BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,33
KATEGÓRIA: divat
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2014. január 14. 06:22
  • Készítés helye (ország): Magyarország
Kitana [ win(g)s ]

Ez a fotó ihlette a képet: http://kaktuszok.uw.hu/repcsi.jpg makszem: -Hidd csak el! Lebeg ;) Ilyen feszes/passzos volt a ruha. Egyébként a hátánál támaszkodott egy pici székre. -Nekem minden képem megcsinált, szóval ezt bóknak veszem ;) -Azt a fűszálat nem találtam, amit említettél, de ezek szerint jó a szemed :D -A legyezős kérdésedre a válaszom nem fér ki. Kösz ,h írtál! QQ: Mindkét mondatod jól esett! köszönöm! 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2014. augusztus 30. | 17:39 | attila.fischer

Szia!

Hozza a fotozz.hu az intelligens mindent megköpködök sleppet. Jól van na. Szélek sötétítése picit mesterkélt. bár az én véleményem inkább az, hogy az efféle dolgok tudatosan a témára fordítják a tekintetet. Teljesen hétköznapi, spontán lebegni egy mező fölött, anno Júlia sem akart a földön járni, miért lenne ez itt másképp.Aki meg nem azt veszi észre, hogy de dögös ebben a cipőben ez a szép hosszú lábú néni az vagy vak vagy néni, irigy néni ;)

Üdv. Attila

2014. február 4. | 18:32 | kulcsarati

Kár, hogy kitiltottak...szórakoztató jelenség voltál...
Amúgy ez egy fantasztikus fotód!
QQ

2014. január 31. | 21:40 | makszem

Nem a humorba vagy a dig.ill.-be akartad tenni?

Már majdnem elhiszem, hogy lebeg. Talán ha a szoknyája nem tapadna a testéhez, hanem egy kicsit lelógna az segítene.
A vignettálás itt nekem felesleges - erősíti a "megcsinált" kép hatást és a trükköt kezdem keresni, ahelyett, hogy belefeledkeznék a lebegésbe.
A cipőnél a hosszú fűszál felesleges.
Nem jobb-e ha jobb kézzel legyez és nem árnyékolja az arcát?
Az árnyékok összhangja ügyes.

adott pontszám: 4
2014. január 21. | 04:27 | Benga

Hello!Az elgondolás nagyon tetszik érdekes kép lett.Sajnos a háttéren szinte semmilyen részlet nincsen és tul sok is látszik belöle,jobb lett volna egy szép felhőkkel teli környezet.
üdv.

Tyus válasza:
Szia!
Az értékelésed első felét értem és köszönöm!
A zárómondatokat viszont nem tudtam értelmezni:
-Semmilyen részlet:
Mit hiányolsz?
Van ott villanyoszlop, madár, végre egy egyenes horizont :D , erdő.
Ha mondasz valamit, elfogadnám, mint ötlet, de így nehéz kitalálni.


Szép felhők hiánya:
Nekem tetszett ez az égbolt, azért látszik belőle a lehető legtöbb.
Ennél is van jobb bárány-szitu biztosan, de itt nem a felhőkről szólt a történet, hanem Kitanáról.

Köszi, hogy írtál!

u.i.
"AHhoz képest,_hogy majdnem átsiklottál felette(,) azért sikerült egy kisebb novellát Írni rÓla."

Kicsit visszatérve a fás képedre, mert gondolom azért (is) írtál:
A kritika mennyisége, nincs egyenes arányban a tetszési index mértékével.
Sőt!
Egy nem tetsző képről könnyebb hosszabban írni.
Hidd el, tényleg azért írtam, mert beterítette a főoldalt egy ritka 'bug' miatt, majd mikor belekattintottam, ott volt az óhajod:
Kérlek(,) véleményeZzétek!

Nálad tényleg nem voltak szépek a felhők!

Egyébként meg az a ritka, ha röviden írok. Majd meglátod! -Ha szerencséd lesz, nem egy saját fotód alatt ;)

További jó fotózz-gatást!

2014. január 16. | 19:41 | blanco33

nem jutok szóhoz....csak annyit mondhatok:Köszönöm! :) igyekszem valami jó képpel meghálálni..:)

Tyus válasza:
Szívesen! ;)
Várom ;)

2014. január 15. | 21:04 | picturesoflife

Szia! Nem tudom, hogy csináltad ezt a képet, de nagyon jó lett, ahogy így a levegőben van! Gratulálok hozzá!

Tyus válasza:
Szia!

PS varázslat is, meg nem is.
Egy vékonyka széken egyensúlyozott a bátor modell, majd kiszedtem a szék lábait a kész képről. Csak a háta közepe volt megtámasztva, a többit "izomból" oldotta meg.
Állványról csináltam előtte egy üres alapképet is, szék meg modell nélkül, ugyanebből a szögből, de azt végül nem használtam fel. (Ez egy későbbi projectnél jött jól, mikor egy komplett állványzaton állt a modell, egy napraforgómező tetején, azt már nem lehetett szépen klónozni)

Jó lett volna tudni miért vontál, de így is köszönöm hogy megosztottad a pozitív érzelmeidet.

adott pontszám: 4
2014. január 15. | 20:52 | blanco33

Üdv!
Érdekes ez a kép...nem szoktak lányok lebegni egy tarlón piros cipellőben és "egyberuciban", nem mondom hogy népviseletben lenne jobb, de mégis olyan fura nekem.Ha ez volt a cél nálam betalált. Amolyan művészi feelingje van ezzel a sejtelmes vignettel, alulexponáltsággal zajosságával...levitációjával. Nem egy fotózzos standard kép:) ezért is írtam alá, már jó ideje nem pötyögtem ide szavakat meg stb. nekem egyedül a hölgyemény bőrszíne amolyan élettelen, na meg a vignett, de az ötlet és a megvalósítás tetszetős.
Minden jót:Robi

Tyus válasza:
Szia!
Ilyenkor nem számít, hogy mi volt a cél, a lényeg, hogy betalált ;) Pont ezért készült a kép, hogy írásra sarkallja a nézőt.

"nem egy fotózzos standard kép"
Ez amúgy mindenképpen cél ;)

Te találtad meg az uccsó megjövendölt hibát ;) Ez meg most miről beszél? - gondolhatod magadban :D A kaktuszok világa képem alatt utánaolvashatsz.

A lényeg, hogy jó meglátás a bőrszín!

A combjánál próbáltam kicsit melegebbé varázsolni a színeket, de nem tetszett a végeredmény. Hagytam eredetiben inkább. Úgy rosszabb lett, de kicsit engem is zavart a zöldszerűsége, de mivel kipróbáltam a másikat, higgy nekem, ez jobb ;)

Az észrevételt viszont díjazom ;)

Köszi, hogy miattam szakítottad meg a komment-cölibátust ;)
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 4,8
2014. január 15. | 17:03 | macskacsajszi.

Szia. Nekem bejön a fotód hangulata. Tetszik a kompozíciója szerkesztése és, hogy a szép kék égből is mutatsz bőven. Különleges látvány, hogy a hölgy a levegőben van és a teste nem érintkezik a talajjal. Élesség nekem jó lett de egy kis zajosodás észrevehető. Gamma fényerőből tolnék még rá. Jó kép csak apró hibával. üdv.

Tyus válasza:
Szia!
Örülök, hogy összességében tetszik!
Annak meg különösen, hogy Te elsőként, kiemelted a "sok" kék éget, mint pozitívumot ;)
Végre valaki, aki szintén nem vágna a tájból! :D

Köszönöm, hogy írtál!

adott pontszám: 3
2014. január 14. | 22:52 | Gabrielsson

Hello!

A vignettálást hanyagoltam volna, és ez a színvilág sem passzol hozzá szerintem! Lehet állóban próbáltam volna és jobban a hölgyre koncentrálni!

Tyus válasza:
Szió!

A vinnyettát még értem, hogy nem jön be, ez ízlés kérdése.
Szerintem jól áll a felhőnek is , meg a gyepnek is.
A színvilág probléma viszont érdekes.
Ff-ben lenne jobb? Vagy valami műanyag HDR hatással? Színfóliával? Nem értem.

Ha ez nem, akkor mi passzolna jobban? :D
Kék az ég, zöld a fű, nem értem mire gondoltál...

Állóban:
Mármint a lányka állna? Vagy a képből vágni? Hát..vágj! :D
Elég nagy a kép, lehet belőle csípni, de nem értem az min változtatna.
(A mappámban van egy állókép, tarló a címe)

A szép lánynak térkép e táj ;)

Elfogadom, de legközelebb legyél konkrétabb! Nem is értem miért 3-mas, csak negatívumot mondtál ;)

Köszi, hogy írtál!

2014. január 14. | 20:43 | ad50

Nem ismerem a készítés körülményeit, igen bevallom, arra gondoltam. A célom pedig nem a lehúzás volt! Én személy szerint azért szokta tört pontokat adni, mert a képek milyensége között sokkal több fokozat van, mint öt és nem lenne néha igazságos teszem azt ugyanúgy 3, vagy 4 pontot adni két különböző képre. Nagyon nehéz néha számomra a pontozás.

Tyus válasza:
Nem mondtam, hogy lehúzás volt a cél.
Sejtettem a pontod okát, semmi gond ezzel;)

Pontozás:
Szerintem ne a tizedek döntsenek, hanem a fotós felkészültsége, látásmódja, lehetőségei. Simán lehet 2 különböző kép ugyanúgy 3-mas.

pl itt van ez:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=248188

stúdió + profi gép. A lehetőségek adottak egy jó fotóhoz. Nekem ez 2-est ér összhatásban, de 3-mast kapna mert az alá soha nem megyek.

Ill. itt van ez
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=248145

Ezek már amatőr körülmények. Mégis összességében jobb.

Egy amatőrtől ez egy közepes próbálkozás, a másik egy profitól viszont gyenge. Ez is 3-mas lenne. De jobbnak tartom mint a másikat, mégis azonos a pont.

Ha egy "amatőr" 1 hibával énekel el egy dalt, az nem olyan, mint amikor a profi hibázik egyet.

Azt nézd, hogy a lehetőségekhez képet mit sikerült alkotni.
Van aki megteheti, hogy 5 emberrel felkerekedik, profi modellek, sminkesek, sztájlerek, világosítók blablaba...én kimentem egy székkel a rétre egy ismerősömmel :D
Persze ez ettől még simán lehet 2-es, mielőtt félreértenél :D
De egy valódi rangsort tizedekkel belőve nem lehet létrehozni szerintem. Túl sok egyéb körülmény játszik.

Ráadásul az alkotónak mind1, hogy 2,5, vagy 2,8 pontot adsz :D Azt látja, hogy alacsony ;) Nálam ilyeneken legközelebb nem kell agyalnod. Ha nem tetszik, simán vágd be a karót :D Ha már lúd......repüljön :D

adott pontszám: 2,8
2014. január 14. | 20:04 | ad50

Szia! Érdekes a kategóriába sorolás! Kreatívnak kreatív, de ez egy trükk, akárhogyan is nézzük! Elnézhető lenne a digitális ügyeskedés, ha megfelelő minőséget hozna a végeredmény, de ez a kép életlen, zajos, és alulexponált...
Mindezektől függetlenül kreatív alkotásnak tartom, de a kivitelezés sok kívánni valót hagy maga után... Üdv!

Tyus válasza:
Szia, ilyen véleményt is vártam, de ez nem úgy digitális ügyeskedés, ahogy gondoltad (legalábbis az adott pont alapján)
Gondolom azért vontál sokat mert azt gondoltad, hogy egy napágyon fekvő csajt rámaszkoltam a lehelőre.

A kategórián gondolkodtam, aztán mikor láttam, hogy a "légi fotókban" nem csak a repülő tárgyakról és az égből készülnek fotók, -hanem simán a talajról is lekapnak pár gépet egy légi bemutatón-, úgy gondoltam belefér ide.

Köszi, hogy írtál!
(Bár ezeket a köztes pontokat sosem fogom megérteni :D Miért nem simán 1,2 vagy 2,5? Miért pont 2,8? :D Na mind1 :D Bezzeg a beceneved kerek szám)

adott pontszám: 4,5
2014. január 14. | 18:18 | pilipár

A gép miatt sejtem, ki vagy, ezért figyelem, hallgatsz-e a jó szóra? Aprólékos leszek......
A kép alapötlete nem egyedi. Egyszer láttam valahol, hogy talán vasalódeszkát tettek a modell alá, hogy a spontán lebegést imitálják, aztán persze szépen kiszedték az utómunka során a segédeszközt, így csak a lebegés maradt....de miért nem állítottad magasabbra a deszkát? Vannak rajta fokozatok....mutatósabb lenne, ha kicsit feljebb lenne a lány. Vagy ez nem a deszkás, hanem kézi hajtányos változat? Akkor elnézést.....még kell kis muszkli a felemelkedéshez....
Szerintem kicsit szükebb kivágás hangsúlyosabbá tehetné a fötémát, a közelebbi kameraállás a piros tüsarkat is elötérbe helyezné, érdekesebb, mint a madár a jobb felsö harmadoló környékén vergödve. A lány lábára érdemesebb lett volna nagyobb hangsúlyt fektetni, bár ha szükebbre vágod - tudom, amúltkor meg tágabbat javasoltam, egyszer csak eltalálod -, akkor arányosan vegyél el mindenhonnan. Sejtem, a válaszod az lesz, kellett a tér a lebegés érzetéhez, de szerintem ennyi sok.
Halovány az egész, és fénytelen. Pedig a lány arcán látszik, hogy zavarta a fény, miért utómunkáztad el??
Tetszik, kisebb szerkesztési változtatásokat javaslok csak. Ezért a kis levonás. Ja, meg a vignett miatt....az ide minek? Fény kell ide, nem besötétítés!
Üdvözöllek! Ildikó

Ui.: azért légifotó, mert léráról csináltad?

Tyus válasza:
Köszönöm.


























































Najó nem, azt hitted, mi ? :D

"jobban örülök, ha kiderül, hasznosnak találtad-e a gondolataimat, mintha meglátom, hogy már megint több a kreditem! És egy ´köszönöm´-mel ritkán érem be :)"

De ettől függetlenül tényleg köszönöm a kritikát és a jóindulatú pontot.
Végre valaki szóvá tette a madarat :D

A teszt-listámról már csak a cím maradt ki, azt senki nem fejtette meg :(

Ami az alapötletet , sőt, ami a végeredményt illeti úgy voltam vele, hogy "na ilyet még biztos nem csináltak" :D:D:D:D

Korábban is jártam már így sajna egy polaroidos megfejtéssel, aztán mondták, hogy biza már van ilyen.
Kellemetlen az ilyen felismerés...de ez van. Kicsit csorbít az örömömön, mert akkor sokan csak legyintenek rá, hogy ilyet már láttak, nincs újdonság erő benne. Annyi szól a mentségemre, hogy az inspiráló videó teljesen más technikával készült.
De ez zenében is így van ... csinálhatok bármit, valamire tuti hasonlít :D
Ha ez nem tudatos plagizálás, akkor szerintem nem nagy bűn, de jobb lenne ezeket elkerülni persze.

Korábban írták, hogy jobb lett volna, ha a kék részben lebeg, hát,. ahhoz már 2, 2,5 méteren kellett volna lenni. nekem meg még magasabban. Szóval ha akartam volna sem tudtam volna ezt megoldani. Ragaszkodtam ehhez.
A horizont alatt jó a leányzó fekvése :D

(Megjegyzem csináltam egy "kaszkadőrsorozatot" napraforgó mező felett, az jó 2 méter...de sajna botrányos lett a sorozat...kár érte...sok idő ment rá, de biztos mindenkinek van sikertelen kísérlete :D )

A vinnyettát akkor szeretem mikor ad egy szép átmenetet a felhő kékjének, vagy a talajnak. Előfordul, hogy csak 1 sarokban hagyom meg, de itt nekem tetszett.

A szűk vágás:
Azt hiszem ez Tyus védjegy :D Indokolatlanul sok táj :D
Tudom, utáljátok...a Tarlós is emiatt 3-mas fotó, de nekem a "Hortobágy" úgy bejön, mint Petőfinek ;)
Nem a lebegés érzetéhez, hanem sokat akartam mutatni a tájból. (és ott a madár is! :D)

A kritikák metszete a fényhiány. (Lehet igazuk van ? :D )

u.i.
Ilyen magas vagyok, csak fel kellett ugranom picit ;)

Köszi, hogy írtál!

(kézi hajtány weheheh Há' nézzenek oda, piszkálódik, mint én :D )

2014. január 14. | 16:24 | cyw

Üdv. ismét!:) Jól teleírjuk az értékelések helyét, de többet már nem írok ide!:)

Amúgy még mindig tetszik ennyi (tudom nem sok) idő után is, és én azt úgy tettem fel hogy nem láttam rajta hibát, minden szándékosan annyi meg úgy ahogy. De most felcsigáztál, hogy mi nem jó rajta, vagyis te mit csinálnál máshogyan, egy szerény pont nélküli értékelésben szivesen meghallgatnám!:)
És a kérdésre a válasz: IGEN!:)

üdv.

Tyus válasza:
Akkor este írok rá, még nézegetem addig ;)
(van hogy az értékeléssel is heteket várok :D )

Ne feledd, bármi történik a fejedben a kritika olvasása közben, nem haragszom Rád, csak a képre ;)
(Lehet ezt minden értékelés után be kellene majd írnom :D )

2014. január 14. | 15:12 | Jose Z Vargas

Néhány fotót találtam még itt a fotozz.hu-n és egy leírást is a fotóstól hogy-hogy készült talán , hasznos lehet majd a jövőben..

amit én látok most a képek összehasonlításánál az az hogy a modellnek ki kell emelkednie a környezetből lehet hogy nálad a virágos ruha okozza a gondot hogy beleolvad és esetlegesen a nagy üres tér amiben elveszik a modelled. bár a ruhát én személy szerint nem mondanám hogy beleolvad a környezetbe hanem inkább ellenkezőleg tól rikító és külön életet él és a környezethez nem passzol... Akt formájában biztos jobb lenne a hatás na nem csak a meztelenség miatt hanem a természetesség és a bőrtónus egyöntetűsége miatt ami magabisztosan emelné ki a modellt környezetéből... Ehhez a ruhához talán egy parti környezet kellene lebegő poharakkal és pezsgős üveggel...

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=182643

http://www.fotozz.hu/cikket_megmutat?cikk_ID=124

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=172311


Tyus válasza:
Ohh!
Köszönöm, hogy ennyit foglalkoztál vele és még képeket is kerestél! Meg is nézem mindjárt őket!
(najó, inkább most mert akkor nem tudok rájuk válaszolni :D )

***

Vicces :D Pont így csináltam a fotót ahogy a tutoriálban van :D:D:D

A példaképemen "csak" felugrott a fazon és valaki lekapta a pillanatot. Ezért mondtam ,h csak alapötlet volt. A kivitelt viszont így csináltam :D
Úgy tűnik nincs új a nap alatt :D

A 172311-es lényegesen jobb a medencésnél.
Pont ezt írtam én is T73-nak, hogy ha a modellre vágtam volna, valami "csúnyácska" környezetet választottam volna a szép táj helyett.
Ebben is megelőztek már :D
(A csudába :D )

Aktot már sajna régen nem csináltam :( De hiányzik már. Úgy tényleg ütősebb lenne, pedig azt gondoltam elég látványelem a lebegés meg a táj.

Köszönöm még egyszer a kutatómunkád és a tanácsaid!

2014. január 14. | 15:06 | cyw

A cigis képemet tessék szépen békénhagyni!:) Az tényleg jól sikerült!:)

Ja, és láttam a képet, nem is adtam rá 5-öt.:)

Várom a többi képedet is!:)
üdv.

Tyus válasza:
Na látod ez baj ;) Pont erről beszéltem. Tudd a hibáit! Aztán mondd, hogy tisztában vagy minden részével, de neked így tetszett, így álmodtad meg. Az más tészta.
(Ráadásul most nem a cigiellenesség beszél belőlem ;) )

Majd, ha lemegy a 30 nap lehet írok rá pont nélkül, azért talán nem vágnak ki és te sem leszel pipa(dohány) weheh :D

Nekem az a módszerem erre mikor 300 képből "találok" egy jót, hogy várok vele. Ez pl. majdnem egy éves fotó. Néha elég 1-2 hét is. A hirtelen felindultságban lehet tévesen dönteni. Biztos vagyok benne hogy a 600 füstös képed közül az lett a legjobb. De én csak ezt az egyet látom. Ha X idő után is tetszik, az a "jól sikerült"
Érted mire gondoltam, ugye?

(Csak merjél nemet mondani a kérdésemre :D:D:D:D )

2014. január 14. | 14:31 | Pulykakakas

Szia!

A linkelttől elmarad a fotó, főleg alulexpós és túl tág a kompo. A vinyett fölös.
Az ötlet nem rossz:)

Tyus válasza:
Igazából teljesen más jellegű az a fotó ;) De az adott felszállási engedélyt ;)

(Az a fazon amúgy fényképezőgép-teszteket csinál. Tubán láttam ezt a videóját véletlenül)

http://www.youtube.com/watch?v=xaSH0d60Zso

adott pontszám: 4
2014. január 14. | 12:02 | Jose Z Vargas

Szia! Az ötlet jó és a megvalósítás is jól sikerölt egyedül a kompozíció és a nézőpont nem lett az igazi.

A modelled nagyon lettre került a képen ezért a zöldbe elégé beleolvad és a lebegés is nehezebben érezhető de ha picit lentebb viszed a nézőpontot akkor a modelled felemelkedik jó esetben a horizont fölé így még jobban érezhetővé válna a lebegés Talán maga a horizontot is lentebb lehetne vinni úgysem a zöld az érdekes..és akár a modell föld távolság is lehetne több akkor talán a nézőponton nem kell változtatni annyit...

A vignetta tetszik de nagyobb átmenetet adnék neki...


Üdv Vargas

Tyus válasza:
Szia!

A virágmintás ruha és a zöld szárak miatt úgy gondoltam ott a helye. Őszintén szólva meg sem fordult a fejemben, hogy a horizont fölé vigyem. Amúgy az már elég veszélyes magasság lenne. (Ez sem volt olyan alacsony, de innen még nem fájna egy huppanás)

Sokan mondtátok ezt az alacsonyabb perspektívát, meg nagyobb emelést, szóval agyalok rajta, miközben írom a válaszokat de, lehet hogy akkor már nem úgy látszódna az árnyék és az arcot is máshogy kellene fordítani, mindenképp totális újragondolást igényelne. Ez a póz erre szerintem alkalmatlan, de értem, hogy mit hiányoltok. Kérdés, hogy gyakorlatban kivitelezhető lenne-e.

Ami most vezérelt, hogy a horizont alatt legyen a zöldben. Még agyalok ezen, hátha nyáron megismétlem magasabban.

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4
2014. január 14. | 11:26 | T73

Üdv! Elég érdekes kép. Első ránézésre úgy tűnt, hogy két képből szerkesztetted össze, de az árnyék a hölgy alatt meggyőzött, hogy nem. Meglátásom szerint a főtéma túl kicsi, elveszik a környezetében. Szűkebb kivágás sokkal hangsúlyosabbá tenné. Az erős alulexponálás nem tudom, hogy tudatos-e? Mindenesetre a kép élvezeti értékét erősen lerontja. Élénkebb, világosabb tónusok sokat javítanának a képen. A környezet adott volt hozzá, jó helyet választottál. A vignettálás gondolom tudatos, kisebb képkivágásnál jobban hangsúlyozná a lényeget. További eredményes fotózást.

Tyus válasza:
Üdv!

Imádom a tájat és a felhőket, ebből mindig sokat hagyok a képeken.
A főtéma itt átvitt értelemben nem olyan fontos nekem. Ha szűkebb lenne, jobban kellett volna figyelni a pózra, ezt nem tettem. A szép táj aprócska díszítőeleme a modell. Persze igazad van, meg lehetne ezt fordítani, de akkor valami kevésbé ingergazdag környezetben tenném. (de most nem jut eszembe jó megoldás erre)

Köszönöm, hogy a sok észrevétel ellenére a 4-est választottad!

adott pontszám: 5
2014. január 14. | 10:28 | arcsi

öt...letes:)

azt hiszem a te pontozási szabályaid szerint olyan négy körül lenne, de nálam mindenképpen ötös. elsősorban a korrektül megtervezett és összerakott elképzelés miatt. aztán a csinos levitáló 'munkadarab' miatt. aztán a vignett majdnem hibátlansága miatt. és és és a horizont sem ferde:)

viszont egy picit Alex Poós stílusú lett és az ilyen minimál elemekből építkező képi világ főszereplői valóban gravitáljanak már egy kicsit jobban a nevezetes pontok felé.

szumma: majdnem whao:)

Tyus válasza:
Hoppá!

Micsoda meglepetés ;) 5?
Kétszer néztem meg, hogy jól látok-e :D

Azért esik ez jól egy fotóstól mert én a technikai tudásom hiányát vagy dekoratív csajokkal, vagy humorral próbálom leplezni, Neked mégis bejön ez.

Ennek most nagyon örülök, abszolút nem számítottam ilyen pontra, főleg Tőled nem.
Abszolút jól saccoltad.
4-es fotónak érzem, a trollok 3-masig is dumálhatják, de 5-öst csak olyan felhasználóktól vártam, akik mondjuk mosolyognak egyet, vagy gondolkodnak, hogy hogyan készülhetett.

A horizontra most (is) figyeltem :D
Jó a memóriád ;)

Világos volt az eredeti kép, szerintem a fekete-fétisem az oka, ami a sok kaktuszháttér miatt égett a szemembe.
Éreztem, hogy ezt majd szóvá teszitek sokan.

szumma: (Tyus után szabadon wehehe)
Az értékelésed és a pont WHAO!!!

Köszönöm Arcsi!

adott pontszám: 3
2014. január 14. | 08:44 | cyw

Szia!
Ismét megismertelek, most a lányról, mintha láttam már valahol!:)
Megnéztem a képet, ami az ihletet adta, és értem a lényeget, hogy mit akartál megvalósítani. Részben sikerült is!:)
Ami elsőre feltűnt, hogy nagyon sötét. Ezen a vignett még tovább ront. Amint látom szép napsütötte idő volt, szóval nem értem miért vetted ennyire le, gondolom a hangulat miatt, de nekem így nem jobb.:)
Az "eredeti" képre utalva, hisz az ihlette a képet, nem jó a kompozíció, túl fentről van fotózva, így nem jön ki a lebegő érzés. Így olyan, mintha rá lenne fektetve a fű tetejére. Ezt mondjuk az árnyék kicsit ellensúlyozza, de akkor sem mutat jól.
A középre szerkesztés tetszik, az eget egy picit soknak érzem ott fennt, mert úgy sem azt nézzük, így még oldalról is lehetne szedni belőle, hogy még jobban kihagsúlyozza a leányzót.
Szóval összességében ötletesnek tartom, még ha egy másik kép adta is az ihletet, nekem is volt egy pár kép, amit mondhatni feldolgoztam, de ezt még javítandónak érzem.
Mivel már te is adtál nekem 3-ast, nem lesz lelkiismeret furdalásom:), de nehogy bosszúnak, vagy ilyesminek gondold, mert nem áll szándékomban, nem vagyok egy olyan típus, de én most ezt a képet ilyennek látom.

Más.:)
Olvastam az Ildikóval folytatott eszmefutattásotokat. Igazából mindkettőtökkel egyet értek. Ildikóval is, hogy direkt nem érdemes hibát beletenni, mert én így is sokszor nem látok hibát a képemen, erre mások szerint tele van. Úgyis fognak találni valamit, ami nem fog nekik tetszeni. De ezt gondolom nem kell ecsetelnem.
Veled is egyet értek, hogy nem érdemes tökéletes képet feltenni, mert azt meg nem értékelik annyian. Jó ha ismernek meg tudják, hogy te vagy és becsülnek, akkor igen és jönnek az 5-ösök mint állat, még ha a közelébe se ér annak. Nem sértésnek mondom, nehogy valaki félre értse, de ha meglátok egy békát, vagy egy öregember portrét, akkor már tudom, hogy mi lesz a nap képe. Ez ilyen. Te meg csinálhatsz bármilyen jó képet, akkor sem lesz jó.
Szóval most már abbahagyom:), nem panaszkodok, de a lényeg, hogy szerintem se tegyél direkt bele hibát, mert azon felül is fognak találni úgyis.
Na most annyit írtam mint te szoktál:), de gondoltam egy picit hozzászólok a témához. Remélem nem baj!:)
További szép képeket!
üdv.
Cyw

Tyus válasza:
Szió!
Köszi, hogy ismét írtál!
Jól emlékeztél a lányra ;)

Most viszont megtörtént az, amitől korábban tartani szoktam :D
Olyan hibát találtatok többen is, amiről azt hittem nem lesz az :D

Nem akartam beleesni a "ferde horizont" és a "modellt kettészelő horizont" témakörbe. Ez az oka , hogy a zöld sávban tartottam Őt.

A többi hiba az mondhatni a védjegyem, vagy (rossz) stílusomnak köszönhető, ezt el is fogadom, mint hiba.
Szeretem a tájat és a sok-sok felhőt, ill. a sok fekete hátteres fotó miatt én még ezeket is vakítóan világosnak érzem (Persze utóbbival túlzok kicsit, de érted ;) )

Ami a pontot illeti, nem sértődöm meg ;) Ezért pontozható, de tény, a képzelt intervallumom legkisebb értékét adtad ;) Sebaj, megyek én még hozzád :D:D:D (csak viccelek, najó nem viccelek :D Csak most feltöltök 10-15 képet kommentek nélkül, mert, ha kicsapnak kárba megy az eddigi kredit-felgyülemlés.
Sajna a saját véleményemet a többség rosszul fogadja, ami nem lenne baj, de a moderátorok sem kedvelik, különben már írtam volna pár fotódra, mert te legalább változatosan dolgozol ;)
Ami talán még zavaróbb volt, hogy a sok időt felemésztő kritikát, volt ,h simán törölték :D Szóval erre még rápihenek...szerencsédre:)
A cigis képedet tuti szétkaptam volna :D )

Köszi az értékelést!


Más:
Módosítok akkor kicsit sarkos voltam és talán nagyképűnek is tűnhetett ez a "Fú, én már olyan penge vagyok, hogy direkt teszek bele hibát" elmélet.
Ez így tényleg furán értelmezhető. Egy jó énekes nem kezd el hamisan énekelni. (báár... na mind1:D )

Fogalmazzunk akkor úgy inkább, hogy mikor lenyomod a feltöltés gombot, már előre tudd, hogy mi lesz/lehet vele a probléma.
A legtöbb esetben ezeket azért nem javítom mert "úgy tetszik" de ~20%-ban megesik, hogy tesztelek és valami apróságot benne hagyok :D

pl. ennél a képnél is van 3-4 dolog, ami hibafaktor lehet egyeseknél, a lebegés magasságával viszont jól megleptetek ;)

Nem baj, hogy hozzászóltál, bár mindenki ennyit írna.
Tegnap is láttam egy olyan kritikát, ami minden képre bemásolható lenne, annyira nem volt benne semmi specifikus. Természetesen 5-ös volt :D
(Egy kimondottan hatásvadász, csadorban szoptatós kép alatt keresd és találd ;) )