BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,43
KATEGÓRIA: divat
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. november 10. 12:09
  • érzékenység: ISO 200
  • fókusztávolság: 38 mm
  • rekeszérték: 3.1
  • zársebesség: 1/37
  • Készítés helye (ország): Magyarország
Underwear

Ez a kép minden idők egyik legellentmondásosabb képe!! Egy nap alatt hihetetlen nézőszámra tett szert és nagyon heves indulatokat váltott ki! Ugyan kapott szegény jót is és rosszat is, még elnyerheti a weboldal legtöbbször megnézett képe díját! Most már erre hajtunk... :)))  

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2008. május 5. | 13:41 | Dotspot

Szerintem ez a legjobb kép a galériádban lágyítással és dőléssel együtt, hiszen a fehérneműn van a hangsúly, nem a lányon (sajnos vagy nem sajnos).
De mivel ez a fotózz.hu oldal :-DD, azt kell mondanom, hogy a jobb felső sarok megoldatlan, de ez cseppet sem von le a koncepció értékéből, ami kifejezetten jó érzékre vall.

gabor0716 válasza:
Köszönöm! :)

2008. április 27. | 08:22 | Papp Attila

na itt rendben van minden. itt a modell igazán jól érzi magát a bőrében ( és a falatka kis ruciban )
remek fotó, gyönyörű lány, szép fények, szexi tekintet. még el is hiszem, hogy engem akar elcsábítani. egy gondom van csupán, a túlzásba vitt retus. szépen sikerült, szó se róla, csak szerintem szebb lenne, ha a fotóhoz lene közelebb, nem a digitális illusztrációhoz. a lány arcvonásai eltüntek, a szeme pedig világít, mint csillagkapuban a jaffáknak. számomra ez olyan mint egy autó tanulmányterve. érdemes eltúlzó koncepciókkal kísérletezni, megmutatni hogy mire vagy képes, de azért a végén egy picit fogyaszthatóbb verziót dobnék a piacra... szerintem
üdv
ati

gabor0716 válasza:
Köszönöm! :)

2007. december 2. | 18:00 | CsonTipiri

Hi!
Azta mindenit ,igaz nem vagyok olyan rég itt,de ilyen nagyképü ,lesajnáló válaszokat még nem olvastam.

Te komolyan ennyire jónak tartod magad?!
Üdv!

gabor0716 válasza:
Egyáltalán nem tartom magam jónak, csak egy dolgon szoktam kiakadni általában, h. olyanok szólják le a munkáim, akik ebben a kategóriában nem ténykednek, és ehhez a részéhez nem értenek a fotózásnak. Nézd meg nyugodtan, h. azok, akik letettek valamit az asztalra nem fikázzák le a sárga földig a képeim, mert tudják, h. nehéz és fáradtságos munkával készültek, és nem kattintgatok, mint egy hobbyfotós. Nem tartom magam senkinek, de azért szeretem, ha mindenki, aki véleményez, először a saját házatáján néz körül, utána szólja le más munkáit. Amúgy ez az oldal azért van, ha jól tudom, h. a fotósok megosszák egymás közt a tudásuk, de sajnos én azt vettem észre, hogy vannak emberek, akinek a saját munkáin kívül semmi nem tetszik, és nem tudnak mást csak ócsárolni másokat. Utólag is bocsánat a válaszaim emelkedett hangneméért, de sajnos elég temperamantumos ember vagyok.
Üdv: Gábor

2007. augusztus 24. | 17:15 | shiraly

Szia..én nagyon sok hasonló képet készítettem,de persze két egyforma kép nem létezik..ami nagyon megragadott a képen az a lány tekintete..azt hiszem ez az a pillantás amibe bele lehet szeretni...grat

gabor0716 válasza:
Köszönöm! :)

2007. június 6. | 22:08 | Médeia

nincs "önbizalomtúltengésem".nem is tudom kit minősít a válaszod.és megint csak ott tartasz -és képtelen vagy ezen a szinten túllépni-hogy ha valaki nem fotóz ilyemit nem láthatja a hibáit.a párom stúdióban fotózik,nem egyszer elkísértem és a fotók utómunkájából is ki szoktam venni a részem,úgyhogy nem gondolom hogy teljesen laikus lennék a témát illetően,azt meg végképp nem hogy azok a bizonyos szakmabeliek röhögnek a hozzászólásomon.a képed nem tökéletes,és ezt nem ám a többiek értékelése sugallta.el sem olvastam csak max 3mat amiknek a stílusa hagy kivetnivalókat maga után.elég rég nem töltöttem fel ám ide,de a képeim azért 4,77 esek mert a 3/4 üket egy sony cibershottal csináltam.nekem nem volt pénzem stúdiót bérelni vagy venni egy jó gépet.a meglátásaim miatt lett ilyen az átlagom.és ez nem egoizmus,inkább nagyon hálás vagyok a fotozzon tartózkodó kreatív fotósok hozzászólásaiért,akik továbblendítettek a hobbimban.azóta persze én is megutáltam az oldalt,de ez más lapra tartozik.a glam fotókat is ismerem,nem kell bemutatni a témát.egyszóval
nem értek veled egyet.a fotózás is csak olyan mint a többi művészet.ha nem bírod a kritikát-amitől fejlődhetsz/nem kell feltétlen tőlem mert túúúl fiatal vagyok de legalább jólnevelt-akkor tényleg nincs értelme feltötleni.mindig lesznek megrendelők akiknek ez tetszik.és ha neked a hajbókolás a lényeg-no meg a pénz-akkor további sok sikert és szép karriert!;)
üdv

gabor0716 válasza:
:)))

Szia

2007. június 4. | 13:35 | Médeia

"Egy képet mutass csak amely felveszi ezzel a képpel a versenyt!
Már most vesztettél, anélkül tudom h. egy képed is megnézném!"
és még sorolhatnám.:)
elképesztő vagy.persze a barátom aki itt szintén fotós azt mondja ne foglalkozzam ilyesmikkel,de h valaki ilyen tapintatlan és b legyen másokkal,csak azért mert őszintén elmondják a véleményüket hát az egészen elépeszt és felháborít.
ja és ha gondolod szives örömest mutatok jobb
divatfotót ennél.ha kell többet is.de nehogymár ez legyen a mérvadó.
és azért mert valakit nem fog meg ez a téma,és nem fotóz fehérneműs lányokat,nehogymár ne kritizálhasson.attól a szeme még lehet jobb a tiednél.
na de pont.az egód meg ha nem bírj a kritikát nem kötelező feltölteni.az oldal célja hogy fejlődhessen az ember.nem az hogy az isteni fényben fürödjön.
ja és az előtér tényleg elválik a háttértől,a lány pedig túl van lágyítva.

gabor0716 válasza:
Kicsit elkéstél ezzel az "értékeléssel"... Lévén h. már fél éve fennt van, és kb 2 hónapja a fotózzra sem nagyon néztem be. Ennek ellenére te nem tudom min vagy felháborodva, nem igazán érdekel egy 19 éves önbizalomttúltengésben szenvedő kislány véleménye. Először gondolkozz el azon, h. vajon h. lehet neked 4,77-es átlagod, viszonytíva a képeidhez... Nem véletlenül jelent meg cikk arról, h. miért vannak értelmetlen méretű felülpontozások (most nem kimondottan a te képeidre gondolok), ugyanis sok nagyon gyatra kép 4,5 feletti pontátlaggal rendelkezik. Itt van valami hiba alapvetően. Ha megnézed pár komolyabb fotós képeit, akkor észreveheted h. 1-1 profi képet is a sárga földig gyaláznak, mert itt nem tudják értékelni az emberek a szépet, a kreatívitást, a kivitelezést vagy az összahatást, hanem képesek elveszni értelmetlen apró részletekben, amelyek miatt némelyik csodálatos képnek az átlaga alig éri el a 3 pontot. A képeket fikázni könnyű, főleg olyanoknak, akik nem a témában fotóznak. Aki ezen belül tevékenykedik,az átérezheti annak a műnek minden apró részletét mozzanatát, készítésének minden fázisát. Ne magyarázd azt be nekem h. egy tájfotós ügyesen tudja kezelni a studio technikát, mert dobok egy hátast. Szerintem ezért nem kellene egy tájfotósnak, modellportrét véleményezni, ráadásul a sárga földig lefikáznia. Szerintem sokkal humánusabb megoldás lenne, ha az adott kategóriába a feltöltött képek és azok elért átlaga alapján vennék számításba a pontozását. Mert pl. te fel töltöttél párszáz képet és a te véleményednek nagyon nagy súlya van, annak ellenére h. a kategóriában semmi értékelhetőt nem tudsz felmutatni. Ez így nem korrekt. Szerintem ha végigolvasod a véleményeket, akkor rájössz h. miért így reagáltam le a dolgot, gondolj bele, ha a te egyik kedvenc fotódra írták volna ugyanezeket. Amúgy már rég nem érdekel mások véleménye, nekem bőven elég ha a megrendelőimnek tetszik a munkám, és amíg ő elégedettek, addig nekem mindig lesz munkám.
Most térjünk át a képemre vonatkozó véleményedre:
Az előtér elválik a háttértől: Miért szerinted bele kellene h. olvadjon a modell a háttérbe??? :))) Ne vicceljetek már! Gondolkozni meg a jó isten fog.Neked nem más véleményeit kell először elolvasnod, hanem saját objektív véleményt alkotnod! Csak sajnos itt minden ember a másik véleményével van elfoglalva, és sajátot ritkán és kevesen alkotnak, főleg olyant aminek értelme is van.
A másik a lány túl van lágyítva... :))) Hát ebből látszik h. mennyire nemértesz magához a glamour témához... Majd lapozz fel pár régebbi 1980-as, akt vagy nude újságot, találsz benne rengeteg glamour kategóriájú fényképet, és akkor rájössz, h. ez azokhoz képest még tűéles fénykép. És ha majd veszed a fáradtságot, és meg is nézed, akkor rájössz h. most sok szakmabeli röhög rajtad meg a hozzászólásodon. :)))

2007. június 4. | 13:13 | Médeia

nem értem a reakcióidat...látom aki nem ötöst ad rá máris elmehet a pokolba,és persze teljesen jogtalanul teszi,ha így tesz..:)dehát a fotozz már csak ilyen.
amúgy jó fotó.bár tipikus a téma,de a kivitelezés jól sikerült.a lágyítás meg a satu talán tényleg elgondolkodtató.dehát ez a te fotód.
üdv és remélem nincs harag;)

gabor0716 válasza:
Nincsa harag, abszolút nem vagyok haragtartó. :)

adott pontszám: 4
2006. december 9. | 23:47 | seriousblase

Egy ilyen "LEG" képet úgyérzem nekem is értékelnem kell!
Jo beállítás szép fények remek tónusok mellett az ember szemét megzavarja pár hiba!
Ami a leginkább szembetűnő az arc túlságos mosása! A hölgy hasának részletgazdagsága kellene az arcra is és egy gyönyörű kép jönne ki belölle! Ennek hiányába egy nagyon elmosott arcot kapunk! Nekem is nagyon sokszor okozzott az ilyen mértékű retus!
A másik ami végül is már csak kötözködés lenne az a jobb felső sarokban a fal egy pici pepeceléssel meglehetett volna oldani h ne üssün el a háttértől!
Összegezve egy remek kép apró de szembetűnő hibával!

gabor0716 válasza:
A háttér szerintem nem gáz, sőt...
Én mindig azt mondom a háttér tesz különlegessé egy ilyen típusú képet. Az arcát nem retusáltam túl, pont olyan mint mindenhol máshol a testén, nincsen jobban elmosva.
Mindegy, ne hari de nem értek egyet veled, remélem nem haragszol, ha nem fogadom el az értékelésed...
Üdv

2006. december 9. | 18:37 | belphnaque

A lány a Niki nevű, sokat fényképezett lányhoz hasonlít. Nagyon szép az arca. Azt hittem ő az.
Dia is szép.
Pont annyi van rajta amennyi kell az életben, a fotón szirintem lehet erősíteni a vonalakon, bár nem biztos, hogy kell.

gabor0716 válasza:
:)
Igen, ez meglehet, ki kell próbálni.

2006. december 9. | 17:12 | ráskay

Valahogy megértem, hogy miért akarja megnézni (velem együtt) szinte mindenki...;)
Grat, üdv!

gabor0716 válasza:
:)))

Lehet felteszem ha lesz sok kreditem, de előre szólok h. a kép sokkolni fogja az embereket... :)))

Üdv! :)

adott pontszám: 4,7
2006. december 9. | 15:15 | Bongo 0

Láttam itt egy képet, amit több, mint tízezerszer néztek meg. Egy szarvast ábrázolt. Ennyit a hímsovinizmusról. :)
Alapvetően tetszik, dőlésestül, nézésestül, a lágyítást mintha túlzásba vitted volna. Legalábbis az arcon.

gabor0716 válasza:
Igen, megeshet... :)
Mondjuk igen, egy szarvas nekem is jobban felkelti az érdeklődésemet, mint valami fiatal, csinos, fehérneműs nehézbombázó... :))))

2006. december 8. | 20:53 | filep

Jo ez a kèp ... csak nem a fotozz ra. Itt ha nem a szàjiz szerint fotozol csak bajod lessz belöle ..:)
Legyèl diplomatikus mert rögtön megsèrtödnek:)
A sok irigy meg ugyis okosan elmondja hogy mia hiba :)
A kèpedhez . nekem tetszik jo a dölès is a hàttèr is (jobb sarok kivève).
A fèny is megfelelö nekem lehetne egy picit sötètebb de ez izlès dolga.

sok sikert
filep

gabor0716 válasza:
Igen a sarok nekem sem tetszik...
Köszönöm a jótanácsokat! :)

Üdv

adott pontszám: 4,5
2006. december 8. | 20:30 | belphnaque

Valóban van mit kifogásolni, de az összhatás nem rossz, bár azt hiszem ez Niki érdeme.
Szóval ami elsőnek szembe ötlik, hogy a háttér túl markáns, és éles. A második, hogy a kar egy kicsit egyenesen áll egy hajló testhez képest, olyan semmilyen. A fények egészen jól rajzolnak, de mégis az alak vastagabbnak tűnik, mint amilyen szerintem. S végül egy kis hajfény felülről hiányzik.

gabor0716 válasza:
Szia!

Dia! Nem Niki! :)
A lány 64 kilo a 170 centijéhez.
Szerintem ahhoz képest jól rajzolnak a fények... Vagy nem? :)))
Üdv!

adott pontszám: 4,7
2006. november 28. | 11:43 | coyotte73

Nos akkor én is beállok a kukkolók sorába, gönyörű a model, de hát nem őt kell értékelni.(sajnos :) ) A világítás jó lenne ha nem lenne egy kissé túlderítve, elveszti a 3D hatást, jól fogna egy-két markámsabb árnyék. A kép megdöntését sem igazán értem, attól függetlenül jó kép. Gratula.

gabor0716 válasza:
Köszi!

adott pontszám: 3
2006. november 18. | 18:38 | gonger

számomra értelmetlen a kép dőlése, és feleslegesen van agyon lágyítva

gabor0716 válasza:

Nem igazán értek egyet veled!

Köszi, h. benéztél! :)

adott pontszám: 4,8
2006. november 13. | 22:05 | ISOtónia

Én hozzájárulok egy megnézéssel e címhez. De ha már megnéztem, adom a pontokat is érte. Nekem nagyon tetszik. Az ellentmondás az omladozó fal és az egészséges test, a finom fehérnemű között. Tetszik, ahogy a modell oldalról néz vissza, ettől tiszta és kihívó a tekintete. Szerintem szépek a fények, a bőr tónusai és finom árnyékai. A pillantástból adódó érzés a bugyi húzása csak finoman erősíti.
Ami talán javíthatna rajta, ha alulró fotózod, így magasabbnak is tűnik, nem kerül világosba és előtérbe annyira a comb.
Összességében gratulálok!

gabor0716 válasza:
Szia!

Alulról semmiképpen nem szadott fotóznom, mert akkor a kamerához legközelebb eső rész lenne a legnagyobb, jelen esetben a csípője - ami így is picitkét nagy, míg a feje ami távolabb lenne az meg kisebb lenne, egy kicsit torz képet kapnánk úgy vélem.
Csináltam már ilyent, nem nagy mértékű a torzítás, de valamennyire látszik.
Köszönöm szépen a sok jót, amit a képemről írtál!

Üdv: Gábor

adott pontszám: 4,8
2006. november 13. | 19:17 | VRoBika

Akkor Én se maradjak hát le a legnépszerűbb képről! :)
Szerintem egy nagyon jó képből "alapanyagból" sikerült rontani a PS-segítségével.
Az arc rettenetesen mű lett, és így nekem zavaró. Mintha nem is az "eredeti" modell feje lenne. A bőr is retusált, de ez már az elfogadható kategóriába esik nálam. A hölgy szép, a fehérnemű szintén, háttér ok, fények egyébként rendben.
üdv.

gabor0716 válasza:
Köszike!

A retusálást nem viszem ennyire túlzásba legközelebb! Megfogadom a tanácsotokat!

Köszi!

2006. november 13. | 13:49 | Strobix

Nem tudom, lehet, hogy nem a fények, hanem az utómunka tette ilyenné a bőrt, de valamiért nekem furcsa a színezete. Lárom mindenki mást ír, túl lágyítottad, kevés szat, sok szat... Fogalmam nincs mi az igazság, nem is akarok okoskodni, mindenesetre furcsa egy kicsit a bőrszín, erre utaltam.
További szép fényeket és lányokat!:)

gabor0716 válasza:
A bőrszínt másnak köszönheti, kicsit bele lett szaturálva, talán nem is kicsit... :(
Utólag már bánom, mert senkinek sem tetszik így, csak nekem...

Neked is szép fényeket, és még szebb lányokat! ;)

2006. november 13. | 12:40 | mitcsenkov

OK, nyilván. A hazug világról szóló mondat olyan értelemben nem neked szólt, hogy nem te teszed ilyenné. Csak kikívánkozott belőlem. :)

gabor0716 válasza:
Oké, köszönöm, félreértettem.

Üdv: Gábor

adott pontszám: 4,5
2006. november 13. | 10:47 | Strobix

Hűha, nem kevés értékelés/hozzászólás érkezett...
Csinos a modell és a kép sem rossz. Azért egy-két megjegyzés:
A háttér "homogenitását" (persze nem homogén, de remélem érthető, miről beszélek) megtöri a jobb fölső sarok.
Helyenként furcsán vetődik a fény a hölgyre balról. És kicsit furcsa színezetet ad a bőrnek.
Egyébként izgi a kép, bár kicsit több mint divat:)))

gabor0716 válasza:
Szia!

Hogy érted h. furcsán érkezik a fény a lányra? Nem használtam semmilyen kieg. fényt, csak a hely adottságait néztem, a f.gépemen kívül meg rajtunk kívül más nem volt ott. Mire gondolsz a fénnyel kapcsolatban?

Üdv: Gábor

adott pontszám: 5
2006. november 12. | 18:08 | Denjoe

Szép hölgy, jó fotó és utómunka.
Jól üt a hölgy bársonyos bőre a romos háttérel,
de a jobb felső sarok hibádzik...
grat

Denjoe

gabor0716 válasza:
Szia!

Most hogy már ennyien megjegyeztétek, már engem is zavar a felső sarok... :)))

Üdv!

2006. november 12. | 14:51 | mitcsenkov

Legtöbbször nézett fotó... na, attól azért fényévekre van.
Mind a fotó tartalmát, mondanivalóját illetően (hazug, agyonretusált világ...), mind a készítője hozzállása szempontjából.
És szerencsére szám szerint is.

Nézd majd meg egyszer, melyik is az oldal legtöbbet nézett képe, és gondolkozz el, hogy vajon miért.

gabor0716 válasza:
Szia!
Humorérzéked nulla! Poénból írtam ki! Egy nap alatt ezren nézték meg, ezért írtam ki! Nem kell mindjárt támadni! Nem gondoltam komolyan!
A divatvilág mindig is álomvilág volt, retusálatlan kép még nem jelent meg nívóüs magazinban, ez erről szól! Nem kell vele egyetérteni, én sem mindig teszem, főleg ha a modellek alakjába nyúlnak bele, mert azt én sem szeretem.

Gábor

2006. november 12. | 14:48 | mitcsenkov

A nő szép, a fények jók, nem rossz kép ez.
Viszont az utómunka nekem is sok, szvsz túl van lágyítva (nyilván ízlés dolga is, az én szememnek sok).

Viszont az az érzésem, hogy ilyen pökhendi hozzáállással végeredményben nagyon rossz felé mész. Akkor is, ha ezt nem veszed észre, mert képtelen vagy rá.
Visszataszító egyik-másik válaszod, amit itt leírtál...

gabor0716 válasza:
Köszönöm h. leírtad ezt nekem...

2006. november 12. | 11:49 | fotocross

Elolvastam, rád jellemzően kimunkált kép, szép modell, szerintem jó ps :-)

Vedd, hogy adtam egy 5öst :-)

gabor0716 válasza:
Szia!

Köszöm szépen!

2006. november 12. | 11:41 | fotocross

El is olvasom...

gabor0716 válasza:
:)))

2006. november 12. | 10:29 | Lorenzo79

olvasgatok :) ismerős....

gabor0716 válasza:
Szia!

Mármint mi ismerős?

Üdv!

2006. november 12. | 09:32 | noyoo

A kommentet figyelmen kívül hagyom, ha nem bánod...
A kép kissé hatásvadász, amolyan CKM/ÖKM/CIA/FBI kategória. :)
A lágyítás egy nagyon picit eltúlzott (az én ízlésemnek), a döntött szerkesztés pedig nem lett következetesen a vágással is megtámogatva. (érdemes egy döntött képnél keresni egy tengelyt (ez esetben a modell testének hosszanti tengelyét) és többé kevésbé a kép két sarkába komponálni a várható végpontokat)
Itt egy szűkebb vágás megoldotta volna, hogy ne érezzen a szemlélő némi esetlegességet az amúgy jó ötlet kivitelénél.
Ennyit a nem tetsző dolgokról.
A modell csodás, a beállítás kellemesen kacér, de nem tolakodó, szóval éppen jó.
Ami viszont nagyon tetszik, és amint látom minden képednek (ami itt van) sajátja az a mesteri világítás. Gondolom kültéri helyszínen készült ez a kép is, ez méginkább kiváltja az elismerésemet.
Nem tudom milyen modszert alkalmazol, milyen eszközöket használsz, de egyszerűen tökéletes fényeket hozol össze. Minden eddigi képednél. Le a kalappal.
grat
AN

gabor0716 válasza:
Köszönöm szépen!

Ha kültéren fotózom akkor csak egy géppel indulok a világnak, de a helyszín kiválasztásánál, és a modellem beállításánál, jól megnézem a fények adta lehetőségeket, nálam ez a legfontosabb.
Sok embernek nem tetszenek a vágásaim, vagy a fénybeállításaim, az erős sminkek, a retusálásom, de ez az én ízlésvilágom, nekem így tetszik. Ez nyilván nem jelenti azt h. mindenkinek így kell tetszeni a képeimnek.

Köszönöm amit írtál nekem, igazán jól esik! Neked is hasonló fényeket kívánok! :)
Üdv: Gábor

2006. november 11. | 22:45 | simongab

Kedves Gábor!

Őszinte leszek, mindenképpen irigyellek. Mert ilyen modelleket fotózhatsz. Biztos igazad van, hogy ez egy külön világ. Kipróbálnám. Jó lenne :) Még talán meg is igéted :) Ennyi. De nem hiszem, hogy ez annyira összetett feladat. Picit túlzott volt a 3 as, de szerintem nem ez a lényeg. A nyers képet átküldted. Ebből számomra sok dolog kiderült.
Majdnem biztos vagyok, hogy ezt a képet nagyban nyomtatható változatban nem csináltad meg. Értem én hogy az alapkép nagyon zajos volt, és néhol a lány bőre sem makulátlan ( bár nekem lenne ilyen). Te ezt szépen elmostad, ezért lett ennyire steril ,tónustalan. A szemét komplett cserélted, talán még a színe is változott, ezen én barnának látom a másik képen kéknek. Az arcon van a legtöbb retus, szinte mint egy porcelánbaba olyan lett, eltüntek a táskák a szem alatt, az arc finom hibái, pici mimikai ráncok. Ettől az amúgy sem túl beszédes kép még merevebb lett. Sok helyen ilyenkor egy kis zajt kevernek hozzá...azt mondják, hogy ez egy kis életet ad neki...

Talán nem is a képeddel van bajom....
Talán ezzel a hazug világgal. Ahol a szépség a teljes tökéletesség, szinte mint egy szobor. Élettelen. Ahol a bőrön egy májfolt sem lehet. Tudod a divatfotózásnál is trend a szeplő, egy kis hiba, egy kis élet. Nekem ez mármár paródia...
Nézd ezt el nekem...
Viszont a személyeskedés, és ez a több fonton megnyitott támadás a részedről meggondolatlanság volt szerintem.
De felejtsük el
Üdv
Gábor

gabor0716 válasza:
Egyetértek!
Csatabárd elásva!

Üdv!

2006. november 11. | 14:23 | someoneelse28

Véleményemet fenntertva és a weblapodat megtekintvve megjegyzem, hogy a tárgy-étel fotóid jól sikerültek.

gabor0716 válasza:
Szia!

Ennek kimondottan örülök...űBár nekem azok nem tetszenek... :(((
Ha tehetném megint nekiállnék...

Köszi!
Üdv: Gábor

Ui: Ne haragudj a tegnapi nyers válaszomért!

2006. november 11. | 13:22 | dclxvi

Érdekes, szerintem nagyon jó felvétel, bár kicsit furcsa, hogy az itt látott képeid "mind" balra dőlnek. :)

gabor0716 válasza:
:)))

Igen, megvolt csinálva úgy is h. jobb oldalra döntöttem, de egyszerűen nem tetszik...
Lehet h. velem van a baj...
Nem mondom kétszer sem...

2006. november 11. | 10:59 | Columbiapower

jajj seerdani, nehogy már te beszélj tagokkal történő bánásmódról:D ennél már csak az lenne jobb ha cosmic tenné:D
régi szép idők...

gabor0716 válasza:
:)))

adott pontszám: 5
2006. november 11. | 10:51 | Columbiapower

Ugyan már, irígyek vagyunk, nekünk nem sikerült ilyen modelt fotózni ilyen szépre csak a szomszéd szitakötőjét meg egy két nagyit a városban, le is szóljuk mindjárt, nemár különböző színhőmérsékletűek a fények, jobb melle 1cm-el fentebb van tolva hatalmas hiba. Nincsen rajta ékszer, legutóbb az nem tetszett amikor volt de mi már csak ilyenek vagyunk. Hogy lehet így vágni egy lábat nem is értem és jobb felül van egy szürke folt ami zavar, jah elfelejtettem belenézni a modell szemére mert annyi érzésem nincs, hogy felfogjam mit közvetít és különben is ferde a kép, legalább azt tanulnád meg egyenesen tartani....
Gratulálok, szerintem megint egy gönygszem került fel ide!
Balázs

gabor0716 válasza:
Szia!

Köszönöm szépen!

2006. november 11. | 08:58 | fotoGRAFI

Kiváncsi vagyok a sok okostojás véleményére. Pontozni nem fogom. A modelled szép, a megvilágítás, és az utómunka jól sikerült. a háttér szerintem túlságosan is hangsúlyos és ez így már zavaró.

gabor0716 válasza:
Szia!

Az a helyzet h. próbáltam jobban bemosni, csak lévén a f.gépem hiányosságai és a hely szűkössége miatt nem tudtam jobban bemosni a hátteret. Akinek volt bridge kamerája az tudja, h. ki kell használni a legnagyobb fényerőt, és a legnagyobb zoomolást a legkisebb mélységéllesség elérése érdekében, és azért egy 3/4-es vágású képnél még sok térnek is kell lenni mögötte h. a háttérnek szánt dolgot egyneműen homogén felületté tudja mosni . Ez sajnos itt nem volt kivitelezhető. Sajnos engem is zavar h. ennyire éles a háttér, én sem szeretem az ilyen képeket, de úgy éreztem ennél valahogy mégsem akkora probléma.

Köszi, üdv: Gábor

2006. november 10. | 23:29 | simongab

Na most akkor küldöd nagyba vagy nem?
És leírod hogy mitől lett ilyen fantasztikus?
Hagy tanuljunk
De tényleg
Hisz' ezért vagyunk itt

gabor0716 válasza:
Figy! Ezzel engem nem etetsz meg! Én elküldöm neked szívesen az eredetit 450x600 pixeles felbontásban. Nézd meg milyen! Tudom azt fogod mondani jobb lett volna ha hozzá sem nyúlok, de szerintem meg jobban tettem.

2006. november 10. | 23:16 | simongab

Nyilván a kis kabátos szöszit nem tudod begyömöszölni az emil fiókodba :))))))

gabor0716 válasza:
Nagyon humoros vagy!
Ránézésre inkább valami fiatal srácot küldenék neked! Az jobban hozzádillik!

2006. november 10. | 23:14 | simongab

Ezt az eredeti retusált 6 megás változatban. Ki szeretném nyomtatni

gabor0716 válasza:
Ahham persze!
Én azt szeretném h. ne bunkózz velem! Nagy becsben tartanak itt a rengeteg feltöltött képeddel, de szerintem egyik sem ér sokat (itt kizárólag az engem is érintő kategóriákról van szó: divat, portré) felmutatni semmit sem tudsz!
Amúgy jut eszembe miért akarod kinyomtatni??? Szerinetm inkább először meg kellene tanulnod felfedezni a szépet a modelljeidben, mert ez nagyon nem megy neked!

2006. november 10. | 23:12 | simongab

várom a képet az emil címemre...egyébként nem hülyeség hogy egy modellt átküldessz :)
A kis szöszi szőröskabátosat választom
Igazán kedves vagy Gábor

Köszi
Gábor

gabor0716 válasza:
Milyen képet vársz???

adott pontszám: 3
2006. november 10. | 22:43 | simongab

Bátran tedd fel nagyobba fel a képeidet :) Vagy elküldöd nekem az eredeti felbontásba?Megnéztem kinagyítva, nézegettem az átmeneteket...semmi tónust nem láttam szinte. Olyan lett szegény mint egy guminő. Lehet hogy ettől itt sokan elhasalnak, ezt én sajnálom:)
Üdv
Gábor

gabor0716 válasza:
ihhhh...
3 pont?? Neked helyén van a szíved meg a szemed?
ha ez 3 pontos akkor a weboldalon az összes fotó pontátlag 1,8 tized...
Nah mindegy...
Ezt is meg kellett érnem, de ez kicsit erős túlzás, nem tom érzed-e??

2006. november 10. | 22:19 | ducinyuszi

hat jol nezel ki meg minden, de ez nekem egy portre tobbet mondana : )

gabor0716 válasza:
De ez nem is porté!!! :)))

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 21:52 | h.rom

Kényes vagyok a retusra. Számomra két véglet van: vagy úgy megcsinálni hogy észrevehetetlen legyen, vagy pedig a magazinok módszere, a porcelánbőrű babák bőre. Itt ez utóbbit látom megvalósulni, és meg kell mondanom, számomra tökéletesnek tűnik az utómunka. Ez nem jelentni azt tetszik is, de az adott stíluson belül kiválónak találom. Ezen kívül a modell, a világítás és a beállítás is nagyon jó. Gratula.

gabor0716 válasza:
Köszönöm szépen! :)

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 21:05 | gonczo818

Nagyon jó fehérnemű divat fotónak.
Egy kicsit sok a bőrsimítás szerintem. Grat)

gabor0716 válasza:
Szia!
Köszönöm! Viszont akkor nem értem a 4 pontot! :)

adott pontszám: 3,5
2006. november 10. | 20:53 | someoneelse28

A döntést feleslegesnek érzem ehelyütt öncélú.
A bőre4 színe legalábbis fura, mintha újévi malacszíne volna, és a faktúrája is fura, mintha marcipánból volna.
Túlszaturált lett és egyáltalában véve kissé mesterkélt a lány testtartása is.
A fények szépek.
Some'

gabor0716 válasza:
Szia!
Köszönöm nagyon kedves hozzászólásod!
Az látszik h. te a legnagyobb műértő, és mindenkinél jobb vagy! Ámen! Köszönjük mi urunk h. szerény hajlékunkba benéztél és tudásoddal felvilágosítottad elborult elménket!
Legközelebb légyszíves kímélj meg a véleményeidtől!
Köszi

2006. november 10. | 20:44 | Cseh Dániel

Válaszoltam rá, megköszöntem és azt írtam, hogy tetszik, egyértelműen jobb az én verziómnál: tisztább, világosabb és lágyabb, ami a modellnek kedvez. Meg is kérdeztem, hogy érted el ezt!

gabor0716 válasza:
Igen már láttam!
Vissza is írtam! :)))
Olvasd el!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 20:41 | Tüske-

Igen, én jól szórakozom. :)
Ugyanakkor azért halkan megjegyezném, hogy azon szerinted kissebséghez tartozom, akinek ez a kép kevésbé nyerte el a tetszését. Nekem már túl sok és durva a PS munka, a döntés önkényes, értelmetlen és zavaró.
A természetes fényekkel itt ügyesen bántál, ezt meg kell hagyni.

gabor0716 válasza:
Nem tudom, h. te hová tartozol...
Remélem neked tetszik... :)))
Figy! Döntsd el melyik a jobb, a döntött vagy az egyenes! van mindkettő! Ez eredetileg is így lett lefotózva, de megcsináltam még akkor egyenesben is!
Nekem az egyenes abszolúte nem tetszik...

2006. november 10. | 20:20 | Tüske-

Komolyan, mint egy folytatásos szappanopera! :D

Egy Tüske-

gabor0716 válasza:
De jó nem? :))
Fábri helyett főműsoridőben, nézettségi rekordot döntene! :)))

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 19:47 | .zolten

Most őszintén! Egy ilyen képnél -sőt, úgy általában- nem teljesen mindegy, hogy az adott alany milyen paraméterekkel rendelkezik!? Miért kellene belevennünk? Hadjuk...
Szóval! Megnéztem a honlapodat, azt tapasztaltam, hogy a képek többsége remek utómunkával bír, viszont ezen az oldalon, ez már a második olyan fotó, amin láthatóan átlépted azt a bizonyos határvonalat. Ez a lány sokkal többet érdemel. Ööö, akarom mondani: kevesebbet.

gabor0716 válasza:
Értem!
Örülök h. értékelted!

2006. november 10. | 19:31 | Cseh Dániel

megkaptam az e-mailed, nagyon szépen köszi!

gabor0716 válasza:
És hogy tetszik?
Szerinted mien lett?

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 19:21 | billseigs

hát ilyen jó csajt szerintem még a homosexuálisok is megnéznek, netán a barátnőd?:)..midnegy igazából nem érdekel
a képről annyit hogy szépek a szinek meg jó hogy ferdén állnak a téglák...naná hogy nem véletlen....nagyon tetszik 5 pont gratt

gabor0716 válasza:
Szia!

Nem a b.nőm. :)

Köszönöm az értékelést!
Örülök h. tetszik!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 18:29 | Cseh Dániel

Nem kell mindent elhinni! Ha csak a fotozz.hu ideológiáját követnéd, egysíkű lennél! További véleményem nem szándékozom kifejteni, majd úgyis rájössz.

gabor0716 válasza:
Már kezdem kapisgálni, de az a tömény nem kellett volna délután, mert most meg fáj az a nagy üres fejem... :)

2006. november 10. | 18:28 | agent01

:DD
Most nekem is kevés van csak 7 volt.
Régen volt úgy hogy volt 40:D
De mostanában értékelni sincs kedvem, adok egy rosszabb pontot aztán megkapom hogy milyen béna vagyok, nem értek hozzá és különöben is ez a kép tök egyedi csak én nem értem:D

Egyébként amit előbb írtam hogy szívesen látnám a honlapomon komolyan mondtam. Persze csak ha jó idő lesz, műteremhez még béna vagyok, de remélem télen lesz rá alkalmam elkezdeni kipróbálni.

Várom a képet!
Legalább lesz vmi élet a képek alatt:)

gabor0716 válasza:
Oki!

Küldöm! :)))

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 18:23 | Cseh Dániel

nagyon jó! ilyen fehérneműset én is akarok romos háttérrel mert nagyon illik hozzá!

gabor0716 válasza:
Szia Dani!

Köszönöm szépen!
Pedig már megkaptam h. nem jó a háttér... :(

Üdvözlet!

2006. november 10. | 18:19 | agent01

Fönök végig olvastam, itt van egy kredit a hölgyre:)
Mármin a következő fotójára.
Ne legyen sok minden rajta hehe
age
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

gabor0716 válasza:
:)))

agent01! Nagyon köszönöm a kredietet, minnyá töltök fel egy képet, h. legyne mit legyalázni... :)))
Neked honnan van ennyi kredited?? :)
Te valami programozó vagy??? És generálod a krediteket! valld be! ;)
Mégeccer köszi!

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 18:17 | agent01

A megjegyzésedet nem értem majd légyszi meséld el vagy majd a kép alatt elolvasom.
Hazajövök és egy ilyen csodát látok egy s7000-el. Le a kalappal. Tudsz valamit. Ezt a hölgyet, akár felöltözve is szívesen látnám a saját honlapomon is. Sexi, érzéki, és nagyon szép.KÍváncsian várom miért nem öt, biztos nem mostad el a hátteret:D
Üdv: age

gabor0716 válasza:
Szia!
Görcsös kéztartás, rossz színű háttér, túlretusált szem, túlszaturált bőrszín...
gyakorlatilag örülhetek, h. nem kaptam egyest eddig... :)))

Üdv!

2006. november 10. | 18:00 | ducinyuszi

nekem a kep is a no is tetszik, de a bor szine tenyleg tul meleg, termeszetellenes. En azt szeretnem kerdezni, hogy a bemutatkozo oldalon a kepen te vagy? Es ennyire meleg volt vagy miert nincs rajtad legalabb egy polo?

gabor0716 válasza:
Szia!

Én vagyok a képen.
És azért mert még néha - ha olyan kedvem van (bár ez egyre ritkább), szoktam modellkedni is. Bár azt hiszem jobban tettem h. átjöttem a gép ezen oldalára, nem akarom elriogatni az új 14 éves feltörekvő korosztályt... :)))

2006. november 10. | 17:03 | proffdesign

huha .............:"Azt is vegyétek bele az értékelésbe, h. ez a hölgy 170 centi és 64 kilo!"
Mester taníccs még meg arra is hogy kell a teret szisztematikusan elhajlítani :DDD
Nem tisztem senkinek sem az észt osztani, de a Lassan járj tovább érsz mondás, a fotós tanulásban is igaz lehet, függetlenűl jelen kép értékétől, Te is nagyon sokat tudsz még tanúlni, olyan emberkéktől, mint tnp, vagy Zolten ...
A művész lelkületből fotózz!!! Kérvényezni fogom az Admint, hogy tegye elérhetővé a fotósok 7 szintjéről szóló szatírát, ami nem is annyira bugyuta szórakoztató irodalom, hanem sok igazság alapja van!
Csak ennyit akartam még ...

gabor0716 válasza:
proffdesign!
Nem kell személyeskedni! Én mindent a saját bőrömön tanultam meg, én csak modelleket fotóztam, soha nem fotóztam tájat, meg nem tom én miket! Ezt az egyet csinálom lassan 2 éve (nagyon lassan, még csak másfél éve fotózom)!
Sokan vannak akik mögött tudás van és azt akarják h. a tapasztalatokból vegyél át, de a 90 százalék az oldalon az csak üres mondtaokat, indoklás nélküli, kritikákat írkál, és mások hozzászólásaiból lopja a sajátját, önnálló hozzászólása nincs!
Nem akarok tanítgatni senkit!
Ha valakinek nem tetszik a képem, akkor pontozza le, szíve joga, de azért az furi, mikor 40-ből 38 azt írja szuper, 2 meg fele annyi pontot ad mint a többi. Nah most akkor a 2 véleményét el kell fogadnom? Úgy gondolom nem! Ha valaki dolgozott már ilyen kategóriájú modellel az tudja milyen nehéz úgy beállítani, h. az alakja is tetszen a megrendelőnek. Hidd el könnyű erről a leányról rendkívül előnytelen képet csinálni, mivel az alakja nagyon rossz.
A térelhajlításos sztoridat nem értem...
:(

2006. november 10. | 16:22 | xenopus

Kösz, csak látni akartam leírva is. Gondoltam h ezt jelenti a megjegyzés. (mellesleg kösz, h nem feltételezed az ideális testsúly kérdésben a szakértelmet, orvosként kicsit valóban más elképzelésem van arról h mi is az ideális) Mellesleg a Dia szerintem nagyon jól néz ki a képen és ha ez csak aTe szakértelmednek köszönhető akkor valóban gratula, de én csak hangsúlyozni akartam h azért ez a 64 kiló nem a "van bőven felesleg kategória" .. Úgyhogy én támogatom ezt az "irányt"...

(ui: ne ess neki már mindenkinek.. attól még jó a kép, hogy vegyesek a vélemények)

gabor0716 válasza:
:)
Most kicsit félreértettél!
Poénosan akartam válaszolni, de ezt meg te vetted magadra! :)
Hát a 64 kilo ebben a szakmában szimplán egy tizessel több, mint amennyinek kellene lennie.
Ez itt sok! Ezért szeretik a profik a magas nagyon vékony lányokat.
Én nem szeretem őket! :)

2006. november 10. | 15:46 | xenopus

"Azt is vegyétek bele az értékelésbe, h. ez a hölgy 170 centi és 64 kilo!"
Azt szeretném kérdezni, hogy ezt tul.képp miért is?

gabor0716 válasza:
Asszem nem igazán értesz a magasság és a súly közötti összefüggésekhez, a 170 centijáhez kb 51-52 kilonak kellene lennie! Maximum! Mert ugyebár a szupermodellek 178 centjéhez is 50-52 kilo párosul, de én nem szeretem a csontkollekció modelleket, viszont a dián van bőven felesleg! És a képet úgy nézd h. az alakjába nem retusáltam bele!

2006. november 10. | 15:19 | acyd

acyd@acyd.hu

na nezzuk

gabor0716 válasza:
oki
köcce!

2006. november 10. | 15:12 | acyd

vadviraghoz irt valaszodra reagalva:

en grafikus vagyok, hogy profi-e..az nem...
de szerintem se jol van retusalva..de ezt mar az elozo kepnel is kifejtettem...

gabor0716 válasza:
Adsz nekem egy mail címet?
Elküldöm neked az eredetit, retusáld meg nekem kérlek!
Kivi vagyok te mit tudsz ebből kihozni!

Köszi: Gábor

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 14:36 | inoksz

Jo az elgondolás és háttér választás!Photoshopban a háttér szinét összehoztam volna a fehérnemüével, hogy jobban passzoljon.Viszont ami tényleg nem teccik a tulzott retus.Mint ha viaszból lenne.Amúgy szép model, jó választás!

gabor0716 válasza:
Köszi!

adott pontszám: 4,9
2006. november 10. | 14:09 | End1983

Szia! Nekem nagyon tetszik a kép, de a lábait nem kellett volna levágni. Szerintem csinálhattad volna nagyobb kivágással, és utána a háttér felesleges részét le lehetett volna szabdalni.

gabor0716 válasza:
Szia!
Igazából nem tudom hogyan érted, h. nem kellett volna levágni a lábait?
Combközépen szabad csonkolni, én is ezt tettem, mert máshol nem esztétikus.
Vagy nem erre gondoltál?

2006. november 10. | 14:09 | kacsorp

szerintem az alázatosabb és szerényebb magatartás nemcsak itt, hanem az életben is hasznosabb...
emellett ez egy kiváló kép

üdv:kp

gabor0716 válasza:
Igen rájöttem!
Viszont a véleményformálásnál is ezt kellene követni. Úgy érzem ez nem csak rám képfeltöltőre, hanem a véleményezőkre is vonatkozik.
És köszönöm amit a képről írtál!
Üdv: Gábor

2006. november 10. | 14:00 | Sj

Pedig itt ez van , szinte mindig van valaki, akinek semmi sem tökéletes, ezt kell viselned. Nálam természetfotónál ugyanez van, talán két képem volt az utóbbiak közül, ahol nem történt meg.

gabor0716 válasza:
Szomorú...
Akkor jobb lesz ha nekiállok bontogatni a töményet is... :)))

2006. november 10. | 13:55 | Birdie

kemény vagy

gabor0716 válasza:
???
hogy érted?

2006. november 10. | 13:49 | Vitkay

Igen emlékszem volt egy másik képed ahol kérdeztem...ügyes vagy !!! nem kell berágni ha valakinek nem annyira pontozza mint amire Te gondolsz és úgy érzed, hogy nagyon lepontozza a képedet...szerintem valaki amikor feltölti a képét bízik benne hogy ütős lesz...várom a többi képedet.. szia zsolt

gabor0716 válasza:
Köszönöm!
Már lehiggadtam...
Megittam egy rekesz sört. :)))

2006. november 10. | 13:45 | Sj

Gondoltam, hogy csak nő lehetet :) .
Mondjuk mások véleményét egy kicsit jobban tolerálhatnád, főleg ha feltételezhetően a jóindulat vezérli. Tudom nem könnyű, de meg kell próbálni, még ha 30 ötös után is jön, mint nálam szokott lenni néha :( .
A modeljeidért meg irígykedem, bár nekem is szépek vannak a párás hajnalokon :) .

gabor0716 válasza:
:)))

Már visszafogtam magam. Csat utálom ha okoskodnak hozzá nem értők, és ráadásul még pontozni sem tudnak, és nem értékelnek semmit sem!

2006. november 10. | 13:45 | seerdani

ha nem érzékeled, mire próbálok finoman célozni, akkor felesleges is konkrétan leírnom, mindenesetre nőket nem csak fotózni kell jól, hanem emberhez illően bánni is velük...

gabor0716 válasza:
Itt a modellre gondolsz, vagy a véleményező hölgyre?

adott pontszám: 4,9
2006. november 10. | 13:41 | Vitkay

Látom levetetted az ékszereket!!:o))))
Megtennéd, hogy átküldenéd az eredeti képet ,kíváncsi lennék miért retusálod mindig a fejét ..szerintem jó a kompozíció, de az ujjak kis merevsége miatt nem tünik természetesnek a mozdulat... még pár lámpa és pár fölös árnyék eltünik..üdv zsolt

gabor0716 válasza:
Szia!

Elhinnéd ha azt mondanám, h. minden lámpa és vaku nélkül készült ez a kép???
Mert akár hiszed, akár nem, semmilyen kieg. fényt nem használtam, sőt még a beépített vakut sem!

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 13:38 | -vadvirag-

Jó fotó lenne ez, nagyon jó elgondolás a finom csipkés fehérnemű és a durva téglafal kontrasztja, de az arca túl van lágyítva és élesítve. Utoljára akkor csináltam ilyet, amikor rettentően rosszul exponáltam és mindenáron helyre akartam hozni. Szép ez a lány anélkül is, hogy az arcát túl PS-eznéd.

gabor0716 válasza:
Szia!

Szerintem nincs túl PS-ezve. Szerintem jól van megretusálva. Mondjuk erről szívesen kikérném valamelyik profi grafikus véleményét. Szóval ha van itt, akkor az írjon már pár sort!
Köszike!

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 13:38 | Sj

Ez így nem ér! Erről a gyönyörű lányról egy ilyen kellemes kép láttán nem is lehet a technikai részletekre koncentrálni, bár ahogy pontszámát nézem valakinek megy az is !

gabor0716 válasza:
Szia!

Hát nem tudom...
Gyönyörű lány...
A fotós érdemei teljesen elvesznek...

2006. november 10. | 13:31 | seerdani

ha már így kérded, nyilván tudod, mire gondolok ;)

gabor0716 válasza:
Pont ezaz h. nem tudom h. most a fotóimról vagy a válaszaimról beszélsz.
Az az egy nagy hibám van, h. ha leszólnak (és szerintem jogtalanul - ráadásul olyan aki nem tud felmutatni semmit), akkor iszonyat szintem tudok mérges lenni...
Szóval nem találgatok, légyszi mondd meg! :)




2006. november 10. | 13:29 | seerdani

stílusod egyedi...

gabor0716 válasza:
Mármint melyik?

A válaszolós stílusom, vagy a fotós?

2006. november 10. | 13:22 | proffdesign

glivia:
Nem a választ minősíteném, mert az olyan amilyen :)
de ez a kép tényleg tökéletes!

gabor0716 válasza:
Bocsi, ha kicsit elvetettem a sulykot...
Köszönöm Mr. proffdesign! :)
Jól esik h. kiállsz mellettem!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 13:22 | glivia

Megnéztem, és elgondolkodtam:D

Enyémek jobbak :D

gabor0716 válasza:
Szia!

Én kérek elnézést!
Megint megnéztem a képeid, és rájöttem igazad van! Sokkal jobbak a képeid!

További sok sikert!

adott pontszám: 4,8
2006. november 10. | 13:19 | Garga bá

Nagyon gusztusos és ezt most komolyan értem; semmi erőltetettséget nem látok benne, minden a helyén van; a modell, a beállítás, a smink, the underwear...
Egyesül a dőlést nem értem és azt, hogy miért lágyítottad el ennyire- gondolom nem a tömörítés tette. Szal ha már dől, akkor inkább a modell dőljön a falnak - így olyan, mintha mi vágódnánk hanyatt.

gabor0716 válasza:
Szia!

Én szeretem a döntött képeket, és ahogy én láttam iszonyat sokan alkalmazzák, persze ez nem mindenkinek tetszik, de ízlések és pofonok.

Köszi az értékelést!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 13:15 | glivia

Tudtam, hogy a személyed elleni támadásnak fogd venni az értékelésemet, holott a képednek szólt. Miért ne nyilváníthatnék őszintén véleményt? Miért kéne nekem bárkinek is nyalni??? Nem mondtam, hogy tudok jobbat, csak a véleményem írtam re. Máskor a Te képeidet messzeívben el fogom kerülni, ezt megigérhetem. Egyébként pedig másnak sem tetszett, csak más nem mert pontot adni rá... Lehet, hogy ismernek valahonnan?

Na, üdv, és sok sikert...

gabor0716 válasza:
Nem ismersz sehonnan!
Csak tudod meg kellett néznem a munkáid...
Szerintem mindenki jól teszi ha megnézi. A helyedben nem alkottam volna véleményt!
Nem kell senkienk sem nyalnod, csak ha valamihez nem értesz, akkor arról ne mondj véleményt! Szerintem is kerüld el a képeim!
Szerintem hasonlítsd össze a TE képeid az enyémmel, és gondolkozz el magadon egy kicsit!
Neked is sok sikert!

adott pontszám: 4
2006. november 10. | 13:04 | glivia

Lehet, hogy nagyon nem fogsz szeretni, azért, amit most leírok.

Maga az alapkoncepció, a szép lány vs lerobbant környezet, a megdöntés tetszik. Nagyon csinos a lány, és látszik, hogy sok munka van a fotódban. De mégis van itt egy-két dolog, ami nekem -lehet, hogy szubjektív módon- nem tetszik.

Szerintem a bőr túl van lágyítva, már-már természetellenes. Valahogy a színe sem az igazi, túlszaturát. És még valami, ami valóban nagyon szubjektív: számomra a lány arckifejezése és a mozdulata nincs összhangban. Ez persze csak az én véleményem.

gabor0716 válasza:
Hát igen, ezzel egyedül vagy! De ezt már megszokhattuk, mindig van egy-két ember akinek semmi sem jó, még a tökéletes is tök rossz nekik. Egy képet mutass csak amely felveszi ezzel a képpel a versenyt!
Már most vesztettél, anélkül tudom h. egy képed is megnézném!
Köszi h. lepontoztad! TE biztosan ezerszer jobban meg tudtad volna oldani a szituációt, mert TE valószínűleg mindenkinél mindent jobban tudsz!

2006. november 10. | 12:57 | n00bi

mű az egész :( túl van lágyítva

gabor0716 válasza:
Köszi!

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:44 | kobraxx

Gyönyörű, izgalmas, érzéki erotikus, fantasztikusan csábító. Ja, a kép sem rossz...

gabor0716 válasza:
Köszi! ;)

Üdv!

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:34 | proffdesign

teljesen tökéletes izgalmas ...szép letisztult, a színek nem hivalkodóak ...
a popsiból kicsit talán még többet kívánna látni a szemem ...
de szerintem csant nélkül így is!!!

gabor0716 válasza:
Köszönöm szépen! :)

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 12:31 | cheat.

szerintem tulhuztad a bor szinet, nem termeszetes. a kepben hibat nemigen latok, a csaj szep, de a kompozicio szamomra uresse teszi a kepet, persze ettol meg lehet jo, de nekem nem mutat semmit. bocsha nyersvolnek

peace

gabor0716 válasza:
Nem dehogy!
Ha nem tetszik, hát nem tetszik...
Ez van...

2006. november 10. | 12:31 | cindercone

Megnéztem a web oldaladat.Nagyon jó!Ügyes vagy gratulálok!

gabor0716 válasza:
:)

Köszi!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 12:28 | Mantidea

Nekem egy kicsit már túllágyított a bőr. A világító szemfehérjét is már egy picit túlzásnak tartom. Lehet, hogy rosszúl ítélem meg, de szerintem a hajat is ellágyítotad.
Az ujjak kicsit merevnek tűnnek.
Most, hogy így ezeket gyorsan elmondtam, ez egy jól vágott, átgondoltan szerkesztett, szép modellel készített, színvonalas divatkép!

gabor0716 válasza:
Köszönöm szépen!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 12:28 | seerdani

lopd el tesód telefonját, és küldj róla támogató sms-t ;)

gabor0716 válasza:
Nincs tesóm... :)

Inkább véleményzek! :)
Jót tesz ez az itt lévő fotósoknak... :)))

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:26 | cindercone

Szép példa arra,hogy egy kopakt géppel is nagyon szép képet lehet készíteni.Gyönyörű a bőr tónusa.Tetszi a póz,nagyon szexi.Miféle utómunkák voltak?

gabor0716 válasza:
Szia!

Köszönöm szépen!

Volt pár, pl. bőrszín, pixelretus, kontraszt.
Asszem ennyi, de már nem emlékszem rá pontosan, eléggé régen csináltam...
Kb. 1 hónapja.

Üdv

adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:21 | FuNS0f7

Szerintem kifejezetten ütős képet sikerült készítened. Tetszik az erős kontraszt a modell szépsége és a környezet kopársága között. A modell rendkívül fotogén, akár egy katalógusban is el tudnám képzelni a felvételt. Csak így tovább, gratulálok a felvételhez a szemrevaló modellnek és az ügyes fotósnak egyaránt.

gabor0716 válasza:
Köszönöm Szépen!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 12:21 | seerdani

hi :)

miért nem?

gabor0716 válasza:
Hali!

Azért mert már nincsen kreditem... :(((
0.01 kredtittel nehéz lesz feltölteni. :)
De majd most nekiállok véleményezni!
Reszkess fotozz.hu!! :)))


adott pontszám: 5
2006. november 10. | 12:20 | puruczki-2

Hú nagyon reméltem, hogy divat kategóriába teszed, mert ez az, talán még glamour...nagyon egyedinek nem tartom, de tetszik a téglafal háttér....modelled is "látványos", profi fények, nem túl sok és nem is kevés...kitűnő technikai megvalósítás...jó vágás (a ferdeség is illik ide, jó hogy így készült...)

gabor0716 válasza:
Köszönöm Szépen!

Üdv: Gábor

2006. november 10. | 12:16 | seerdani

bőr színét picit deszaturálnám

gabor0716 válasza:
Megpróbálhatom, de feltölteni nem tudom sajnos...
Azért köszike!

Üdv Danibátyám! ;)