BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,73
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2010. március 14. 20:57
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Budapest
  • Készítés ideje : 2010-03-14
Ádám

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 3,5
2010. április 11. | 15:21 | hype78

szia, tudatos es jo is lehetne, de kepileg nem nagyon all ossze. a metro elott feltetlen hianyzik a sin, szerintem tul szukre vagtad, illetve a modellt allitottad rossz helyre. talan a metro nelkul nyugodtabb lenne a kep, nem volt rossz otlet ugyan belevenni, csak akkor vigyazni kell, hogy ne csak lebegjen a kepen, hanem szerepe is legyen.

adott pontszám: 4
2010. március 16. | 16:47 | otaszan

Szia!
Tetszik a képed, én is csináltam pár metrós fotót, majd ha lesz kreditem, akkor töltök fel belőle. Ezzel a képpel alapvetően egy problémám van. Annak ellenére, hogy az élességet jól beállítottad Ádámra, nekem mégis a metróra ugrik állandóan a szemem. Talán azért, mert a srác nagyon szélen van, vagy a mögötte lévő fehér fal elszeparálja. Lehet, hogy a metró fénye vonzza a szemem. Jobban belegondolva, minden hozzájárul egy picit ehhez az érzéshez. Ez nem lenne probléma, ha a cím nem a srácra utalna. Természetesen ez csak az én véleményem. Szerintem 4*, mert jó,egyedi, apró hibával. üdv, Z

jokiibp válasza:
Köszi! Igazad van, tényleg nincs akkora szerepe a képen, pedig elvileg ő lenne a lényeg. Első normális hozzászólás. :)
A fotós 0,5 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

adott pontszám: 3,5
2010. március 16. | 15:21 | rekk

az ötlet jó, de én átgondolnám. a fotóalanyod is illik a képbe, de a szerkesztés valahogy nem az igazi. nem tudjuk, h mi a lényeg. a metro, a fiú, mi fog történni? így látszik, hogy csak oda van állítva....
kis átgondolás, és szuper lesz!

jokiibp válasza:
Igazad van, köszi a figyelmet!

adott pontszám: 4
2010. március 16. | 08:33 | szabolcs1975

Nézd én értékelem ezt a képet !

Először is a metró ebben a képben egyértelműen lényeges, és nagyon homályos...tehát a mélységélesség elég kicsi lett. Picit várni kellett volna még vele míg közelebb jön. Egyébként tovább gondok is vannak azzal a metróval, mert bizony szegényke nagyon lecsúszott. Ezt meg is érteném, de ugye felül az a sok tér erre nem ad magyarázatot. HA pedig a metró mégsem főszereplő, mert Ádám vár valakit, akkor pedig zavaró.

jokiibp válasza:
Nem értem, hogy valaki szerint miért zavaró, ha éles és valaki szerint miért zavaró, ha homályos. Pont félúton sikerült a homályos és éles között. Van olyan kép, ahol közelebb volt a metró, sőt.. mellette suhan el, de a hangulata miatt töltöttem fel ezt. Majd esetleg töltök fel olyan képet is.

adott pontszám: 4
2010. március 16. | 00:24 | Zombor

Szia!
Alapvetően nem rossz a beállítás, de szerintem hátrább kellett volna lépni egyet, vagy nagyobb látószöget használni, mert a metró alja teljesen le lett vágva, ami szerintem nagyon zavaró. Ádám mögött, mivel fekete ruhában van, szerintem jó, hogy fehér a háttér. Mindenképp más vágást javasolnék, ami alul-fölül többet hagy, bal oldalt kevesebbet és a jobb oldalon kicsit többet.
Üdv
Zombor

jokiibp válasza:
Köszi a kommentet! Jobb oldalt nem hiszem, hogy több helyre lenne szükség, legalábbis nem ebből a nézőpontból. Született olyan kép is, de nem tetszett. Bal oldalt valóban kevesebb helyre lett volna szükség, próbálkoztam bár vágással, de nekem valahogy így jobban tetszett, mégha nem is szabályos a kép teljesen. Alul valóban kellett volna még hely.

2010. március 15. | 21:38 | Razek

OFF
36! Miért van az h. egyes képek exif adata megmarad feltöltés után, a többié viszont kiolvashatatlan vagy csak a PS adatait írja le?

ON
Az elgondolás érdekes, a hibákat már taglalták, lehet belőlük tanulni.

Üdv

Ádám

2010. március 15. | 15:57 | harminchat

Szia! Az érzékenységet az Exif-ből vettem, ott 800-at jegyzett be a géped....

adott pontszám: 3,9
2010. március 15. | 03:26 | harminchat

Szia! Jó elképzelés volt fehér háttér elé állítani a srácot, kiemeli az alakját és az életszerű környzet miatt mégsem válik sterillé a fotó. A kevés fény miatt megemelt érzékenységgel a portré minőség sajnos odalett és picit hiányzik a derítés az arcról, bár ez gondolom része volt az elképzelésnek..
A nagyobb gond a szerkesztés. Érdemesebb lett volna álló képformátumot használni. Sok az üres rész bal oldalt, a metrószerelvény előtt viszont nagyon kevés hely maradt, mármint alul hiányzik a peron vonalának kifutása.
Talán ha metróval a mozgás is megjelenne, még jobb lenne a kép.
Érdekes koncepció, de úgy érzem maradtak kiaknázatlan lehetőségek.
Szép fényeket!

jokiibp válasza:
Szia!
Amiket te hiányosnak vélsz, azokat mi más képeken megvalósítottuk, volt álló kép is és olyan is, hogy a metró teljesen a bal oldalra került (és bemozdult), de nekünk ez tetszett a legjobban. Egyébként ISO 100-200-on fotóztam úgyhogy nem értem mire gondolsz, de mindenesetre köszi, hogy írtál! Esetleg majd feltöltök valami álló képet is.

2010. március 14. | 22:39 | p4pp

Jó elképzelés, de a jobb oldal túl zsúfolt a bal meg üres. Várhattál volna, hogy a metró kicsit jöjjön közelebb, hogy több helyet kapjon a képen.

jokiibp válasza:
Van olyan kép is, ugyanilyen arccal, de ezt választottuk.

2010. március 14. | 22:39 | Nagy Mihály

A modell arcán van a legkevésbé a hangsúly szerintem is...A kép tizedét sem foglalja el..a kép elrendezése sem erősíti az arc előtérbe kerülését, ugyanis se aranymetszésbe, de még csak harmadoló pontba sem került.
A fények rosszak voltak, a wb sárgába csúszott. Az arcon az árnyékok erősek és igen zavaróak.
A háttér zavaró ha már csak az arc a lényeg mert igen nagy szerepet kap a háttér, túlságosan éles is, és a metró fényei is igen hangsúlyosak az archoz képest.

Ebből a helyszínből és a "modellből" sokkal de sokkal többet ki lehetett volna hozni, és egy "überkomoly" technika sem kellett volna hozzá, csak egy kis türelem és kreativitás. A kritikát pedig azért nem árt elfogadni, nem pedig magyarázni a "bizonyítványt"....

Ha pontoztam volna jó szívvel is csak 3-3,5-öt adtam volna.

Bocsi, de ez van!

Üdv,
Misi

jokiibp válasza:
Természetes, élethű hatást akartam elérni, olyat, amilyen a helyszínen volt, az arcszíne olyan, mint amilyen élőben volt a lámpa alatt. A hátteret valóban el kellett volna homályosítanom, de egy alapobjektívvel sajnos nem tudtam, szóval valamilyen technika, azért mégis szükségeltetett volna. Ez tény, hogy lehetett volna olyan megoldást választanom, ami jobb, pl. 5 mp-es záridővel lekapom a metrót és kimerevítem a modellt, de nem volt nálunk ehhez szükséges vaku, megint az a technika.
Nekem is vannak ötleteim, de technika híján (ami szerinted meg van), nem tudtam jobbat alkotni.

Nem azt mondom, hogy nincs igazad, mert jót írsz, a hibáimmal tisztában vagyok, csak érdekelne, hogy neked pl. milyen ötleteid lennének egy metrós képpel kapcsolatban, mivel én még szeretnék ilyen helyszínen fotózni és hátha hasznát tudnám venni a tudásodnak.

Köszönöm, hogy írtál!
Jokii

2010. március 14. | 21:43 | apóka

Szerintem a model arca egy normál fiatalember arca.Nem látszik mi van a fejében mire készül hová megy.Megy valahová ,vár valakit ,unatkozik.stb.Itt tippet adni is nehéz..Az arc is messze van.Ha a model arcán van a hangsúly,akkor portrét kell készíteni, Így nem tudni mit akarsz mondani a képpel.Jó fotózást.Üdv.

jokiibp válasza:
Talán az lehet a baj, hogy csak én ismerem a fiút/ én ismerem a rendes arcát és hogy a képen lévő arca mit sugallhat, ezért nem hibáztathatlak. Elnézést! Legközelebb figyelek erre is!

Köszönöm, hogy írtál!

2010. március 14. | 21:17 | sharjah

Egyetértek apókával

adott pontszám: 3
2010. március 14. | 21:14 | apóka

Bocs,de nem jön át a tartalom.Ki van itt kontroll alatt ? A filmet látam ,de mem érzem úgy hogy "ülne, a téma.Amit látok pedig mindennapos történés,Jön a Metró várják,ki így ki úgy.Igen életkép...kicsit a srác lehene élesebb és vamivel kitünkhetne a kép az átlagból.Hát így látom.Jó fotózást.Üdv

jokiibp válasza:
És ön szerint mivel tűnhetne ki a kép az átlagból? Csak, hogy valami építőjellegű kritikát is kapjunk. Ezen a képen a modell arcán van a hangsúly, nem a metrón és nem a címen.