BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
5
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2017. március 11. 15:20
*

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2017. március 20. | 23:07 | zolqa

Szia.Húzós fotó,feszes mégis hatásos.Grat.Üdv.ZolQa.

dmcdmc válasza:
köszönöm :)

2017. március 17. | 23:50 | najó

Hogy nem szakad le a mennyezet!
Pont te írod ezt? aki híres vagy az arrogáns, kocsis-káromkodós stílusodról? Aki , ha egy gyengébb pontot kap, azt el nem fogadva , kicsinyesen rohan bosszúpontozni?
És három évig nem bír benne megforrni, pont te írod ezt?
Bagoly mondja a Verébnek, hogy Nagyfejű.....
itt a pont.

Vissza térve ehhez a képhez, zárszóként, szerintem egyáltalán nem fellengzős stílusban le mertem írni, hogy a nagylátószög, inkább torzít egy képet, mintsem, hogy érdekessé teszi, ezt a véleményem továbbra is fenntartom, elég csak megnézni az avatarodat, inkább torz mint érdekes.....

2017. március 17. | 11:46 | puruczki-2

najó:
Zárjuk le... én vagyok a hibás, hogy azt hittem, hogy van olyan benned: "értelmezés".
Sokszor leírtam mi a gondom, csak értelmezni nem tudtad Te sem... Nekem nem a fotóitokkal van gondom, hanem a véleményeitekkel... ennél a fotónál is... "Mi tudjuk a tutit, Ti kiscserkészek a nyomunkba sem érhettek" stílus... és olvasgatni lehet az "objektív", "részrehajlás nélküli", "konstruktív" véleményeiteket egymás képei alatt... na ezekből lehetne tízesével idézgetni...

Tényleg hagyjuk... mint észrevetted nem vagyok itt már annyit mint régen (aminek gondolom örültök is), többek között az ilyen értelmetlen viták miatt is...

2017. március 17. | 00:32 | najó

Puruczki:
ha jól értelmezem, amit itt összehablatyolsz, akkor ne írjak azokra a képekre amik nekem tetszenek, amiket szeretek? jól értem ez a nyűgöd? írjak más képekre is, mint például a tieidre? Kulcsárnak is ez volt a baja ha jól értelmeztem?
Tehát konkrétan , az a bajotok , hogy nem írunk a képeitekre?
Nyilván erre a válaszotok az, hogy: á-dehogy, csak ne pontozzuk egymás képeit fel, egész biztos ez a válaszod a kérdésemre...

ha viszont ez a nyűgöd, akkor most az kell, hogy írjam neked, hogy végeztem egy gyors számolást a filmes banda galériájában, és megállapítottam, hogy átlagban 2,5 értékelést kapunk képenként , szinte mindannyian, még úgyis, hogy gyakran pontozzuk egymást .

( megjegyezném, hogy azért nem minden képre írunk egymásnak, egyikünk sem, de mivel, hogy hasonló az érdeklődési körünk, ezért figyeljük egymást-ami nem tilos )

Nos tőled is , meg a Kulcsártól is kérdem, hogy mi is tulajdonképpen a nyűgötök, mit jajjgatsz te itt már évek óta? Mi is a bajod? a 2,5-értéklés képenként? ez fáj annyira? avagy az, hogy gyakrabban töltünk? ez fáj inkább?
( nyilván ez azért van, mert sokat fotózunk ) Vagy azzal, van bajod, hogy filmre fényképezünk, vagy, hogy fekete fehér filmre?
Vagy mégis csak, az, hogy nem értékeljük a képeiteket?
Leírnád már egyszer és mindenkorra, hogy mi a fészkes bajod-bajotok van?
Én is meg , úgy alapjában véve az egész filmes banda, rendeltetés szerűen használja az oldalt, fotózik, tölt, értékel, vagy ez zavar? vagy mi zavar?
Jó lenne, ha végre leírnád, hogy mi a te bajod, már évek óta, kicsit kezd már tényleg beteges lenni....
De lenne egy jó tanácsom Puruczki:

KEZDJ EL FILMRE FOTÓZNI, HIDD EL JOBB LESZ, MAJD TŐLEM, MEG A BANDATAGOKTÓL IS JÓ OSZTÁLYZATOKAT FOGSZ KAPNI, AZ ÜZENŐ FÜZETEDBE, ÉS ALÁÍRATHATOD OTTHON!

üdv!

2017. március 16. | 22:21 | puruczki-2

Jencikém, ideges lettél, már írásban is dadogsz...
:-DDD
Fújod a régi nótád... és most sem én kaptam fel a vizet, ennél a képnél ti estetek neki kulcsaratinak...
"csúsztatsz, összemosol, dekonstruktív vagy (a képhez saját kútfőből most se szóltál hozzá). sőt, gyakorlatilag hazudsz."

Miben csúsztatok, miben hazudok?? Hagyjuk, neked megártott valami... én tényekről nem vitázom, főleg veled akit a tények zavarnak.

Jó éjt, tuti nem olvasom már itt vissza bármit is írsz (meg amúgy sem, ebbe is csak belebotlottam).

És elnézést dmcdmc-től, hogy szétoffoltad a képét... :-)

2017. március 16. | 19:38 | hegyiember

puruczki 2.
igen. najót mi ketten hárman repítettük a fotózz legsikeresebb fotósai közé, hétképe, hónapképe, van neki gazdagon, biztos azért, mert csak nekünk tetszik, itt a homokozóban. be kell valalnom, hogy ezért mindannyian legalább 3-4 reggel is rendelkezünk, hogy hatékonyan játszhassuk ki a rendszert. erről ennyit, keress olyan érveket, amik meg is állnak a lábukon.

megnéztem, három éve adtam a kettest a képedre, azóta tetszelegsz saját sértettségedben az vélt igazmondó juhász szerepében. három éve! nem gondolod hogy ez beteges?
csúsztatsz, összemosol, dekonstruktív vagy (a képhez saját kútfőből most se szóltál hozzá). sőt, gyakorlatilag hazudsz. ott a profilom, aki elég elvetemült hozzá, hogy érdekelje ez a kis szappanopera, nyugodtan olvasgathatja a véleményeimet meg a válaszaimat. lehet keresni a flegmaságot.

2017. március 16. | 17:54 | puruczki-2

"dmc , régóta tudom, hogy szereted keverni a .... .
sokszor megfogadtam, már, hogy nem írok a képeidre, ezt is megbántam, már hogy hozzászóltam .. nem baj tovább lépek, és a bojkottot most élesítem, .. és természetesen viszont sem várok mást.."

Na erről beszélek, elfogyott az érv (bár korábban se volt neki)... belterjes, és nem is veszi észre. Elvannak a homokozóban úgy ketten-hárman, néhányan...
Nem veszi észre, hogy mindig ugyanazok (csak a homokozó tagok) írnak a képeire, már rég bojkott alatt van...
:-)

2017. március 16. | 12:33 | najó

dmc , régóta tudom, hogy szereted keverni a .... .
sokszor megfogadtam, már, hogy nem írok a képeidre, ezt is megbántam, már hogy hozzászóltam .. nem baj tovább lépek, és a bojkottot most élesítem, .. és természetesen viszont sem várok mást..

üdv!

dmcdmc válasza:
? elmondod, mit kavartam én most? végig kimaradtam az egészből, az üzenetek nagy részére nem is reagáltam...

2017. március 16. | 09:50 | puruczki-2

:-))))
Hegyiembernek évek óta nem esik le, hogy nem az analóggal és a négyzetessel van nekem gondom...
Hanem a véleményeivel amit más képe alá ír... a hülyeségeivel, a flegmaságával... és megsértődik, ha hasonló stílusban hasonló hülyeséggel véleményezem a képét...

Itt, ezen a kép alatt is a vélemény nem tetszett, mert igaz, hogy nagylátóval fotóztad, de ezen a képen szerintem ezzel semmi gond nincsen...
Milyen az a vélemény, hogy ez tulajdonképpen szar, és dobd ki a nagylátót...
Ez a megkérdőjelezhetetlen bizonyosság, hogy amit én mondok, ahogy én látom a világot az a jó, a többi szemét... na ez a gondom !!!

dmcdmc válasza:
hát nézd.. ez az ő véleményük.. nem fogom kidobni a nagylátót, csak azért, mert ők azt mondják.. :) ráadásul tokina 11-16, olyan, mint ami neked is van (vagy volt). Imádom ezt az objektívet, az egyik kedvencem. És igen, effektként is hathat a húzása... egyik oka, amiért megvettem. :)

2017. március 15. | 00:07 | jethro

szia.
amikor megnyitottam mosolyogtam ,mert az első gondolat az volt,hogy " na a Józsinak sem sikerül minden" - rossz ez a 4zet meg a torzítás ..

aztán látszott a digit., így kíváncsiságból megnyitottam ,és megint mosolyogtam mert olyan volt mint régen....... /,amikor még én nem is töltöttem..../


sztem semmi baj nincs azzal,ha más jól sikerült képeit próbálja az ember újra alkotni pl. Najó :Fertő tavi fotóit ,de igazából ez akkor hasznos ,ha elvezet az egyedi képek megtalálásához.
ehhez kívánok sok sikert !

dmcdmc válasza:
köszönöm, nagyon örülök, hogy benéztél, és a gondolataidnak.

köszönöm a jókívánságot is, igyekszem :)

adott pontszám: 5
2017. március 14. | 21:13 | kapka

Szia,
Szépen megfotózott FF kép, nekem tetszik a vonalak sokfélesége. A bal alsó sarokból induló vonal, a deszkák egyik irányban a jobb alsó sarok felé mutatnak, ill. a bal felsőbe is mutatnak.
Nagyon jó észrevétel volt. Szép munka!
Üdv,István

dmcdmc válasza:
köszönöm szépen István!

2017. március 14. | 19:49 | hegyiember

aiti: részemről szent a béke, ezt akartam iolyen elcseszetten megfogalmazni :)

2017. március 14. | 00:21 | kulcsarati

Ha nem lennének a szmájlik a hsz-k végén még komolyan magamra venném. Vagy...?
A "kicsire" nem adunk - is meglehetősen kétértelmű de hát ott a mindent megoldó szmájli :-)
József és Jenő! Megkövettem mindenkit...
Mit akartok mit tegyek? Fotózzak filmre "játszós" helyett? Én ahhoz buta vagyok ,meg nagylátóm is van, sőt használom is...Nem férnék be a bandába ;-)

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2017. március 13. | 21:30 | hegyiember

persze. te biztos szó nélkül hagynád a rád irányuló célozgatást majd fröcsögést. még az is lehet hogy megköszönnéd.
na jó éjt!

dmcdmc válasza:
naaaaa... ne engem kezdj ki :), én igyekeztem kimaradni ebből, láthattad. természetesen én is kikérném magamnak. jó éjt :)

2017. március 13. | 20:55 | hegyiember

nem a négyzetes egyebekkel van a baj, hanem az antianalóg ligával. nem tudom megfigyelted-e, de a linkelt képnél se mi kezdtük a hiriget.

puruczki meg ha teheti és észreveszi, idehány egy jóízűt. már megszoktuk, kedves egészségére!

dmcdmc válasza:
egyébként nem, zárójelbe teszem:

de azért titeket sem kell félteni, ha egy kis szájkaratéról van szó. :)

2017. március 13. | 20:53 | najó

már nem emlékszem, ott miről is volt szó rég elfelejtettem már, de most legörgettem gyorsan-és láttam, hogy én csak a vége fele kapcsolódtam bele, Puruczki volt az egyik első uszító, de most itt a Kulcsár megelőzte, de itt van velünk újra, áldott legyen a neve!
:D

2017. március 13. | 20:43 | najó

Ez kicsinyes, és unalmas az egész, olyan csajos hiszti......

azt töltök amit akarok, azt fotózok amit akarok, azokra a képekre írok, amikre akarok, és az én képeimre azok írnak akik akarnak..

Puruczki: évek óta ezt ismételgeted, hogy még nem unod, fröcsögsz állandóan, kalapálod a fingot , csak ezt nem vetted észre:

hogy én azt töltök amit akarok, azt fotózok amit akarok, azokra a képekre írok, amikre akarok, és az én képeimre azok írnak akik akarnak.....

De , szerintem jobb lenne ha te is, meg a Kulcsár is elkezdenétek filmre fotózni, (akkor előtte megvitatnánk a filmes haverokkal), és valószínű bevennénk titeket a bandánkba, a beltenyészetbe , a tehenészetbe, még talán a TSZ-be is.....

Tehát Kulcsár, és Puruczki elő az analóg cuccal, mutassátok meg milyen szittya faszagyerek vagytok!- mi meg várunk a Bandában!!!
üdv!

:)

dmcdmc válasza:
dejavu:

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=258474

nem szabad nekem négyzetes "egyéb" képet töltenem... :)

2017. március 13. | 20:31 | puruczki-2

Na nehogy má' hegyiember és najó megsértődjön...
Mert atinak nincs netán igaza?

Egy belterjes kis társaság vagytok... atinak abszolút ott a pont...

...és nem kezdem elölről.

:-DDDD

dmcdmc válasza:
te nem vagy analogos, mégse irtál a képről egy sort sem.. :)

2017. március 13. | 20:18 | hegyiember

ati: nem bántódtam meg, csak tudod ilyenkor a digitális oldalról vélem érezni, hogy mi filmesek mind analógsznobok vagyunk, akik mélyen lenézik a digitálissal játszadozókat. vagy ez a digitálisok irigysége, legbelül érezve hogy a film az igazi? ;) :D (nem tudom hány és milyen szmájli kéne hogy hangsúlyozza az utolsó mondat legkevésbé sem komolyságát)
visszaolvastam, lassan, figyelmesen, elég egyértelmű és nehezen félreérthető. kár érte...
na de spongyát rá, kicsire nem adunk :)

2017. március 13. | 11:27 | pálkata

Ne, nem néztem, hogy itt milyen történések vannak, majd elolvasom.
Köszönöm a kreditet!

dmcdmc válasza:
igazán nincs mit :)

2017. március 13. | 09:48 | kulcsarati

ahogy érzed...

2017. március 12. | 23:59 | najó

szerecsenmosdatás

adott pontszám: 4
2017. március 12. | 20:48 | pálkata

Olyan szerkesztés ellenes.
Valahogy nem hagyományosan komponált kép, fotó.
Mint zenében a disszonancia, a tónusok szépek, de valahogy sánta ló, rossz érzésem lesz ha ránézek, tükröztetném, egészen más, még az arányok, átlók miatt is érdemes megpróbálni, sztem jobb.
Gratulálok a képhez.

dmcdmc válasza:
tényleg jobb tükrözve :) köszi a tippet!
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2017. március 12. | 19:55 | kulcsarati

Bocsánat nem akartam indulatos lenni! Utólag visszaolvasva valóban félreérthető! Nem állt szándékomban senkit megbántani, csupán jelezni kívántam, hogy a négyzetes formában történő ff ábrázolás sztem nem csak filmre létjogosult. Tónusait tekintve valóban elmarad a filmestől de valamiért erős képnek érzem. A nagylátót sem gondolom összeegyeztethetetlennek az ilyen jellegű ábrázolástól.
Mindenesetre ha nem írom le amit, akkor egy véleménnyel szegényebbek lennénk :-)
Úgyhogy talán megérte :-)
Bocs még 1x ha erős lett a nyitány...én már csak ilyen ajtóstul a házba típus vagyok.
QQ

dmcdmc válasza:
én mindenesetre köszönöm. az ilyen képek amúgy sem bővelkednek értékelések hegyétől, akkor sem, ha negatívra készült, akkor sem, ha digivel.

én úgy vagyok vele, ha egy embernek tetszik, akkor már nem volt hiába a feltöltés..

szóval, még egyszer köszönöm az értékelést!

2017. március 12. | 10:37 | hegyiember

nem akartam írni, de most megszólítva érzem magam.
először is: ez nem absztrakt. teljesen egyértelmű, mit látunk, nincs elvonatkoztatás, nem kell agyalni rajta.
aztán. valahogy nagyon látszik, vagy csak látni vélem, hogy ez egy 3:2 arányból 1:1-re vágott kép. negindokolni nem tudom, csak érzem. az ilyesmi meg számomra azt jelzi, hogy a helyszínen valamiért nem jött össze a kompó, aztán utólag jó ötletnek tűnt megvágni. ami nem ördögtől való, lehet, hogy te tudsz a kisfilmes keresőben négyzetet komponálni, énekem sose ment.
maga a kompó se tetszik, érzésre nincs meg az egyensúly, bal alulra húz.
egyébként a tónusai szerintem nagyon szépek.
nagylátó: én pont a hátrányanak vélem, amit najónak az előnyeként ecseteltél, azaz a rövid gyújtótávolság itt erősen rátelepszik a képre, szinte effektként funkcionál, magam részéről jobban szeretem az ilyesmit elkerülni és az érdekességet a nézőponttal, mélységélességgel megteremteni.

ati. baromira nem értem a kifakadásod, de lehet hogy nem is akarom. csak annyit, hogy a fb-on van egy mobilfotós csoport, mostanában ott látom a legkirályabb képeket. erről ennyit.
egyébként meg ha megnézem najó két legutóbbi képét, nekem üvölt a különbség: azokban van valaki meghatározhatatlan de nagyon erős plusz, pedig mindegyik hótt egyszerű, semmiféle optikai vagy digi effekt nem kell, hogy eladják. ebben a képben meg semmi ilyesmit nem látok. ettől persze neked nyugodtan tetszhet, én meg pont leszarom, hogy film vagy nem film.

üdv

dmcdmc válasza:
úgy veszem ki, hogy az üzeneted két részre lehet bontani.

egy, amit nekem szántál, kettő, amit Atinak.

én az elsőre reagálnék:
1. én sosem mondtam, hogy ez absztrakt, ha megnézed a kategória is egyébben van. igazából fogalmam sincs mi ez... ha kategóriát kéne választanom.

2. Azt már a helyszínen tudtam, hogy négyzetre kell vágnom. Az való igaz, hogy így egyszerűbb a dolgom, mint pl nektek. Lekattintom, úgy, hogy nagyjából a kép bal, vagy jobb oldaláról már ott a helyszínen tudom, hogy kuka.
Ettől függetlenül a téma szerintem igényelte a négyzetet, amit ott már láttam, és megmondom őszintén szeretek is a négyzeten agyalni, és ebbe komponálni. Egyrészről azért, mert sokszor mutatósabb (legalább is szerintem), másrészről az osztásokat, az arányokat könnyebb tartani, megtalálni, mint 3:2-ben (nekem)
Azt is tudom, hogy ez így nyilván a ti szemszögetekből kevésbé értékes.. De hát a kép sem FF-ben készült, hanem utólag lett az is így alakítva.. Így ezt tekintve az is csak egy effekt.

3. Az ultranagylátószög.. igen, akkor jól éreztem, hogy ez is kizáró ok, hogy ráírjatok a képre. Én nem így látom, de lehet nektek van igazatok.. ez olyan, mint a halszem, lehet a képnek előnyére kovácsolni, és lehet a hátrányára..
Vagy, mint a lensbaby, esetleg tilt shift objektívek... Aztán lehet, egyszer nekem is megváltozik a véleményem.

Ettől függetlenül én köszönöm, hogy írtál, és bár annak nem örülök, hogy ezt megint egy "kis vita" miatt tetted, nagyon örültem volna, annak is, ha ezeket leírod akár ponttal, akár pont nélkül úgy, hogy nem vagy megszólítva..

Hogy miért? Mert hasznosak a meglátásaid, illetve jól láthatod, hogy ez a kép is azért készült, mert tetszenek a ti általatok készített képek. (Nem mindegyiket értem, de amit értek, az többnyire tetszik) Már csak ezért is örülök, ha elmondjátok a véleményeteket...
Illetve, én kimondottan örülök, ha egy-egy képről diskurzus folyik, ezekből a párbeszédekből én mindig igyekszem meríteni.

Szóval, köszönöm.

2017. március 12. | 00:50 | najó

na, miért ez az indulat ,kedves Kulcsárati?

2017. március 12. | 00:37 | kulcsarati

Tévedtem, egy már van de az is kákán a csomót...

adott pontszám: 5
2017. március 12. | 00:35 | kulcsarati

Érdekes...ha filmes lenne, már legalább 3 értékelésnél tartana és naná, hogy 5 pont lenne az átlaga. De mivel ordít róla, hogy nem filmes, ezért a "filmesek" persze nem szólnak hozzá. pedig innen üzenem, hogy digire is lehet jó absztraktot lőni, mint például ez itt!
Csak valamiért klikkesednek a tisztelt analóg kollégák...
QQ

dmcdmc válasza:
köszönöm szépen!

annyit azért elmondanék az analógos kollégák védelmében, hogy tónusaiban sehol nincs egy középformátumhoz képest ez a kép... és azért láttam már olyan digi képhez is hozzá szólni őket, amik kompozícióban tetszik nekik. itt szerintem a nagylátószög már kizáró ok.

2017. március 12. | 00:05 | najó

e szerkezet érdekessége a vízbe érkezés környékén van szerintem, ott lehetett volna talán valamit erősíteni, így sok a sallang,-de lehet, hogy ez most nem adta ki volna sehogyan sem-olyan is van:)
esetleg próbálkoznék még vele, de mindenesetre a nagylátó lencsét otthonhagynám.. ( én ez enyémet már régen eladtam:)
üdv!

dmcdmc válasza:
köszönöm!

ezt már régóta akartam kérdezni, hogy miért? Mármint miért hagytad el az ultranagylátószöget? Láttam régi Fertő tavas képeidet, amit azzal fotóztál. Zseniálisak.
Szeretted használni te is régen ezeket.
Miért változott ez? Én nagyon szeretem a szélek meghúzását, mert egy átlagos témából más kerekedhet ki, ha az ember ezt kihasználja. Vagy, lehet pont ezért vetetted el?

2017. március 11. | 15:30 | btomi77

Jó lett. :)

dmcdmc válasza:
örülök, hogy tetszik.