BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,85
KATEGÓRIA: tárgyfotók
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. november 27. 03:41
  • érzékenység: 200
  • fókusztávolság: 84mm
  • objektív: Canon EFS 55-250 IS
  • rekeszérték: 16
  • zársebesség: 20s
Zenit-E

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2013. március 12. | 08:25 | ak0s

Milyen ipari termék ember?:) Ez egy zenit! Mindenki első lépése. Remek kép lett, jók a színek, kicsit olyan mintha valahol az alkonyat és a hajnal fényei közt kerested volna az átmenetet ami szerintem nagyon jó ötlet igazán mély gondolat. Külön jó, hogy nem léptél ki a kék körből. Bár a lila nem az én szinem, de itt én sem raktam volna oda mást.

berczy79 válasza:
Ohh, köszönöm! Nem is gondolná az ember, hogy ilyen régi képet is megnéz még valaki. Örülök neki, hogy tetszik, őszintén megvallva, nekem az egyik kedvenc képem. Szép fényeket!

2012. január 10. | 08:21 | barandras

Első értékelésemként én szimplán a képedről szeretném elmondani a véleményem. Szerintem jó ötlet volt a fémes ipari terméket ilyen színekkel megvilágítani. Valahogy lágyítja a fém keménységét számomra. Pont ezt a stílust kedvelem, amikor két teljesen össze nem illő és elhatárolódó tárgyat fotózunk. Nekem tetszik a képed, gratulálok hozzá!

berczy79 válasza:
Köszönöm szépen!

2011. december 13. | 22:01 | Juhászúr

Szia, természetesen *5-ös a kép, amellet hogy profi munka, márcsak a fotóalanyhoz fűződő érzelmeim miatt is, mennyit, de mennyit... :)
Gratulálok, és köszi!

berczy79 válasza:
Köszi szépen, örülök, hogy tetszik. Kevesen voltak ezzel a képpel így, kicsit megosztó lett! :)

2011. december 7. | 22:06 | Csoknyai

Lehet, hogy nekünk van nagggyon rossz ízlésünk, de ennek a képnek pont a színei amik rohadtul rendben vannak!
Már sajnálom, hogy csak 4,9-et adtam.
Egyébként a munkahelyemen belőtt monitorokon megnéztem, tök rendben van a wb is.
Ha valakinek elkerülte a figyelmét akkor ott a felülről jövő semleges fény, ami az obin lévő számokat világítja meg amitől azok fehérek.
Tényleg rengeteget lehet itt tanulni, de úgy gondolom vannak bizonyos dogmák ami ellen nem "illik" véteni mert különben személyes sértésként értékelik sokan.
Sajnos én magam nagyon nem vagyok jó fotós, de ha a fotózást művészetnek tekintjük akkor pont az a jó az egészben, hogy mindent szabad, hisz lesz akinek épp az eltérő tetszik.

berczy79 válasza:
Mondjuk osztom a véleményedet! :) Ugyan, a 4,9 is megtisztelő! :) Legalább valaki észrevette, hogy a számokon a fény teljesen normális a többi azért ilyen, mert így van világítva. mondjuk hogy kinek jön be más kérdés. Ezzel a dogma dologban sajnos igazad van, tényleg vannak itt sokan, akik, mint valami szentíráshoz úgy ragaszkodnak és el sem tudnak képzelni attól eltérőt. Főleg ezt a sértett dolgot nem értem. Ha lehet vélemény, legyen már szabad ellenvéleményt is írni. Köszönöm, hogy írtál!

2011. november 28. | 20:50 | CarlosDaniel

Erről a képről eszembe jut egy régi klasszikus.







Kék a szemeee arca csupaderűűűűűűű

2011. november 28. | 08:58 | freeze

- Zenit-E?
- Az hát!


:)

berczy79 válasza:
:)

2011. november 28. | 00:19 | cs.g.

kicsivel több alázat kellen, fotóstárs, és több nyitottság...
de hajrá, menj a magad útján - az a legjobb, bár a leghosszabb is :D
azt, hogy nem tartottad hasznosnak a véleményem, elfogadom, mi mást tehetnék, de még sok ilyen direkt rossz WB-beállításúnak tűnő, egyedi tárgyfotót, minél többet :D:D:D

berczy79 válasza:
Látom, ezt az alázat dolgot minden új tag megkapja, hát köszönöm én is! Tényleg mindenféle rosszindulat nélkül, hol érzed az alázat hiányát? Kinek és mit mondtam, ami nem volt alázatos?

Rendben, kérlek mondd el nekem, hogy mi a baj a WB-vel! Komolyan, érdekel. Mert Te is csak azt mondod, hogy baj van vele, de hogy mi, azt nem.

Ellenben tényleg nem értem mit szeretnél, hogy lila megvilágítás mellett fehér legyen a papír, vagy a gép?
Tényleg érdekel: Miért rossz a WB?

Az irróniát köszönöm, én is előszeretettel használom.

És lásd milyen kedves is vagyok, hasznosnak ítélem.

2011. november 27. | 23:19 | kisspeti

Ha őszinte vagy magadhoz pontosan érted Te azt, ha meg nem ide bármit írhat Neked bárki.
További minden jót.
Péter
Minden értékelő hasznos dolgokat írt Neked olvasd el őket még egyszer, amit állítasz egyszerűen nem tényszerű........

berczy79 válasza:
Látom parttalan a vita, én is befejezem. Bár nem értem, mit nem tartasz tényszerűnek? Azt, hogy szerintem éles? Azt, hogy szerintem nem alul exponált? Kedves fotós társam, ha visszaolvasom azokat, amiket írtál, ott sem igazán találtam tényszerű dolgokat, a gagyizáson kívül.

Őszinte vagyok magamhoz, megfogadok és értékelek minden kritikát. De lózungokat puffogtatni, mint teszed azt legutóbbi üzenetedben is, én nem szoktam. Leírtam mindent, hogy, s mint készült. Erre jössz nekem, hogy nem állítok tényszerű dolgokat. Ejj, hagyjuk már...

2011. november 27. | 22:19 | kisspeti

Nem a képnek nincs helye hisz mindnyájan tanulunk, hanem a viselkedésedre amit az értékelések felé tanúsítottál inkább azt töröld, és a következő képeid sokkal jobbak lesznek.
Üdv:Péter

berczy79 válasza:
Tényleg nem értem mire gondolsz, milyen viselkedésre? Arra, hogy elmondom hogyan készült? Arra, hogy alkalomadtán nem értettem egyet az értékelővel? Nem hiszem, hogy bármikor is kifogásolhatóan viselkedtem volna, írtam volna. De már ne is haragudj, arra nem lehet mit mondani már, hogy "úgy rossz ahogy van" "gagyi képed" és ilyenek. Azzal nem tudok mit kezdeni, ha semmi építőt nem ír bele valaki, csak azt, hogy szar. Ugyan miért? Mert nem tetszik? A tetszés szubjektív, s mint ilyet is jogodban áll kinyilvánítani, de tök felesleges kioktatósdit játszani. Mutass már nekem akár egy megnyilvánulást is tőlem, ami csak kicsit is hasonló volt! Bocsáss meg, de nem én kezdtem pörögni ezen az egészen, ha észrevetted volna, pont ezért nem reagáltam már érdemben a harmadik után. Ha tetszik, oké, ha nem az is oké, de azért leszólni egy képet, mert személy szerint Neked nem tetszik... Az nem építő kritika.

2011. november 27. | 20:25 | kisspeti

Örülök, hogy a végén Te is beláttad a képed valódi értékét. További szép lila fényeket.
Üdv:Péter

berczy79 válasza:
Azt hiszem leborulok nagyságod előtt, hogy felhívtad figyelmemet eme kép értékére! Komolyan fontolóra veszem törlését, hisz' ha e nagyság szerint gagyi, akkor itt nincs helye. Szép fényeket!

2011. november 27. | 20:10 | kisspeti

Semmi sértődésről nincs szó jogod van el és nem elfogadni az értékeléseket. Csak feltűnő, hogy az összes értékelő hibásnak látja a képedet Te meg osztod az észt nálad sokkal jobb fotósoknak a gagyi képed védelmére. Ezentúl az ilyen képekkel szigorúbb leszek. Csak azért kaptál 3,8-as pontot, hogy az átlagodat ne a kizárásod felé rontsam.
Üdv: Péter

berczy79 válasza:
Köszönjük Emese az ismételt építő hozzászólást, szakadj már le erről a képről, ha ennyire szar!

2011. november 27. | 17:31 | hegyiember

cs.g.-nek írtad, hogy semmi állandó fényforrás. ő úgy érthette, állandó fényforrás=folyamatos fényű lámpa=nem vaku.
ja, amit meg a 3. lámpával csináltál, az a fényfestés :)

berczy79 válasza:
Ja, akkor én írtam rosszul. Úgy értettem, hogy nem ilyen nagylámpával, vagy ilyesmivel világítottam. A fényfestés kifejezést nem ismertem, de jó... :)

2011. november 27. | 17:01 | hegyiember

akkor mivel világítottál, ha semmi állandó fényforrás és semmi vaku???

berczy79 válasza:
Írtam már lentebb. Lehet rosszul fogalmaztam... Egy kis lámpa balról, kékeszöld színezéssel, egy jobbról, lilás színezővel, ill. egy a kezembem expo alatt, amivel megvilágítottam amit szerettem volna.

adott pontszám: 4
2011. november 27. | 16:59 | koriakos

Nagyon tetszenek ezek a régi fényképezőkről készült képek, de kicsit zavarnak a visszatükröződő fények és az árnyék a képen.

berczy79 válasza:
Köszi az értékelést!

2011. november 27. | 16:03 | kisspeti

Ha szándékos a világítás és a koncepció akkor úgy rossz ahogy van tanulj meg egy képet jól kiexponálni és lefotózni mert ez bizony alulexponált, még akkor is ha másképpen érzed. A becsillanásokról és a kép többi hibájáról nem is beszélve.
Üdv:Péter

berczy79 válasza:
Köszönöm, hogy ismét megtisztelsz figylelmeddel és elmondod, hogy mennyire rossz a kép. Mindazon által nem kell feltétlenül sértődötten reagálni, mert nem tartottam hasznosnak a véleményed. Tudod, ez csak annyit jelent, hogy nem értek veled egyet, semmi többet. Ha szerinted rossz, ám legyen.

adott pontszám: 4
2011. november 27. | 15:26 | Blex

Hali!
Jól néz ki a kis masina.
A fényezése nemigazán jön be... mitől lett ilyen kék - lila ?
A háttér színátmenete szerintem túl hirtelen.
Letisztultnak letisztult de mégis jobban állna neki valami korhű körítés vagy utómunka.
Üdv!

berczy79 válasza:
Köszönöm a véleményed. A fényezés azért lett ilyen, mert balról egy kékeszöld fényforrás volt, jobbról pedig lilás. Gondoltam én is rá, hogy korhű kinézetet adok a képnek, úgy készítem el, de valamiért inkább a színezésre helyeztem a hangsúlyt és utólag, szerintem jól döntöttem, nekem így nagyon tetszik! Az átmenet azért lett ilyen hirtelen, mert a világítással nem tudtam teljesen bevilágítani a hátteret, amatőr eszközökkel dolgoztam. :)

2011. november 27. | 13:32 | hegyiember

ha vakuztál, akkor miért kellett 20 másodpercet exponálni? miért tripla az árnyék a bal oldalon?
miért színezted el, és miért pont erre a két színre? ha már szándékos, tudatos, akkor tudod az okát, ugye?
attól, hogy kemények a fények, keményen csillannak a fémrészek, erősek az árnyékok, nem feltétlenül válik karakteressé a világítás.

szerintem nem attól lesz a szokásostól elütő, egyedi kép, hogy lila meg kék. a beállításra, kompozícióra kéne helyezni a hangsúlyt, mert az minden, csak nem kreatív.

szerintem.

berczy79 válasza:
Vaku? Hol látsz vakut? Semmi vaku nincsen. Egyszerű, tiszta kompozíciót szerettem volna, így sikerült. Igen, tudom az okát. Egyszerű: így tetszett. Csupán ennyi. Köszönöm, hogy írtál!

adott pontszám: 3,3
2011. november 27. | 11:29 | ada201

Szia!
Először a pozitívumot! :)) A kép nosztalgikus hangulatot teremt, ez jó.
De ami sokat levon a kép értékéből.. :
A színek kicsit életidegenek. És a kép némely részén kifejezetten életlen.
Tudatos, Kreatív, de javítandó! :)
Üdv. Ádám

berczy79 válasza:
Köszönöm az értékelést, Nem az élethű világítás volt a cél. Az életlenséggel nem értek egyet.

adott pontszám: 5
2011. november 27. | 10:45 | staryl

Egészen jó tárgyfotó! Bizony valamikor nagy szám volt ez az orosz gép birtoklása,igaz inkább Hellios
f. 2-es optikával. Éles, jó kép,nálam egy kicsit a lila felé elszíneződött, de ez valószínűleg a monitorom hibája.

berczy79 válasza:
Köszönöm, hogy írtál. Bizony, egész jó kis masina volt ez annak idején. Nekem egy Pentacon 135mm/2.8 obim volt még hozzá, rengeteg jó képet csináltam anno vele. :) A lilás elszíneződés szándékos, balról kékeszöld a megvilágítás, jobbról lilás. Pontod megtisztelő! Szép fényeket!

adott pontszám: 3
2011. november 27. | 10:06 | cs.g.

nyilván csak állandó fényű fényforrást tudtál használni, azonban az ilyen jellegű tárgyfotónál szerintem sokkal szerencsésebb lett volna, ha használsz még egy plusz fényt, a tárgy mögött/fölött körülbelül
a WB nagyon elcsúszott, nyilván a használt fény miatt, ez a lilás beütés nem passzol :(
próbáld ki, milyen rekeszen rajzol legszebben a teléd, mert nem gondolnám, hogy 16-os értéken hozza a legjobb eredményt, itt is elég lehetett volna a 11-es érték, még expózni sem kell annyit :)
ha rawban fotóztad, kisebb bűvészkedés helyre rángatni a wb-t, mint jpg-ből, de persze onnan sem lehetetlen, csak babramunka

üdv,
cs.g.

berczy79 válasza:
Nem értem teljesen mit szeretnél. Három fényforrást használtam, egy kékeszöldet balról, egy lilás árnyalatot jobbról, ill. egy központi fényt. Semmi állandó fényforrás. A WB nem csúszott el, a színek abszolút szándékosak. Nem tudtam, és nem is akartam színhelyes képet, szándékos a színezés. Köszönöm, hogy írtál.

adott pontszám: 3,8
2011. november 27. | 09:33 | kisspeti

Szia!
A szerkesztés tetszik viszont a megvilágítással és az expóval bajok vannak. A fények túl direktek ezt lágyítani kellett volna, pl pauszpapír, és sajnos a kép alulexponált.
Lehet, hogy a kékes árnyalat szándékos de ebben a formában nem előnyös inkább hibának tűnik.
Üdv. Péter

berczy79 válasza:
Szia! Ne haragudj, nem tudok egyet érteni, a világítás szándékos. Balról kékeszöld, jobbról lilás árnyalat. Kipróbáltam lágyítani, úgy nem adott karakteres árnyalatokat. Valamint nem érzem, hogy alul exponált lenne. Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4,9
2011. november 27. | 09:05 | Csoknyai

Nagyon tetszik!
Jók ezek a színek.
Nekem ami hiányzik az egy kis tér a tárgy körül, plusz az obikupak vethetne egy kis árnyékot (pontosabban "balrább" vethetné).
De neked nyilván így tetszett.
Grat!

berczy79 válasza:
Köszi az értékelést!