BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,99
KATEGÓRIA: csendélet
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2009. október 28. 17:08
  • érzékenység: ISO 100
  • fókusztávolság: 18*1.6
  • objektív: Canon EF-S 18-55/3,5-5,6
Rogyadozik...

Szándékosan nincs rajta az egész pad. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2009. október 29. | 14:58 | roxor

általában a fotós jól ítéli meg a képet :)....csak a közönség.... :))))

glivia válasza:
Hát ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni :)

adott pontszám: 5
2009. október 29. | 14:39 | roxor

nem is kell rajta legyen....itt az árnyék és a késő délutáni napfény által életre keltett utánozhatatlan színvilág, plusz egy kis képzelőerő adja a hangulatot, ami kell egy csendélethez.. jól megválasztott nézőpont, nekem tetszik!
üdv.

glivia válasza:
Köszönöm :) Már kezdtem azt hinni, hogy rosszul ítéltem meg ezt a képet.

adott pontszám: 4,5
2009. október 29. | 12:43 | Blex

Hali!
A rogyadozás az elhasználódás látszik a képen, mégis valahogy túl direktnek hat, talán más szög kicsit oldalról.(valahogy kiemelve h majd összeszakad)
Alól picit szűknek érzem , kicsit a fű bezavar, de olyan mintha kifutna a képből a közelebbi láb.
A közeli háttér miatt az erőteljes árnyákok nem tudnak érvényesülni látványosan.


Minden jót

glivia válasza:
Köszi, de pont a közeli nézőpont emeli ki a rogyadozást.

adott pontszám: 5
2009. október 29. | 10:10 | Radovics János

Ez egy olyan kép, ami fokozatosan, de mégis fokozottan törekszik a részletek által nyújtott pars pro toto hatásra. És mindezt a legnemesebb-azaz a hangulat útján. A szerző azzal, hogy az ajtóval zárja le a képet, az ajtóból is "kivesz", mert akkor éreznénk teljesnek, ha lenne még egy kis tér. A pad is részletében mutatkozik, de a mélységélességnek köszönhetően, a pad rogyadozó éles szegmensére terelődik a figyelem. Ezekből a részletekből következtetünk egy uralkodó hangulati teljességre, amit a cím fogalmaz meg. Ennek megfelelő a már említett szerkesztésen kívül a "bágyadt" színvilág.
Azt hiszem, hogy a szemlélőtől egy kicsit több időt követel magának ez a kép. De ebben a műfajban a sietség, a mennyiségi törekvés nem biztos, hogy célravezető.
Gratulálok R.J.

glivia válasza:
Köszönöm János, ehhez nem tudok mit hozzátenni... Maximum annyit, hogy köszönöm, hogy megfelelő mennyiségű időt fordítottál rá.

2009. október 29. | 09:10 | Silurusricsi

Köszönöm.

glivia válasza:
Nincs mit, én köszönöm.

adott pontszám: 4
2009. október 28. | 20:20 | Silurusricsi

Szia!

A középső léc és a láb találkozásánál túl sötétnek találom, nem ártana ott egy kis világosítás, hátha előbukkannak ott is a részletek. (Közben kipróbáltam, nem lehetséges.) Viszont a háttérfény világosítása szerintem jót tesz a képnek, mert ahogy a felső bal sarokból, lefelé haladsz a jobb sarokba egyre sötétebb a kép, és a háttérfény világosítása egy kicsit enyhít ezen.
Üdv.

glivia válasza:
Köszi, hogy foglalkoztál vele. De én nem szándékozom változtatni semmin. Azt emeltem ki ezzel a megvalósítással, amit lényegesnek éreztem, és azt jól :)

Viszont köszönetképpen fogadj el egy kreditet :)
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 3
2009. október 28. | 18:40 | zsistike

Érdekes téma, viszont nem értem miért nincs rajta teljes egészében a pad vagy legalább az ajtó. Így az egész hiányosnak tűnik számomra. A keményfény nagyon tetszik, mert így a pad árnyéka határozottá válik, és ez a régi ülőalkalmatosság látványával érdekes hatást generál. De van még egy érdekes kérdés ami felvetődik bennem, mégpedig az, hogy miért nem kontrasztosabb az egész, emrt a pad, az ajtó a föld, olyannyira homogén felületet ad, hogy a szinte szürke fal már már beleolvad, valahogy a képkivágással szerintem picivel nagyobb kontrasztot kellett volna elérni, és a mélységélességgel is játszadoztam volna, hogy ami fa felület az mint éles legyen.
Üdv.

glivia válasza:
Neked valami nagy baj van a szemeddel, vagy a monitoroddal... Ha ez nem kontrasztos, akkor semmi. Miért kellene benne lennie az egésznek, amikor ez a részlete érdekes? Ez egy csendélet. Nem tárgyfotó, vagy ilyesmi. Hát nagyon nem értek Veled egyet, de elfogadom, mert kredit ugye mindenkinek kell...