BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2013. április 3. 21:49
.

Jahh,most jut eszembe....70 %-os minőség 300k-ba ami amúgy 12 mega lenne 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2013. április 28. | 16:48 | kuberto

Maga a beálítás tetszik még a színvilág is csak az effekt nem, attól függetlenül egy jó kép.

zoliologia válasza:
Nincs rajta effect....

Köszi!

2013. április 8. | 11:27 | graymoon

Köszönöm, hogy írtál, válaszoltam is a képem alatt, ide még csak annyit, hogy mivel szerintem itt az oldalon legtöbben nem profi fotósok vagyunk, az értékelésekbe a szubjektív tetszik-nem tetszik is vaskosan belejátszik. Lehet hogy egy profi hivatásos fotós tökéletesen meg tudná indokolni, hogy ez a kép így tökéletes, én viszont jobb híján arra tudok hagyatkozni, hogy amit látok az tetszik-e ha igen miért igen, ha nem miért nem. Innentől kezdve pedig már ízlés dolga. Amúgy tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy az enyém szintén hatalmas giccs, csak az én ízlésemen keresztül közvetítve. :) (meg úgy látszik kompatibilisebb a közízléssel, ami művészet műfajban meg nem feltétlen érdem)

zoliologia válasza:
Elnézést a késői válaszért.

Sokat írtál,köszönöm!!

2013. április 7. | 18:59 | vargacsaba

Na ezt hívják giccsnek.
Üdv!

zoliologia válasza:
Akkor minden a helyén!

adott pontszám: 4
2013. április 7. | 14:04 | NZsuzsi

Az én izlésemnek rettenetesen sok ez a szinvilág. Tolakodó és már-már giccsbe hajló. A vidéki idôs asszonyok falán lógók müanyag arany keretes fénylô giccsképeit idézi. De elfogadom h mást akartál, látszik a tudatos kompozició. Bár a nézôpont nem különleges de talán már csak a levegôból lehetne teljesen egyedi nézôpontot találni:) Amiért mégis négyes az a gyönyörü felhôzet. Egyszerüen elvarázsol. Én megnézném ezt a képet FF-ben. Biztos emészthetôbb de gondolom most pont nem ez volt a cél. Figyelemfelkeltô lett ez igaz de részemrôl nem erre lenne a pozitiv oldal.

zoliologia válasza:
"A vidéki idôs asszonyok falán lógók müanyag arany keretes fénylô giccsképeit idézi" Köszönöm!!

adott pontszám: 3
2013. április 6. | 19:08 | graymoon

Szia! Duna, Parlament, hatalmas szép felhők: úgy látszik ez minden fotósnál slágertéma, vagy ha nem biztosan előkerül egyszer, és nem is véletlen, mert ha az ember jól csinálja, vagy talál egy érdekes nézőpontot, akkor nagyon jó képeket lehet belőle kihozni.
Nos, a nézőpont ezen a képen nagyjából megvan, szépen látszik rajta az egész város, és marha nagy mákod volt az időjárással is, mert én akárhányszor mentem ki az Országházhoz egyszer nem voltak szép felhők.
Viszont az értékelésem csak 3, mert sajnos az utómunka itt nagyon el lett rontva. Én személy szerint mondjuk szeretem a HDR-t és az ahhoz hasonló effekteket (sokan mondjuk ki nem állhatják), viszont csínján kell vele bánni, mert ha sok az nem esztétikus. Sajnos itt is túl sok lett, ettől az egész túlszaturált, szemcsés és túl kontrasztos.
Legközelebbre javasolnám a kevesebb néha több elvet :)

zoliologia válasza:
Tekintve hogy az előbb írtam a képed alá,és most látom ki vagy...no comment:):):)

2013. április 6. | 09:59 | Tinner_Mike

azért érdekes a felfogás, hogy aki ötöst nyom az "meglátta"... mit vazze? mit látott ebben? van benne valami üzenet, amit a béna agyammal nem fogtam fel? én csak a jó ízlés elkövetett merényletet látom egy olyan fotóstól, aki milliárdszor különb képeket produkált...

zoliologia válasza:
Aki ötöst nyom (vagy megírta) meglátta....megérezte...Aki nem,az nem.Ennyi.Nem egy mély filozófiai kép,de attól még lehet helye...Ízlés?Szépiás,mondhatni dohányszűrős (miért is árulnak ilyet? ),drámai,"felfokozott".A HDR-t meg hagyjuk mert arról itt kár egyáltalán beszélni:):) Semmi gond,nincsenek álmatlan éjszakáim..:)

2013. április 5. | 14:40 | sipuka

Szia!

Nem akarok puncsolni, de a kategória váltással helyére került számomra minden.
Ebben a kategóriában már egy profi fotónak tartom ezt a képet. Valószínű velem van a baj, de nálam ez a fajta utómunka az alkalmazott fotográfiában már nem fér bele. A dig. ill. egyfajta mesevilág, amiben minden és tényleg minden megengedett.
További szép fényeket!
Üdv.: Sipu

zoliologia válasza:
neeeee.......létszi neeee :)

2013. április 5. | 07:52 | Cayman

Nem baj, hogy nem magyaraztad meg vegul a mierteket, viszont nekem lenne meg nehany gondolatom, leszogezem nem kioktatas cellal, csak a velemenyemet megosztando.
Nekem is van olyan fotom aminek 2.9 az atlaga itt, a kulfoldi oldalon pedig egesz 95.6%-ig repult. Valoban ez nem tul kellemes erzes, de erdemes ilyenkor jobban atgondolni az okokat, hogy miert is van ez igy.
Szerintem az ok reszben a temaban is keresendo, egy latogatonak az USA-bol, Oroszorszagbol vagy Mianmar-bol akik talan meg annyit sem tudnak Magyarorszagrol hogy letezik, a magyar parlament mint latvany biztosan brand new, viszont itthon a legtobbunk szamara egy megszokott parlamentfoto a Margit hidrol love.
A szoban forgo kulfoldi oldalnak nem celja az erekeles, csak a tetszes/nemtetszes nyilvanitas kifejezese, sokan ugy lehetnek vele hogy huu, naezmegmilyenepulet, divatos szerkesztesben, nyom egy like-ot es mar megy is tovabb. Nem allnak meg a foto felett es nem idoznek el rajta hosszabban.
Azon is erdemes elgondolkodni, hogy nem csak egyvalaki allitja, hogy nem jo valami, hanem 4-5en is akar (nem tudom pontosan, nem szamoltam) egybehangzo velemenyen vannak, es ha megnezed ezeket a velemenyezoket, nagyreszuk nem olyan akik tegnap kezdtek, illetve fotoikkal is mar bizonyitottak. Engem kiveve, ram tekints inkabb ugy mint mukedvelore, mert fotozni nem tudok olyan jol, viszont izlesem az van, ezt hidd el.
Jol fogalmazott az aki ertekelte mar ugy fotomat, hogy kozben ravilagitott arra, hogy nem jo megreszegedni a sikertol, persze orulni kell a sikernek mert az jo erzes, foleg a nemzetkozi vonalon, de jo dolog ugyanakkor fontolora venni ellenvelemenyt vagy kritikat is, mert ugyan kozhely de ezek altal lehet a legjobban fejlodni. Persze megertem az erzest, hogy itt a fotozz.hu-n konnyen kiveri a biztit egy kritika, a tobb szaz ertelmetlen "kiegett/tobb kontraszt/aranymetszes/szamomra a kep nem mond semmit" szintu velemeny utan nehez elvonatkoztatni, de azert erdemes neha megprobalni.
Maradok kovetod tovabbra is, es minden tiszteletem a tied!

zoliologia válasza:
Ma délelőtt megkérdeztem egy itteni,nagyon népszerű,ismert,4,9 feletti átlagú (ha ez számít) fotóst mit gondol a képről. "Zoli...ez nekem sok....hát..igen..olyan sok..............................mondjuk viszont egy könyv borítóján simán eltudom képzelni....igen...működik...idő kell hozzá,vagy nyitottabbnak lenni,látod,elsőre én is mit mondok,de aztán....." Most akkor hogy van ez a 4-5 ugyanolyan vélemény?Mert én is viszont írhatnám.
Ocsmány?Olyan mint aki most fedezte fel a photomatixot? az szerintem nem ilyen.Az ilyen:http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=240664

http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=27219

Hallgatnom kéne nívós fotósokra?Akik megkímélnék magukat ilyen képektől?Inkább csinálok olyan képet mint amit fent látsz,mint ilyet:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=241217
Szóval azért megválogatnám...:):):)

Hosszasan lehetne erről beszélni(belevéve a másik nemzetközi oldalról való véleményemet),tudnék is,de nincs értelme.Futnánk a köröket,én meg szédülős vagyok.
Köszi!

2013. április 5. | 07:01 | sipuka

Szia!

Értékelésemkor nem ebben a kategóriában volt!
Emlékeim szerint város, építészet alatt futott. Lehetséges?
Üdv.: Sipu

zoliologia válasza:
Igen.

2013. április 4. | 21:25 | balatonifotós

Szia !

Én is najó-val értek egyet....Uram irgalmazz az ilyen képektől...!!!
Nem akartam lehúzni az átlagodat, de nálam a kegyelem 2-est sem nagyon éri el a kép.
Kb olyan hatása van, mint amikor 6-8 éve egy lelkes fiatal letöltötte a Photomatix 1.1-et és mindennek örült ami kijött a végén a Tónmappingból...:(
üdv, Z.

zoliologia válasza:
Peace,de erre had ne reagáljak...Köszönöm!

2013. április 4. | 20:00 | zso6607

najó:)

zoliologia válasza:
A Sztár!

2013. április 4. | 19:51 | Kovácslaci

Szia
Nekem olyan benyomást kelt a kép mint amit nem rég találtam nagyapám padlásán régi régi FF kép ceruzával színezve megkopottan de itt a kontraszton kívül ami számomra túlontúl is nagy semmit nem mond .
De ez az én véleményem ami nem olyan fontos mint amit te láttál meg a lehetőségben és elkészítetted ezt a képet .

zoliologia válasza:
Köszönöm,nagyon nem tudnék mit hozzátenni.

2013. április 4. | 19:11 | zsubio

Ha elfogadjuk, hogy a fotózás célja nem csak a szépen kivitelezett dokumentáció, vagy a valóság valamiféle megörökítése lehet, hanem egy kifejező művészeti ág is, akkor sokkal nehezebb megítélni, hogy egy alkotás jó, vagy rossz, akkor sokkal inkább előtérbe kerül a nekem tetszik, vagy nem. Ezért én sokkal óvatosabb lennék a véleményformálással, mint sokan itt előttem. Nekem a kép kifejező és mondanivalót hordoz., talán épp a túlzásai miatt, egy elgondolkodtató, különleges alkotás.

zoliologia válasza:
Írhatnék sok mindent erre,de csak megköszönném:) Köszönöm!

2013. április 4. | 18:20 | Cayman

Nekem sem tetszik, nagyon nem. Ezert inkabb nem is pontozom, mert nem stilusom az amokfutas ahogyan egyesek csinaljak, foleg, hogy eleg komoly a sulyom is.
Megmondom oszinten, hogy olyan ez latvany mint amikor a kezdo eppen most ismerkedik a HDR-el, es photomatix-ban hozta ossze a vegeredmenyt talalomra csuszkahuzogatassal. A temavalasztas is ezt az erzes erositi. Mondom ezt ugy, hogy egyebkent rajongoja vagyok a fotoidnak, az 500px-en is kovetlek tobbek kozott, es elismerem a tudasod, kulonosen a kifinomult utomunkaid tetszenek. Viszont neha mintha kikattannal es oruletedben elkovetsz egyket ilyet, es olyankor elgondolkodom, hogy ezzel megis mi a celod, hogy direkt csinalod, vagy kiserletezo kedvedben vagy, vagy nem is tudom. :)

zoliologia válasza:
Tudod sokat írtam,de végül kitöröltem a választ.Belefáradtam magyarázkodni.Ne haragudj,köszönöm hogy írtál,és köszönöm az elismerést!!

2013. április 4. | 16:51 | berczy79

Az a gondolatom támad, hogy többek túlontúl konzervatív szemléletben látják a képet, nehezen rugaszkodnak el a "szabályoktól" .

Persze lehet nincs igazam. A lentebb írt történelemkönyvi illusztrációs jelző talán a legjobb a képre.

Grat mégegyszer!

zoliologia válasza:
Köszönöm,igen,meg van a helye ennek a képnek,de valaki nem találja.

2013. április 4. | 16:29 | vidi

Igen, nem indokoltam a pontszámot, el is utasította a moderátor a pontomat és levont tőlem kreditet. A sorok között kell olvasni. Nekem így nem igazán tetszik, ezért lennék kíváncsi az eredeti képre, lehet az tetszene, de ha olyan mint a többi, akkor ezzel nem mutattál be többet, mint mások. Ez nem baj és nem is lesz soha baj. Nekem ez a kép összességében nem ér 5 pontot. Tudom, hogy nincsenek olyan kategóriák, talán majd egyszer lesz.

zoliologia válasza:
Oké,köszönöm hogy írtál!

2013. április 4. | 16:08 | M.Zoltán

óómájgod....nem próbállak meggyőzni mert tudom hogy nem lehet...tetszett najo linkje :)
Béke veled.

zoliologia válasza:
Éljen najó:):)

adott pontszám: 4,7
2013. április 4. | 15:14 | blaise21

Szia! Érdekes fotó, érdekes szemszög, szerencsés égi jelenség, de nekem kicsit túl zsúfolt, túl HDR, és bezajosodott kicsit az égbolt is. Az élesség sem az igazi az utómunka lágyított az aprólékos részeken az épületen. Ettől függetlenül jó fotónak tartom, gratulálok! Üdv! Balázs

zoliologia válasza:
Köszönöm,ezek szerint kegyelmes voltál:)

adott pontszám: 5
2013. április 4. | 14:14 | Hexina0803

Szia!

Gratulálok az utolsó 24 óra legjobb fotója címhez.
Tetszik a színvilága a fotódnak. Kellemes hangulatot áraszt.
Szinte meseszerű.
Tetszik ,hogy nem szokványos módon ábrázoltad az épületet, hanem mertél egy kicsit belenyúlni a szerkesztésbe.
Számomra külön kiemelendő, ahogyan a vizet ábrázolod. Mintha folyékony arany lenne.
A felhők is találóak, mert a Parlament fölött igen csak tornyosulnak mostanában, de inkább nem politizálok. Ha kicsit több szürke vagy fekete tónus lenne benne egy történelem könyv illusztrációjaként is el tudnám képzelni.

Üdv.:H

zoliologia válasza:
Köszönöm a teljes-körű értékelést,jól látod,megláttad....

2013. április 4. | 14:14 | Hexina0803

Szia!

Gratulálok az utolsó 24 óra legjobb fotója címhez.
Tetszik a színvilága a fotódnak. Kellemes hangulatot áraszt.
Szinte meseszerű.
Tetszik ,hogy nem szokványos módon ábrázoltad az épületet, hanem mertél egy kicsit belenyúlni a szerkesztésbe.
Számomra külön kiemelendő, ahogyan a vizet ábrázolod. Mintha folyékony arany lenne.
A felhők is találóak, mert a Parlament fölött igen csak tornyosulnak mostanában, de inkább nem politizálok. Ha kicsit több szürke vagy fekete tónus lenne benne egy történelem könyv illusztrációjaként is el tudnám képzelni.

Üdv.:H

zoliologia válasza:
Köszönöm a teljes-körű értékelést,jól látod,megláttad....

2013. április 4. | 13:53 | jethro

Nagyon túlsúlyos lett a bal oldal ,szinte hátra esik az egész kép.
Legalábbis nekem ilyen érzetem van.

/2011 májusa táján töltöttem fel egy hasonló stílusú színezett hdr képet,a keszthelyi kastélyról,szinte teljesen azonos kritikákat kaptam mint ez a kép. - csak más felhasználók voltak akik leírták.Úgy látszik ennyi történt azóta.Mondjuk nekem sem igazán jön már be..../

zoliologia válasza:
Járni kell más oldalakra,olvasni,nézelődni,kitárni,tágítani az agyat,ízlést,formálni,formálódni....Örülök hogy nem csak ide járok,ha itt maradnék és nem néznék más felé,egy "lebetonozott ember lennék,"A fotózás alapjai" könyvvel a kezemben.Félreértés ne essék,rengeteget köszönhetek ennek az oldalnak.

adott pontszám: 4
2013. április 4. | 13:24 | FantomFonix

Szerintem ez már sok. Érteni vélem a koncepciót a drámai hatás elérésére való törekvést. De túl nagy a kontraszt az én ízlésemnek.

zoliologia válasza:
Akkor jó...:) De tényleg....Köszönöm!

adott pontszám: 1,5
2013. április 4. | 12:00 | Téléspectateur

Szia! Ez már a ló túlsó oldala. Kell az utómunka nem vitatom, de ez brutálisan szétutómunkázott. Sárga égbolt - sötétbarnával a hádéerezés miatt mákos lett. Az összképet tekintve sem szép, agresszív inkább mint nyugtató a látvány.
Bocsi, de nem tetszik.

zoliologia válasza:
" Elynph" társunk értékelését ajánlanám.Vagy amit sipukának írtam...De Hexinát is ajánlanám+++++

2013. április 4. | 11:26 | berczy79

Ja még annyi, hogy én a piros háztetőket és zöld tornyokat még színtelenítettem volna, hogy szinte csak a barna és a kék ég legyen, mint színek, de ez már csak az én gondolatom.

Üdv!

zoliologia válasza:
hmm.....

2013. április 4. | 11:24 | berczy79

Höhö, nap képe. :)))

Kinyomtam, mert kíváncsi voltam, de meg vagyok döbbenve ezen az átlagon. 2,98???

Nos, személy szerint nekem ez nagyon tetszik. Szeretem, ha bátran belenyúl valaki digitálisan a képekbe, mert miért ne, ha van már rá lehetőség. Persze ahogy látom az ízlések meg fogják határozni a képet, de azrét, hogy ocsmány, kicsit erős...

Nekem tetszik az egész, a HDR (ha az), a barnásítás, szemcsésítés, régiesétés. A felhők marha jók, jó kontrasztos kép.
Sajnálom már, hogy kinyomtam, nálam 5 lenne, ha pontoztam volna.

Üdv,
Berczy

zoliologia válasza:
Köszönöm,lentebb megírtam mindent!

2013. április 4. | 10:19 | vidi

A magyar Parlament, Széchenyi híd és beborult égbolt. A kompozíció szinte mindenki számára ismert. Nyilvánvaló még sok ilyen kompozíció készülni fog, az országhoz vonzza a fotósokat és hiába készült már sok szinte teljesen ugyanolyan kép, ezt le kell mindenkinek fényképezni, szinte kötelező. A kérdés, hogy van-e még olyan szög, légköri jelenség amiből a parlamentet egyedi nézőpontból tudjuk bemutatni. Nyilvánvaló van, csak keresni kell. Ilyen színvilágban igen ritkán látjuk ezt a tájat. Kíváncsi lennék az eredeti képre is, hogy a fotós miből indult ki és valóban egy ritka atmoszféráról van-e szó. A kategóriát megválasztva én nem az építészethez társítanám, valahová máshova, talán nincs is olyan kategória, amibe illene, én HDR esetleg futurisztikus képek kategóriát választanék.

zoliologia válasza:
Ilyen kategóriák nincsenek képfeltöltésnél.....Futurisztikus...az igen:)
A képről nem írtál gyakorlatilag semmit,így a 3.8-ad nem hiteles.

adott pontszám: 3
2013. április 4. | 09:18 | sipuka

Szia!

Hát ezzel meg mit csináltál?
A kompozíció miatt gondolom tudatosnak ezt a képet, de az utómunkával rendesen odavágtál neki. Túlhúzott kontraszt és még ki tudja mi más. Megfelelően szavakkal se bírom kifejezni az okokat. Az biztos, valami történt felvétel közben is mert bemozdulásos életlenség van a kupolán. Minibe elmegy, de kinagyítva már nagyon nem tetszik.
Üdv.: Sipu

zoliologia válasza:
Semmilyen bemozdulásos életlenség nincsen...max aurát látsz körülötte...
Egy nemzetközi,jóval nívósabb oldalra feltöltöttem egy képemet,amit ide is.Egy itteni fotós írt a képem alá a nemzetközi oldalra,hogy azt hitte,itt ugyanaz a képem sikeres lesz,és zabálni fogják a népek(itt nem zabálták,ott igen).Mert hogy itt nem igazán "futott be".Csak annyit írtam,ami nem titok,egyértelmű,mondhatni bizonyított:"Áhh,szűk látókörű,korlátolt világ..." Egy újabb bizonyítékra voltam kíváncsi.....megkaptam.És azt is,amit már régóta nem tudok megfejteni,hogy más "ocsmány,mű stb" képek mégis hogy végezhetnek kitűnő értékelésekkel kitűnő helyeken:):):) Ugyanattól a közösségtől:):)

2013. április 4. | 06:50 | Tinner_Mike

na ne szívass már, hogy ez a Tied! nem lehet, véletlenül valaki más fotóját töltötted föl? :D

2013. április 4. | 06:49 | Tinner_Mike

azt hiszem a legtalálóbb az "ocsmány" kifejezés lenne...

zoliologia válasza:
Nincs ízlésed,ennyi....Vagy lehet csak az van...:)Ízlésről mondjuk kár vitatkozni ugyebár....Másról lehetne akár,de itt most csak az van....ahogy elnézem...

adott pontszám: 5
2013. április 4. | 00:45 | Elynph

Érdekes, hogy most csináltad, de egy régi történelem könyvi illusztrációnak is simán el tudom képzelni. Külön tetszik a nézőpont és hogy nem sablon parlamentes kép.

zoliologia válasza:
Erről van szó kérem szépen! Köszönöm!!

2013. április 4. | 00:35 | najó

http://www.youtube.com/watch?v=DY_SueMHLa4

zoliologia válasza:
Hát igen...körülbelül....

adott pontszám: 2,5
2013. április 4. | 00:02 | adf3_sol

Túl erősen belenyúltál utómunkával a képbe, bántóan zavaró. Teljesen elvesztette a realitását, inkább digit. illusztrációba való. Minősége is nagyon kifogásolható. Szemcsés, életlen. A barnás árnyalat inkább elvesz, mint hozzáad az értékéhez. Kár érte, mert maga az alapkép jó. De így, ebben a formában csak PS játszadozásnak hat.

zoliologia válasza:
Ki mondta hogy reálisnak kell lennie? A többire nem reagálnék:)

adott pontszám: 5
2013. április 3. | 23:05 | haot64

Valóságtol elrugaszkodo szinvilág.Nem szokványos közlési mod már ami a szinvilágot illet.Jo szekesztés.. Tetszik nekem.

zoliologia válasza:
Köszönöm,tudom a téma már lerágott,talán a tálalás még sem az,talán ettől érdekes lesz....