BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
2,52
KATEGÓRIA: életképek
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. szeptember 23. 14:26
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Badacsonytomy
NyárInMagyarföld

nekem ez a pláttenZ 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2007. október 27. | 15:17 | szajmi

"arra viszont kiváncsi lennék hogy mi a véleményed most hogy már tudod
hogy itt minden tudatos": Az, hogy örülök neki, de ennek a képen is
látszódnia kellene, ráadásul úgy, hogy azért túl szájbarágós se
legyen. Éppen ez a nehézség ebben a műfajban (szemben mondjuk a
természet- vagy állatfotózással), és ez az, ami szerintem most nem
sikerült.

2007. október 22. | 21:18 | Dr. Neo Cortex

nekem tetszik akkor is, ha nem olyan mint a milyennek egy balatont ábrázoló fotózz-fotónak lennie kéne. mert a balaton mi elvileg: badacsony gyönyörű borvidéke, a tiszta víz, remek strandok, siófok, szép panoráma hasonlók. A gyakorlatban: ez a kép. Minden rajta van amiért magyar strandol, vízibicikli, hattyú(gyönyörködünk a természetben) a víz, a gyep. Szép leírva, de ez a kép megmutatja hogy a vízibickli a műanyag fröccsentett fajta, a hattyú 5 éve a strandolók kenyerén él, a víz tel iszappal egyébbel,, a gyep pedig szétégve letaposva és szúrja a talpat. Nekem így ezek jutottak eszembe róla.

PálfaiDomi válasza:
köszönöm szépen a véleményt
és igazad van hogy nem egy tipikus balaton gicscs erre találtam ki ezt a képet
örülök hogy rajtam kívül más is észreveszi
és nem szid le azzonnalalal hogy beégetem a hattyút mer nekem az úgy teccik
szóval maximális kösz
a kép rátalált benned a közönségére

adott pontszám: 1
2007. október 22. | 17:05 | szajmi

Hát itt sajnos szinte minden elrontható el van rontva. Élesség: ha
minden életlen lenne, az is jobb lenne, mint a jelenlegi állapot,
amiben egyetlen (érdektelen) fűsáv éles. A kompozíció finoman szólva
semmi tudatosságot nem tükröz: a kép harmadát a fű foglalja el, a két
fő egyenes (stég és part) valahol a képen kívül találkozik, oda vezeti
a tekintetet. A zaj (a parttól felfelé végig), a kiégett részek (pl. a
hattyú) és a durva színátmenetek (pl. a fürdőzőkön) tovább rontják az
összhatást.

PálfaiDomi válasza:
köszönöm figyelmed
sajnálom hogy nem tetszik de ha kiváncsi vagy a véleményemre akkor olvasd el a véleményed és vedd az inverzéét
tehát
ami neked nem tetszett és számodra nem tudatos az nekem igen
arra viszont kiváncsi lennék hogy mi a véleményed most hogy már tudod hogy itt minden tudatos
üdv.:domi

adott pontszám: 3
2007. október 22. | 12:04 | cbaloo

A kompozicio jo, hogy van benne egy kis eloter, a vizibicikli is jo es az emberek is jok hatul. A szegely es a steg is jo. Talan egy kicsivel magasabbra celoztam volna. Viszont a szinekkel es az elesseggel nem vagyok megelegedve. Lehetett volna a hattyura fokuszalni, vagy a delfinre, de igy hogy a fu lett eles igy ott keresek valami temat, de sehogy sem talalok. Nem tudom hogy mennyire valtoztattal a szineken de a viz nagyon irrealis. Esetleg polar szurovel lehetett volna a tukrozodest enyhiteni. Kicsit zavaro a kep baloldalan a fu szegelynel levo "narancsos" valami, azt kivagnam. Ez persze az en velemenyem es nem latszik a kep leirasnal hogy mi volt az indittatasod. Ne add fell, ebbol meg jo kep is lehet egyszer.

PálfaiDomi válasza:
köszönöm szépen
ez már kedvemre valóóbb vélemény mint az elötted szólóké
bár még mindig nem mindenben változtatnék a leírtak alapján
kicsit sokk lett a kép de én így szeretem
ez így egy egész
számomra

2007. október 8. | 16:56 | kiscsicsak

Érdekesek az alábbi hozzászólások...

Számomra teljesen átjön a kép. Retró színvilág, retró érzés. SZTK szemüveg, húzentróglis úttörőgyerekek, apa fényképez, sült hal, hideg szalonsör...

Minden ami hangulat rajta van a képen - minden ami rajta van, hangulat...

Néha én is úgy érzem érdemes lenne a képet átérezni és nem a hibáit keresni. Persze tudom én, hogy ez az oldal a hibák kiküszöbölésére készült és tanulni jöttünk... De azért szerintem lehet azt látni mikor készült egy kép koncepció nélkül és mikor szándékosan...
Üdv.: kisCsicsák

PálfaiDomi válasza:
köszönöm szépen
nagyon örülök az ilyen véleményeknek

adott pontszám: 5
2007. október 4. | 09:31 | Krisnya

Szerintem remek! A kissé 70-es éveket idéző szíbvulág, meg miliő bagyon tetszik.
Kiicst túl színvariáltad Ps-ben, de még éppen belefér, no meg ha ánia akkor mánia:)
A három fürdőgatya a háttérben is nagyon jó az életlen hattyú pedig egyenesen szuper, halálgiccs vérturista fotó, de azért nem teljesen:) Domisítva.
Szerintem faja.

PálfaiDomi válasza:
köszönöm szépen
leginkább annak örülök hogy télleg teccik neked és az meg végképp" faja" hogy azok a dolgok NEKED átjönnek amiket én fontosnak találok
asszem neked átjött
köszönöm szépen még 1szer It míínz a lot

2007. október 3. | 17:37 | Ooszi

ez csak egy velemeny volt,amit ugy gondolom leirhatok....a valosagban a viznek nem ilyen a szine:Dmert nem tettel narancssargat?:)

PálfaiDomi válasza:
:)

adott pontszám: 1
2007. október 3. | 09:47 | Ooszi

egy kicsit elszurodott ez a kep ugy latom:)nem ertyem mi a lenyeg annak hogy az elesseg a fuvon legyen,siman tehetted volna a hattyura vagy epenseggel arra a nagy csonakra.Engem sszemely szerint sokkal jobban erdekelt volna a hatter mint a fu:)ahogy eszrevettem ,zajos is...es hogy lehet az hogy a viznek ilyen szine van??:)sziooo

PálfaiDomi válasza:
kedves Ooszi .. ugy lehet a viznek ilyen szine hogy psben megbuheráltam a saját szájiizem szerint teljessen direkt a zajt is direkt raktam
sajnálom hogy nem teccik de nem elrontottam hanem ilyet késziitettem

adott pontszám: 1
2007. szeptember 27. | 15:30 | Oly750

Nem szeretnélek megbántani, de egy ilyen képért kár volt a D70-t megvenni.
Egyetlen éles pontot nem találni rajta.
Kár, hogy a felvételi adatokat nem írtad le így a kijavításra tanácsot sem tudok adni.

PálfaiDomi válasza:
fuhúú most hogy mondod megvilágosodtam
télleg életlen ühümm
azt elfelejtetted hogy a hattyú beégett:)
hajrá
köszi az értékelést igazán nem kellett volna:)

2007. szeptember 25. | 17:26 | Suit

"attól még hidd el nem lesz rossz kép csak máshogy gondolkodunk és alkotunk!!!
én sem pontozom le azt ami nem tetszik"

teljesen igazad van.szertem az elbetegült képeket és nemmondom hogy ez egy szar mert biztos akarsz vele mondani valamit/van valami oka hogy feltetted.de baromira nemjön át a lényeg.legalábbis számomra.te tudod hogy mit akarsz vele mondani de nézd úgy mintha nem te csináltad volna.nem tudnád hogy mi is a lényeg.ugy mitlátsz?mi jön le?érdekelne hogy mi is az értelme a képnek:)örülnék ha megosztanád velem:)

PálfaiDomi válasza:
az az igazság hogy az biztos ha egy képet magyarázni kell az baj
nem kell hogy legyen értelme
sőőt mindenkinek mást fog jelenteni
nekem egy kicsit benne van a magyar nyaralás... és ilyen eszközöket választottam ennek közlésére
nem jött be senkinek ez van
szubjektív...
ha úgy látnám mintha nem én csináltam volna akkor is tetszene
a színvilág
a vágás hogy két egyenlő részre van tagolva és kis dolgok lógnak be..tehát nem stúdió munka kicsit kaotikus
kicsit retro
sorolhatnám de minek mert általában nekem az tetszik a képeimbe ami másoknak hiba:)
legalábbis a fotozz közönségének
de vagyok annyira makacs hogy továbbra is hassonló utakat fogok járni

adott pontszám: 1
2007. szeptember 24. | 18:35 | Suit

ez valami vicc?eggyaltalan nemertem mert tetted fel ezt a kepet.a hattyu total kivan égve.miért lila a víz?teljesen eletlen az egesz.mondanivaloja szerintem semmi.elötérben van fű.ennyi.semmit nemmond.szerintem nagy hiba volt feltenni a képet,kerülendő,hibás út.

PálfaiDomi válasza:
nem vicc:))))
és iiiiiiiigen a hattyút kiÉGETTEM !!! Direkt!!!!:)
nem baj ha neked nem mond semmit de attól még hidd el nem lesz rossz kép csak máshogy gondolkodunk és alkotunk!!!
én sem pontozom le azt ami nem tetszik
vagy ha mégis akkor pont nélkül
és az is biztos hogy nekem nem kerülendő út:)
köszönöm véleményed semmit nem tanultam belőle csak azt hogy nem szabad a méjnsztíímtől eltérő képet felrakni ide :)
köszi véleményed

2007. szeptember 23. | 20:30 | langer24

Szia! Szerintem egy ilyen gépből többet is ki lehetne hozni. Nekem nem tetszik. A színegyensúly természetellenes, Az élesség pont a leglényegtelenebb részen van, kiégett a hattyú. Tudom nem fog tetszeni a véleményem, de elvileg azért rakunk fel fotókat, hogy az értékelésekből tanuljunk. Szerintem tedd te is ezt és fogadd el mások véleményét is. Nem szégyen :-)
üdv

PálfaiDomi válasza:
nem szégyen csak nem tartom mindíg hasznosnak azt ha valakik mindíg olyan dolgok miatt szólnak amit látok és télllleg szándékosan csinálok
pl a beégést
elfogadom azt ha valakinek nem tetszik de azt nem hogy nem fogadja el hogy vannak akik más utakon járnak és nem mindig telibe makrózott pitypangokat raknak fel ide:)
sokat tanultam itt, jó dolgokat de az emberek még mindíg a "nagykönyvszerint fotóznak"
vélemény elfogadva de újat nem mond
semmi harag szép napot

2007. szeptember 23. | 16:54 | FuNS0f7

Nézd, ha valami már túl egyedi, akkor már közel áll ahhoz, hogy rosszabb, mint az unalmas tucatfotó. Olyan ez mint a termelési görbe, egy idő után a hatékonyság törvényszerűen csökken és már inkább ront az egyediség a helyzeten, mint javítana. Ez a kompozíció sajnos több sebből vérzik, persze rá lehet húzni, hogy "majd az utókor felfedezi benne a zsenialitást", de amikor ennyien mondják, hogy valami nem jó, akkor azért lehet benne valami...

PálfaiDomi válasza:
nem feltétlenül de akár...
az a baj ha védem a képem akkor mindenki azt gondolja hogy nem bírom a kritikát
pedig szerintem sokan azt nem bírják elviselni hogy a kritikáikkal nem ért egyet a kép készítője

2007. szeptember 23. | 16:45 | ltmika

"és a kép igen badacsonytomajon készült csak hogy örülj és lovagolhass rajta:) (hihhhetetlen)"

akár hiszed akár nem azért ezt kitaláltam...de tényleg ne lovagoljunk ilyeneken, másképp láttunk ez lett belőle

PálfaiDomi válasza:
igyvann bocsi:)

2007. szeptember 23. | 16:09 | ltmika

"igenis jelkép a hattyú és a fröccsöntött vizibicikli de legalábbis eléggé jellemző .. és számomra ez a balaton"
Hát ez nagyon szomorú, sztem azért a Balaton ennél több, de nem vitatkozom főleg nem ilyenen, de én is elég sok időt töltöttem a Balatonnál, valahogy számomra azért több ezért bátorkodtam írni.
Az, hogy ez a kép a Velencei tónál, a Tisza tavon, vagy bárhol készülhetett volna tény.

"az meg hogy a helyet hogyan írom...
igazából ezzel tetted fel az í-re a pontot"
Hát ezt sem értem igazán...de tuljadonképpen a "pongyoláé" a jövő :D
azonban olyan település, hogy Badacsonytomy akkor sincs az országban...ha mégis ezer bocs.

Aranymetszésről, makróról egy szót sem írtam..nem tudom, hogy jön ide.

Az t hiszem minden sértegetés nélkül írtam le a véleményem...az, hogy felkapod a vizet ... akkor miért töltöd fel ha nem bírod a kritikát.

Köszi van nagylátóm :)

Üdv!

PálfaiDomi válasza:
egy bizonyos balatonnak a jelképe ..kicsit retro kicsit szocörökség
nem mondtam hogy más tónál nem lehet ilyen én csak magamról beszéltem én nyilatkoztam meg neked nem kell hogy ezt jelentse..de te belém kötöttél hogy ez nem a balaton .pedig nekem igen!!!. kik oktatták ki Picassót hogy fessen fotórealista portrét inkább a kubista modern képei helyett.. az aki begyöpösödött az..
és a kép igen badacsonytomajon készült csak hogy örülj és lovagolhass rajta:) (hihhhetetlen)
az arany makró-t azért hoztam fel mert úgy éreztem hogy neked ez lehet a profilod és minden ami eltér az \"úttóól\"amit egyesek itt taposnak (hajráhozzá) az azonnal rossznak kell titulálini és a nyilvánvalót kinyilatkoztatni mert én nem látom azt:)
nem kaptam fel a vizet
nem én nem bírom a kritikát.......:)
de szerintem ne lovagoljunka szavakon már csak azért sem mert nincs kedvem irogatni..
persze észrevételeidet szívesen fogadom

adott pontszám: 3
2007. szeptember 23. | 15:24 | mogyi

jo a fu, meg a pillanat amit nyujtani akartal, csak eleg rossz a kep minosege, meg igazabol nem tudom mire is akartal fokuszalni. szerintem a vizibickli kelett volna eles legyen es minden mas homalyos, de hat izlesek es pofonok, es az mar egy egeszen mas kep lenne

PálfaiDomi válasza:
köszönöm véleményed de sajnos teljesen tudatos minden a képemen
annak viszont örülök hogy legalább a téma megfogott

adott pontszám: 1
2007. szeptember 23. | 15:22 | Zoran_2

Ez nagyon gyenge lett. Szerintem szándékosan változtattad ilyenre, mert egy Nikon D70-es automata üzemmódban, egy 10éves gyermek kezében is többre képes.
A dirrekt színerősítés nagyon nem tett jót. Lilás víz?? éles pont sincs a képen. Ez nagyon kerülendő.
Szerintem ettől tudsz Te jobbat is

PálfaiDomi válasza:
nem sajnos nem tudok jobbat:))))))
neked már nincs is erőm válaszolni

adott pontszám: 1
2007. szeptember 23. | 15:15 | FuNS0f7

Ne haragudj, de ez valami borzalmas. Kiégett hattyú, élesség sehol, csak a kép előterén levő fakó füvön, a kompozíció többi része: lila "körömlakkban" dagonyázó életlen emberalakok. Bocs, lehet velem van a gond, de ez nekem már sok, amikor ennyire abszurd a kompozíció, főleg az "életkép" kategóriában. Ennél jobb képeket kívánok!

PálfaiDomi válasza:
én meg csak ilyen képeket kívánok magamnak
és neked kicsit több látóteret
ha meg nem értessz egyet a technikával és a kifejezés módjával
és inkább a tökéletes makrókat preferálod akkor inkább ne pontozz ilyen képeket
mert ha nem úgy látjuk a dolgokat akkor nem és értékes számunkra egymás véleménye
ezzel semmi baj csak ne szívjuk egymás vérét
azért vagyok sajnos csalódott mert elegem van hogy te is és a többi arc aki itt szórja az 1eseket azok télleg elhiszik magukról hogy ők figyelmeztetnek arra hogy uramisten bevan égve meg jajj a színek meg a vágás
tehát haszontalan a vélemény így pontal és okítással mert a nyilvánvalót mondjátok el (legalábbis nekem)
bocsi de nem az a lényeg hogy mennyit kaptam rá hanem az hogy ami nem teccik az nem feltétlenül rossz
erre egy példa én sosem pontozok makrót mert nem az én stílusom..különben az összeset lehúznám
sajnos most így alakult

adott pontszám: 5
2007. szeptember 23. | 15:12 | popcornplayah

hoppa, fatyolos a szem, elcsuszott a szinbalansz, hangyazik a lab, csak koszos vizben uszik hattyu, vizibicaj o:cca'ze', takarodja' onnan bu:do:s-ko:lke! es a tobbiek. (na meg meg persze a tizedes.)
szerintem ez josag. meghozza igen.
irhatnek meg, de nem.

udv pop

PálfaiDomi válasza:
köszönöm hogy így látod
csak hogy tudd a kisebbséghez tartozol velem együtt
ha jókat akarsz nevetni nézzél még be ehhez a képhez és olvasd el hogy a sok okos mit ír
ezek télleg elhiszik hogy nem látom hogy megdőltek az arányok és direkt vágok így meg áll az ész
bocsi a siránkozásért de idáig csak te értékeled a kezdeményezést:)
köszi még egyszer

adott pontszám: 1
2007. szeptember 23. | 15:04 | ltmika

Hát nem is tudom, előre kérlek ne haragudj, de nem hinném, hogy a legjobb perezentációja a magyar nyárnak...de elképzelhető lehet, hogy bennem van a hiba.

A kép véleményem szerint aránytalan. Sok felületet hagytál a fűből és zavaró a bal oldalon félbevágott emberke. A felső részen is épphogy belóg a túlpart sötétje érdemesebb lett volna több figyelmet szentelni a vágásra.

A kép alapján nem lehet megállapítani, hogy ez Magyarországon készült, nem hinném, hogy a kék vizibicaj és a hattyú jelképek lennének. Ennek hiányában pedig nem más mint egy strandon elkattintott egy kép a százból, amely esetleg egy mélységélességtesztnek elmegy.

Bocs, csak a képet nem a készítőt értékeltem.

ui: Olyan települést nem ismerek, hogy Badacsonytomy, ennyire azért nem kellene lazának lenni...szerintem Persze ez nem a képhez tartozik, nem számít bele a pontszámba.

PálfaiDomi válasza:
fúúú:(
minden ami számomra érték az számodra csak hiba
ezzel semmi gond csak tipikusan mindenki az ilyen aranymetszés makró tökéletes expójú tömegképeket preferálja ami már lassan az agyamra megy..
az nem baj hogy nem ugyan úgy gondolkodunk csak...:( nem is érdemes magyaráznom mert csak ócska védekezésnek vennéd:(
szerintem meg igenis jelkép a hattyú és a fröccsöntött vizibicikli de legalábbis eléggé jellemző .. és számomra ez a balaton
a vágás teljesen tudatos direkt van benne picit a háttér és sorolhatnám
a mélységélesség tesztet meg tudod hát:) gratu
az meg hogy a helyet hogyan írom...
igazából ezzel tetted fel az í-re a pontot
szűk a látókör lehet kellene egy nagy látót venned
nekem a véleményed egy vélemény tesztnek felel meg
bocs