BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. november 17. 21:21
Félelem

Kontraszt, ff, zajszűrés.. keret , és sok sok félelem :) 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2006. június 7. | 14:31 | ráskay

bocsi:)

Don berthy válasza:
semmi baj :)

2006. június 7. | 14:31 | ráskay

Nagyon tetszik elsőre a kép, nagyon jól tükrözi a címet! kicsit zavaró a ruhán a keresztcsík. Talán az egész képet lehetne kisebbre vágni-minden oldalról és akkor jobban kifejezné a nő arcát-a félelmet!
Grat!

Don berthy válasza:
:)

2006. június 7. | 14:30 | ráskay

Nagyon tetszik elsőre a kép, nagyon jól tükrözi a címet! kicsit zavaró a ruhán a keresztcsík. Talán az egész képet lehetne kisebbre vágni-minden oldalról és akkor jobban kifejezné a nő arcát-a félelmet!
Grat!

Don berthy válasza:
Köszönöm, h. egy ilyen régi képem véleményezted :) Ennél kisebb vágás már nem volt jó :(

adott pontszám: 5
2004. november 27. | 08:18 | Karasss

WoW:)
Honnan szerzel modelleket???:)
Különben szerintem nagyon kifejező kép. A tekintet. Az árnyék is ps?:) jóó

u.i.: a reggel 8 órára való tekintettel véletlen elnyomtam a válaszokat ezért csak elfogadtam a véleményed. Köszönöm!

Don berthy válasza:
Köszönöm a véleményed :))) Az árnyék, valós volt, csak kicsit gyengébb, Ps-ben csak erősítva lett :)))) A modellek meg itt teremnek az ablakom előtt :)))) Vagy nemtudom :)))
u.i.: a reggel 8órára való tekintettel Lnézve :D

2004. november 19. | 22:27 | Tricik

En már értekeltem a fotodat és most visszanéztem ide hogy lássam hogyan alakultak a dolgok (szoktam ilyet). Megmondom öszintén sajnálom hogy igy álsz hozzá a kritikákhoz. Nem válik hasznodra hidd el....ezek láttán vettem a bátorsagot és elolvastam a bemutatkozásodat. Beidézném: "21 éves szolnoki amatőr fényképészpalánta vagyok, aki szeretné ismereteit, és képességét fejleszteni és bővíteni a hozzászólások, és vélemények álltal :O)) ". Hát olvasd át a reakcioidat vesd össze ezzel és sirj.

Don berthy válasza:
Én is szoktam ilyet...Tudom mit írtam oda, deh fejlődni olyanoktól kell, akik jobbak nállam :)) Vagyis, akik már többet és jobbat produkáltak mint én :))) Tudom, h. nem válik hasznomra, L is mondom h. miért tettem, (ha végig nézel a gelériámban rájössz, h. nem szoktam iet), ki akartam próbállni, h. erre hogy reagálnak az emberek, s mekkora vitát kelt majd!!! Ahhoz viszont tartom magam, h. ha egy olyan ember véleményéről van szó, aki többet produkált mint én, azt minden szó nélkül Lfogadom, s megköszönöm :)))

2004. november 19. | 01:28 | kerlekneveddle

a 3 az nem 0. De a mondanivaloja valoban eroltetett es gyenge. A hozzaallasod pedig szanalmas, biztos beno majd a fejed lagya, ha mar ennyire buszke vagy a fiatalsagodra, az az elonye biztos megvan, hogy meg elonyodre valtozhatsz.

Don berthy válasza:
...

adott pontszám: 4
2004. november 18. | 11:22 | Kentaur70

Nagyon jó, de a bal felső sarok nagyon üres.

Don berthy válasza:
Lképzelhető, h. üres, és ha van 5leted a háttére szívesen fogadom tőled is mailban :)))

adott pontszám: 3
2004. november 18. | 11:01 | ignotus

Ezzel a cimmel, igy nem mukodik. Ez egy olyan 'szenvedes', 'halal', stb. cim kategoria - kicsit elcsepelt, populista - 'majd jol hat a nezore'. Vannak ennel sokkal frappansabbak is. Szoval nekem kicsit unszimpatikusak az ilyen cimek. Ha Te megis ezt valasztottad, am legyen, de ez a kep sajnos nem adja at a felelem erzetet. Ez inkabb egy romantikus filmet nezo lany, pont mikor Hugh Grant szemetul elhagyja a nagyon szimpatikus, szegeny Renée Zellwegert.
Egyetertek az elottem szolokkal, hogy a feher fal itt nem mukodik. A zajszures sem. Nagyon fura texturat hagyott a kepen, ami foleg az arcon zavaro. Ennel mar a szemcses kep is jobb volna. Meg azert egy ket reszelt sem volna rosz az alul levo nagy sotetsegbe.
Arogans valaszaidat igyekeztem nem belevonni az ertekelesbe, de mindenkeppen meg szeretnem jegyezni, hogy eleg sokat elarulnak rolad. Fokeppen a sotetebb oldaladrol - dark side (lasd Csillagok haboruja):)
Ez a reakciod a kedvencem: "...a kép címe nem: Az áll. Hanem Félelem..."
Udvozlettel egy felkezu, csak 64,5 eveseket fenykepezo, biztos semmihez nem erto ertekelo.

Don berthy válasza:
szenvedés halál....hmm...érdekes...főleg ez a romantikus filmes duma...hát te tudod...ha így látod hát legyen!
Üdv...

adott pontszám: 3
2004. november 18. | 09:14 | kerlekneveddle

az en velemenyem is szubjektiv lesz. Konnyu magadra hivni a figyelmet agressziv lekezelo valaszokkal. Az ertekeles elfogadasanak semmi koze az ertekelo kepeihez. Ez szanalmas okorseg es szabalyellenes, de ez mar adminra tartozik.
En nem tudom ki vagy, es csak a kepet ertekelem.
technikailag jo, de az ha valaki bamban probal nezni az nem felelem. Ezert a kep temaja 0, egy sikertelen probalkozas

Don berthy válasza:
Számodra nulla...másnak nagyon sokat fejez ki...számomra a véleményed nulla!!!! Neked is mond valamit, ha már megnézted :)

adott pontszám: 4
2004. november 18. | 08:55 | kibic01

Kedves totóstárs!
Éedeklődve néztem a képedet, majd ugyanolyan érdeklődve olvastam a véleményeket, és főleg a válaszaidat.
Érdekes módszert választottál a döntéshozatalodhoz. Csak röviden írnám: Nem kell énekesnek lennem, hogy meghalljam, ha valaki hamisan énekel.
Na de a képről:
Ami a lényeg, hogy a félelem annak ellenére sem jön le a képről, hogy technikailag mindent megtettél ennek érdekében. Az erős kontrasztolás, a markáns árnyék a háttéren, a megvilágítás iránya mind jól szolgálja a célodat, de az arckifejezés mégsem ezt sugallja. Nincs rajta az igazi félelem. Inkább egy érdeklődő pillantást látok.
Tüskének igaza van abban, hogy a hatást erősíteni lehetne sötét háttérrel, igaz akkor nehezebben lehetne megoldani az árnyékot, de azért megoldható úgy is.
Első körben a 4-5 között vaciláltam, de őszintén megmondom, annak ellenére, hogy az elmondottak alapján nem tartom tökéletesnek a képet, végül a válaszaid vittek el a 4-es irányába.
Ha gondolod, az életkorom és a képeim alapján ne fogadd el az értékelésemet.
Üdv.
Kibic

Don berthy válasza:
Kedves fotóstárs !
Nem kell énekesnek lenned...de ha nem tudsz énekelni, akkor nem is jogosan kritizálsz:)
Számodra nem jön le a félelem, sokaknak lejön!!! Igazából erre ennyit tudok mondani, nem vagyunk egyformák!!!

adott pontszám: 5
2004. november 18. | 08:38 | Calverw

Kellemes kép , hangulatos , mit mondhatnék neked amit még nem hallottál itt?

Don berthy válasza:
Köszönöm!!! Örülök, h. számodra megvan a hangulata, és érted, h. mit akartam vele Lérni :)

adott pontszám: 5
2004. november 18. | 06:29 | csiger78

Nekem nagyon tetszik, átjön amit akrtál,gratulálok..

Don berthy válasza:
Köszönöm csiger :)

adott pontszám: 4
2004. november 18. | 00:48 | Tricik

Jo gondolat, es a tehnikai rész is rendben van.A kép a fény az árnyékok...Dehát ez a lány nem fél.:)
Elég nehéz lehet eljátszani gondolom de szerintem neki most ez nem sikerult.Bennem legalabbis nem kelti azt a benyomást.

Don berthy válasza:
Ha ez a lány nem fél, akkor biztos, boldog!!! Bennem meg a képeid nem keltik azt a benyomást, h. egyáltalán Lfogadjam a véleményed...
Üdv

2004. november 17. | 23:25 | maultier

Megpróbálom:
A fotós ezen a képen egy konkrét emberi érzés, a félelem közvetítésére épít egyértelműen.
Sok portrénál a szemlélőnek több lehetősége van a számára "átérkező" üzenethalmazból azt értelmezni, amelyiket az ő világa szerint felfog. Itt csak az a kérdés, hogy ezzel a konkrétan meghatározottal tud-e azonosulni.
Ha át tudja élni az alannyal együtt, ha belőle is érzelmeket sikerül kiváltani, akkor igen. Ha valami, jelen esetben egyes képi elemek kételyeket támasztanak, akkor nem működik a fotó! Ez a fotó szerintem a már említettek miatt nem működik kiválóan.
Ezt most maultier mondta, aki tulajdonképpen senki!

Don berthy válasza:
"A lány csodálatos és a sminkje is teljesen rendben van. Nem tudom egy szép dekoratív lány miért ne félhetne?
Az erős szemkontúr pedig direkt jó ebben a szituban, főleg, hogy kihangsúlyozza azokat a gyönyörű nagy félénk szemeket!" <=== Nem én írtam, de teljesen ide illik!!!!
maultier, te 60fölötti modellekhez szokva megértem, h. nem találod szépnek az ilyet...lelked rajta :))) És ez a kép működik, nagyon is, hisz már másodjára írsz rá véleményt, és gondolom sokadjára nézed meg :)
Üdv!

adott pontszám: 4
2004. november 17. | 22:45 | Tüske-

Nem könnyű értékelnem a képedet. A lány csodálatos és a sminkje is teljesen rendben van. Nem tudom egy szép dekoratív lány miért ne félhetne? :)
Az erős szemkontúr pedig direkt jó ebben a szituban, főleg, hogy kihangsúlyozza azokat a gyönyörű nagy félénk szemeket!
Számomra teljesen hiteles a lány félelme. A világítás is remek. Az állon lévő árnyék pedig szerintem kifejezetten a kép erősége. Mintha legszívesebben a sötétség mögé bújna félelmei elől. A kontraszt is tetszik, bár lehet egy ici picit sok.
És hogy ezek után még ha fájó szívvel is de miért adok rá mégis 4? A sok-sok értékes finomság ellenére nem tudom teljes egészében átadni magam a képnek. Ennek oka pedig valószínűleg a háttér. Ehez a mondanivalóhoz, hangulathoz nem igazán illik ez a homogén vakítóan fehér háttér. Különösen ilyen mennyiségben. Úgy érzem a mondanivaló figyelembevételével nincs egyensúlyban fekete és a fehér aránya.
Ettől függetlenül nagyon tetszik és gratulálok a képedhez!

Egy Tüske-

Don berthy válasza:
Köszönöm a véleményed:)) Természetesen Lfogadom, hisz az értékelés szubjektív, Te így látod..s ez így van rendjén, h. nem vagyunk egyformák :)) Nekem így tetszett a kép :)) Ha van 5leted a háttérel kapcsolatban szívesen fogadom mailban :))) mailcímem, vagy esetleg msn a bemutatkozón :)
Üdv.: Te már tudod ki :)

adott pontszám: 3
2004. november 17. | 22:17 | maultier

Jó erős, kontrasztos kép.
A technika megtervezése szerintem nagyon megfelel annak az üzenetnek, amit a fotós a címben is megjegyez. A domináns fekete és sötét tónusok a főalakon kiválóan támogatják a negatív érzelmi töltését a fotónak.
Sajnos mégsem értem igazán, nem tűnik hitelesnek. Nehéz egy ilyen konkrét asszociációs szerepet felvállalni a szemlélőnek, amennyiben a modell egy a környezetéből "kiragadott" portré. Azonkívül a szőkített haj, az erős smink, a szemkontúr(?), és a szájfény erősen csökkentik a félelem illúzióját, és az érzés így hitelét veszti, lelepleződik a szerepjáték, legalábbis szűkül a képi üzenet értelmezési lehetősége. Ez persze lehetne pozitívuma is a képnek, de bármennyire is próbálom, csak egy úton tudok elindulni, de arról nem hinném, hogy egyezik a fotós szándékával.
Az én véleményem szerint, ez javítandó már az elképzelés szakaszában, és remélem, ezzel nem bántottam meg a fotóst!
Üdv
Öszvér

Don berthy válasza:
Meg nem bántottál,mert nem azt nézem, h. mit,hanem hogy ki mondja :) Azok a dolgok amiket leírtál nagyon normál dolgok a modell korában, tudom neked szokatlan, hisz 60 fölött nem szoktak ilyet csinállni!!! Egyébként a szőke lányok bátrabbak? Vagy a hajszíne miért csökkenti a félelem érzetet??? Szájfény nincs a hölgyön, csak előtte egy 500W-os halogén pilácsolt, s ott ha egy picit nedves az ajka már becsillan!A szemkontúr erősíti a szemet, kiemeli, ezzel is erősítve a szemen látszódo félelmet!!!
Nehéz egy ilyen konkrét asszociációs szerepet felvállalni a szemlélőnek <=== Ezt a mondatod kifejtenéd nekem?

adott pontszám: 4
2004. november 17. | 21:44 | RHAF_Mahgar

Jó a kifejezés, viszont a fekete az állon zavaró (elvágja az arcát), és a fekete a testen teljesen kivehetetlenné teszi a pózt illetve a modell karját...
Lehet már kicsit sok a kontrasztolás...

Grat!

Don berthy válasza:
A képeid ismeretében, nem fogadom L a véleményed!!!A kákán is lehet csomót keresni :) Mint láthatod a kép címe nem: Az áll. Hanem Félelem, s szerintem ezt egész szépen tükrözi...ha látok tőled egy hasonlót, akkor Lfogadom a hibakeresésed!
Üdv.

adott pontszám: 5
2004. november 17. | 21:31 | B_dodo

Szép, ügyes fotó meg kell hagyni. A tekintet nagyon kifejező és a háttérbe vetett árnyék is igazán ötletes megoldás volt. Gratula!

Don berthy válasza:
Köszönöm :)

adott pontszám: 5
2004. november 17. | 21:29 | karvaszdani

Ügyes mimika, szerkesztés, és szép a kontraszttal való kiemelése a lényegnek, a ff illik hozzá, nem figyelünk másra, és az árnyalatgazdagság is dinamikát ad a képnek...röviden ennyi, nekem tetszik.

Don berthy válasza:
Köszönöm szépen a véleményed, s hogy benéztél :)