BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,36
KATEGÓRIA: technikai
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2008. augusztus 17. 18:42
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Kecskemét
  • Készítés ideje : 2008-08-16
Kötelék

A Kecskeméti repülőnap Olasz köteléke. Technikai háttér pillanatnyi hiánya miatt kézből készült. Első feltöltés, csak finoman... 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2008. szeptember 21. | 19:01 | gabormarcali001

Az adatlapomon fentvan!
Előre is köszi a képet!

Dijkstra válasza:
Elküldtem.

2008. szeptember 20. | 13:14 | gabormarcali001

annak örülnék, ha mailben elküldenéd a nagyobb verziót, mert sztem szép kép lenne.

üdv:gabor. előre is köszi!

Dijkstra válasza:
Honnan fogom megtudni az emil címed?

adott pontszám: 5
2008. szeptember 16. | 11:07 | binci.

Szép minimál!
Ebben az esetben olyat fogok javasolni, amit nem sokszor eddig: Vágd négyzetre.
Az alakzat is ezt formálja, szerintem úgy lenne az igazi, ha a gépek egyenlő távolságra lennének a kép szélétől.
Egyébként jó, tetszik!
Csak legközelebb egy nagyon kicsit tölts nagyobb képet fel!

Dijkstra válasza:
Köszönöm az értékelést és a tanácsot. Megfogadom.

adott pontszám: 4,5
2008. szeptember 14. | 16:05 | gabormarcali001

a köteléket remekül elkaptad, s szerintem éles is lett, de ez utóbbira már nehezen tudok válaszolni, mert nem nagyon látom, hogy mit is látok. rettentően pici lett sztem, amit feltettél. ha fel sem férne nagyobban, akkor sztem vágd ki a gépeket, s úgy biztos felmegy...

további szép képeket!

üdv:gabor, s várom a nagyobb változatot.

Dijkstra válasza:
Szia,

köszönöm szépen az értékelést. Hétvégén ha kéred megcsinálom a nagyobb változatot és elküldöm valahogy neked.

2008. szeptember 5. | 15:15 | THREE P

Szerintem attól jó ez a kép, hogy (majdnem) középen van, és a 9 gép négyzet alakja el van fordítva. Akkor lenne az alakzat szabályos négyszög, ha vízszintesen, vagy függölegesen haladnénak. Ettől látszik , hogy haladnak (száguldanak), hogy az alakzta nem párhuzamos a kép oldalaival (feltételezve, hogy vízszintesen tartott géppel készült a kép. Ha nem az sem baj, a képen ez nem látszik.

Dijkstra válasza:
Köszönöm. Kézből készítettem így a ferdeség lehet a kézben tartás miatt is. Tudod akkor nem figyeltem a gépeket csak a sebességre koncentráltam és arra, hogy le ne maradjak...
De a többieknek igaza van, kicsi lett. Minél többször nézem annál kisebb. :-)

adott pontszám: 4,9
2008. szeptember 5. | 15:10 | THREE P

Ilyen szabályos alakzatot még nem láttam. Nagyon jó, hogy a kép készítésekor a gépek nem párhuzamosak voltak az elkészített kép szegélyeivel. Ettől jó ránézni. Igaz kicsit kihúztak már a kép jobb oldalából, de hát ennyire -főleg kézből - nem lehet elsütni a gombot. Gondolom nem sok lehetőség volt elkészíteni a képet, egyszer-kétszer repülhettek ebben a kötelékben, ezért is nagyszerű ez a kép. gratulálok!

Dijkstra válasza:
Nagyon köszönöm ez jól esett. De engedj meg egy buta kérdést: muszály a jobb oldalra rendezni mindent?
Igen a kötelék rövid időre állt össze és gyorsan repültek. Még gyakorolnom kell, lehet nem ezt a képet kellett volna feltöltenem.

2008. szeptember 2. | 20:18 | bgombas

Ha 300-as objektív volt a gépen, akkor valószínűleg csak vágnod kellett volna az eredeti képből. A jobbra elmozdulás nálam abból szokott jönni, hogy a gép jobb szélén van az exponálógomb, és az első időben amíg nem figyeltem rá, sűrűn előfordult, hogy exponáláskor jobbra billentettem a gépet. Amikor letöltöttem a gépre, akkor látszott, hogy kb. egy fokkal balra dől minden, és lehetett vízszinteshez forgatni.

Dijkstra válasza:
Elképzelhető. De azt is számításba kell venni,hogy ezek a gépek legalább 300 km/h-val repültek és ez szerintem a minimum. A billenést a képeimen én még nem figyeltem meg, de ezentúl fogok. Egyébként mindig próbálok úgy exponálni, hogy a kezemben tartott gép ne mozduljon, csak éppen az ujjam hegye.
Igen igazad van, vágnom kellett volna, de attól féltem, ha akkorára nagyítom és vágom a képet, hogy élvezhető legyen (vagy amennyire nekem tetszene) akkor nem marad éles. Ez a fóbiám.

adott pontszám: 4
2008. augusztus 19. | 17:52 | zso6607

Szia! Jó kép. Azonban szerintem túl középre szerkesztetted a témát. Jobb lenne ha balra és felfelé, a haladásuk irányába több helye lenne a gépeknek. Egy kicsit nagyobb felbontásban is szívesen megnéztem volna a képet, a gépek részletei miatt. További jó fényeket, üdv:

Dijkstra válasza:
Szia, köszi az értékelést. Igen, mindenben igazad van. Első képként még a képnagyság arányait sem érzékeltem, de remélem a következő jobb lesz.

2008. augusztus 18. | 12:05 | egyszer_mar_kirugtak

Sajnos túl kicsi, nagyobb gyutáv kellett volna. Gondolom ezzel nem mondtam újat. Ha erősebb telével fotózod jó lett volna.

Dijkstra válasza:
Szia,

sajnos ekkora a telém. Igen igazad van, erősebb telével jobb lett volna. Ez van.

adott pontszám: 4
2008. augusztus 18. | 11:18 | RHAF_Mahgar

Nem rossz, de szerintem ilyen obival kár ilyet... A téma középre szerkesztése és a gépek mérete együttesen nem szerencsés egyébként sem. Remélem vannak még képek, esetleg közelibbek is. Tovább szép fényeket!:)

Dijkstra válasza:
Köszi szépen.

adott pontszám: 3,8
2008. augusztus 17. | 22:52 | bgombas

Nem tudom milyen objektív volt a gépeden, az élesség és a színek rendben vannak, de a fókusztávolság lehetett volna picit nagyobb. Ha a helyszínen nem volt rá lehetőség, akkor akár az utómunkával közelebb hozhattad volna a témát. Mert így látunk egy középre szerkesztett formációt, ami a szép egyenletes, szabályos formája miatt engedett volna egy kis játékot. Ha ragaszkodsz a gépek körüli nagy kék térhez, akkor jobban jártál volna, ha kimozdítod őket középről, úgy hogy alulról és jobbról megvágod, hogy a menetirány felé több tér maradjon, mint mögöttük. Ha nem muszály ennyi ég, akkor pedig körben megvágva jobban kitölthetted volna velük a képet. A formációval érdemes lenne kipróbálni, hogy az élek vízszintes-függőleges irányba álljanak, vagy akár elforgatni, hogy vízszintesen repüljenek, mert így eléggé esetleges, ahogy épp sikerült lekapni őket. Így olyan mintha picit elnyomtad volna a gépet jobbra lefelé exponáláskor.

Dijkstra válasza:
Huh, köszi a hozzászólásod. 70-300-as obi volt fent, nekem ez a legnagyobb. Annak viszont örülök, hogy a színekre és az élességre azt mondod rendben vannak,mert nekem minden képpemmel ez a gondom. Életlennek látom őket. Az elhelyezés tényleg béna így utólag látva, de akkor örültem neki. :-)
"Így olyan mintha picit elnyomtad volna a gépet jobbra lefelé exponáláskor." Ezt hogyan érted? Miből tűnik ez ki?

adott pontszám: 3,8
2008. augusztus 17. | 21:30 | ovarnet

Sajnos a főtéma elvész a felvételen.
Ráadásul középre is szerkesztetted.
Nem a te hibád, technikai akadály, de sajnos így a kép nem tökéletes.

Dijkstra válasza:
Igaz.

adott pontszám: 2
2008. augusztus 17. | 20:19 | kulcsarati

Szia. 9 db repülőt látunk lefényképezve, középre szerkesztve.
Sajnos a kép ennyi információval szolgál, nem többel. Szépen kiexponálva mi tagadás, csakhogy ez önmagában kevés egy FOTÓhoz.
Eredeti nézőpont, izgalmas, de legalábbis érdekes téma, történetmesélés. Csak pár ismérv ami kell, hogy teljesüljön egy jó fotóhoz. Mondhatnám, hogy tudatos, kreatív de javítandó, de nem lennék őszinte. Inkább a 2 melletti jelzőkkel tudnám illetni.
Egy jó tanács. Ne írd a kép mellé, hogy első feltöltés. Nagyon befolyásolja majd az értékelőket.
Lehetnék finom ahogy azt kérted, de tévútra terelne.
Üdv QQ

Dijkstra válasza:
Ilyen hozzászólásokat szeretem. Korrekt. Köszönöm szépen. Igyexem megfogadni a tanácsaid.