BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,63
KATEGÓRIA: glamour
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2009. április 14. 21:33
  • érzékenység: ISO-100
  • fókusztávolság: 24mm
  • objektív: Canon 24-105 L IS USM
  • rekeszérték: f4
  • zársebesség: 1/640
Mire vagy jó...?

Hát nem épp egy beauty-fotó. Tudom, hogy első blikkre nehéz vele mit kezdeni, de mégis örülök minden véleménynek. Pontozható :-) A kategória egyáltalán nem biztos 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2009. május 19. | 20:44 | tamas.gyulai

egészen rendben van, még az is hogy nagylátószöggel fotóztál. a színek is szépek, harmonizálnak, annak ellenére hogy eltérőek. És most jön a de. míg az egyik láb szépen egyvonalban harmonizál a fallal addig a másik elég nagynak tűnik ami elveszi a kecsesség érzetét és ez nők esetében ritkán szerencsés. Egyébként Gratulálok. További szép és jó fényeket!

kulcsarati válasza:
Valóban...nem szerencsés ebből a szempontból a tárgytáv és a nagylátószög. Tényleg naggyá teszi a bal lábat. Igazad van.
Köszönöm szépen a figyelmed!
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2009. április 29. | 08:43 | jhszabo

Tényleg nem valami beauty, de egynek elmegy. Nincs benne semmi különös, de mégis a maga egyszerűségével rendben van. A színek (kék, piros, fehér) harmonizálnak, a láb vonala szépen párt alkot a fal vonalával... Egyszóval azért harmonikus ez a kép, lehet szeretni. :-) Az ing túl fehér lett!

kulcsarati válasza:
:-) Legközelebb kicsit koszosabban visszük fotózásra :-) mármint az inget.
Örülök, hogy azért tetszik!
Köszönöm a figyelmed!
Üdv QQ

adott pontszám: 5
2009. április 18. | 21:15 | MiLiO

jo a hatarozott erzes amit sugall, foleg hogy egyatalan valamit sugall, nemugy mint a legtobb foto a temaban. a fenyek szinek kombinacio is teljesen rendben van

kulcsarati válasza:
Igazán örülök, hogy így látod!
Köszönöm!
Üdv QQ

2009. április 17. | 08:18 | pappati

...ja és a kérdésedre válaszolva, pl. hátrébb lépve 50mm-el. de valójában ez a perspektivikus élmény engem nem zavar, sőt hibaként sem felróható, hisz egy kreatív eszköz, arra az esetre, ha így akarod ábrázolni a dolgokat. kizárólag a szemből fotózott lábfejre utaltam, mely itt és most nem előny.

kulcsarati válasza:
pont ötven mm-rel hátrébb ??? :-D
Az ha jól számolom öt centi :-DD
Ati ati ...veled is :-)

2009. április 17. | 08:11 | pappati

mi van!??
értem én a 24mm-es jelenséget, csak hogy te azt írod: "A lábfej a 24mm miatt kikerülhetetlen volt", nem pedig azt hogy ez volt a célod. ennyi!
..jaj kuku, veled is csak többen vagyunk! :-)

kulcsarati válasza:
Dolgozzál ne badarságokat beszélj! :-)

adott pontszám: 5
2009. április 17. | 00:03 | Osztya

Szinte biztos vagyok abban, hogy rengetegen kiretusáltatnák a bal felső sarokban látható, asszem medence szélét. Kár volna, hiszen ezzel lett a képed +D-s , nem beszélve a jobb láb tartásának erősítését. Iszonyatos feszültséget sugároz a képed, a kék és a vörös együtt bitangul vibrál, ehhez jön a modell póza, mimikája és a cipők hányaveti, laza elhelyezése.
Azt kell, hogy mondjam, tökéletesen belaktad a modellel ezt a sivár, kopott medencét. Remek fotónak tartom.
osztya

kulcsarati válasza:
Hú de jó volt ezt olvasni! Talán Te vagy az első aki meglátta azokat az apróságokat ami miatt nem egy sima beállított fotónak tartom.
Köszönöm!
Üdv QQ

2009. április 16. | 21:33 | pappati

mert nem tudtam nyomós érvekkel alá támasztani, miért is nem tetszik. csak nem és kész.
...a és még valami. ki kényszerített rá, hogy 24 mm-el fotózz?? egyébként a szóban forgó probléma nem az objektívben keresendő, sokkal inkább az anatómiában. a lábfej ilyenformán ábrázolása általában kerülendő! kivéve amikor mégis!
üdv
ati

kulcsarati válasza:
húha :-O
Te hány mm-en oldottad volna meg ugyanezt a kompozíciót?
Nem a nagylátószög miatt?
Nem ismerek Rád Ati! Neked magyarázzam, hogy a nagyobb látószög milyen hatással van a gyújtóponthoz közelebbi tárgyakra...??? Ati...Ati...hát mire az a sok technikai tudás ha botorságokat beszélsz...
Üdv QQ

2009. április 16. | 11:24 | pappati

szia
olvasgattam a véleményeket, valóban lebegős lett Orsolya.
nekem nem bejövős a fotó, de főként szubjektív szempontok alapján. nem tetszik a póz, a szigorúnak ható arc, a rendezői jobbon a szemből fotózott lábfej. ez utóbbi szerintem ebben a formában csak az anorexiásoknál működik. a cipellők kissé felidézik kulcsarati korábbi munkásságát, a "hogyan készítsünk színpadias fotókat" témakörben. :-)
a fotód legalább annyira nem glamour, mint az enyém... szerintem.
üdv
ati

kulcsarati válasza:
Nos kedves Barátom a lebegéssel nem tudok vitatkozni...a többivel meg nem akarok :-)
Valóban ízlés kérdése a póz, az arc. A lábfej a 24mm miatt kikerülhetetlen volt.
A cipő szerves része a képnek és mi tagadás "vadássza a hatást".
Ha tudsz jobb kategóriát, szívesen várom 5leteidet.
Már csak azt nem értem miért nem nyomatékosítottad a véleményed egy pontszámmal. Egy 5 képes user úgysem sok vizet zavar :-)
Üdv QQ a bányásznegyedből

adott pontszám: 5
2009. április 15. | 17:17 | draculea

Szia!
Engem is meglep, hogy viszonylag sok hozzászólás mellett mindössze három értékelést látok a képen. Talán ha nem csak a cipőjét vette volna, mindjárt nagyobb lenne az értékelési kedv a fotó alatt. De félre ne érts, nekem nem hiányzik ilyesmi,sőt mi több, ez a kategória akkor már inkább közelebb áll hozzám. :D
Nagyon jó a fotó színvilága, a kék háttér előtt jól érvényesül a model piros-fehérben.
A szerkesztésebe sem tudnék belekötni, minden tekintetben jól megcsinált fotó.
Gratulálok!

Ui: köszi az előbbi figyelmeztetést, sajnos most ez elmarad egyenlőre, mert már nincs időm kijavítani.

kulcsarati válasza:
Örülök soraidnak Ildikó!
Köszönöm szépen.
Azért kár volt levenni...
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2009. április 15. | 14:39 | dekan0v

Nagyon szintetikus a kompozíció, mégis megfogja az embert a hideg-meleg kontraszt. Kár, hogy nincsenek arányban egymással, kicsit több vöröset el tudnék még képzelni... Jó kép!

kulcsarati válasza:
köszönöm

2009. április 15. | 12:44 | Hombre

Botondnak írt válaszodban azt írod: Hombre erről beszélek én is.
Csak jelezni akartam, hogy olvastam eszmefuttatásotokat.
Amúgy pedig szerintem amolyan Matrix-os hangulata van a képnek. Nem is értem az átlagát. Bár mondjuk nem a pont a lényeg, de gyakran érthetetlen számomra némely kép átlag.

kulcsarati válasza:
Fején találtad a szöget, mint általában.
Tulajdonképpen a kép valóban nem ötös mert azért vannak technikai hibái. Viszont a közönség szemmel láthatóan nem tudott mit kezdeni az első blikkre beauty, továbbnézés esetén viszont érezhető tartalmi mondandó ellentmondásával. Ilyenkor érthető ha technikai hibákon "csúszik el" egy kép.
Üdv QQ

2009. április 15. | 11:43 | Hombre

Megértettem Kedves Kulcsár Úr. .-)))

kulcsarati válasza:
Mit is értettél meg???
Ezt most nem értem...!

2009. április 15. | 09:51 | Fotodbotond

Ó köszönöm. Nagyon kedves vagy! Tképpen az ilyen ajándékkreditekből élek.
Ha most még össze tudnék gyűjteni 2,25-öt, esküszöm feltennék egy öt darabos sorozatot. :) Nem azért mondom, hogy adj, attál így is leget, meg aztán nem is biztos, hogy feltenném, csak ezek tényleg összefüggnének, és holnap felkerül a falra egy elegáns helyen.
Azontúl a képeimet érdemesebb cím szempontból is kicsit elemezni, összefüggésbe hozva a korábbi címekkel. Csakhogy ezt nagyon kevesen teszik.

A véleményemmel kapcsolatban pedig szerintem meg tudnálak győzni, csak ne védekeznél annyira. Na de hát ilyenek vagyunk, olykor forrófejű/ -vérűek.

Szerinted én nem rendezem meg a képeimet??? Amelyiken látszik a szervezés, azt nem látod, mert nem mutatom.

kulcsarati válasza:
Hombre erről beszélek én is :-)
Nem védekezem...érvelek csupán.
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2009. április 15. | 09:33 | Fotodbotond

(jó, egyedi, apró hibával)
Ami jó a képben:
- a színösszeállítás. Indíthatnád egy francia nemzeti fotópályázaton.
- élesség rendben
- szép modell
Ami nem tetszik:
- Figyeld csak meg, mennyire kiugrik a képeid közül az ez előtti. Miért? Mert végre nincs agyonszervezve, beállítva, természetesnek hat.
Ez nagyon be van állítva, nagyon nagyon pózolós, minden eligazítva, szinte steril az egész. Pedig a modelledben nagy lehetőségek rejtőznek és ezek a dolgok nem rajtad múlnak. Viszont van egy jelenség, ami nálam is tapasztalható, hogy nagyon jó adottságú modellel, pláne akivel az ember együtt is él, egy idő után nem mennek a jó fotók. Egy új arc felfrissít, az embernek van még presztízse a modellnél... bonyolult, de ugyanakkor egyszerű is.
Ha nem lettem volna érthető, majd szóban... :)

kulcsarati válasza:
Egyetlen olyan dolgot írsz amivel némileg vitatkoznék. Azt gondoltam, hogy a ridegebb színvilág megenged egy fajta sterilséget, beállítást. Tulajdonképp nem igazán egy glamour akar ez lenni a szó klasszikus értelmében, még ha cím arra is utal. Ha aszervezést nézem tkp. nem sok különbség van a kettő kép közt. Hidd el az is "meg volt szervezve" mégha nem is látszik rajta. Hiszen témája merőben más és feledtetni tudja az előkészületek illúzióromboló mivoltát. Ha nem épp utcai-, riport-, vagy elkapott fotó, akkor igazából minden fotó beállított, megszervezett...
Az írásod második felével maximálisan egyet értek!
Ez az értékelés nálam 1 aza egy kreditet ér!
Üdvözletem!
QQ
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2009. április 15. | 01:51 | sitselea

Kemény, rideg, elutasító
Nem is tudom eldönteni, hogy mi a meghatározó. Az arckifejezés, a szemüveg és a frizura, vagy a nem épp kifinomult öltözet és tartás, na persze a helyszín sem mellékes...
Az biztos, hogy nem épp glamouros, de van hangulata

kulcsarati válasza:
Hát igen a depresszív hangulat is egy hangulat...Az öltözet nem kifinomult...? Ez jó :-)
Köszönöm szépen a figyelmed!
Üdv QQ

2009. április 14. | 23:36 | harmadnick

elgondolkodtató. én is kinyomtam, mert nem tudtam vele mit kezdeni. Fáncsi jókat írt.

kulcsarati válasza:
Sztem is. Mármint jókat írt és magam is most kezdek gondolkodni.
Köszönöm a figyelmed!
Üdv QQ

2009. április 14. | 22:40 | Fáncsi

A cím miatt kattintottam rá. Itt most nem variáltam, kikattintottam. Kicsit közönségesnek tartottam. A póz, a harsány színek miatt. Nem értettem. Lehet most sem, de azt gondolom: Látok egy nőt. Egy szép, markáns arcot. Valahogy az az érzésem erős akaratú, öntudatos, ambiciózus. Rohanás az élet, dolgozni kell, bevásárolni, megfelelni a társadalmi eseményeken... Találkozott egy férfival, készült rá, öltözött, sminkelt. Belül tele volt izgalommal, várakozással, örömmel...
De nem úgy alakult, ahogy szerette volna, nem kapta meg amit vágyott. S ledobva a kényelmetlen cipőt nem törődve semmivel, elhúzódva mindentől megtörten leült és megkérdezte önmagától: "Mire vagy jó...? "

Ahhoz, hogy ezt lássam a képben, kell a póz, a harsány színek. Története van. Nekem.

kulcsarati válasza:
Hát mi tagadás tetszik a sztori! Magam sem kreáltam volna jobbat :-)
Igazság szerint Ákos azonos című számát hallgattam és ezért a cím mert kicsit illett a szöveghez ez a nem épp vidám hangulat.
Köszönöm szépen a figyelmed!
Üdv QQ

adott pontszám: 4
2009. április 14. | 21:58 | mephi

tetszik a beállítás, és igen, kell a nagylátószög ide.
harmonizálnak a színek, és tetszik hogy meghagytad a kis bal felső vágást. kitölti az egyébként üres részt.
egyedül az zavar, hogy olyan, mintha a modell 'lebegne'.(fenéktájt) nincs 'rendes' árnyéka, ahol van is, alig sötétkék..

kulcsarati válasza:
Igazad van valóban nincs ott az a kis árnyék. Azt hittem, hogy az utóunka miatt tűnt el, de megnéztem a RAW-ot és ott sincs. Talán a derítővakuzás a ludas.
Köszönöm a figyelmed!
Üdv QQ
A fotós 1 kredittel jutalmazta a véleményezőt.

2009. április 14. | 21:43 | inexis

Kár,hogy így lejt ez a medence:-)

Nemtudom az obi miatt van e,de a párod bal lábfeje elég nagynak tunik. A cipoket nem hagytam volna ott. (szerintem)
A piros rúzs még mindíg a kedvencem:-)

kulcsarati válasza:
Nem medence :-)
Igen a nagylátószög eredménye. A cipők sztem kellettek.
Köszönöm a figyelmed!
Üdv QQ