figyelemfelkeltö érdekességet.....de lehet, hogy ma bennem van a hiba :(
Üdvözlettel! Pilipár

Nobz válasza:
A kontrasztossággal akartam játszani, a ff azért, hogy lehámozzam ezt a felső, színek adta réteget, és csak a tónus éljen. Az épület oszlopai - ők a képkeret. Mutatok valamit, de nem nagyon - ha az épület érdekelne, lefotóznám közelről, minden környezeti elem nélkül, de az épület nem is érdekes annyira. Inkább egy játék a sötéttel és világossal - lehet ahhoz nem elég hangsúlyos.
Köszi és üdv,
Norbi

2012. február 26. | 15:30 | freeze

Egyet értek Alex-el (aki egyébkén Krisz, dehát így megy ez a digitális avatar-ok korában).

Szóval én kép közepén lévő épületre és a függőleges pillérrel rendelkezőfalra koncentráltam volna. Nagyon jó kis geometriájú, már-már absztrakt képet lehetne fotózni belőle.

A meglátás jó, de nem láttál igazán a mélyére szerintem.

üdv.freeze (aki meg Balázs :) )

Nobz válasza:
Absztrakt, geometriai akar lenni - lehet nem eléggé.
Elképzelem, ahogy a kerítés egy terepasztal, amire rá van pakolva ez a pár elem (ami legyen most egy ház, kis bokor, kis oszlop, kis madár), és az egész terepasztal elé van állítva egy képkeret, ami valami kubista érzésű, geometriai alapformákból álló árnyék-oszlop-törtvonal-ívasarkoban sztori.
Lehet már túl sokat bele akarok látni, annyit néztem már, de ahogy elképzelem ezt egy másfélméteres nyomatban, nekem működik és tetszik!
Üdv,
Norbi

2012. február 26. | 14:48 | Alexander Nevermind

<21
Szia,
Érdekes formák és vonalak, fehér és sötét kontúrok, fény, és árny van jelen a képeden, ami már bőven elég is lenne egy jó fotóhoz, de azt gondolom, kicsit sok lett már a jóból, nagyon sűrű lett így a kép.
Ha lett volna időd kicsit jobban átgondolni a kompoziciót, akkor szerintem ebből egy ütősebb képet lehetett volna kihozni, mert tényleg van ebben a látványban lehetőség.
De ebbe na szerkesztésben már nagyon sok a képi elem, az ember nem tudja mire figyeljen.
ÜDv. Krisz

Nobz válasza:
Valóban minimalista, absztrakt kép akar lenni, és ehhez lehet tényleg túl sok ez az amúgy nem túl sok elem. Nekem a keretezés, az előtér tetszik, és rajta ahogy ráül a ház a kerítés sarkára. Eszembe sincs magamat mesterekhez hasonlítani, de nekem Hervé volt akkortájt nagy hatású, kicsit nekem olyan 'hervés' ez a kép - nagyon halkan mondva, az én laikus hangommal.
Köszönöm az értékelést,
Norbi

adott pontszám: 5
2012. február 26. | 13:56 | edding1100

Szia!
Ez jó fotó lett!:)
Imádom az olyan képeket, ahol nem olyan perspektívából mutatják be a témát, mint a legtöbb ember bemutatná. sokkal jobb, és különlegesebbnek tartom az ilyen képeket!:)
Élesség és kompozíció rendben van, Gratulálok!:)

Nobz válasza:
Köszönöm! Azt hiszem te vagy itt most az egyetlen, aki azt érzi a képpel kapcsolatban, amit én érzek és amit én látni akarok benne. Már megérte!
Üdv,
Norbi

adott pontszám: 3,4
2012. február 25. | 21:55 | szberci

Szia. Csak a fotó ciméből jöttem rá, hogy mi is a kép témája. Az égbolt lehangoloan egyszinű és zavaró, hogy az oszlop gyakorlatilag kettéosztja a kepet. Ezt talán ujra kellene probálni

Nobz válasza:
Az oszlop lényeges képelem, én inkább absztrakt geometriai játékként látom ezt a képet, mint valós, realitást közvetítő épületfotóként. Mintha egy furcsa keret fogná körbe az egyébként nem túl izgalmas, minimál 'fotó' részt (az ég,oszlop,madár,ház,fák lombja kombót).
Köszi véleményed!

adott pontszám: 2,8
2012. február 25. | 21:09 | Zoran_2

Szia!
Lényegében ez is építészet ... viszont így ebben a formában úgy érzem ez kevés - nem bontakozik ki miféle építményt látunk - és az a poén, hogy a háttér épületrésze "ráül a betonkerítésre" sajnos poénnak is kevés. Ráadásult mindez koncepció, és kompozíció nélküli - vagyis középen látjuk, a széleken meg belógó részletek - ez így kaotikusan hat.
Sajnos nem érzem, hogy jó fotó lenne.
Zoran

Nobz válasza:
Építészet - probáltam nem megszokott módon megközelíteni, nem egy objektív épületbemutató fotót lőni, inkább absztraktabban megközelíteni a témát. Nekem a geometriai játék az, ami tetszik a képen, ahogy keretet ez a terasz ahonnan fotóztam, minimalista módon, a kontrasztokkal játszva.. nem állítom, hogy bármennyire is megközelítettem volna, de a kép készültekor nagy hatással volt rám Hervé munkássága, kicsit talán rá akartam reflektálni.
Nekem ez a kép továbbra is szívem csücske, sejtettem, hogy nem fog mindenkinek (vagy senkinek) átmenni, ahogy nekem jön.
Üdv,
Norbi