BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. december 22. 22:41
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Sopron
  • Készítés ideje : 2008-12-22
A póruljárt...

Köszönöm a sok-sok dicsérő véleményt! Természetesen nem tunkoltam meg szegény brekit semmiben sem... 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2010. január 30. | 10:35 | speedyzoli

Ez egy koppintás. Szép munka, de az ötlet a Photoshop Top Secret című oktató videóból származik. Torrentről bárki letöltheti.

Sailer válasza:
nem mondod? LOL... :-D

adott pontszám: 5
2009. január 8. | 19:57 | Zuki

Nagyon ötletes, szép kivitelezés! Gratulálok hozzá!

Sailer válasza:
Köszönöm.

2008. december 29. | 22:50 | kihíraha

de édes :) tetszik az ötlet és a kivitelezés is! szépen megcsináltad! :) lenne kreditem tuti küldenék... :D

Sailer válasza:
Megkérdezhetem, hogy ha tetszik és szépen megcsináltam, akkor miért 4-es? :-)

2008. december 29. | 18:45 | hype78

"Ha mégis továbbra is a véleményed mellett vagy, akkor nézz a tükörbe, de a Canon nélkül és döntsd el, hogy te saját magadat mennyire kell hogy megköpködd..." ezt nevezed te ertelmes vitanak ? konyorgom nem en csinaltam vegig egy tutorialt es kozlom sajatomkent, ha nem irja valaki hogy tutorialrol van szo, akkor toled az eletben nem tudjuk meg. ha szerinted ez igy rendben van, nincs mirol beszelni.

Sailer válasza:
Miután nem egy tutorial, hanem egy tutorial alapján készült kép, így igen. (Nem fekete pöttyös a béka, nem úgy áll, nem ott van, tehát ez nem az a kép, hanem egy olyan kép. Sikerült megérteni a különbséget? Ennél egyszerűbben már nem tudom leírni. Most látod lehet, hogy arrogáns voltam...)

2008. december 29. | 14:33 | DénesPapa

azért nem teljesen értem, mi a párhuzamodban a valóság? mert lefotózni az Eiffel-tornyot, vagy egy embert - úgy értem, egy már létező térbeli elemet - akár egymilliárdadszor is, az sosem lesz ugyanaz, mint egy légből kapott ötletet - pl csokival leöntött békát - 10%megváltoztatva sajátként közölni.
ez kábé olyan, mint Dali vörös, ajak-fotelét, kicsit magasabban és szélesebben megeszkábálni, és bemutatni a világnak... és bár nem mondja senki, hogy az ő ötlete volt, mert tudja, h az Dalié, de a kutyát sem érdekli az eredmény, mert az ötlet túl egyedi, és már létezik...
ezért nem passzol az analógiád, a már létező térbeli alakok, alakzatok lefotózásával.
az Eiffel-fotók nem azonosak azzal, mintha építenék egy másik Eiffel-tornyot, és azt fotóznám. Evidens.
nekem tetszik amit csináltál, csak nem tartom annak, aminek te. fotónak. tehetségtelen reklámgrafikus lennék, de te biztos megállnád a helyed ebben a műfajban.
üdv
dp
és még valami, jó, hogy valakivel értelmesen lehet vitázni a fotográfia filozófiai hátteréről.

Sailer válasza:
Örülök, hogy úgy látod, hogy értelmesen lehet velem vitázni. Volt itt már más vélemény is. A grafika-fotó határvonal keresésén én is sokat gondolkodtam már. Szerintem az a kép, aminek az alapja fénykép belefér a fényképezés digitális illusztráció kategóriájába. Ennél az esetnél legalább viszonylag könnyen észre lehet venni a különbséget. Van azonban egy másik ága a számítógépes grafikának, amit ha valaki profin csinál, akkor biza nem mondja meg az ember, hogy annak köze sincsen sem egy fényképezőgéphez, sem a valósághoz... Gondolok itt például az ilyen képekre: http://splutterfish.com/sf/WebContent/Gallery/Image/559?category=2&perpage=24&page=1 . No innentől lehet igen komolyan agyalni a kérdésen. Láttam már olyan nemzetközi fotópályázat katalógust, ahol bizony becsúszott egy ilyen, renderelt kép is a katalógusba... :-) Ezt a képet is meg lehetett volna csinálni ilyen módszerrel és az eredmény még valósághűbb lett volna az összes csoki. Ezzel csak azt akartam jelezni, hogy szerintem előbb-utóbb össze fog folyni még jobban a határvonal a fotózás-grafika és a renderelt képek között. Azt is el tudom képzelni, hogy esetleg a fotózás pont emiatt visszamenekül az analóg korszakba és feltétel lesz a pályázatokon a negatív/dia bemutatása, bár úgy is megoldható a dolog reprózással...

adott pontszám: 5
2008. december 29. | 11:30 | makszem

Már úgyis elmondtak róla mindent az előttem szólók, de pont nékül mégsem mehetek el mellette, mert remek kép: jó ötlet, tökéletes kivitelezés és emlékezetes téma. Örök darab, mindig helye lesz a portfoliodban. Gratulálok!

Sailer válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. december 29. | 10:07 | Asherine

Tök yooo! :) Tetszik az ötleted, és a kivitelezés is remek! :) A cím is ötletes. :) Azt is jól kitaláltad, hogy fehér bögre és fehér háttér kell. :) Grat!

Sailer válasza:
Már nem tudom mit is merjek ideírni. Kösz a véleményt.

2008. december 29. | 09:07 | Osztya

Remekűl kivitelezett, tökéletes munka.
grat.: osztya

Sailer válasza:
köszönöm.

2008. december 28. | 18:18 | TerraNova

Köszi hype78, így kerek a történet!

Sailer válasza:
Váljék egészségedre... A teljes kerekedéshez azért érdemes egy véleménnyel lejjebb is olvasgatni...

2008. december 28. | 15:05 | hype78

TerraNova: ezen ne muljek : http://www.photoshoptopsecret.com/salespage001/images/popup/dvd3/chocfrog.jpg itt nagyobb a kivagas, a dvd -n szinte ugyanez a perspektiva, a csavaras a forditas es kanal volt, ami ketsegtelen jot tesz a kepnek.

Sailer válasza:
...és a jobb bögre, az élethű, a bögréről lecsorgó folyadék, a javított lenyúló csokoládé, a békáról nem lenyúló, hanem rajta "megtapadó" csokoládécseppek ha már egészen korrektek akarunk lenni. No és persze az összes nyers kép szintén saját munka...

2008. december 28. | 12:23 | plesuv

otletes es kreativ foto :) . nagyon tetszik . gratulalok.

Sailer válasza:
Köszönöm.

2008. december 28. | 10:50 | TerraNova

Valaki feltehetné valahova az "eredetit", mert így nem tudom eldönteni, mennyire 1:1 az arány, és mit jelent a Sailer által írt "csavarok egyet a kérdésen" (mekkora az a csavar).

Kedves Sailer - azt azért el kell ismerned, visszaolvasva a hozzászólásokat, hogy amíg slacus be nem dobta itt a tutorialt forrásként, addig az "eredeti ötlet", "jó ötlet", "rendkívül egyedi" dicséretekre csak annyit mondtál: "köszönöm" (ami azt illeti, utána is). Ezzel azt a benyomást keltetted bennem, és nyilván másokban is, hogy ez egy eredeti ötlet, ami tőled származik. Ahogy mondani szokás: nem bontottad ki a valóság minden fonalát. Most ne arra gondolj, hogy te közben végig tudtad mennyire eredeti az ötlet, hanem arra, hogy a látogatókban milyen benyomás alakulhatott (és alakult is) ki. Én pl. még mindig nem tudom eldönteni, szóval valaki, please!

Pedig látod, pl. Porky azzal együtt méltatta a képedet, hogy ismerte a forrásod.

Sailer válasza:
Nem teljesen értenék egyet, mert pl. pongi véleményére is így reagáltam:
"A fotós hozzászólása:
Köszönöm, azért volt indíttatás... :)"
Bodza értékelésére pedig így:
"A fotós hozzászólása:
Meg, az egyik ps top secrets tutorial alapján."

A másik dolog pedig az, hogy 7 ember ismerte a véleményezők közül a top secret DVD-ről a tutorialt. Ebből 5 gratulált a képhez, kettő pedig nekiállt rinyálni (ha már én arrogáns vagyok... :-) ). Azt hiszem ezek után nem kell magamat erkölcsi dilemma elé állítani, mert ez jócskán 2/3-os többség. Különösen, hogy nem pusztán a tutorial "tudásával" villogtam, hanem felhasználtam a benne átadott tudást egy másik kép elkészítéséhez. Én ezt így látom, persze mint tudjuk abszolút igazság nincsen...

2008. december 27. | 22:05 | hype78

nos ugy gondolom kulturalt formaban, szemelyeskedes nekul kozoltem velemenyemet, ami mellett tovabbra is kitartok. lehet, hogy a legjobb vedekezes a tamadas es te ezt erezted szuksegesnek. a bemutatkozo kepemnek ehhez a kephez semmi koze, nem szolgal mas celt, mint hogy bemutatkozzak vele es azert tutorial, vagy mas kepek nelkul is rajottem hogy a tukorbol lehet magunkat fenykepezni, megha nem is tul szerencses. reszemrol is befejezettnek tekintem, mert kopkodni sem magamat, sem mast nem szoktam, az altalad kepviselt arroganciat amivel kepedet es "otletedet" veded nem kivanom felvenni.

Sailer válasza:
Én is úgy gondoltam, hogy kulturált formában írtam a dologról. Részemről semmi másból nem állt a dolog, mint kifejtettem a véleményemet többek között a te egyik képed segítségével. Nem értünk egyet, ez biztos és nem is fogunk. Azért azt szeretném még egyszer megjegyezni, hogy sehol egy szóval nem írtam le, hogy a csokibéka az én ötletem volt. A véleményem pedig továbbra is az, hogy a tutorial adott egy módszert valamilyen problémakör megoldására, melyet nem szégyen, nem tilos és teljesen legális használni, mert egy OKTATÓANYAG. Mint ahogy sok más technikát is használunk, melyeket másoktól tanultunk, de ezt már tegnap is leírtam... Végzetül pedig kívánom neked (!ismét személyes rosszindulat nélkül!), hogy találkozz egyszer egy arrogáns emberrel és akkor talán majd máshova skálázod az érvekkel megtámogatott okfejtésemet. Ha nem, nem. További jó fényeket.

2008. december 27. | 20:04 | hype78

termeszetesen erdemes folytatni, igen erdekes es hasznos a tema. elorebocsajtom, hogy a velemenyem nem a szemelyed ellen iranyul, hiszen nem is ismerlek, szerintem az oldalon sem volt semmilyen vitank egymassal. megneztem a linkeket es mondanam, hogy reszben igazad van, de azert ez mas helyzet. amiket kuldtel azok tipikus peldai a tucatfoto fogalmanak, amikor is a tema mar erosen behtarolja a vegleges kepi megjelenest. sajnos vannak olyan helyszinek, epuletek, vagy eppen jelensegek, amik a sok publikalas miatt gyorsan "elhasznalodnak" konnyen dobjak ra a tucatkep jelzot, holott a keszitonek csak annyi a bune, hogy kesobb jutott a helyszinre, vagy volt lehetosege elkesziteni a fotot, nem hinnem hogy a kepek egymast befolyasolnak, vagy az alkoto egy mar meglevo felvetelt masolna le. a portre kulon erdekes ebbol a szempontbol, mert amiket mutattal azok a portrezas klasszikus szabalyai szerint keszultek, az alanyok hasonlosaga pedig magaval hozta a kesz kep hasonlosagat, de nem hinnem, hogy az alkotok reszerol ez tudatos, vagy tudott lett volna. a vizcseppek es hasonlo csobbanos kepek mar kozelebb allnak a jelenlegi helyzethez, azt hiszem akkor is volt egy kisebb vita belole. en eddig egy helyzetet lattam, amit ehhez tudnek merni, az is megosztotta az ertekeloket. http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=116238 ranezesre itt is a kreativ otlet, vagy a photoshop nagyszeru hasznalata jut eszunkbe, de jobban megnezve kiderul, hogy a The BnBig picture.atn futtatasaval pont azonos eredmenyt lehet elerni. semmi baj ezekkel a tutorialokkal, vagy action okkel, megvan a helyuk, rengeteget lehet beloluk tanulni, en is nezegetem, tanulmanyozom oket, de egy az egyben sajatnak mondani szerintem nem tisztesseges. tegyuk fel mondjuk palyazol a keppel es magad moge utasitassz egy kevesbe kreativ, vagy technikailag kimunkalt, de ugyanakkor egyedi otlet alapjan keszult kepet. a keszitoje joggal haborodna fel, miszerint a kepedben az otlet nem sajat, a technikai kivitelezes pedig lepesrol - lepesre le van irva, aki egy kicsit is ert a ps hez az vegig tudja csinalni. persze az eredeti kepek magasszintu elkeszitese a te erdemed, de ebben a kepben epp az eredeti es rendkivul kreativ otletet ertekelik. kivancsi lennek hogy adott esetben egy zsuri hogy dontene, vagy ha ismerne az eredetit egyaltalan engedne e a kepet a reszvetelre. volt aki azt irta, hogy ebbol kellene elned, vagy el kellene adni, mint reklamot. nos a jelenseg hasonlo, mint az innen - onnan osszeollozott szakdolgozat, nem hiszem hogy egy allasinterjun pozitiv lenne az elbiralasa, persze csak az eredeti ismeretenek fenyeben. egyebkent tiszta veletlen, mert pont a napokban nezegettem az emlitett dvd csomagot, de az elso lemeznel nem mentem tovabb. aztan amikor a harmas lemezt behelyeztem tunt fel a hasonlosag, ezert is irtam ilyen reszletesen es fejtettem ki a velemenyemet, amelynek hosszusagaert utolag is elnezest kerek. hozzateszem ez a valtozat jobban tetszik, de ugy ereztem volna korrektnek, hogy mar a megjegyzesben utalsz az eredeti forrasra, vagy nem teszed pontozhatova, mert igy egy kicsit mas tollaval ekeskedtel.

Sailer válasza:
Megnéztem az általad említett képet. Vadkinder idézte az egyik véleményben Dali-t, miszerint "aki nem utánoz semmit, az nem alkot". Természetesen ne lépjünk ilyen hamar túl a kérdésen.
1. Az illető csinált egy DVD-t, amin oktató jelleggel bemutatott egy technikát. A technikát tehát publikálta, oktatja, azaz másokat a használatára megtanít. Én használtam a technikát, amit megtanultam. Mellesleg szeretném megjegyezni, hogy csiszoltam a technikán, tehát ha szőrszál hasogatva nézzük, akkor nem teljesen az ő technikája.
2. Szeretném megjegyezni, hogy lépten-nyomon az életedben másolsz valakit. A mindennapi tevékenységeket pl. a szüleidtől tanultad (elvileg), de menjünk egy kicsit tovább. Ha szakmát tanulsz, akkor azt is valaki oktatja. Humoros lenne, ha az asztalos minden bútoránál megjegyezné, hogy ezt a csapolást a Józsi bácsi mutatta, azt a csavart mintát pedig a Géza...
2,5. Részemről humorosnak tartanám a dolgot, ha utalni kellene minden képnél arra, hogy hol tanultad a hozzá vezető technikát. Mindenki, minden képéhez írhatná, hogy "ezt a világítást ezen és ezen a honlapon láttam", vagy "ezt a képkidolgozási technikát ebből és ebből a könyvből tanultam", mert nincsen olyan ember a földön, aki megszületik és fejből nyomja mondjuk a RAW konverter használatát.
3. Szerintem nagy arc lenne azt mondani, hogy bármit is egyedi ötlet alapján konstruálunk meg. A zsenikről ezt el tudom képzelni, de másról nem. Te is, én is és mindenki a múltból és a tapasztalatainkból élünk. minden ötletünk mintája ott rejlik a tudatunk legmélyén. Természetesen az emlékek (módszerek) kombinálódnak és úgy kerülnek felszínre, de ahogy az egyik klubtársam szokta mondani: "Nincs új a nap alatt!"

Összegezve: Minden kép megalkotásakor előzőleg valakitől megszerzett tudást használsz kisebb-nagyobb mértékben. Erre pl. leginkább jó példa a víz fátyolossá mosása. Az is egy technika, amit használunk és mégsem köpköd érte senki sem senkit a vízeséses képeknél. Továbbá azt mondanám, hogy ha az általad említett analógiát végigviszem, akkor illett volna leírni a bemutatkozó képednél, hogy kitől lested el az ötletet, pedig lehet, hogy 3 évvel ezelőtt láttál ilyen képet egy pillanatra és már magára a tényre sem emlékszel. Nem véletlenül került be a példáim végére az a két kép (is). Természetesen ezt mindenféle személyes ellenérzés nélkül mondom.
Végezetül nekem az a véleményem, hogy bármilyen kép kerül a felszínre szerintem lehet találni egy maximálisan hasonlót a neten, csak idő kell hozzá. Egyébként ne menjünk ilyen messze. A nyáron készítettem egy zebrás képet Balatonedericsen. Ez a kép az NG pályázat beküldési határideje után készült, de még a zsűrizés előtt. A kiállításon pedig falra került egy teljesen olyan szerkesztésű zebrás kép, annyi a különbség rajta, hogy a zebra "csíkozása" más és az illető 4:3-as géppel lőtte, nem 3:2-essel. Kérdem én ki másolt kit? Ő nem ismerhette a képemet, én nem ismerhettem az övét és mégis ugyan azt a képet alkottuk meg. Melyikünk a (szerinted) gusztustalan tolvaj, ingyenélő? Én azt mondanám, hogy lehet nagy arccal megköpködni embereket dolgokért, de nem véletlenül él évszázadok óta a "ne ítélj, hogy ne ítéltess". Arról nem is beszélve, hogy elég sok pályázat albumát nézegettem már az elmúlt évekből és bizony rendszeresen vannak olyan képek, melyek visszaköszönnek (és nem egy az alkotó), ugyanaz a kép, csak más arc, tárgy, esetleg fények és mégis érnek el eredményeket. Az embereknek megvan egy alap ízlésvilága, ami csak nagyon lassan változik, ha változik és ennek megfelelően megvannak az axiómák, amik mentén alkotva lehet legkönnyebben eredményeket elérni. Azt hiszem ez is elég hosszúra sikerült. Részemről én lezártnak tekintem a témát. Ha mégis továbbra is a véleményed mellett vagy, akkor nézz a tükörbe, de a Canon nélkül és döntsd el, hogy te saját magadat mennyire kell hogy megköpködd... További jó fényeket.

adott pontszám: 4,9
2008. december 27. | 14:09 | lazly

Elso ertekelesem, legyetek turelemmel.
Nekem nagyon tetszik az eros kontrasztok miatt, es a bogre szinte szellemkepes arnyainal.
Szinten szubjektiv, de valami nagyon hianyzik nekem a keprol, talan valami szin, valami hatter, nem tudom megfogni.
Grat a kephez!

Sailer válasza:
Nekem nem hiányzik róla semmi, de ez is szubjektív. Ki ahogy érzi. Üdv.

adott pontszám: 5
2008. december 27. | 09:17 | Porky

En is nezegettem a Photoshop Top Secret-et, ahonnan ezt a trukkot ellested, de termeszetesen ez mit sem ront az alkozas erteken..:) Remek munka!

Sailer válasza:
Köszönöm. Örülök, hogy te így gondolod...

2008. december 27. | 03:48 | hype78

hello, még véletlen se kötekedni akarok, de amikor kapod a sok sok dicsérő véleményt a kreativ és egyedi ötletről, nem gondolsz rá, hogy ez egy tutorial egy az egyben történő lemásolása ? nekem is tetszett a kép, amig meg nem láttam szinte ugyanezt eredetiben. persze nem a tutoriallal es a tanulással van a gond, de azért saját ötletnek eladni egy kicsit erős, legalább feltüntethetted volna, hogy az ötlet nem a tiéd, így akár más is tanulhatna.

Sailer válasza:
Én egy szóval sem írtam le sehol sem, hogy ez az én egyedi ötletem volt. Nem te vagy az első, aki ismeri a top sercret tutorialt és fel is ismerte a képben. Az egy az egyben lemásolás szerintem akkor lenne, ha nem módosítok semmit a dolgon és úgy teszem fel, de ez a kép saját kompozíció, saját kivitelezéssel a tutorial alapján. Én is feltennék neked egy kérdést. Miért csak egy ilyen képnél veri ki a biztosítékot számodra ez a dolog? Ime egy pár kép, hogy értsed miről van szó és ezek a fotozzon mind-mind jó átagot értek el:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=126969
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=38335
következő:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=160903
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=64785
ismét egy:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=79386
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=81362
no és egy kevéske még hozzá más oldalakról is:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1205805&forward=browse
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1610146&forward=browse
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1587519&forward=browse
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1229831&forward=browse
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1461068&forward=browse
másik nézőpontból:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=26674
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1656598&forward=browse
még egy:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=160480
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1629670&forward=browse
ismét:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=162254
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1447460&forward=browse

A teljesség igénye nélkül. Érdeklődnék, hogy ezek után mi számít másolásnak. Különös tekintettel a folyadékokba csobbanó gyümölcsökre. Természetesen ugyanezt meg lehet nézni portréknál is, mert a világítás, a háttér bizony sokszor ugyan az, csak az arc más, amit lefotóztak...
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=167272
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=141597
ismét:
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=69113
http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=39768
Gondolom nem kell tovább folytatnom. Mind-mind jó képek, jó megvalósítással, de páronként egy ötlet. Ki másolt kit? Kié az eredeti? Ha úgy érzed folytathatjuk a dolgot...

adott pontszám: 5
2008. december 26. | 20:06 | pongi

Ez igen! Nagyon tetszik a képed.Nagyon jól kitaláltad,megalkottad,megcsináltad.

Sailer válasza:
Köszönöm, azért volt indíttatás... :)

adott pontszám: 5
2008. december 26. | 19:15 | Bukmop

Hello!
Nagyon tetszik az ötlet, roppant kreatív! Örülök, hogy nem FF lett, a barna némi komolyságot kölcsönöz a menekülőnek, és egyfajta duotone hatást. :)
A kép élés, jók a lecsöppenő foltok és az éppen lefelé kúszó cseppek is - kevésbé érezni "sterilnek" tőlük a kompozíciót. A békáról lenyúló anyag is kicsit dinamikussá teszi a képet.
Remek digit.ill. - remélem leírtad, mi a digit.ill. benne, mert az roppant érdekel!
Nagyon ügyes munka, Gratulálok hozzá!

Sailer válasza:
Köszönöm. A digit ill. benne az, hogy a béka gyárilag nem volt a képen és nem volt csokis... :-)

adott pontszám: 5
2008. december 26. | 18:54 | Ford Fairlane

Ugye mondtam már, hogy a PS és a top secret DVD csodákra képes!
Finom kidolgozás!

Sailer válasza:
Kösz. Igen, sokat segített... :-)

adott pontszám: 5
2008. december 26. | 16:01 | h.rom

Akkor viszont hogy készült a kép? Csak nem utólag festetted rá a lecsöppenő csokoládékat? :)
Egyébként nagyon tetszik, a szűz fehér és a csokibarna kontrasztja nagyon látványos. Az ötletet és a megvalósítást díjazom, bármi legyen is a megoldás. :) Gratulálok!

Sailer válasza:
Köszönöm. Voltam olyan mazohista, hogy PS-ben csokiztam be a békát. :-) Kösz, hogy megnézted.

adott pontszám: 5
2008. december 26. | 14:36 | K.Csaba

Ez valami hihetetlenül jó kép, hibátlan, csak gratulálni tudok! Gondolom sokat szenvedtél vele mire sikerült, a cseppeket hogy sikerült elérni a békán? vagy ez titok!
Még egyszer gratula!

Kellemes ünnepeket!

Sailer válasza:
Köszönöm. A cseppek elkészítése nem titok, tutorial is van róla.

2008. december 26. | 09:21 | wasur-asgard

Ezzz nagyon ott van!!!!Nálam a kép téma ami nagyon teccik! Ötlet zseni!
megy az 5 pont

Sailer válasza:
Köszönöm.

2008. december 26. | 08:46 | karle

szia!tul sok minden nem marat,mit hozzafuzhetnek..egyertelmuen profi munka! bohokas tortenet,letisztult,tiszta szinek,fantaziadus,nem mindennapi foto!barhol megallna a helyet,mint reklamfoto .gratulalok,tovabbi sikeres munkallatokat!5osre ertekelnem,ha hagynak..

Sailer válasza:
Köszönöm. Megtisztelő a véleményed.

adott pontszám: 5
2008. december 26. | 08:28 | Gumiboy

Szia
Mosolyt csalt az arcomra a képed:)
NEm lehet eltéveszteni az alanyt aháttér kidobja magából nagyon tetszetös.
Csokireklámnak nemtom elmenne e lehet ha béka egy pár embert eliesztene de mindenkinek nem tetszedhet:)
Jo fényeket!

Sailer válasza:
Köszönöm. Örülök, hogy tetszik.

2008. december 26. | 01:58 | ricsike1

Uh.
aranyos és részben humoros is.
a jól kidolgozottság szinte sugárzik róla ^^
Grathozzá.

Sailer válasza:
Kösz.

2008. december 25. | 19:48 | zolten smith

Köszönöm, de már megkaptam a választ. Két képből...
Eszméletlenül igényes munka! Ebből kellene élned.

Sailer válasza:
Köszönöm, de szerintem még kezdő vagyok a témában...

adott pontszám: 5
2008. december 25. | 17:40 | zolten smith

Az emberben a kép láttán azonnal felmerül a kérdés: Hogyan került oda ez a béka? Persze azonnal rosszra gondolunk. A technikai kivitelezés teljesen rendben van. A szerkesztés is példás!
Azért írhattál volna pár sort a körülményekről.

Sailer válasza:
A kérdés jó, a választ senki se ismeri... Mire lennél kíváncsi a körülményekkel kapcsolatban?

2008. december 23. | 22:40 | blazeusz

hogy miért akar ma midnenki mindent félre érteni?
abszolút jo értelemben...

ha az ellenkezőjét akartam volna,akkor azt is mondtam volna :)

szép estét

Sailer válasza:
Isten ments, csak néha túl optimista vagyok... :-) Neked is szép estét...

2008. december 23. | 20:42 | blazeusz

jó arc vagy :):)

Sailer válasza:
Bízom benne, hogy pozitív értelemben... :-)

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 20:38 | Berto72

hello
nagyon jó fotó,ötletes jól kidolgozott
gratula

Sailer válasza:
Kösz.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 20:30 | Kardos01

Hű!! Ez az ötlet nagyon király. :)
Na és ahogy a breki tűri :D
Nagyon jó a helyzet és a beállítások. A fények és a pohár meg a fehér háttér közötti átmenet tökéletes. Nagyon szép munka! grat!

Sailer válasza:
Köszönöm, hogy véleményezted.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 20:16 | agent2.0

Ez aranyos. Örülök, hogy nem kented be csokival:)

Érdekes, látszik hogy használtad a fejed, méltán napképe.

a

Sailer válasza:
Kösz.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 20:15 | czapkat

szia!
csodás kép nagyon szépen kivitelezve...
a fehér csésze kontrasztja a barna csokimázas békával nagyon kellemes harmóniát alkot...
kiváló, tökéletes, példa értékű egy egyedi szóval kiegészítve...
grat

Sailer válasza:
Köszönöm, hogy véleményezted.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 20:14 | oliver777

Ez nagyon egyedi!! Eszméletlen jó! Hibátlan az ötlet és a megvalósítás is nagyon jó!!

Sailer válasza:
Köszönöm.

2008. december 23. | 20:09 | blazeusz

nagyon durva jó fotó.
bocs hogy pont nélkül irok.nagyon pofátlan vagyok,de alig várom hogy lejárjon,és én következzek...
amugy kellemes karácsonyt kivánok
üdv:blaz

Sailer válasza:
Mindig azok az önös érdekek... Én meg olyan pofátlan leszek, hogy nem is a képedhez írom a véleményt... :-) Jó megvalósítása a témának, tetszik, bár a múltkori változatán, amit a photosig-en láttam adtak a gyűrűnek még egy kis fényt, hogy szebben csillogjon... Már csak kb. 2 óra és tied a terep. Neked is kellemes karácsonyt.

2008. december 23. | 18:53 | Shariff

Jóóó PS top secret csokibéka! :)
Tényleg jó lett!
grat!

Sailer válasza:
Kösz!

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 18:28 | drszatommi

Szia!
Hihetetlen......hogy kötkedős kedvemben vagyok.....:)
de ez a kép kifog rajtam.......nemhogy hibát nem rejt, de egyszerűen remek, mind ötlet, mind megvalósítás szempontjából......!

Sailer válasza:
Köszönöm.

2008. december 23. | 15:32 | Bodza

Melehet tudni hogyan csináltad!? :)

üdv.bodza

Sailer válasza:
Meg, az egyik ps top secrets tutorial alapján.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 15:01 | markusz

Szia!Jesszus!Mti csináltál?Hogy csináltad?Zseniális!Remek szerkesztés ,jól kezeled a PS-t :).Van fantáziád,jó meglátás volt!Gratulálok!

Sailer válasza:
Köszönöm, van egy tutorial, az rengeteget segített...

2008. december 23. | 14:20 | efi

nem tudom, mit kellett pluszban ráraknod, de ez így együtt ölég jó lett.
gratulálok hozzá.

Sailer válasza:
Köszönöm. A béka került pluszban a képre és az összecsokizása is utómunka eredménye.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 14:04 | Gergeli

Csodás, csak sajnálom mind a kakaót mind a békát:) ügyes PS utómunka, gratulálok kép elrendezése, keret, fények, élesség, színek minden rendben. Kiválló tökéletes, példa értékű, tehát 5-ös

Sailer válasza:
Köszönöm. Örülök, hogy tetszik.

2008. december 23. | 14:01 | DénesPapa

óriási tévedésben vagy..
amiről te beszélsz az már fotózás.

ez pedig digitális potméterezés. de mondjuk annak elég hatásos.
üdv
d

Sailer válasza:
Szerintem ez is fotózás, miután mindkét alapképet el kellett készítenem és utána jöhetett a potméterezés ide-oda, ami itt is csak utómunka, a második fázis. Ellenben mondok még egy példát, hátha az jobb lesz... Ott van a "becsapódó" vízcsepp lefotózása. Millió kép van fent belőle itt is és más lapokon is. Szinte mindenki megcsinálja egyszer, akkor az micsoda? Ráadásnak ott még az eredmény is sokkal jobban hasonlít. Arról nem is beszélve, hogy kié az eredeti? Aki ide először feltette? Netán az aki a netre a sajátját először feltette?

2008. december 23. | 13:52 | www.rompety.com

Egyébként amellett, hogy nagyon jó, még valami fontos: eladható is!!! reklámfotónak kiváló lenne!!!

P

Sailer válasza:
Azt mondod? Csak kérdés, hogy kit kéne megkeresni vele? Hiteleseknek -> "ha nem akar így befürödni..." :-)

2008. december 23. | 13:51 | www.rompety.com

Igazából motoszkált valami békás-állványos kép is.
No meg a képminőség...

Sailer válasza:
Értem. Szerintem a másik kép volt, amit te láthattál, itt is fent van.

2008. december 23. | 13:04 | www.rompety.com

Sejtettelek téged a kép mögött, de nem mertem megesküdni :-)

P

Sailer válasza:
Gondolom a minimál súgott, de még van jócskán mit csiszolni az egyéni stíluson. :-)

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 13:04 | www.rompety.com

Nagyon jó.

A trükköknek semmi nyoma.

Emellett nagyon jó a minimál kompozíció, a kép tökéletesen érthető, és a színvilág is tökéletes!!!

Gratuláció!

P

Sailer válasza:
Köszönöm, igyekeztem...

2008. december 23. | 12:51 | másikvanek

A fejlődő gasztronómia mindig újabb ötleteket kényszerít ki a mesterszakácsok agyából.
A csokoládés béka egy vadonatúj desszert. Kiválóan övözi a béka nyers, üdítő, zöld frisseségét és a csokoládé tradícionális ízvilágát. Frissen reszelt tormával meghintve egészen egyedülállóan pikáns ízharmóniát érhetünk el.
Bocs az eszmefuttatásért! :)
Gratulálok a képhez nagyon 5letes!
Üdv.
másikvanek

Sailer válasza:
Kösz a véleményt. Örülök, ha a képeim gondolatokat ébresztenek, az azt jelenti számomra, hogy volt értelme dolgozni a képpel...

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 11:41 | belphnaque

Jó ötlet, szép megvalósítás, egyéni látásmód, eredetiség !
Nagy Gratula, rég nem volt ilyen jó kis kép itt.

Sailer válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 11:17 | Bodza

Hát ez nagyon király!!!:)
nagyon jok a fények, a szinek.
éles. nagyon ötletes!
Gratulálok!

üdv.bodza

Sailer válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 10:47 | linaztr

Nem mindennapi téma. Technikailag számomra tökéletes. Gratulálok a képhez!

Sailer válasza:
Kösz.

2008. december 23. | 10:06 | DénesPapa

már bocsesz, de ez egy ps tutorial... mondjuk kicsit másképp.

Sailer válasza:
Így van, saját fényekkel, másképpen, tehát nem az. Szerintem ha a te analógiádat követjük, akkor pl. egy emberről csak 1x szabad portrét csinálni, mert az összes többi csak másolat, hiszen ugyanaz az ember van rajta...

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 09:59 | ABC

Nagyon nagyon szuper! Az ötlet, a színek, a harmónia! Nekem tökéletes! Gratula!

Sailer válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 09:51 | denever

Ez nagyon tuti,édes béka lett belőle.Gratulálok hozzá.

Sailer válasza:
Örülök, hogy megnézted.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 09:32 | Renzo-photo

über faint :)
jól összerakott fotó gratulálok, és örülök, hogy felnyitottam a szemed :)
hali

Sailer válasza:
Über köszönöm. (kétszer is!) :-)
Üdv. és Kellemes Ünnepeket!

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 09:14 | Bogaras

Az ilyen összerakott képeknél mindig zavar, ha feltünően nem illenek össze a fényforrások irányai, a színek, a zaj vagy bármi más, ami a több fotóra utalna. Itt semmi ilyen érzésem nincs, legfeljebb a cseppek nagysága. Egy féle folyadék szeret egy féle cseppeket képezni, a békán meg kisebbek a cseppek... Illetve még egy megjegyzés, egy kicsit a béka kicsire sikerült, de ez sem olyan nagy baj.
Szóval ügyes munka. Tetszik a vágás, jók a cseppek lent. Végül is elég egységesre és hihetőre sikerült a képed. Gratula.

Sailer válasza:
Köszönöm. Igen, a fények és a részletek egyeztetése egy nehéz feladat. A cseppek nagyságán én is gondolkodtam, de túl nagyok lettek volna az "eredetiek" a békához. A nagy békával vigyázni kell, mert kifordul a kanál tőle, ha rárakod... ;-)

2008. december 23. | 08:38 | Surtess

Remek:)

Sailer válasza:
Kösz. :-)

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 08:38 | newgam

Hát ez csúcs...
... illetve még pár centi hiányzik...!
:)))
Ötletes összeállítás, szegény ázott- fázott breki, legközelebb kétszer is meggondolja, hogy beleigyon a forró csokoládéba.
:)
A HK-s kivitelezéssel együtt nagyon jó lett, mint a téma, mint-a szerkesztés.
Csak nehogy valaki kipróbálja realisztikus körülmények között!
Grat!

Sailer válasza:
Kösz. Ezért is írtam oda, hogy nem tunkoltam... :-)

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 08:21 | Geni

Na ez az a kép,ami valószínűleg hónap fotója lesz,és ha tényleg így alakul,akkor azt tudom mondani,hogy meg is érdemli.Eléggé egyedi témát sikerült kitalálni,és mind emellett a kivitelezése is makulátlan lett.Egy modern berendezésű ház falán,simán el tudom képzelni.Tényleg nagyon kreatív!

Gratulálok!

Sailer válasza:
Köszönöm, megtisztelsz.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 07:18 | kissendre

Ügyes... és hitelesnek tűnik(vagy tényleg beleesett...)Na nem így godolom.Gratulálok.. Biztos jól kialudtad magad........További jó fotózást.

Sailer válasza:
Köszönöm. Ez most nem volt vészes, 2 nap alatt elkészült...

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 06:42 |

Nagyszeru! Kivalo otlet szep kivitelezes, nagyon szuper homogen hatterrel. A bekarol es a csokikavefolyamrol nem is beszelve. Talan annyi hogy a csesze belseje tul steril, illetve elvileg a kanal nyelen is huzna maga utan valamifele csikot. De ettol meg remek!

Sailer válasza:
Kösz a véleményt. A breki tud ugrani is. ;-) Gondolkodtam rajta, hogy oda is csurgassak, de aztán lemondtam róla. A kanál már egy v2, mert eredetileg szívószállal akartam, de sajnos csak átlátszó volt a környéken (kisváros átka) és azzal nem mutatott jól, így jött a kanál...

2008. december 23. | 00:44 | Széll.úr

Kitűnő munka!
Kiss "frissesség" az oldalon!
(a háttérből kiemelkedő 3D keret, ami nem passzol, ehez a finoman kivitelezett alkotáshoz szerintem...)

Sailer válasza:
Köszönöm a véleményt. Nekem illett hozzá a keret, de ezek szerint nem sikerült populárisra a dolog...

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 00:22 | Flash

Szia!

Egyszerűen zseniális ez a kép :)!
A megvalósítás, a technika, az ötlet, a fények és a kép hangulata mind hihetetlenül jó :)! A kompozíció is tökéletes, hiszen a kép minden kis részletében lehet felfedezni újdonságot :)! Magávalragadó...
Megy az ötös ;)!
Gratulálok és szép fényeket kívánok :)!

Sailer válasza:
Köszönöm a dicséretet. Neked is szép fényeket!

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 00:20 | zsolólovag

Az időjárásjelentés sűrű csokiszószesőt jósol holnapra...

Azta de borzasztóan gyönyörű ez.

A póruljárt béka esete, aki próbálja letagadni a tettét, és azt hiszi sikerült...

Nagyon kiváncsi vagyok, hogy kié a kép, és hogy mi is történt itten valójában, mert hogy nem egy természetfotó ez az is biztos...

Hogyan jut eszedbe ilyesmi?
ötletes. kíváló, eredeti munka...

Üdv! zs

Sailer válasza:
Köszönöm. Valóban nem a természetfotózás az asztalom, de azért néha próbálkozok. A breki is egy ilyen próbálkozás eredménye volt.

adott pontszám: 5
2008. december 23. | 00:11 | toroktibor

Szia!

Nagyon szép lett a kép. Igényes munka, szép megvilágitás. Látszik érted a dolgod. No KELLEMES ÜNNEPEKET KÍVÁNOK AKKOR.

Grat a képhez

Sailer válasza:
Köszönöm. Neked is Kellemes Ünnepeket és persze mindenki másnak is...

2008. december 23. | 00:11 | tiger1977

:) nem gyenge...remek munka...grt!
T.

Sailer válasza:
Kösz.

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 23:42 | becsületes állampolgár

Egy remek ötlet szépen elkészítve. Gratulálok. A dig.illusztrációk gyakran öncélúak, érthetetlenek, itt azonban átjön teljesen, hogy mit akartál ábrázolni.

Sailer válasza:
Köszönöm. Örülök, hogy sikerült belecsempészni a képbe a mondanivalót...

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 23:36 | Cpt

) Csokibéka H.Pottyer, látványos és mulatságos, szép kis gyakorlat, grat!)

Sailer válasza:
Köszönöm. Te vagy a második, aki említi ezt a Potteres párhuzamot, úgy érzem utána kell néznem a dolgoknak...

2008. december 22. | 23:26 | BaloghZoltan

Ez komoly!

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 23:19 | Sunbee

Látom jó helyre került az az öt darab dvd. :)
Mit is írhatnék, tökéletes munka, a csésze, a breki és az összhatás tekintetében is.
Azért Neked sem kell egy kis agymenésért a szomszédba menni. :)
Üdv.
J

Sailer válasza:
Kösz. Igen, jó helyre került. Bízom benne, hogy még sokat fogok tanulni belőlük...
Amúgy Hofi bácsi is megmondta:
"Bolond is lennék normálisnak lenni,
normális ember nem tud inni-enni,
tudod magadról..."
Tartom magam az igéhez... ;-)
Üdv.

2008. december 22. | 23:07 | Álomfejtő

Csöpögő csokibéka... nagyon jó, gartul :o)))

Sailer válasza:
Köszönöm.

2008. december 22. | 23:04 | slacus

látom neked is megvan a PS-es tutorialos dvd ;)
mindesetre nagyon ügyes lett!
tökéletes!le a kalappal!

Sailer válasza:
Igen, a héten kaptam meg és gondoltam csavarok egyet a kérdésen.

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 23:00 | Peet13

de komoly lett!
simán élethű!
Gratulálok,minden tekintetből sikerült egy rendkívül egyedi képet kreálni.
üdvözletem Peet

Sailer válasza:
köszönöm, örülök hogy tetszik!

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 22:57 | Scartist

Ez olyan Harry Potteres, ugrálós csokibéka? :)
nagyon jó lett, nem is látom, hol van montírozva, a megvilágítás nagyon rendben van, szépen csillognak a cseppek.

Sailer válasza:
Köszönöm.

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 22:51 | artonio

Gusztustalanul jó ötlet! :-)
Persze a kivitelezés is kiváló.
Ez a kép felkavarja az oldalt, az biztos.
Grat.

Sailer válasza:
Azért bízom benne, hogy csak jó értelemben fogja felkavarni... Kösz a véleményt.

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 22:48 | tilla80

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hat ez mar nagyon hianyzott:DDD
nem nevettem ilyen jot miota anyosom elkoltozott tollunk:DD
eszmeletlen otlet...utomunka peldaerteku a foto elkeszitese pedig profizmusra utal...
Nap kepe reszemrol...
nagyon nagy gratula...5******

Sailer válasza:
Köszönöm, megtisztelsz.

adott pontszám: 5
2008. december 22. | 22:44 | Morten_

végre valami új ötlet...
remek kivitelezés...vicces...
ügyes, kellemes...
végre VALAMI!!!!
HÓNAP KÉPE!
Gratula
Morten

Sailer válasza:
Köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszik!