BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,83
KATEGÓRIA: város, építészet
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. december 1. 08:39
  • érzékenység: iso:100
  • rekeszérték: F11
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Bp
Nemzeti

Tudom sokszor fotózott téma, de a köd nekem itt adott egy kis pluszt. A dőlésről nem akarok vitázni a (kép nem az épület közepéről készült)ha a tetejét kihúzom egyenesre borul az egész kép......szerintem sokan nem ismerik a perspekítva miatt jelentkező torzulásokat, a vonalzót annál inkább :) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2007. július 17. | 12:53 | epgyor

valóban sokat fotózott téma, de azon kevesek egyike amik igazán jóra sikerültek
gratulálok

DuraAce válasza:
Köszönöm.

2007. január 19. | 19:51 | baedecker

Tudatos kompozíció arányos szerkesztéssel. Nekem viszont szürkés és színtelen.

DuraAce válasza:
Köszi.

adott pontszám: 5
2006. december 29. | 20:41 | .virus.

Ebből a perspektívából komolyan nem láttam még !
Nagyon dob rajta valóban a köd . Örülök , hogy rátaláltam ! A fotó méltó a példa értékű elismerésre sztem .

Gratula...

DuraAce válasza:
Köszönöm, többen megfotózták innét nekem a köd miatt kellett :)

2006. december 27. | 15:27 | yotzee

szerintem a dőléssel semmi gond, sőt aképpel sem, bár lehet én bátrabb lettem volna egy kisebb iso-val, de ez itt nem hiba, hiszen a gépednek meg sem kottyan ez az érték, nagyon jó kép lett.

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 8. | 13:38 | 7of9

Jól áll a köd a képnek, éterivé, egyedivé vált ezáltal.
Jó kép, gartulálok!

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 7. | 22:23 | Peti-

Teljesen egyetértek a kommenteddel. Tényleg nagyon jót tett a köd. Így olyan sejtelmes lett a kép. Fények, színek... No comment, csinálják utánnad.

Grat

Üdv
Peti

DuraAce válasza:
Köszönöm.

2006. december 6. | 22:09 | arkangel

Szia! Én úgy döntöttem, hogy nem kívánom pontozni a képedet, mert lelkes amatőr lévén valószínüleg csak közhelyeket tudnék írni róla. Minden szakmai hozzáértést félretéve én a képtől teljesen oda vagyok meg vissza. A színek, a köd és a látószög is teljesen lenyűgöz, pedig ez utóbbi a legkézenfekvőbb pozició, a medence sarkától. Én inkább egy személyes okból írok neked. Idegenvezető vagyok, a honlapomon (lásd adatlapom) van néhány kép MO-ról. Szeretném hozzájárulásodat kérni, hogy ott felhasználjam ezt a képet. A részleteket amennyiben hozzájárulsz e-mail-en megbeszélhetjük.
Üdvözlettel, Sarkadi Gábor

DuraAce válasza:
Szia! Írj pár sort, hogy mire, hogyan milyen célból használnád fel.

2006. december 5. | 20:35 | c113

Bocs ! Értelemzavaró elütés
Helyesen:
... melyen játszik a fény. Arányát azonban ...

adott pontszám: 4,8
2006. december 5. | 20:31 | c113

Hálás dolog kivilágított épületet fotózni, mert az esti fények "ujraépítik" a nappali látványt és ez szépen megjelenik a képeden. Jól kihasználtad a köd okozta fényszórást is . Tetszik az előtér-kompozíció átlós elrendezése, felületének hangsúlyozott textúrája melyen játszik a fény - arányát azonban túlzónak érzem. Jobbra lépve az épület hangsúlyosabbá válna. ( talán a kép javára)

DuraAce válasza:
Köszönöm. Fontos volt, hogy egy erős fényszórót kitakarjak az orr résszel, mert ez agyonvágná a képet. Ha ismered a helyszínt tudod miről beszélek..

adott pontszám: 5
2006. december 2. | 19:08 | tagabor

szuper ez a kép. pont olyan ebből a nézőpontból fotózva mintha épp uszna ki a helyéről mint hajó. gratula hozzá

DuraAce válasza:
Köszönöm.

2006. december 2. | 00:36 | Sztiv

gratula érdekes de nagyon láványos kép ilyen a fotokkal kellene promotálni ezt a sokak által birált épületett

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 20:28 | proffdesign

sokan a fényképezőgépet sem ismerik ...
nekem nagyon bejön, innen is ... bár, a fele takarva van ...gondolom, így tudtad visszadni azt amit akartál ...
gratulálok :)

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 20:19 | FuNS0f7

Remek felvétel! Valóban jól áll a kompozíciónak a köd. Szerintem önmagáért beszél a vágás, hatásosak a színek, a fények-árnyak játéka pedig tovább emeli a fotó hangulatát. Részemről tökéletes, gratulálok a felvételhez!

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 20:14 | placica

Szia. Sejtelmes, kellemes színvilág, szinte "fökdön kívüli" érzés jön át.Fények, szerkesztés hibátlan a dőlés vele jár, de ennek nem ez a lényege.Jó neked, hogy ottvoltál és megcsináltad!

DuraAce válasza:
Köszönöm.

2006. december 1. | 18:09 | Sj

Persze sokkal brilliánsabb adobergb-ben, de sajna csak ps meg néhány fotóprogi tudja kezelni. A windows képnézegető sem. Mi meg így látjuk-véleményezzük.

DuraAce válasza:
Értem.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 17:56 | bfototryhu

A dolesrol biztos sokan irtak mar elottem, annak ellenere, h kulon kiemelted, ne tegyuk. :) (Az egesz kepet kell ilyenkor kicsit ferden kivagni es akkor mar nem zavaro.) Amugy egy tulkorrigalt kep mindig idegennek hat, tehat jol van ez igy, a hangulat elsorangu.

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 4,8
2006. december 1. | 17:43 | Lukszkájvolker

Szia!
Nekem bejön a fotód. A köd miatt jól látszanak még a szétszóródo fénysugarak is, pl a szinház tetejénél is. A bal oldalt világító refelektor kicsit erős, de ettől szerintem méginkább térbe került a hajó orra. Szinte kiúszik a képből. Ezt leszámítva szerintem nagyon klassz kép. Gratulálok!

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 15:52 | doduff

nagyon jó!nem is ragozom,mert szerintem teljesen hibátlan és különleges(egyedi) kép lett!gratulálok!
majd kedden ha megyek nemzetibe eszembe fog jutni ez a kép tuti!:)

DuraAce válasza:
Köszi :)

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 14:52 | szucsi222

Az épület jellege miatt elég nehéz lenne perspektívikusan jól beállítani. biztosan lehetne rajta még picit finomítani, de én még nem láttam ilyen jó fotót a Nemzetiről, nagyon kellemes a színvilága és bizony jól áll neki a köd is. Kiváló nézőpont, engem meggyőzött.
Grat!

DuraAce válasza:
Köszi.

2006. december 1. | 13:53 | Sj

A színterekről javaslom frissítsd egy kicsit a tudásod: az srgb valóban szűkebb mint az adobe rgb, de monitorok ill internet az előbbit használja képmegkjelenítésre és ezért az adobéban mutogatott dolgok színe tompább lesz és elcsúszik így nézve....

DuraAce válasza:
Lehet, hogy szerinted így van, de a gyakorlat nekem mást mutat, azok a képeim amiket Raw-ból sRgb-be hívtam elő fakók és színtelenek brilancia nélküliek voltak,
mindig át kell raknom rgb-be, hogy láthatóvá váljanak az eredeti színek. Ez nem kötözködés, tapasztalat!

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 13:40 | _ummagumma__

Amit a dőlésről írtál, hát bizony a lelkemből szóltál :) . Dinamikusabb, elegánsabb a kép ettől a kis "dőléstől", egy cseppet sem érzem zavarónak. Szép színvilág, remek kompozíció, graulálok!

DuraAce válasza:
Köszönöm. Én nem szeretm azokat a képeket amik nem mutatják a valós perspektívát, hanem minden ki van húzva derékszögre ps-el.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 13:08 | withopeneyes

Nem erzem kozhelyesnek a kepet, lehet agyonfotozott tema, de en meg nem lattam tul sok valtozatat, foleg ami szepen is van megfotozva, kihasznalva a lehetosegeket, mint pl itt a kod adta erdekes hatasok, a fenyjatek, a kompozicio, mind mind nagyon szepen megvalositva...grat' woe

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 13:00 | angel00

Azért tetszik a képed, mert valóban rajta van az a kis plussz, amivel egydivé varázsoltad! Nagyon szépek a fények, és tetszik a szemszög is. A dőlést nem veszem figyelmbe, amúgy nekem nem tűnt fel belőle semmi! Grat!

DuraAce válasza:
Köszönöm.

2006. december 1. | 12:44 | Darth-Ben

érdekes válasz volt...

DuraAce válasza:
a vélemény is.....

adott pontszám: 4,5
2006. december 1. | 12:05 | Darth-Ben

Szia, nem rossz éjszakai fotó ez, sztem érdekes a perspektíva, viszont ami nekem hiba h kicsit kontraszttalan és picit ferde a szinház, egyébként tipikus Canon EOS színek, én rögötön éreztem mikor már kicsiben láttam, nekem is 300asom van:)) Na bye

DuraAce válasza:
Na szeva, trendy.

adott pontszám: 4
2006. december 1. | 11:44 | E-lla

jó a nézőpont, meg a köd is csak kár hogy az egész balra dől.

DuraAce válasza:
jaj, ezt szépen odamondtad :)

adott pontszám: 4,5
2006. december 1. | 11:38 | trombone

Valóban sokszor fotózott téma, de valóban igazad van, hogy a köd egy kis pluszt vitte bele. Érdekesek lettek így a fények. A kompozíció jó bár mintha egy kicsit balra dőlne az egész. A bal oldali reflektor mindig problémát jelent, Te ügyesen kitakartad a hajó orrával, bár egy picit még léphettél volna jobbra. Üdv

DuraAce válasza:
köszi, a véleményem lásd lent

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 10:56 | ottlap

Tényleg sokat fotózták, viszont a köd ehhez pluszt adott, meg ez az egyedi nézőpont is. Nagyon jó. Gratulálok.

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 10:31 | Geniculata

Fontos,hogy az olyan képeknek,amiknek a fotótémája nap mint nap lencsevégre vannak kapva,legyen valami kiemelkedő eleme ami fel emeli a tucat közül!Én úgy érzem,hogy itt megvan az említett plussz,részben a köd miatt,részben a szög miatt,és végül a fények eloszlása miatt!Gratulálok!

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 4,9
2006. december 1. | 10:12 | puruczki-2

Bizony, hogy adottt.....igen ez a legszebb nézőpont, és Te is megcsináltad...nem is rosszúl...Én a perspektíva torzítást utólag PS-el kiszedtem volna...

DuraAce válasza:
Köszi, nekem úgy műanyag.

adott pontszám: 4,5
2006. december 1. | 09:53 | Sj

Nekem nagyon teszik a képed, ezért még kegyetlenebben kritikus leszek: az egész dől véleményem szerint bal felé, ha ezt kiigazítanád akkor ráadásul a bal hajóor is a sarokba mutatna. A másik, hogy egy kicsit fakó, letöltés után vettem észre, hogy adobe rgb-t használsz, ami miatt lehet ez, a webes megjelenésnek az srgb színtér sokkal jobb. Szerintem egy javítást megér.

DuraAce válasza:
Köszi,a dőlésről a véleményem lent, az srgb tapasztaltom szerint szűkebb színtér az rgb-nél.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 09:45 | K.Geri

Szia! Tényleg agyonfotózott téma, de ezt mindenkinek egyszer meg kell örökítenie. (Nekem még hátra van :)) A köd tényleg hozzáad a képhez, lágyabbá, hangulatosabbá teszi. Összességében nekem tetszik!
További jó fényeket, üdv: G.

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 09:37 | Iva

Igen,gondoltam,hogy ebben a ködben valakinek eszébe jut:-) És milen jól tetted!!!Nagyon jól sikerült mint hangulatfotó,és mint épületfotó is!Átjönnek a megvilágításkülönbségből létrejött ívek,formák...ráadásul egy olyan épületről beszélünk ugye,amelynek vonalai egyáltalán nem szabályosak,így nehét igazodási pontot találni.Egy dolog zavar picit,de ez nem számottevő....a jobb oldalon belógó kék fénnyel megvilágított épület....picit odaviszi a tekintetet...ráadásul feleslegesen!Én leretusálnám,de ez mindenki magánügye!Mégegyszer gratulálok

DuraAce válasza:
Igen köszönöm, én is néztem, le lehetne venni gyorsan, dehát ottvan a avalóságban is ugye... :)

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 09:32 | kaldi

Valóban gyakori téma,de ha már fotózzuk,akkor ezt ilyen minőségben tegyük.
Nekem is tetszik így a ködben.
Talám egy picit dől balra,de ez könnyen orvosolható és alig észrevehető.
Üdv.kaldi

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 09:28 | baki56

Jó nézőpontot választottál és jól komponáltál.
A köd valóban nem elvett, hanem hozzátett a hangulathoz.
(Nálam a nap képe:-)))))))))

DuraAce válasza:
Köszi, baki :)

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 08:56 | PekZo

A köd tényleg dobott rajta, nekem tetszik, kellemesek a színek is, jó a vágás, ízléses hozzá a keret is.
Egy dologra viszont számíts, a színház kis dőlése miatt lesz pár levonás.

DuraAce válasza:
Köszönöm :))

adott pontszám: 4,9
2006. december 1. | 08:55 | Domshow

Engem két dolog fogott meg, amitől több, mint az átlagos fotók. Az egyik, hogy sikerült beletegyed az egész építményt, általában valamije lemarad :) A másik meg a köd... Tényleg dobott rajta.
Amiért mégsem tökéletes, hogy szerintem dől egy kicsit... Ha nem, mert "PSben megnéztem és nem dől" nekem akkkor is olyan hatása van... :) Milyen fókusztávolsággal dolgoztál? És milyen objektívvel?

DuraAce válasza:
Köszönöm. A dőlésről nem akarok vitázni a (kép nem az épület közepéről készült)ha a tetejét kihúzom egyenesre borul az egész.

adott pontszám: 5
2006. december 1. | 08:50 | ovarnet

Igen agyon fotózott, de szerintem mesterien oldottad meg a feladatot. Kitünő a szerkesztése, remekek a színek. Szerintema köddel valóban egy + adatott hozzá.

DuraAce válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 4,8
2006. december 1. | 08:48 | kacsorp

ad hozzá pluszt, az kétségtelen...hogy agyonfotózott? persze, de sok minden más is :-)

engem egy apróság zavar: a kép jobb szélén a kékes épület borzasztó módon húzza a szemet. gyorsan retusálható lenne és senkinek nem tűnne fel a hiánya...én pl. azt sem tudom, mi az :-)
amúgy szvsz rendben van

Üdv:kp

DuraAce válasza:
Köszönöm, egyelőre szelektíven nem nyúltam bele, (háttérben:Müpa)

2006. december 1. | 08:43 | exit66

Az épületet nem szeretem, de talán ez a legjobb kép, amit eddig láttam róla.

DuraAce válasza:
:)