BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,01
KATEGÓRIA: riport
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2012. január 27. 17:09
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Nem fontos
A sajtófotós

Egy megrázó eseményen dolgozott a sajtófotós, ilyen is kell. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2012. november 4. | 09:11 | Veres Nándor

Technikailag valóban nem tökéletes, de a mondanivalója az 5-ös. Nagyszerűen bemutatja a munkánkat, hiszen mindenhol ott kell lenni, akár szép, akár nem. Baleset, tűz, születés, halál, ünnepség, gyász......Ezek vagyunk mi, akiket csak akkor látnak, amikor a "fotósok hadát" szidni kell, ugyanakkor mindenki a mi képeiket nézi és "like" - olja. Egyszerre kell átérezni és távolságot tartani ilyenkor. Sajnos vannak "érdekes" hozzászólások, amik azt mutatják, hogy téves elképzelések vannak erről a szakmáról.

Visszatérve a képre: A kompozíció remek, az elkapott pillanat is jó. Csak sajnos ebben a műfajban (is) kell a adni a technikai követelményekre. A téma ebben az esetben nem a baleset, hanem a fotóriporter. Az, hogy hátulról fotóztad, nem egy konkrét személyt mutat be, hanem magát a szakmát. A baleset életlensége, pedig szintén nem az esemény konkrétságára utal, hanem a körülményeket ábrázolja. Szerintem nem rossz.....

imrebácsi válasza:
Köszi!
A képen szereplő fotós engedélyét nem szereztem meg a bemutatásra, de úgy gondolom, hogy, mivel nem felismerhető, hát megmutatom.
Ez egy olyan esemény volt, amikor jó időben voltam a "rossz" helyen, nem volt szabad kihagyni a "kattintást". Utólag átgondolva (hála istennek, hogy utólag), már nem biztos, hogy odamentem volna.
Tisztelettel: Imre bácsi

2012. augusztus 8. | 12:57 | henkophoto

A sajtófotózásba ez is beletartozik, nem csak a vidám események. Teljes egészében kell a képet nézni ahhoz, hogy megértsd a mondanivalóját. Egy komoly baleset megrázó dolog, de nekem erről a képről inkább a sajtófotósok munkássága jut eszembe először.
(kövezzetek meg nyugottan)
Kitűnő fotó!

imrebácsi válasza:
Köszi!
Mivel a kép címe: "A sajtófotós", hát mi ebben a megkövezni való? Hogy ezt a fotót sikerült megcsinálni, hát egy dolog kellett: jókor voltam a "rossz" helyen.
Tisztelettel: Imre bácsi

2012. április 13. | 12:38 | Álomfejtő

...és végig olvasva a hozzászólásokat -megerősíteném, hogy ezt a képet
NEM SZABAD TÖRÖLNI !
-megkockáztatom,
a legjobb fotód a galériádban...

imrebácsi válasza:
Pedig igen komoly vitát váltott ki.

2012. április 13. | 11:50 | Álomfejtő

... és a "mellékletem" a korábbiakban/nál is lemaradt...,
most pótlom.
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

imrebácsi válasza:
Igazán megköszönöm

2012. április 13. | 11:46 | Álomfejtő

uhhh....
(Haláltánc-ballada)
döbbenetes a kezek kapcsolata...
:o(

imrebácsi válasza:
A valóság, na az volt a döbbenet. Köszi

adott pontszám: 5
2012. február 25. | 13:40 | doogo

Rideg és megrázó kép. De sajnos ilyen az élet! Ez megfogott!

imrebácsi válasza:
Köszi!
Én akkor csak kattintgattam, majd a képek visszanézésekor döbbentem meg.

adott pontszám: 5
2012. február 23. | 22:39 | Tinner_Mike

szia!

szerintem remek riportfotó, megrázó kép, elgondolkodtat, érzelmileg hatásos. talán a fotós nem is kellene, elég lenne a két kéz, ahogy ebben a brozalmas helyzetben is próbálnak egymásra találni. de a fotós is jó döntés, így kicsit más a mondanivaló. a kép minősége sajna nem a legjobb, de a téme most elviszi aképet. személy szerint gratulálok.


M.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Amint a cím is mondja "A sajtófotós", és ezért fontos a fotós jelenléte.

2012. február 9. | 15:22 | crocus_24

Itt két téma van a képen. A főszereplő a fotós, és egy külön téma a tragédia. A cím miatt a szem előbb a fotóst pillantja meg, majd a tűzoltókon keresztül átvándorol a megdöbbentő lényegre, és ott marad. Ez a pár pillanat kell is szerintem ahhoz, hogy ne üssön túl nagyot, ezért nem értek egyet a túl sok részlet zavaróságával, és hogy a kép rosszul szerkesztett lenne.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Úgy érzem, hogy ez az értékelés talán a legtalálóbb. Ha azt mondanám, hogy a fotó készítésekor ez volt a célom, nagyképűen hangzana és nem is volna igaz. Teljesen az esemény hatása alatt voltam.

2012. február 1. | 10:17 | Döme 67

Ez nagyon megrázó, főleg az összefonódni próbáló kezek... Hátborzongató, de talán mégis kell ilyen fotót is készíteni. S talán sorompó helyett minden vasúti átkelőbe kitenni az említett részletet. De nem is tudom miként lehet úgy dolgozni ilyen helyen, hogy kivül maradjon érzelmileg az ember. Nekem nem menne. Nem is tudom ponttal értkelni, túlzottan felkavar, bocs.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Megmondom őszintén: előbb készült a fotó a fotósról és csak utána vettem észre, hogy mit is fotózott. Lefagytam (divatosan mondva)

2012. január 31. | 23:09 | getfishordie

Tisztelt Kritikusok!
Tökéletesen igaz, hogy egy fotózással, fotómegosztással és fotóértékeléssel foglalkozó oldalon a feltöltött fotók minőségét illetően illik, sőt a szabályzatban írottak szerint kötelező a lehető legmagasabb teljesítményt nyújtani. Nincs megkötés arra vonatkozóan, hogy amatőr vagy profi fotósok munkája kerülhet-e fel; bárkié, aki kedvet kap "megmérettetni" alkotását a többiek kritikus tekintete előtt. Jellegéből adódóan mégis elsöprő többségben vannak jelen lelkes amatőrök, hobbifotósok, akiktől nem elvárható minden - akár kiélezett, lelket próbáló - szituációban a technikai perfekcionizmus. Még nyugodt körülmények között is, amikor minden beállításra, kísérletezgetésre töménytelen idő áll rendelkezésre készülnek és kerülnek fel ide olyan fényképek, amelyek nem felelnek meg tökéletesen a klasszikus fotográfiai szabályoknak. Részben, mert sokan még tanulják a technikai furfangokat, részben az egyéni látásmód és a közösség sokszínűsége szülte szubjektív értékelés miatt, azaz, hogy nincs standard, általánosan deklarálható, ún. tökéletes fotó, ami mindenkinek egyformán hibátlan.
Ha egy amatőr vagy hobbifotós belekerül egy ehhez hasonló helyzetbe, lehetetlen kivonnia magát a hatása alól. Nem is kell. Nem az a cél vezérli, hogy a szerkesztője ne kössön bele a látószögbe, élességbe, kompozícióba, hogy mit mutat meg és mit nem, jogilag rendben van-e, stb., hanem az, hogy torkában dobogó szívvel, görcsberándult gyomorral készítsen néhány képet, mert hajtja a fotós ösztön, a téma érzékenysége, a kíváncsiság, a félelem és megannyi emberi érzés. Ha valaki képes fotózni egy ilyen eseményen, van rá lehetősége és van szeme és érzéke, hogy ne ízléstelen és tiszteletlen módon közelítse meg a tragédiát, henem emberséggel, empátiával, arányérzékkel bíró látásmóddal, akkor egy így elkészíthető kép jelentősége bőségesen felülírja a hol éles, hol nem, miért innen, miért nem onnan, rossz a kontraszt, rossz a vágás és az összes technikai vonatkozású nyöszörgést.
Ha valaki ennek a képnek kapcsán leragad az ő személyes esztétikai érzéke által diktált ideálistól való eltérések kivesézésénél, és nem keríti hatalmába az esemény negatív erején keresztül a fotó ereje, annak valószínűleg csak lelketlen csattogtatás a fényképezés világa. Láttatni csak úgy lehet a világot, ha érted és érzed.
Imrebácsira igaz mindkettő és kérem ne törölje a képet, kiemelten értékes és tanulságos darabja a teljes fotózz portfóliónak!

imrebácsi válasza:
Köszi!

2012. január 31. | 18:32 | Vadliba

Imre bácsi,
NE vedd le a képet az oldalról!
Az ilyen képeknek megvan a helyük, sajnos az élet része, és figyelemfelkeltésként "tőlünk nyugatabbra" ilyenekkel plakátolják ki az utcákat, utak mentét, újságok oldalai vannak tele drámai fotókkal.
MIÉRT?
Hogy életet mentsenek pusztán figyelemkeltéssel!
Megelőzés!

Ez csak az én tanácsom, azért bőven mögé lehet látni a fotóra érkezett értkeléseknek. Én itthagynám.

Fodor úrnak csak annyit, hogy biztosan igaza van.
Én könnyen beszélek se fotós nem vagyok, se okosabb senki másnál. De a vonattól félek!

Üdvözlettel
Vadliba -aki sajnos tudja, hogy ez hol történt :(

imrebácsi válasza:
Köszi!

2012. január 31. | 17:39 | fodorzs28

Úgy látszik még mindig nem érted!

imrebácsi válasza:
Hát nem és nem is akarok foglalkozni vele a továbbiakban.

2012. január 30. | 21:23 | fodorzs28

Tisztelt Vadliba!

Természetesen jómagam is láttam world press fotó kiállítás képeit. Azonban egészen más mondjuk egy háborús övezetben, futás közben képeket készíteni, mely esetben a kép bemozdulása még hitelesebbé teszi azt, mint jelen esetben, ahol a fotósnak lett volna ideje és lehetősége éles képet és átgondoltabb kompozíciót készíteni. Félreértés ne essék, nem állt és nem is áll szándékomban megbántani a kép készítőjét, sőt a galériáját megnézve akadnak jó képei, de ez nem az. Azt pedig nem gondolnám, hogy a kép feltöltésének az lett volna a szándéka, hogy a síneken való áthaladás előtti szétnézésre ösztönözze az embert, már csak a címből adódóan sem.

imrebácsi válasza:
Üdv!
Igazán sajnálom, és valószínűleg törölni fogom ezt a fotót. Te bizonyára előkészültél volna erre a kattintásra, állvány, reflektorok, "tessék mosolyogni".
Nem tudom eleget hangsúlyozni: ez van, de már nem sokáig.

2012. január 29. | 21:15 | Vadliba

Tisztelt FODORZS28!
Ne haragudj, nem szokasom mások véleményét véleményezni, de az általad leírtakhoz volna neked egy kérdésem:
Tudod mi csapott itt össze? Egy személyautó meg egy vonat! Nem a fotó!
Ami a technikát illeti, a Cordoba se nincs elég jó, hogy megvédjen egy életet egy ilyen öszecsapott eseménynél, hát még kettő életet.
Annak a szemnek amivel Te nézed, ezután az lesz a dolga, hogy elidőzzön a síneken való áthaladás előtt, hogy nem jön-e a vonat, mielőtt áthajtasz egy sem jelzőberendezéssel, sem sorompóval NEM felszerelt vasúti átjárón! És ha ez a fotó csak egyetlen életet megment, mert valaki emlékezni fog rá, akkor máris nem hogy nincs itt helye, hanem bőven megérte ide feltenni!
Én öszntén sajnálom, hogy egyáltalán látni kell ilyeneket, de hidd el szerencsések mindazok akik ebből a nézőpontból látják és nem a Cordobában utazok nézőpontjából!
Ha meg úgy érzed nem ide való, jelentkezz moderátornak és visszautasíthatod csuklóból az ilyeneket, mert nem élesek, mert nem nézőpontosak, vagy mert TE úgy gondolod!
Én voltam a world press fotó kiállításon, olyan fotókat láttam, amik technikailag "nullák" voltak. Azok mégis valamiért díjazott fotók lettek ott, akkor valami sántít ebben a világban? (javasolom a megtekintését)
Ez csak egy vélemény, mint ahogyan a tiéd is. Mégsem írja neked ide senki, hogy a véleményed nem ide való!
Ennek a képnek az a tanulsága, hogy NÉZZÜNK SZÉT A SÍNEKET, MERT A VONAT ERŐSEBB!!!

Imrebácsi, ne haragudj, de nem tudtam magamban tartani!

Üdvözlettel
Vadliba

imrebácsi válasza:
Köszi!
Őszintén megmondom, sajnálom, hogy a fotómmal indulatokat kavartam. Nem ez volt a szándékom. Én megtisztelve érzem magam azáltal, hogy néhány fotóm megjelenik az oldalon, megtisztelve érzem magam azáltal, hogy véleményt alkotnak azokról.

2012. január 29. | 19:16 | fodorzs28

Akkor újból megpróbálom értékelni a képedet, egy kicsit részletesebben. Nem arról van szó, hogy a téma nem tartozna hozzá a mindennapi élethez, mert sajnos igen is hozzá tartozik. Azonban a képed teljesen összecsapott, zavaros, mind technikailag mind a választott nézőpont tekintetében erős kívánalmakat hagy maga után. Sehol egy igazán éles pont ahol a szem egy kicsit megállhatna, elidőzhetne, csak csapong a tekintet ide oda a képen. Sajnálom, de a fent leírtak alapján gondolom, hogy a felvétel nem üti meg azt a szintet, ami egy ilyen oldalon elvárható.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Ez egy olyan pillanat volt, amikor nem sok lehetőség volt mind a technikai, mind a tartalmi pontosításra. Próbáltam úgy fotózni, hogy ne nagyon vegyék észre a tevékenységemet, "EZ NEM INGYEN CIRKUSZ" mondta az intézkedő rendőrök egyike. Nem tudtam a komponálással foglalkozni.
A hozzászólásokból és az értékelésekből viszont arra kellett következtetnem, hogy azért többségben vannak azok, kik helyénvalónak ítélik meg ezt a zavaros össze csapot fotót. De a Te véleményedet is tisztelettel elfogadom, mert megtiszteltél vele.

2012. január 29. | 14:57 | freeze

Írtam valamit a véleményeben ami nem volt igaz. Tévedtem a véleményeben, így ezt láttam korrektnek.

imrebácsi válasza:
Oké!

2012. január 29. | 14:02 | fodorzs28

Ne haragudj, de ez a fotó semmiképpen sem érdemes arra, hogy egy fotós oldalra feltedd.

imrebácsi válasza:
Miért? Ha esetleg ez a fotó egy sajtófotó pályázaton meg mer jelenni, akkor ki kell tiltani? Ez nem az élet része? Az akkori újságban erről az esetről sokkal szörnyűbb képek jelentek meg. Nem tudom hasznosnak mondani az értékelésedet, de tisztelem, mert megtiszteltél a véleményeddel.

adott pontszám: 5
2012. január 28. | 20:44 | getfishordie

Szia! Nagyon erős felvétel a való életből, illúziók nélkül. A megrázó helyzet ridegségét emeli az ügyesen belekomponált vasúti töltés. A roncsban rekedtek kézmozdulata szenzációsan sokatmondó és megható. Sajtófotósról sajtófotó műfajban... kiváló, grat.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Utálom ezt a megfogalmazást, de "ez a való világ". Jókor voltam a rossz helyen.

2012. január 28. | 19:01 | freeze

kivonattam a pontot, bocsánat a tévedésért.

üdv:freeze

imrebácsi válasza:
Ezt most nem egészen értem.

2012. január 28. | 17:16 | Alexander Nevermind

<15
Szia,
Az ember ilyenkor csak keresi a szavakat.
Azt hiszem, ilyenkor jön rá (sajnos csak pár pillanatra, hogy mi a fontos az életben.) Én pl. éppen előbb bántottam meg nagyobbik lányomat, de azt hiszem most odamegyek hozzájuk kicsit játszani...
A látvány szívszorító.
HA lehetne ezt pártatlanul és keményen értékelni, az élesség hiánya lehet ami kissé zavaró, illetve tán a vágás.
De a fotós képbe szerkesztése amint ő is azt a jelenetet nézi ahova nekünk is nézni kell jó ötlet volt.
A képedről ha megvan a teljes kocka, pár tanácsot megfogadva nekimennék az utómunkának és azt gondolom riport kategóriában jó pár pályázaton nyerési esélyeid lennének, ezt komolyan mondom.
Pl. Nekem itt úgy jön be a képed amint rákattintok, hogy kis ablakban jelenik meg, alul nincs már meg a kéz alatti rész a fotósnál. Sokkal jobb is valahogy feszesebb lett. Tehát mondjuk alulról vágva a könyökig.
üdv. Krisz

imrebácsi válasza:
Köszi!
Ha azt mondom, hogy vártam az észrevételeidet, hát vagy hiszed, vagy nem. Nem hiszem, hogy okom volna nem az igazat mondani. Van lehetőségem a javításra, és valószínűleg élek is vele.

2012. január 28. | 16:26 | attila.fischer

Jajj Istenem de nagyon szegény a magyar ember elméje.... Sajnálom az embereket.....

Embertársaim! (mert azért akad itt egy-kettő)

A képnek nem az elkészítés módja, a technikai értelemben vett minősége, hogy milyen éles vagy hogy vágta az illető, hanem a mondanivalója a lényeg.... Ne lépjünk át a sznobság amúgy is messzire tolt határán...

imrebácsi válasza:
Köszi!
Mindig elfogadom a véleményeket és a kritikát. Az más kérdés, hogy jól esik vagy nem.A technika és a tartalom nem mindig találkozik. Ez van.

adott pontszám: 5
2012. január 28. | 16:21 | attila.fischer

Pfff nem tudom hogy az a kézpár élő vagy halott személyeké, de elég drámai hatása van a képnek.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Ott már nem volt csak két szerencsétlen megboldogult (érdekes kifejezés ez a halálra)ember.

2012. január 28. | 13:50 | tigerisch

Üdv
Elolvasva az értékeléseket is ki kell tartanom amellett, hogy jó ez, ahogy van. Mondjuk pont az t hozták fel a töbiek hibának, amitől jó a kép szerintem, vagy technikailag nem megoldható.
Szerintem jó, hogy nem mostad el a hátteret mert akkor az egész kép elvesztette volna minden értékét. Lett volna rajta egy fotós háta aztán a nagy semmi, kuka. A vágásban van igazság, de szerintem így jobban rávezeti a szemet elsőként a fotósra és mindjárt onnan arra, ami miatt a fotós ott van. Jut eszembe akárhogy is nézem, vannak világos részek, de kiégés nincs. Mondjuk ps-ben visszahúzhattad volna a pulcsiba a részleteket utólag.
A képminőség valóban nem a legjobb, de ez nem a te hibád volt, a géped erre képes és ennyi. Aki ezen akad fel, az mikroszkópot vegyen, meg hozzá nagyformátumú analóg gépet...

És hogy legyen egy kis eredeti saját véleményem is:
Érdekes ez a riport-riport fotó, olyan mint egy kép a képben; bár ha tovább gondoljuk akkor egy fotósok munkájáról szóló cikkhez tökéletesen megfelelne. Én, részemről gratulálok a képhez, hangsúlyozom, a képhez. maga a téma szomorú és jobb lenne ha nem találkoznánk ilyennel.

adott pontszám: 3
2012. január 28. | 13:04 | merse

Éppenséggel ki lehet találni, hogy mi történik, és lehet hogy nem is kéne lássuk, mert túl megrázó, de ha már kép készül róla, jó lenne ha látszana vagy az, hogy mi történt, vagy a mentést végzők munkája, vagy a sajtófotós tevékenysége. De egyik se látszik jól, mindegyik le van vágva.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Mi történt? Mit csinálnak a mentők? Mit fotóz a fotós? Én úgy gondoltam, hogy ez egyértelmű, ha nem sikerült,... elnézést.

2012. január 28. | 12:10 | spawn0508

Nem semmi:(

imrebácsi válasza:
Köszi!

adott pontszám: 2,5
2012. január 28. | 11:07 | balu760

Szia. Érdekes és izgalmakkal kecsegtető fotó. De az élesség az viszont elhanyagolt és alig látszanak a részletek. Én közeli elkapkodott fotónak látom és a helyedben én
( pontozhatatlanul) tettem volna fel. Szerintem kicsit távolabbról úgy kellet volna fotózni,hogy a vonat is benne legyen. Részemről javítandó. Üdv.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Tudomásul veszem és elfogadom, de a cél nem a vonat fotózása volt. Bizonyára Te ezt jobban fotóztad volna, nekem ennyi tellett. Ilyen pillanat nem minden nap adódik és ezt nem dicsőségként, hanem tragédiaként éltem meg.

adott pontszám: 3
2012. január 28. | 10:11 | matyi012345

Szia!
szűknek érzem a vágást, túl van exponálva ami a fotós kezén és ruházatán is zavaró fehér foltokban köszön vissza. a kép minősége is rossz, mintha 100% os képkivágás lenne. ha mindenképp ilyen vágásban akarod feltölteni akkor méretezd kissebbre és élesebben fog hatni. a másik, ha a fotóst szeretnéd ábrázolni, akkor a háttér legyen mosottabb mert így nem emeled ki a képről. teljesen nyílt rekesz, távolabbról nagy közelítéssel sokkal jobban kiemelnéd a fotózandó témát.
sok sikert a továbbiakban!

imrebácsi válasza:
Köszi!
Nem a fotóst akartam kiemelni, hanem a tényt: "A sajtófotós" és ehhez kellett a viszonylag éles háttér a tragikus eseményről, ott van két áldozat a kocsiban amit a vonat maga alá gyűrt. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy fotózhatok e egy ilyen helyzetben, ez egy jogi, személyiségi kérdés.

adott pontszám: 3,6
2012. január 28. | 06:34 | apóka

A témaválasztás nem rossz, bár igazán nem érzem a megrázó eseményt, amit megörökít.A nézőpont sem tetszik .Talán távolabbról fényképezve,világosabb lenne a "történet,, Ami még baj hogy életlen az egész kép .Hogy a tömörítéstől (amit kétlek) vagy eleve rossz volt,ezt nem tudom...de inkább az utóbbi.. Ezt nem tudom, de zavaró.Jó fotózást. Üdv.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Igazán csak irigyelni tudlak. Engem igen megrázott az esemény. Ha ezt nem tudtam visszaadni a képen, hát az csak az én hibám lehet. A vágással arra próbáltam rávezetni a nézőt, hogy a sajtófotós mit és milyen gondosan dolgozik, függetlenül az eseménytől. Tudom, hogy Őt is megrázta a dolog, de "a műsornak menni kell". A technikai kifogásaid természetesen elfogadom és hasznosnak ítélem.

adott pontszám: 5
2012. január 28. | 05:55 | bromis

Szia! Sok minden eszembe jut e kép láttán. Abban teljesen egyet értek, hogy ilyen is kell. Hiszen ennél értelmetlenebb, kikerülhetőbb halál, mint a vonattal ütközni, talán nem is létezik.
És mégis rengetegen áldozatául estek már ennek. Eszembe jut az is, amikor már nyugdíjazott tűzoltókat akarnak "visszavezetni" a munkaerőpiacra, akik "épek és egészségesek". Ja. Csak napi szinten ilyeneket látni, és kivágni a kocsiból... Hát nem tudom. Most írhatnám, hogy a riport fotósnak is gyomor kell ehhez a munkához, de nem írom, mert nem vagyunk egyformák. De neki tényleg ez a munkája. Amit nehezen tudok feldolgozni az az, hogy egy ember, aki csak "bámészkodik", hogyan juthat eszébe ezt lefotózni, de nem ítélkezek, mert nem tudom, hogy én hogyan viselkednék. Valószínűleg nem élnék a lehetősséggel. Kettős érzések vannak bennem, mert magának a kép elkészültét elítélem, de ha efölött szemet hunyok, akkor egy kiváló fotó a sajtófotósról és a munkájáról.
Üdv. Péter

imrebácsi válasza:
Köszi!
Dehogy kell (válasz a második mondatodra)!
Mindig van nálam masina, tartalék aksikkal, gondolva arra, hátha akad valami, akkor éppen akadt. Aljas megfogalmazás, de jókor voltam a "rossz" helyen.

2012. január 27. | 23:38 | Vadliba

Imrebácsi, előtted meg duplán fejet hajtok!
Szentes - HMVHely közötti szakaszon van ez?

imrebácsi válasza:
Köszi!
Ha már így kérdezed, akkor Te tudod az esemény történetét

adott pontszám: 5
2012. január 27. | 23:12 | Vadliba

Szia!
Itt nézegetem egy ideje és csak az az érzésem, hogy vagy kegyetlenül szerencsétlen vagy, vagy kegyetlenül szerencsés?!
Nem tudom eldönteni.
Nem jó ilyet látni. Én dolgoztam autómentőn egy évet és a rendőrség mindig minket hívott, ha baleset volt. Rémes dolgokat láttam. Utána nem is tudtam nyugodtan még enni sem.
Viszont másik szempont, hogy olyan képet tudtál készíteni, ami az élet része sajnos, de szenzációs felvétel. Ez a szög, az élesség, a téma, a részletek. Itt ülök és csak meresztem a szemem.
Hogy kerültél oda?
Egyáltalán hol történt ez? Látom, nem írtad ki, de érdekel.
Szerintem ezzel simán lenyomnád a sajtófotós képét is.
Szenzációs felvétel.
Ebben minden benne van. Benne van maga az ÉLET és benne van az élet célja, ami értékessé teszi magát az életet.
Meghajolok előtted akárki is vagy most itt virtuálisan!
Üdvözlettel
Vadliba

imrebácsi válasza:
Köszi!
A szerencse..., a szerencsétlen, érdekes megfogalmazás. Jókor voltam a \\\\\\\\\\\\\\\"rossz\\\\\\\\\\\\\\\" helyen. Évek teltek el az esemény óta, de még mindig előttem van a zokogó édesanya, a tűzoltók a rendőrök arca..., nem egyszerű. Hol történt, fontos ez?
Külön köszönöm azt a szép megfogalmazást az életről.

adott pontszám: 5
2012. január 27. | 22:58 | Nagrobe

Ösztönszerűen csak a szép, és hangulatos, esetleg lehengerlő képekhez szólok, hozzá.Ámde nem csak erről szól a fotográfia.Az hogy egy fotó a megfelelő hatást váltsa ki az emberből, ahhoz tehetség, és érzés kell.A sajtófotósok azok az emberek akik nagyon jól értenek, ehhez.Azt hihetnénk, hogy pl.: a borzalmat, szörnyűséget lencsevégre kapni egy baleset helyszínén nem kell más mint a legborzalmasabb látványt megörökíteni.Szerintem egy ehhez hasonló esemény nem csak azt mondja, hogy haláleset történt, és akárhány ember is meghalt, hanem a szörnyű eset önmagában egy történet, ami rengeteg kérdést feltehet, akár az esemény körülményeiről is , hogy mi is történt, és miért.Tanulságai lehetnek , üzenetei, amiket meg kell emberekkel értetni, el kell hozzájuk juttatni. Ennek a képességnek nem minden fotós van birtokában, és nem tudna egy megfelelő fotót, készíteni esetleg egy tragédia helyszínén, amiben mindaz benne van amit fentebb elsoroltam.Igen is értékelni kell ezt a munkát is .A fotóért azért adok maximális pontszámot, mert ez a kép ezt akarná elmondani, és ezt tökéletesen sikerült neki.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Na ez volna a lényeg.

2012. január 27. | 22:06 | freeze

Akkor lenne jó riportfotó ez ha te is ott lettél volna a közelben.
Nagyon teleobi szagú ez a kép, nem érezni a te jelenléted.
Így inkább a lesifotó kategória jut inkább eszembe.
A téma mindegy ebből a szempontból.
Ezen kívül technikailag sem makulátlan a képed, életlen és részletszegény.
Nem érzem többnek egy érdekes témáról készített turistafotónál.

üdv:freeze

imrebácsi válasza:
Köszi!
A fotós mögött álltam 1 méterrel, nincs itt "teleobi". Lesifotó, hát lehet. Turistafotó egy érdekes témáról? Érdekes helyeken szoktál turistáskodni.

adott pontszám: 5
2012. január 27. | 21:00 | Atka11

Abszolút kell. Jó kép. Nem gondolom, hogy mások kínján csámcsogós. Maga a világ az. Nem biztos, hogy baj ez. Az emberek kíváncsiak. A képed nagyon jól bemutatja a munkát, ami kiszolgálja ezt a kíváncsiságot.

imrebácsi válasza:
Köszi!
Szépen megfogalmaztad és csak köszönni tudom.

2012. január 27. | 20:30 | .virus.

Nem is tudom , mit lehetne ilyenkor írni !!
Van sok tűzoltó barátom , meséltek már sok olyan dolgot , amit , mi egyszerű emberek szeretnénk nem megtörténtnek tudni ......
Ez itt nagyon szembesít a valósággal ......
Megszakad a szivem , és nem szeretnék azonosulni , a valósággal .......

J ..............

imrebácsi válasza:
Köszi!
Amint már írtam? jó időben voltam a "rossz" helyen