BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,04
KATEGÓRIA: akt
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. február 7. 13:33
  • érzékenység: ISO 160
  • rekeszérték: 4.5
  • zársebesség: 1/100
  • Készítés helye (ország): Magyarország
...azok a gyönyörű '70es évek...

...közkívánatra... kreditért kösz agent2.0-nak meg a fiká zoltánnak... 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2008. december 15. | 14:15 | másikvanek

mitől 70es évek?
Akkor még zöld volt a fű? :)))

baroncohen válasza:
Pontosan :)

2008. december 14. | 13:13 | Angebro

Óh egy régi ismerős..:)) Tetszik róla ez a kép, egyszerű és tiszta,a háttérért kár :(
Üdv.A

baroncohen válasza:
Köszi, tetszenek a te új képeid is :)))))

2008. november 14. | 11:25 | Zantman

Rengeteg fényt kaptál hátulról,de engem csak 1 picit zavar ez.Sokkal többet kapok az összképtől mondanivalóban(Retro) ill.hangulatban.A modell gyönyörű,nincs semmi baj a pózzal elég profinak tűnik minden pláne az enyhe "beégés"(tettemidézőjelbenemtomészrevettede)meghagyását figyelembe véve.
Mondjuk több mint 200 kép után lehetsz is profi,de legalábbis félprofi. :))
Nekem naon bejövős.
4.2-őt adnék rá.
Üdv
Zantman (1 kezdő)

baroncohen válasza:
Köszi:)

2008. július 28. | 13:59 | rajongo

Szép a lány. :-) Túl halvány a háttér, de egyébként rendben van.

baroncohen válasza:
Köszi

2008. március 22. | 14:56 | Papp Attila

internetes cím sincs?
modellügynökség, vagy egyéb elérési út?

baroncohen válasza:
az én ügynökségemnél dolgozott, amíg dolgozott...

2008. március 22. | 07:27 | Papp Attila

szia
elérhetőség nem jön össze?

baroncohen válasza:
megváltozott a száma :(

2008. március 6. | 17:58 | Papp Attila

szia
újra megláttam ezt a fotót a néhány fotó az elmúlt 30 napból között. új korában is tetszett, most is így látom.
hamarosan beszerzem a stúdiófelszerelésem- és bár van már műtermi fotózásban pici tapasztalatom- szeretnék komolyabban foglalkozni az aktfotózással.
érdekelne a modell elérhetősége vagy webcíme.
akár e-mailben is
sgítségesdet előr is köszönöm.
üdv
ati

baroncohen válasza:
tolom majd mailben... megkérdem...

adott pontszám: 5
2008. február 21. | 17:30 | mutty.hu

Na, ez viszont épp uyganazzal a hajszállal felette van a lécnek amivel a lásik alatta. A fakultság, az ellenfény, rommáégett háttér és hullaszerűen kifehéredő bőr, a platinaszőkével a polaroidok és szemétté fakult rongyosra nézegetett szines papírképek és férfimagazinok hangulatát reprodukálja. A lány mégis valahogy modern, talán a fizurája, sminkje, egyszáls emmiben is emg lehet modnani hogy reprodukált 70-es évek. Ez szép.

baroncohen válasza:
Ezt meg kösz :)))))

adott pontszám: 5
2008. február 21. | 15:33 | puruczki-2

Nekem ez mindenképp tetszik....tényleg 70-es évek hangulata van, a színek meg az NDK-s OR-WO-s színek, amik már a falon kicsit fakultak is...Szerintem tök jó, semmi gondom...

baroncohen válasza:
Kösz Majsztro ;)

adott pontszám: 4
2008. február 21. | 13:28 | Hellvis

Egyszerű, tiszta, szép. A 4es csak azért, mert én a hátteret túl fakónak találom. Egyébkénk nagyon szép fotó.

baroncohen válasza:
Köszi :-)

adott pontszám: 4,3
2008. február 17. | 17:04 | lulkada

Gratulálok a képhez, egy női aktot mindig nagy megtiszteltetés készíteni és nézni is. Igaz a kép színei egy kicsit sápadtak, de igazi jó kis tavaszias hagulata van. Talán nagyban hozzájárulhattak a kép kompozíciójához az ismert erotikus online magazinok amelyekben a főként orosz, ukrán és kelet európai fotósok hasonló stílusú képeket készítenek. (talán érdemes meglátogatni az amourangels, vagy mpl, vagy hegre képeit megtekinteni, mert a képed nagy hasonlóságot mutat velük)Mégegyszer gratulálok, jó munka.

baroncohen válasza:
Ott a pont, talán nem véletlen;) Köszi a véleményt.

2008. február 13. | 07:15 | Fiká Zoltán

Van benne valami múlt századi :)
Érdemes lett volna teljes alakosra, úgy értem alul nem kellett volna vágni és nem kéne ennyire kitolni a farát a modellnek :D
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

baroncohen válasza:
Köszönöm a véleményt és a kreditet, jó a nicked is :-)

adott pontszám: 3,6
2008. február 12. | 23:48 | Apesz

Szia!
Nagyon jó kép lehetett volna, de a túlexponálás agyon vágta az egészet. Szívesen megnézném kb 1,5 fényértékkel sötétebb formában.
MEG PERSZE ÉLŐBEN IS ;)

baroncohen válasza:
Köszi a véleményt!

adott pontszám: 4,2
2008. február 12. | 08:47 | Zombor

Szép modell, ugyan a tekintete kicsit lenéző és szerintem nem szerencsés, hogy a térdénél, vagy legalábbis majdnem a térdénél vágtad. Én talán hagytam volna az alsó lábszárából is egy darabot.
A póz nagyon tetszik. A kép jobb oldala azzal a nagy kiégéssel szerintem kicsit üres lett. Több belógó ág, mint keret szerintem segített volna.

baroncohen válasza:
Köszi a véleményt :)

adott pontszám: 4
2008. február 11. | 12:08 | Atesz Master

Szia!
Feltételezem a háttér direkt lett túlvilágva, ezért erről nem értekeznék.A modell gyönyörű, jó a póz is, igéző tekintet.
Nekem úgy tűnik azonban, hogy dől a horizont, ez egy kicsit zavaró az összhatás tekintetében.Ennek ellenére remek fotó, kiváncsian várom a folytatást !

baroncohen válasza:
Direkt volt, igen... Köszönöm elismerő szavaid...

adott pontszám: 3,8
2008. február 11. | 08:37 | Denjoe

Szia!
Nekem nem is annyira a túlexpós háttérrel van bajom, mivel az itt lényegtelen...
hanem a vonalvezetéssel. A csípő és onnantól lefelé nem igazán nőies, betudható ez a testalkatnak, bár sokkal inkább a fotós beállításának.Ha pl. a lábakat előre és hátra távolabb helyezi egymástól és egy kicsit berogysztja a térdeit, sokkal hatásosabb lenne!
Nagy vonalakban ennyi, igazából itt csak a rendezést hoznám ki hibának,bár az is éppen elég. Üdv, Denjoe

baroncohen válasza:
Köszönöm az észrevételeket...

adott pontszám: 2
2008. február 10. | 21:56 | alien182

Szép modell! talán többet is ki lehetett volna, hozni a fotóbol. szinek, kontraszt, képkivágás.... a fények a hátérben picit zavaróak nem tűnik igazinak a háttér. jó fényeket!

baroncohen válasza:
Na, akkor még 1 stúdiófotóm, csak most nem a búzamezőt, hanem a fát vittem be a stúdióba ;)

adott pontszám: 3,5
2008. február 10. | 21:10 | ivanlendl

Kár a háttér dőléséért. Egy kis kontraszt az én ízlésemnek még elférne. Megint csak az én szememnek tetszik kevéssé a lábak elvágása. Ráfért volna az egész lány, szerintem a lábikrája is olyan szép, mint ami látszik belőle.
Persze ezek megint csak olyan ember nyammogásai, akinek vajmi esélye sincs akt készítésére, így ott köt bele másokéba, ahol tud... :)

baroncohen válasza:
A kép nem dől!!! A fatörzs ferde...

adott pontszám: 5
2008. február 10. | 16:23 | sztyopka_remixx

Korrekt erotikus kép ez, nemtudom kinek mi a baja vele. a túlexpó természetes szükséglet ilyenkor, ha nem akarsz deríteni. vágva is szabványosan van. Nem nagyon látom okát az átlagnak

baroncohen válasza:
Köszönöm elismerő szavaid ;)

2008. február 9. | 11:39 | LeO78

Gyúrj rá kicsit még a sértegetésre. Már ircen sem ment igazán. ;) Kis önkritikát is fejlessz, hátha segít fejlődni.

baroncohen válasza:
.....

adott pontszám: 5
2008. február 8. | 16:22 | Rob-100

ááá, az első pillantásra megmondom, hogy nem 70-es évekbeli aktfotó...

de a kép egyéb antik jellemzői jól sikerültek, hatásos a "nyersanyag" mesterséges öregítése

szép a modell beállítása, gyönyörűek az ívek

baroncohen válasza:
Kösz...

2008. február 8. | 14:33 | Menyeszke

Ez nem hibakereső robot volt, hanem nekem egyszerűen nem tetszik, ha egy kép ilyen világos, olyan érzést kelt bennem, mintha a monitoromon állítani kellene, pedig nem kell.
Viszont azt sajnálom, hogy nem válaszoltál a kérdésemre, vagyis nem magyaráztad meg, mi köze a '70-es évekhez...

baroncohen válasza:
Az előző képemre írta 1 szaktárs a 70es évek naptárfotó dolgot, neki dedikáltam...;)

adott pontszám: 3,5
2008. február 8. | 10:42 | coxymaxi

Szia! Nekem egy kicsit sok lett az égből. Nagyon el lett túlozva a fényerő, kiégett egy csomó rész. Sőt ez így pont nem emeli ki a lányt a környezetéből, kicsit beleszürkül a tájba. Ami erősen elválik a többi résztől az a jelen esetben jelentéktelen fatörzs a sötétségével. Ha ez nem így lenne sztem sokkal többet mondana ez a fotó! Mindenesetre grat neked is és a modellednek!

baroncohen válasza:
Köszi...

adott pontszám: 3,8
2008. február 8. | 09:07 | Kriszko02

Szia!
A modelled elragadó "Jó Csaj". A kép viszont olyan mintha nem helyes expoval készült volna.
Nem csak az égen nincsenek részletek, de a zöld háttér és a levelek is nagyon szín és kontraszt szegények.
Lehet, hogy direkt fotóztad így?
Remélem lesz még folytatás.
Üdv. K.

baroncohen válasza:
Direkt volt...

adott pontszám: 4
2008. február 8. | 08:28 | survivorbiter

Hm.
A hölgy gyönyörű, a helyszín romantikus, a póz elragadó (gratula a fotóalanynak -- ezt dirigálni szerintem nem lehet) de miért ez a kifakult túlexponáltság? Azé', mert hetvenes évek? Kint felejtették a képet/hölgyet a napon?

baroncohen válasza:
Kösz ;)

2008. február 8. | 04:47 | LeO78

Ó ne aggódj, nincs szükségem a kreditedre. ;) Remélem azért fejlődni még képes és hajlandó vagy, mert, hiába a cickó és a meztelenség, nem viszik fel eléggé az átlagod - ez azért valamit jelent. A stilus ismerős, legutóbb fotokrossz bukott meg és ki ilyen hozzáállással. ;)

baroncohen válasza:
Örülök, hogy te így látod, én a pacifotózáson kívül is értem el valamit, jót szórakozom az ilyeneken, mint te... Ki nem buktam, meg meg főleg :-))))) Neked lovak jutnak, nekem meg szárnyasok ;)

adott pontszám: 4,5
2008. február 8. | 00:21 | baluu.

Hali! F/f-ben lehet hogy címhezillőbb lett volna, de így sem rossz. Talán megpróbálhattad vona nem ennyire középre. A másik, hogy -szeritnem- egy kicsit túl merev a beálítás. Kicsit természetellenes a tartása a modellnek. Megpróbálhatnád esetleg más pózban is, biztosan többen is szívesen látnák újra a modellt egy másik képen:) Grat

baroncohen válasza:
Köszönöm, szerintem ez egy kifejezetten szép és kecses póz :-)

adott pontszám: 2
2008. február 7. | 23:13 | plankadam

Szia! Ha ezt a fotót úgy csinálod meg, hogy a színek élénkebbek legyenek, ne legyen ennyire túlexponált a kép, és kicsit egyenesebb lenne az egész, akkor tetszene. Az alapelképzelés tetszik, de a kivitelezés elég halvány.

baroncohen válasza:
Lehet jobban :-)

adott pontszám: 5
2008. február 7. | 20:34 | szattilasz

Nagyon szép klasszikus modell! Próbálgattam magamnak, hogy egy kis kontraszttal plusszba, deszaturáva, lesötétítve fényhatásokkal stb, vajon lehet e jobb a fotó. És aztkell hogy mondjam, lehet hogy igy van ez jól. Rá van figyelve a részletekre kellőképpen, és nem eltúlozva. A saját maga műfajában jó. Tisztelettel Szabó Attila

baroncohen válasza:
Köszönöm, örülök, hogy tetszik ;)

2008. február 7. | 20:21 | ningbo

Megtisztelsz. Remélem egyértelmű, hogy nem leszólni akarom a képedet. A pink glamour után ez arculcsapása fotográfiának, nem lehet egy lapon említeni őket. Elhiszem, hogy szándékosan így csináltad, de felmerül bennem a kérdés: minek? A helyzetet kihasználva mesés képeket tudtál volna (talán csináltál is) készíteni, valójában nem tudom összeegyeztetni az átgondolt kompozíciót a felületes gépkezeléssel (és utómunkával).

Lehet, hogy bennem és nézőpontomban van a hiba, de az első gondolatom ez volt és ezen most sem változtatnék. Bele tudom helyezni az alkotói szabadság körébe, de az értelmét akkor sem látom.

Üdv

baroncohen válasza:
Ok, ne mentegetőzz már:)
De a mezőset remélem nem nézed stúdióképnek;)

adott pontszám: 5
2008. február 7. | 20:04 | Dtomi_84

Szigorú ötös :D bár talán egy kicsit elfogult vagyok... "a 70-es évek miatt :P" nem mindennapi aktkép. A fények és a napszak nagyon jó választás.
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

adott pontszám: 3,8
2008. február 7. | 19:57 | petike_2006

Szia! igen mindenki megnézi...Érdekes hogy a legfelkapottabb és legnézettebb képek mindig az aktok.Kivétel nagyon ritka."fotos" szemmel ha nézem a képed a modellt szinte hibátlannak látom és most nem csak a lányra gondolok.:-)A háttér nekem nem jön be az égbolt hófehérsége és zöld a szintelenség nemn ad a képhez semmit mig inkább elvesz.Persze számomra.A cim ha a szabad, független "mindent szabad" lázadó évekre gondolsz találó.A tudatos kreativ, de javitandó képnél egy kicsit több.A jó, de egyedi apró hibával viszont sok:-)Igy 3.8 a pontszám amit adok.
Abban viszont igazad van, gondolom a másik kép is a tied.Ha nem mint fotót nézem hanem mint reklámot akkor szín 5-ös.:-))
De ez fotós oldal:-)Grat!Ha másnem ahoz, hogy fotózzhattál ilyet.Nekem még nem volt a páromon kívül akt-modell a kamera elött.
Jó vagy jobb fényeket!

baroncohen válasza:
Köszi;)

adott pontszám: 3
2008. február 7. | 19:49 | ningbo

Hát elég vegyes érzelmeket vált ki belőlem ez a kép. Szép modell, tetszetős póz - csapnivaló kivitelezés.
Ferde horizont, alaphelyzetből hibás fehéregyensúly, szétégett háttér, információszegény minőség. Összességében borzasztó.
Pozitívum: a póz. A fa törzsével párhuzamos a comb vonala, arányaiban ez megteremti az egyensúlyt. A modell szép, megfelelő adottságokkal és érzékkel.
Ez az a kép, amit nem lett volna szabad feltölteni.
Téma: 5
Kivitelezés: 1 = 3

De valójában ezt kerülendő útnak tartom. Becsúszik pár ilyen kép, de ezt nem szabad publikálni.
Kár érte...
Üdv

baroncohen válasza:
Köszi, tőled elfogadom ezt a véleményt...;)

adott pontszám: 3,5
2008. február 7. | 18:38 | PentaxPhoto

Szép. (irigyellek a modell miatt)
Na de. Magával a képpel nincs gondom, csak a szinével.
Nagyon fehér az "alany". Nem tudom kontrasztal mit tudnál kihozni belőle, de az tény hogy így "gáz".
Szinte beleolvad a háttérbe.
Még próbálkoznod kellet volna, vagy nem ezt feltenni. Remélem érted, hogy mire gondolok.

baroncohen válasza:
Szerintem nem olvad bele a háttérbe, a PS is tudatos, ezt így szerettem volna :-)

2008. február 7. | 17:49 | kulcsarati

Szia.Most írjam le, hogy kiégett meg stb...Sztem Te ezzel pontosan tisztában vagy :-). A hölgy gyönyörű, a '70-es évek feeling átjön. Egy Fabulon naptejjel a bal kézben lenne igazán retro. Ja és akkortájt a fanszőrzet még egy ilyen beállításnál is burjánzott volna. Sőt még hónaljban is... (-:
Üdv QQ

baroncohen válasza:
itt nem, nem szeretem (de a lányok sem) a szőrt ;)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 17:47 | Pioneer.

Két problémám van a képpel. Az egyik, hogy a háttér be van égve, a másik szerintem a hölgy hiányzó lábszára. Egyébként egy jó aktfotó, nemkülönben a modell. :) Grat!
Üdv: Pioneer

baroncohen válasza:
Kösz

2008. február 7. | 17:43 | ..::Röno::..

Ahaaa, köszönöm az információt! :)

baroncohen válasza:
nincsmit :-)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 17:37 | jonasbalu

hello, a modelled egyszerűem gyönyörű, nekem ez a flegma arckifejezés is tetszik:) azt egy kicsit sajnálom, hogy az ég kiégett, vel együtt a levelekkel, megnézném egy kerettel is, persze ez nem hiba :D
Üdv Balu

baroncohen válasza:
Köszönöm a véleményt :-)

2008. február 7. | 17:19 | Farkas

:-)

baroncohen válasza:
:-)

adott pontszám: 3,5
2008. február 7. | 16:35 | jaborcsik bence

Modell nagyon szép.
Viszont ez a kiégett háttér nekem nagyon világos igy!
A fa képbe szerkeztése is kicsit furcsa.
Annyira furcsa még továbbá a láb levágása. Az sem a legjobb választás.

baroncohen válasza:
Te tudod;)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 16:35 | marcrunner

Szia
Jó a beállítás,szép az alany is :)
Kissé számomra fakó..néhol beégett...
Egyébként rendben van.
Üdv.

baroncohen válasza:
Köszi

2008. február 7. | 16:34 | Farkas

Megmondom őszintén nem szivesen, mert nem szeretek lepontozni képeket.

baroncohen válasza:
;)

2008. február 7. | 16:29 | Nikon_os

Ránéztem erre a fotóra és télleg a 70es évek stilusa jutott eszembe-persze a "fazon" már inkább 21.század -legalábbis beálllitás és a modell alkata miatt is, de persze ezt az élményt még fokozná az is ha lenne rajta egy egész enyhe lágyitás vagy inkább homályositás és akkor tényleg az az igazi kicsit álomszerü lenne ,mint amit azokon a fotókon látunk. Persze csak ha egyre gondolunk :-)
A háttér kiégése az meg egyéni rigolya, aki egy ilyen szép modell helyett a hátteret lesi az igy járt :-)

Gratulálok
Üdv
Nikon_os

baroncohen válasza:
Köszönöm a véleményt;)

adott pontszám: 3,5
2008. február 7. | 16:21 | Farkas

Csak azt nem tudom, hogy tudot ilyen szép és fiatal maradni azóta. :-) De mind ez hiába, mert a kép bizony nem is kicsit túl let exponálva. ettől a háttérben láthat égbólt vakít. A modell derekán erős fénycsíkot húzva.

baroncohen válasza:
Köszi;)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 16:19 | capture the flag

Fakó ORWO-dián pózoló NDK-s munkásleány, öltözőszekrénybe és esztergapad fölé való kép, lehetőleg olyan magasságba hogy ne fröccsenjen rá a Kőbányai sör koccintáskor.
Az időutazás viszont nem tökéletes, mert a hiteles beállítás ellenére a digitsteril minőség és a fazonigazított fanszőrzet teljesen mai képpé teszi, és erre nincs orwo-sság...

baroncohen válasza:
:) Kösz, előbújt a régi éned;)

2008. február 7. | 16:18 | efi

latod, mennyivel konnyebb egy kortet lefotozni? :)

baroncohen válasza:
Jaja;)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 16:09 | zoltan.fekete

Szép, a modell, szép a környezet, de nekem nem jön át a "70-es évek fíling"
tudom azt szokták mondani, hogy ne nézzük a címet, meg a képet együtt, de szerintem a képet meghatározza a címe.

baroncohen válasza:
Köszi:)

adott pontszám: 3,5
2008. február 7. | 15:44 | Diesel__

A cím és a látvány igazán találó. Valóban van hasonlóság egy két dolgot leszámítva. A 70-es években a nők még nem szőrtelenítettek, így ennyire csupasz modelt nem biztos, hogy láttunk volna mondjuk egy kártyanaptáron.
Kivitelezését tekintve a rekeszt kicsit szűkebbre vettem volna, gyorsabb zársebességel, úgy nem lenne ilyen kiégett az égbolt. Kár, hogy a háttrében döl a horizont, mert így olyan az érzés, mintha a fa is dölne, azt pedig a modell tartaná, nehogy ráessen.
A kép jól példázza, hogy szabad ég alatt, természetes fényeknél is oda kell figyelni, akárcsak egy studióban a fényekre és fényerőre.
Üdv:
Diesel__

baroncohen válasza:
Köszi

2008. február 7. | 15:43 | V.F.

Kreditvadászat! Úr Isten de unom már ezt az ócska szöveget. Nem én programoztam az oldalt és nem én találtam ki a pont és kreditrendszert sem. Én csak használom ugyanúgy, mint Te és bárki más. Ezekszerint itt mindenki kreditvadász…
Hibakeresés…
Itt nem kell keresni. ;)
Üdv.

baroncohen válasza:
Mondom, ez nem ellened szólt;) Tényleg nem... Csak a te hozzászólásodhoz írtam oda.

2008. február 7. | 15:28 | kakadu

Szia! Először csak kiváncsi voltam a hozzászólásokra. Amellett viszont nem tudok elmenni szó nélkül, hogy (ha jól értem) a Filep féle fotókkal hozod párhuzamba ezt a képet. Filep fotói sem feltétlenül tükrözik az én ízlésvilágomat, de azok kétség kívül profi fotók, jól világítva, jól komponálva, stb., stb., stb. Ez a kép (és a búzamezős is) viszont tele van hibával. Szerintem a roppant magabiztos válaszaid helyett célszerűbb lenne elgondolkoznod a képedet ért kritikákon. Nem akarom itt megismételni őket, már többen leírták.

baroncohen válasza:
Elgondolkodom azokon, amiken érdemes. Mondom ízlésekről nem vitatkozom, nekem így tetszett, igazából 1-2 ember tendenciózus "véleményein" akadtam ki.

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 15:27 | Kisspisti

A '70es években kezdtem fotózgatni:)
Nekem tetszik ez a kép.Vannak hibái,ez nyilvánvaló.A viszonylag alacsony zársebesség miatt a kép túlexponált,nem is kicsit.A háttér égboltja teljesen kiégett,nagyon zavaró.Mégis a kép hangulata,és a bájos modell némiképp feledteti ezt.Az aktfotózás ténye,elszántságod tiszteletre méltó.

baroncohen válasza:
Tudok én szépen kiexponálni eget, régi képeimből (amiket leszedtem) szerintem ez látszik, sőt stúdiókörülmények között is tudok alkotni. Itt túlexpoztam az eget (direkt, nem azért mert vak vagyok), de a modell mint főtéma nem lett szerintem hangsúlytalan. Köszönöm a véleményed ;)

adott pontszám: 4,5
2008. február 7. | 15:22 | h.rom

Sokkal jobb kép, SOKKAL csinosabb modell, a póz is sokkal jobban tetszik. Szerencsére nincs agyonvakuzva sem, szép szórt fények világítanak.
Két dolog csupán:
Az egyik, hogy némileg több kontrasztot nagyon elviselne a fotó, főleg a lány bőre.
A másik a háttér, ami túl részletgazdag, miután megnéztem a modellt, a szemem már ugrott hátra, hogy vajon van-e valami az erdősáv szélén?
Egyébként gratulálok, add meg a modelled számát. :))

baroncohen válasza:
Megváltozott a száma;) Örülök hogy látlak megint, kösz a kedves szavakat;)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 15:21 | Simply Red

Szia!
Mikor megnéztem az új fotókat ezen (is) megakadt a szemem. A fotó számomra megnyerő és a modell alkata és arca is "zavarba ejtő". Nagyon csinos. Ha a helyedben lettem volna valószínű nem próbáltam volna ki ezt a beállást, de sikerült nagyon jól elkapni. Hiba a kiégett háttér és én mélyebb tónusokkal még jobbnak talánám a képet és úgy valószínű 5 pontot adtam volna érte. Nekem tetszik!

baroncohen válasza:
Köszi;)

adott pontszám: 4
2008. február 7. | 15:21 | Menyeszke

Az egész kép nagyon világos, engem a kiégés is eléggé zavar. Amúgy lehet, hogy hülye vagyok, és nem azt kell nézni, de a képnek mi köze a '70-es évekhez? Csak mert sem a lány frizurája, sem a köldökében a piercieng nem pont arra a korra enged következtetni..

baroncohen válasza:
A képen a színek direkt vannak így alakítva;) Hogy egyeseknek bántja a hibakereső robotját, arról nem tehetek! Köszi a vélemányt;)

2008. február 7. | 15:19 | popcornplayah

hippimozgalom! szerintem megvan az erzes, atadtad, hetvenes evek is kb, amolyan filmes-athallasos latvany, ha kicsit mosolyogna a modell, el is hinnem hogy anti-war mozgalmista. ;)

udv

pop

baroncohen válasza:
üdv, meghágjuk a tetőfokot, pukkasztjuk a polgárt :)

2008. február 7. | 15:11 | ovarnet

Nem vagyok moderátor

baroncohen válasza:
Szerencsére;)

2008. február 7. | 15:09 | ..::Röno::..

Hol lehet ilyen lányokat kapni? :)))

baroncohen válasza:
A mezős 1,5 évig volt a barátnőm, a másikat meg ismerem, modellem;)

adott pontszám: 1
2008. február 7. | 15:05 | LeO78

A kép címe akár a nagybetű Kiégés, vagy Túlexpó is lehetne. Talán egy derítőlappal jobban dinamikatartományba hozható lett volna ez az alkotás, ami hasonló az előző, oldalon látható képhez. A beállítás esetleges, középre szerkesztés megint összejött. Kicsit több igényességet fektess már a fotózásba, egy helyes expót azért nem művészet összehozni. Szerkesztés, expozíció alapvető problémái miatt kerülendő, hibás út.

baroncohen válasza:
Helytelen expo, nincs kredit;)

adott pontszám: 3,5
2008. február 7. | 14:43 | V.F.

Szia. Nem vagyok az aktfotózás nagymestere, de a biztos, hogy nem elég egy gyönyörű modell egy jó akt kép elkészítéséhez. Szóval szerintem ez a kép így ebben a formában nem tökéletes. Arról kéne meggyőznöd elsősorban, hogy miért jó hogy szétégett a háttér. Ez engem nagyon zavar. Minden más rendben van. A cím honnan jött? Üdv.

baroncohen válasza:
Engem meg szűklátókörűség zavar, hogy a kreditvadészatban nem tudunk a szétégett háttérnél tovább látni, vagy egy úgymond központi "ízlés" miatt csak 1 valami tetszik. Ergo viszont elfogadom a véleményt, mert csak ezt róttad fel.

adott pontszám: 1
2008. február 7. | 14:41 | ovarnet

Ha ez a kép azért ötös,mert a csaj ruha nélkül van, akkor biztos bennem van a hiba.
Máskor ez a kép úgy hullik ki mint a pinty.
A háttere nagyon ronda lett a képnek. Elvonja a figyelmet a főtémáról A vakú túl erős volt. A lány bőre szinte fehér. Ez nem természetes bőrszín. Bocs, de a 70-es években már igényesebb naptár fotók voltak.

baroncohen válasza:
Bocsánat kedves moderátor "szaktárs", de ez több helyen hibádzik. Mit látsz a háttérből, hogy annyira iszonyat mértékben zavar? Bővebb indoklást kérek. A vaku túl erős volt... Itt már bukik a dolog, ugyanis mielőtt ekkora "butaságot" írsz, tekintsd meg a modell szemét, hogy abban milyen vakuvillanás-nyom van. Bár pici a kép, és nem portré, de akkor is látszik, vagy legalábbis egy szakértő szemnek látszódnia kell ennek - vagy pl a modell testén hol látsz olyan becsillanást, ami benned azt az érzetet kelti, hogy ez egy vakus kép. Nem engem kell, hogy meggyőzz.
És akkor most tegyek panaszt az adminnál részrehajlás, és bosszúpontozás miatt? "Máskor ez a kép úgy hullik ki mint a pinty?" Akkor szegény Filep-féle gárda is kezdhet rettegni, mert ha ez bántja a te felülbírálhatatlan, és csalhatatlan szépérzékedet, akkor itt komoly gondok lesznek;)

adott pontszám: 5
2008. február 7. | 14:33 | Papp Attila

szia
a témából és a géptípusból sejthető a szerző kiléte.
itt és most semmi gondom a fotóval.
gyönyörű a modell, remek adotságait a póz és a nézőpont egyaránt jól hangsúlyozza. jó a környezet, a kiégés, a tompa, fakó, kissé kontrasztalan színvilág. valóban retró hangulatú.
bár a minap kezembe akadt egy 86-os falinaptár és ott bizony volt hónalj pamacs rendesen. persze megbocsátom, hogy te nem voltál ennyire hiteles. :-)
üdv
ati

baroncohen válasza:
Örülök hogy tetszik, köszönöm.

2008. február 7. | 14:18 | Tryumf

:)

baroncohen válasza:
:) Látom elvagytok;)

2008. február 7. | 14:12 | bazsitoo2

Tryumf ... ejnye mi vagy te ... hentes?:)

baroncohen válasza:
:)

adott pontszám: 5
2008. február 7. | 14:11 | Tryumf

Nekem különös képpen tetszik a model "beállása" a képen.
A szerkesztés a színvilág is.
A kiégett háttér jelen esetben nem zavaró.
Jó kis friss husi..)

Try.

baroncohen válasza:
Köszi, direkt égődött ki.

adott pontszám: 3
2008. február 7. | 14:05 | xergo

A csajszi szép a fatörzs is, de nekem nincs '70-es évekbeli filingem a látványtól, sőt a szemem kifolyik az erős ellenfénytől.
Harabd le a fejem ha rosszúl látom :)

baroncohen válasza:
Harapom :D Jobbak feljebb...

2008. február 7. | 13:54 | bazsitoo2

A csajszi csinos..:D

baroncohen válasza:
Kösz...

2008. február 7. | 13:52 | Fauna0909

Kénytelen vagyok elhinni. A hetvenes években még olyan pici voltam, hogy nem kellett borotválnom. :) De pl. az akkori időkből származó kártyanaptárakon, úgy rémlik, szőrösek a nénik.

baroncohen válasza:
Itt nem ;)

2008. február 7. | 13:43 | Fauna0909

A hetvenes években még nem szőrös volt a nuni? :)

baroncohen válasza:
Már akkor is borotválták (nem mindenki)

2008. február 7. | 13:42 | eleven_11

:D

baroncohen válasza:
:D

2008. február 7. | 13:39 | Virgonc

:DD a polgárpukkasztás is a te műfajod :DD

baroncohen válasza:
Heh, kérdezd az urad :) Ő többet tud a polgárpukkasztásomról.

2008. február 7. | 13:39 | agent2.0

Köszönöm:)

Valóban gyönyörű lány! A látvány hatása alatt vagyok:)

Lehetne hibát keresni rajta de minek, akt, a nőről szól és nem a háttérről:)

age

baroncohen válasza:
Tudom, kiégett a háttér, de azt is ki kell égetni valahogy, hogy így nézzen ki;)

Kösz:) (a kreditet is)