BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,77
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2013. november 27. 23:35
  • Készítés helye (ország): Magyarország
De szép hangja van. Dana Dana Dan.

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2014. január 18. | 16:05 | Huszti Zoltán

Portré = bemelegítő leves :D
Glam = rántott hús (hö-hö..érted :D)
Akt = desszert
Csak szépen sorban! :D .......
ertem en....nincs ezzel gond!:-) :-) :-) mar megettem a levest es a rantott hust.....
de hol a desszert!!!????

:-) :-):-)
lökd at nekem a bögyös menyecsket oszt lesz olyan portre rola, hogy csak füstöl! :-) :-) :-)
:-)
hol is elsz Tyus papi? ha Magyor-on jarok leguritok veled egy sört! :-) persze a bögyös menyecske is velünk tarthat! meghivom egy fagyira! az is desszert! :-) :-)
üdv
Z

Tyus válasza:
Türelem :D

Még kelőben van a "tészta" (de te lehet laskának mondanád :D Amiről meg ez a nóta ugrott be ,hogy "Pentru moment aţi accesat, ezt mondta a telefonod" :) )

Nem vagyok egy nagy ivós, de nyáron belefér 1 hideg ser a lelazuláshoz.
Majd meglátjuk hogy alakul ;)

De azért az durva, hogy, ha fotóznád, Dan "elfüstölne" :D Még meggondolom :D (A végén még valami apacs indiánsereg is megjelenne a horizonton, mert azt hiszik káromkodsz a nyelvükön) :D

Akkor meg már inkább 2 ser, mint Ülő bika békepipája a téves füstjelek miatt :D

2014. január 17. | 21:11 | Huszti Zoltán

ertekelö:
"szép lány, én hagytam volna még helyet a dekoltázsnak. ezt nem férfidisznóságból mondom, csak azért, mert ami szép azt igenis meg kell mutatni."
fotos:
"Köszi, hogy írtál! Egyenlőre csak sejtetni akartam a dolgokat....."
hogy mekkora egy nagy kamu dumat nyomsz itt Tyus!!!! esküszöm ...szetröhögöm az agyam! ....az ertekelönek igaza van!!
nem kivülröl akarjuk nyalni a mezesbödönt, tyus papi!!!!
a kis " takaros aszonkabuu" többet szeretnek en is latni! begyes menyecske...meg kell adni!
:-) :-) :-)
dani77 sem mondott rossz dolgokat! erdemes megfogadni a tanacsait! jo fotos !! hidd el!

Tyus válasza:
HA röhögsz az jó :D Az szériatartozék nálam :D
Képzelj el egy étlapot :D
Portré = bemelegítő leves :D
Glam = rántott hús (hö-hö..érted :D)
Akt = desszert
Csak szépen sorban! :D

Amúgy ez a "pars pro toto" stílus :D
Sokkal izgatóbb sejtetni valamit, mint direktben odatenni, persze utóbbit is szeretem alkalmazni :D

Dani77 aka "végrehajtó".
Nem a fotót nézte, hanem, hogy ki csinálta. Arra viszont nem emléxem, hogy neki vagy egy barátja képére adhattam-e 3-mast. De egy kritika indította be az eseményeket. (Ettől még lehet jó fotós, de a személyi dolgokon túl kellene emelkedni, akárcsak a felette levő poszt..mint 2 tojás, olyanok :D De kell ilyen vélemény is ;) )

Az erő legyen Veled Zoltán! ;)
Majd átadom a modellnek, hogy szerinted nem csak a hangja szép :D
(Asszem egy hétig begyes menyecskének fogom szólítani :D Ha kiakad, Rád fogom :D )
Kösz, hogy benéztél!

adott pontszám: 3,5
2013. december 23. | 14:37 | tojasosnokedli

Na ez már jobb egy fokkal bár itt a vágás nem jó. Belevágtál a lány mellébe és a feje tetejébe is. Az arcra nagyon kevés fény jutott ennél azért több kellene. Ami viszont tetszik az a kis kontaszttalanság az árnyékos részekben érdekes kissé filmes hatást ad a képnek.

Tyus válasza:
Na! :D
A törzsvendég ;) aki VÉLETLENÜL látta a képeket a főoldalon. Gondolom ezt is a random generátor dobta és ez sem fogott meg, jól mondom? :D
Őszinteség bajnoka vagy nokci :D
(akárcsak a d77-es végrehajtó ;) )

Akkor kezdjük:
Nem belevágtam, hanem így fotóztam :D
Nem a mell volt a lényeg most, hanem a sejtelmes mimika. (kategória)
Az arc szokatlan lehet elsőre, de így jobb/érdekesebb volt, mint világosan. Legalább is nekem jobban bejött. (ez a 2 volt a "tudatos komment-szippantó hiba" ;) )

Igazából nem tudom minek köszönhetem a +0,5 pontot, de igazi lovag vagy. Gondolom megérintett a karácsonyi hangulat. A csengőszó, a fenyőillat, az "adni" öröme majd, mikor elvágtad az ujjad egy ollóval csomagolás közben, megszületett ez a 2 remekmű :D Mást nem tudok elképzelni. (ill. nem merek :D )

Rajongásod a legszebb karácsonyi ajándék, amit kaphat az ember! ;) (Csak tudnám mivel érdemeltem ki, de) köszönöm az emlékezetes kedvességet. Remek időzítés, tanulságos reakciók (azért írok , mert nem fogott meg :D ) , objektív értékelések! (gyűrött a ruha ill. ez már jobb) A két hozzászólás hasznos volt! (mint 2 férfimell;) )

Kellemes karácsonyi ünnepeket neked is tojci-nokci!

u.i.
Ne felejts el részt venni Kevin Mekeliszter karácsonyi vacsiján! Már nagyon vár! ;)

2013. december 20. | 08:33 | Dani77

"Az utólagos vágás PS ben 1 másodperc és kész. " - egy hiba nem attól kis, vagy nagy hiba, hogy mennyi idő azt orvosolni.Egy képet 2 mp alatt le lehet húzni alig látható alexpóra, attól még az nagy hiba.
A só rendkívül lényeges, egy étterem simán elvesztheti a michelin-csillagot a sótlan, vagy a túl sós ételek miatt.
Ha gondolod, kivonatom a pontomat, mert látom hogy érzékenyen érint téged.
"Nyha" az mit jelent?"

Tyus válasza:
Totál elbeszélünk egymás mellett :D
Te speciel a vágást vetetted fel, mint hiba (bár most nem olvastam vissza, de ha most erről beszélünk , akkor gondolom :D )
Vágni és sózni lehet, utólag, könnyedén, ízlés szerint. Ha viszont valami szűk és elsózott, az már menthetetlen.

Nem kell kivonatnod, inkább olyan kritikákat írj és olyan időmegszakításokkal, hogy fel se merüljön a végrehajtó-szerep.

Mindegyik fotómban van tudatos "fotozzos" hiba, hogy írjanak ;)
Dannal ezt előtte viccesen meg is tárgyaltuk ,hogy miket fognak majd írni a fotóra ;)
Az nem volt a pakliban ,h "uncsi", meg "nincs nyaka" :D
A vágás az benne volt a hibafaktorban, de vágni könnyű. Szerintem ezért nem járna -2 pont, de felőlem :D
Elfogadtam hasznosnak!
Lépjünk tovább!

2013. december 18. | 16:08 | Dani77

A másikat írtam először.
Nem remegett a kezem kicsit siettem :)
A képkivágás fogalma teljesen független attól, hogy vágtál-e a képen.
Amikor az ember belenéz a keresőbe ( vagy az LCD-n ránéz az adott képre ) akkor egy adott "képkivágást" lát.
Tudod vannak olyan szavak, amelyek jelentésátvitelen mennek keresztül.A képzőművészetben tehát a képkivágás nem azt jelenti, hogy utólag vágnánk bátmit is. Onnan kezdve, hogy az objektívünk nem az egész panorámát mutatja amit a szemünkkel látunk, már "képkivágásról" beszélhetünk.
"Nyha" az mit jelent? Én meg azt a szót nem ismerem.

Tyus válasza:
"Tudod vannak olyan szavak,"
Vigyázz, már megint kioktató fotósként beszélsz :D

Azt írtad, vágnál a képből, aminek a végeredménye egy 3-mas pont volt.
Az utólagos vágás PS ben 1 másodperc és kész.
Ez olyan, mint a só az étteremben. Használd! Ne pedig a főszakácsot hívassad. (Ráadásul ő utána olyan adalékot is hozzátesz a repetához, amire az ÁNTSZ már nem bólintana rá :D )

adott pontszám: 3
2013. december 18. | 15:15 | Dani77

Lehet, hogy szép a hangja, de itt egy fotós oldalon ebből nem sokat látunk ( hallunk... ).
Van egy szép homogén háttér, és egy szép mosoly.
Ezen kívül nem látom azt, amit még a fotós hozzá tett a képhet.
A fény nagyon tompa, ilyen körülmények között szerintem egyáltalán nem is érdemes kattintani, a szem ettől olyan élettelen.
Ha már ennyire középen van a 2 szem, akkor lehet, hogy ey négyzetes vágással jobb volna...Jelen képből akkor már rendezői balról vágnék, azzal egy kicsitjavulna az egyesúly.
Tudatos, nem túl kreatív, javítandó.

Tyus válasza:
Üdv ismét :D
Gondolom ezt írtad első értékelésnek, első felindulásból :D Elképzelem ahogy az idegtől remegett a kezed :D:D:D Nomen est omen itt 77 elütés van :D

Szép hangja van, el kell képzelni hozzá ;) A mosolynak is, szinte hívogató hangja van, én most is hallom ;)

"Van egy szép homogén háttér, és egy szép mosoly."

Ennyi a fotó lényege :D A többi csak vergődés, amiről írsz,de reagálok rá :D

Nem a szeme volt a lényeg, hanem a szeplős arc és a tó.
Ha négyzetes vágással jobb LENNE (a volna helytelen alak), akkor megfogod és levágod :D Egyszerűen orvosolható a hiba.

Egyik képemnél sem volt vágás, ez volt a tervem ;) A szemet többen mondták, de nekem az arc fontosabb volt, úgyhogy hagytam eredetiben

Van még 1-2 portré a mappában ;)
Bármit írsz hasznos lesz ;)


Nyha és most megnézem ki is vagy!
Kösz, hogy írtál Danihetvenhét.

2013. november 30. | 08:04 | Rosztov

szia!

szép lány, én hagytam volna még helyet a dekoltázsnak. ezt nem férfidisznóságból mondom, csak azért, mert ami szép azt igenis meg kell mutatni. az arcot viszont deríteni kellett volna, de gondolom ezt már mások is írták, nem olvastam a többi értékelést (szándékosan). kérünk még fotót a hölgyről!

üdv

Tyus válasza:
Szia!

Köszi, hogy írtál! Egyenlőre csak sejtetni akartam a dolgokat. Jaja az arcot sokan írták, de engem nem zavart. Lesz majd olyan, ami világosabb! ;)

adott pontszám: 4
2013. november 29. | 16:47 | macroscopic

Szia. Ne haragudj, én a lány arcát elég sötétnek látom, a háttérhez mérten különösen alexpósnak tűnik. Különösen a szemei sötétek, ami elég zavaró, tekintve hogy az alexpósság ellenére orra és a rendezői jobb arca is több fényt kapott. A fejbúb levágása szerintem nem mutat jól, de az élesség jó.

Tyus válasza:
Szia! Nem haragszom, én is annak láttam, de nekem tetszett. Így maradt természetes, te meg úgy is szereted a természetet, nem? ;)
Kipróbáltam világosabban de úgy nem volt benne erő. (Szerintem)
A fejlecsippentés az nem utólagos,de az sokaknak (99%-nak) nem jött be. Engem az sem zavart.
Az "élesség" szóról hirtelen az ugrott be: éles -> tiszta- és jó vágás jelzője :D

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4,5
2013. november 29. | 01:40 | citromos12

Szia!

Gyönyörű, bájos arc, nyílt tekintet, spontaneitás mind erénye a képednek. Ami hiányzik, az a fény az arcról, és ez kár, mert érdemes lenne felvillantani a hölgy szemeit, és ezzel óriási többletet adni a fotónak.A hogy elnézem tekintetén átáramló érzéseket, nem lesz akadálya, hogy újrafotózd. Addig is segít a pf, vagy valamelyik filtere.

Üdv,
citromos

Tyus válasza:
Szia!

Köszi, hogy írtál! Örülök, hogy azt látod a fotóban, amit láttatni akartam ;)
Nem tudom mi az a pf, de ha a ps-t értesz alatta, nem akartam ennél többet trükközgetni.

Örülök, hogy tetszett! Most más értelmet nyert a citrom díj ;)

adott pontszám: 3,9
2013. november 28. | 21:04 | Epson TX

Szia.
Hát kicsit levágtad a feje búbját!
+ még az ISO is nagy volt látszanak a szemcsék.
kisebb hibák vannak :)
Üdv.

Tyus válasza:
Szia.
Hát sok szemcsét akartam, sötét szemecskét és mosolygós menyecskét + még mellecskét.
"De szép skalpja van, Dana Dana Dan" ;)
Hibák mindig vannak, az csalogatja be a nézőt :)

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 3
2013. november 28. | 20:52 | liczkas

Szia! Szeretem a portré fotózás. Nehéz műfaj,szép fényeket használva megörökíteni az illető személyét.Te szuper modellt találtál. Kedves,nem feszeng a gép előtt stb... A fények viszont nem jók szerintem,a szem így nem emelkedik ki,nem ragyog igazán meg a vágást is bizonytalannak tartom.

Tyus válasza:
Szia!
A szemben igazad van, de ha világosabb lett volna akkor az arc is világosodott volna, ami nekem már úgy nem tetszett, ezért maradt minden eredetiben.
Vágás nem volt, de azóta biztos olvastad ;)

Köszi, hogy írtál

adott pontszám: 4,5
2013. november 28. | 20:36 | gercsaktamas

Szia! Alapvetően egy nagyon kellemes hangulatú a képed, egy két apróbb hibát leszámítva. Az egyik a vágás, szerintem vagy benne kellett volna hagyni a feje tetejét is vagy pedig még jobban megvágni, mert így pont a kettőnek a határán olyan esetlennek tűnik és kicsit zavarja a szemet, hogy csak egy leheletnyi lóg ki. A másik, hogy egy enyhe derítés elkélt volna, de tényleg csak minimális. Másfelől nagyon tetszik az őszinte arckifejezése a lánynak és az enyhén deszaturált színvilág! Grat!

Tyus válasza:
Szia!
Az alapképet látod, a háttér miatt nem volt szívem vágni, de már annyian mondtátok, hogy meg fogom nézni, hogy úgy hogyan fest.

A derítést is sokan mondták, szóval lehet benne valami, de valamiért nekem így is bejött.

Köszi, hogy írtál! Örülök, hogy tetszett!

adott pontszám: 4,2
2013. november 28. | 20:35 | Sunslayer

Szia!
Nagyon bájos a modell és a fotó is jól sikerült. Tetszik a póz, a kép szerkesztése ill a kidolgozás/színvilág is. A fókusz precíz az élesség rendben. A háttér nem túlságosan mosott viszont megfelelően homogén, nem vonja el a tekintetet a modellről. Viszont érzésem szerint az arc illetve a szemek egy kis derítést igényeltek volna. A szemeknek vonzani kellene a tekintetet viszont nem kaptak elég fényt ami életre keltette volna őket. Legalább is véleményem szerint.
Üdv András

Tyus válasza:
Teljesen igazad van, majd teszek fel egy másikat később ;)

2013. november 28. | 20:28 | pilipár

Visszajöttem.....szoktam :)
Sokszor megnéztem a képed, mióta értékeltem. És továbbra is az a véleményem, hogy egy kicsit sötét. Leginkább azért (is) tünik annak, mert a tó túl nagy felületen világos a háttérben. Olvastam, fontos emlékek füznek a helyszínhez......ezzel nincs is semmi baj, de azért arra érdemes ügyelni, pontosabban idöben eldönteni, hogy mit tartasz fontosnak a képeden. Egy ilyen különleges tekintetet, a lány szeplöit, szép haját és a mosolyát (a szép hangjáról nem is beszélve), vagy a helyet, ahol találkoztatok.......ne szentelj ennyi figyelmet a tónak, amikor ilyen csinos modellnek is lehet. Ne tolódjanak el a hangsúlyok.
Mondtad, nem vágtad, nem utómunkáztad különösebben. Nem baj ez sem, de akkor legközelebb egy kicsit billentsd lejjebb a géped, és akkor sokkal több fog látszani a nöies idomokból, és a fejtetö vágásával sem kell bajlódnod: két technikai legyet ütöttél egy csapásra :) , és a látvány is látványosabb lesz....
És mindenképp kell egy kis fény.....legalább az utómunka során világosíts egy kicsit, attól nem vész el a tekintet ereje.....de legalább jobban láthatjuk, amit érdemes.
Köszönöm az utolsó bekezdésbeli kedves szavakat, de tudod, nekem itt bérletem van ;)
Köszönöm a kreditet is.......majd jövök máskor is, hogy megszolgáljam!
Szép estét,
Ildikó

Tyus válasza:
Örülök, hogy visszatérsz a képekhez, jó tudni ,h nem csak én szoktam sokszor megnézni írás előtt és után ;)

Nem úszom már meg. Fel fogok majd tenni egy témára vágott képet is, abban nem lesz ennyi háttér ;)

A legyes dumát meg loptam fiti0000-nak adott válaszomhoz ! :D

2013. november 28. | 18:46 | hamilton

En nem vagyok biztos abban, hogy "alexpos" lenne. Igy jo, en nem nyulnek hozza. Ha egyaltalan nem latnank az arc sotetebbik felet, akkor egyet ertenek a tobbi velemennyel. De latjuk!

Tyus válasza:
Köszi ;) Nekem is bejött így ;)

adott pontszám: 4,2
2013. november 28. | 17:49 | calabash

Jó a modelled, a beállítás és az arckifejezés is tetszik. Kicsit sötétnek érzem a képet, az arcra ráfért volna egy kis derítés vagy világosítás. Alul egy kevés, felül egy kicsit határozottabb vágást javasolnék. Szerintem úgy jobb lenne. Vagy ne vágj bele a hajba, vagy inkább erőteljesebb legyen a vágás, ne csak érintse a fejtetőt.

Tyus válasza:
Ezt a fenti vágást sokan mondtátok, szóval lehet benne valami, de olyan szép a háttér (is), nem is gondoltam rá, hogy kellene csippenteni.
Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4,8
2013. november 28. | 17:46 | blaise21

Éééés nem is lenne rossz...:) Kicsit alexpósnak érzem, de a pillanat, a semleges háttér, a filmes hatást idéző utómunka, az elkapott pillanat, amodell mind rendben van. Az oldalfény se rossz. Csak kicsit sötét. Üdv! Balázs

Tyus válasza:
Köszi! Pont azt látod benne, amit én ;)
Jó volt olvasni ezt ;)

adott pontszám: 5
2013. november 28. | 17:10 | fiti0000

Szia! Gratulálok a fotóhoz! Nagyon tetszik a fotó és a modell természetessége. Végre nem egy agyonretusált glamour porté. (ezek ugyanis szerintem torz irányba viszik az emberek elképzelését...). Nagyon jól átadtad a a nyugalmát, kedvességét. Tetszik az arcon az árnyék, szerintem a kis pici ráncok is erősítik a kép kifejezőerejét! A kép vágása számomra nem egyértelmű, de nem gond.. :) Még egyszer grat. Üdv, Fiti

Tyus válasza:
Köszi, szépen!
Pont ez volt a cél, hogy természetes maradjon a modell. Örülök, hogy a többségnek tetszik és nem hiányolják a lágyítás-hegyeket! A komponálással (mert nem vágtam) -ahogy pilipár mondta frappánsan-, több legyet akartam egyszerre ütni. Egy kis táj, egy kis portré, egy kis cici. De ha nem gond, akkor nem is ecsetelem ;)
Köszi még egyszer!

adott pontszám: 4,2
2013. november 28. | 15:50 | cyrax54

Hangulatos kép, a fókusz ott van ahol kell.
Talán egy hajszálnyival nyitottabb blendét is elbírt volna, hogy a MÉ nagyobb legyen.
Szép részletgazdag, természetes kép - tetszik, hogy látszanak a bőr apró részletei.
Picit alexpós - az arc árnyékos oldala túl sötét.

Vágás - fura, hogy pont a fej tetejét vágtad le,
Fények - ebből picit lehetett volna több
A színvilág nagyon jó. Milyen effektet/filtert használtál? PotoSopp?
Összességében jó fotó apró hibákkal.

Tyus válasza:
Szia!
"tetszik, hogy látszanak a bőr apró részletei."
Igazából ez volt számomra a kép ars poetica-ja. Nem is érdekelt más (najó ...még a cici egy picit :D )

Ha bármit változtatok, ez eltűnt volna.
Vágásilag nem kísérleteztem de vágni utólag könnyedén lehet. Úgy komponáltam a képet, hogy semmi zavaró ne legyen a háttérben. A tó számomra nyugodtság és szép emlékek hada, szóval engem nem zavart, nem hiányoltam a vágást.

Az effekt az egy ps-be épülő filterpakk része. A neve Alienskin (Ingyenesen is kipróbálható szoftver.)

Köszi, hogy írtál cyrax!
(Most kapcsolok, hogy a Mortal3-ban a Te voltál a kedvenc "emberem"
Régi szép idők:D )

adott pontszám: 4,9
2013. november 28. | 14:58 | EFA

Szia!
Szép, természetes mosolya van a modellnek! Szépek a színek, jó a háttér. Különösen tetszik a nyaklánc a képen! Számomra úgy lenne kerek, ha a szemekben is lenne valami gyöngyhöz hasonló csillogás, onnan hiányzik egy kis fény.
üdv: efa

Tyus válasza:
Szia!
Te vagy az első aki említed a nyakláncot ;)
Végre valaki! ;)

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 3,8
2013. november 28. | 10:49 | zsoltf

Szia, nem csak a hangja lehet szép, de a modell maga is az. Kedves a tekintete, szép a mosolya, jó portrés a póz.
Sajnos ezzel ki is merülnek dicsérő szavaim fotódat illetően. Nagyon hiányzik a fény főleg az arc jobb feléről. Értem én, hogy ellenfényes portré de szerintem elviselt volna egy derítőlapot rendezői balról. A sokkal világosabb háttér nagyon zavaró.
Nem jó hogy alól pont mellbe vágtad. Felül pedig nagyon szűk ehhez a szerkesztéshez.

Tyus válasza:
Szia! Köszi a szép szavakat.
Értem a problémád, bár derítőlapom nincs.
A képet, ha akár egy árnyalatnyival is világosabbra húzom, akkor elvesznek az arc természetes vonalai. A szemnek valóban jót tett, de így sokkal dögösebb és természetesebb szerintem mert nincs rajta sem vágás, sem huzigálós utómunka csak egy filter.

A mellből is akartam kicsit mutatni mert...(Ezt a mondatot be sem fejezem, szerintem megérted, mégha nem is szabályos a dolog;))

Köszi, hogy írtál!

2013. november 28. | 10:44 | Zoran_2

Szia!

Hú de jó kép is lehetett volna, mert a modellnek minden adottsága meg van ehhez.
Sajnos az arcot kevés fény érte, a szemek nem élnek sötétségben maradtak, nincs bennük reflexió, élet ...
Felül a fejbe csippentés nem jó, vagy sehogy vagy rendesen - ez amolyan se így se úgy: bizonytalan.
Ha az enyém lenne a kép biztos, hogy megpróbálnék utómunkával valamit kezdeni vele, a bebukott részekbe visszacsalni részleteket.
Alul is felül is megvágnám a képet.
Ha én fotóztam volna akkor spotméréssel az arcra mértem volna fényt - és a háttér lenne amilyen lenne - és persze rawban és utólag kezdeni a modell - háttér dologgal valamit.

Szóval nem rossz, de nem is igazi - szerintem.

Üdv. Zoran

Tyus válasza:
Szia!

A fejbecsippentéssel lehet igazad van, alul én semmiképp nem akartam elvenni a képből, mert klasszikus portrének nem az igazi a szem sötétsége miatt. Összhatásban, ilyen tág módon úgy éreztem jó kép, csak az arcra vágva már nem ;)

A "spotmérés" meg a "raw" az számomra másik bolygó (de épül az űrhajó).

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4,8
2013. november 28. | 09:46 | macskacsajszi.

Szia. Szerintem nagyon jó expó és szerkesztés. A tópart pedig remek háttér a témához. Kedves mosolygós arcportré fotó. A színvilágot jónak találom de látszik,hogy ellenfényben készült , ezért én egy kis HDR fényhatást húznék rá. Ez apró észrevétel. A géptípust Sony DSC F717 ismerős nekem. Emlékszek,hogy ez pont 10 évvel korábban csúcsmodell volt és elég drága is. Az egyik előnye, hogy a fényereje f2-ről indul ami ma is jó tulajdonság. Ha elégedett vagy vele és ha szereted akkor kívánom,hogy sokáig használd még. Jó fotózást. üdv.

Tyus válasza:
Szia!
Köszi szépen! Érdekes, hogy eddig egy "csajszi" adta a legjobb pontot a csajszis-cicis fotómra :D
Korábban mondta, de elmondom, mert ez a Neked szánt válasz helye;)

Világosabb szemekkel és ezáltal világosabb arccal, eltűntek a kis természetes részletek. A kis pöttyök, szeplők, árnyékok. Teljesen más nő volt a képen kivilágosítva. Azt hiszem erre mondják sokan ,hogy "ízlés kérdése"

A szemek sötétségében igazatok van, megpróbáltam csak azt is kiemelni de, hagytam inkább eredetiben. Vágást sem alkalmaztam.

Köszi, hogy írtál!

adott pontszám: 4,5
2013. november 28. | 09:39 | pilipár

Kellemes portré, kedves arcú és mosolyú modell. A szeplös lányok mindenhol sikeresek szoktak lenni :) Tetszik ez az utómunka, ez a barnás színvilág....illik a lány karakteréhez.
Van néhány apróság, amit szeretnék leírni Neked, talán egyetértesz némelyikkel.
Balról vágtam volna (vagy jobbról hagytam volna még helyet), hogy határozottabban mozdítsd ki a tekintetét a középpontból, így olyan "majdnem" hatást kelt. Felül vagy ne csippents a fejtetöbe, vagy vágj bátrabban, alul a mellnél is érdemes átgondolni, hogy itt volt-e optimális a kép befejezése.
Élesnek sejtem a fotót, ezt a hajszálakon próbáltam ellenörizni, de az arcról hiányolok fényt, mert a szem a lélek tükre, de sötétben nem tudok olvasni benne.....pedig ennek a lánynak biztos szép a lelke, látszik a finom mosolyán.....ne rejtegesd! Legközelebb deríts kicsit, vagy fordítsd az arcát a fény felé.
Összességében tetszik a fotód, kisebb hibákat látok rajta, amik javíthatók, és lehet, hogy azt fogod mondani, egyéni izlésbeli kérdések, én mégis úgy gondolom, ha némelyiket megfogadod, szebb portrét készíthetsz róla. Mert megérdemli :)
Üdvözlettel! Pilipár

Ui.: a cím csúfolódásnak hat, ezzel a lánnyal nem kell....

Tyus válasza:
Szia pilipár!
Köszi a szép szavakat!
Őszinte leszek (mint mindig :D )
Vágással igazából nem is kísérleteztem.
Lehet hogy igazatok van. Zoran2 mondta ,h fentről többet kellett volna, Szerinted kicsit balról. Tényleg nem próbáltam ki, mert szeretem, ha látszódik a háttér, azért is megyek ilyen helyekre ,h tarló meg tó ;)

A mellrészt mindenképp akartam kicsit láttatni, ezért maradt le a fejtető picit. Jó ötletnek tűnt, de szinte mindenki ezt mondja, szóval majd erre figyelek legközelebb ;)

Teljesen igazatok van a szemmel kapcsolatban, szóval nem pergetem le magamról az ízlés dumával, egyedül a cicis vágás ill. "nem vágás" ami nekem így bejött, mint zamat :D (A komor-barna világ meg Neked is bejött jeeeee!)

u.i. Nem az egy boszorka a mondóka lényege, hanem tényleg a szép hangja ;)

Erre a képre sokan reagáltatok, szóval majd még biztosan kaptok "hangos" képet ;)

u.u.i. "Elnézve" a szinte simogatóan lágy írásodat, úgy érzem új lehetsz az oldalon. Jó érzés, hogy engem tiszteltél meg az első(?) véleményeddel.
Biztosan kevés kredited is van még, ezért szeretnélek megtámogatni!
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.