BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,89
KATEGÓRIA: állatok
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. augusztus 31. 10:36
  • érzékenység: 50
  • zársebesség: 1/80
  • Készítés helye (ország): Magyarország
hogy kerültem én ide

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 4
2007. szeptember 5. | 20:56 | madboy74

Helló!

Azt hiszem, az alapgondolatod a zöld varangy és a hasonló háttér kombinálása volt. A fény nem teljesen volt kedves hozzád, mert az árnyék nincs ott jó helyen. Szerintem, mindenféle képen próbálj készíteni egy másik fotót is, mert megéri.

swanson válasza:
Hogy érted, hogy csinájak másik képet?
Nem saját a béka sajna, életemben akkor láttam először ráadásul meg se kértem, hogy pózoljon!:P
Lehet kicsit zöld a kép, nem biztos, hogy nekem tökéletesen van kalibrálva a moncsim!

adott pontszám: 3,7
2007. szeptember 4. | 19:30 | piposz

Szia! Jó kép. A környezet illik hozzá, és jó ahogy beleolvad, de én nem teljesen értem a hozzá tartozó címet. Az élesség a szemen van, bár kicsit rossz hatású hogy az orr egy homályos folt, ami sztem elvonja a figyelmet. Ha valamit középre helyez az ember, akkor sztem úgy a legjobb ha szinte tökéletesen szimmetrikus a kép. Valami más keret dobna esetleg a képen. Így, egy jó kép, de nem mutat semmi újat.

swanson válasza:
megpróbálok hasznosítani a megjegyzéseidből valamit!Köszi

2007. szeptember 4. | 18:01 | Birdie

miből látok keveset? különlegességből.
amitől érdemes lenne megnézni, ami eltér attól, ahogy másik 99 fotós csinálná.
nem tudom értesz-e.

swanson válasza:
értelek azt hiszem, kezdő fotós vagyok, nekem ez az új koncepció, leginkább olyat láttam, hogy a béka a zöldben ül és oldalról van fotózva!

adott pontszám: 4,5
2007. szeptember 2. | 22:58 | volgyis

A világ békaperspektívából. Nem is olyan unalmas, mint gondolnánk. A képet szinte teljesen a béka feje uralja, nem lehetett messzebb néhány cm-nél. A szeme tűéles, ettől van ereje a fotónak. Egy kivetnivalót találnék, ha lehet annak hívni, hogy a zöld varangy élettere nem kimondottan a kavicságy. Bár lehet, hogy erre utal a kép címe? Na mindegy. Én jó fotónak gondolom.

swanson válasza:
Köszönöm szépen az értékelést, és jól sejted arra utal a kép címe

2007. szeptember 2. | 19:05 | Farkas

szivesen.

adott pontszám: 3
2007. szeptember 2. | 10:41 | torika83

Hát, ez elég rémisztőre sikeredett, vagy inkább morcosra!
A szemek élesek, de a két szem közti rész nem, és teljesen eltereli a figyelmet, vagyis magára vonzza az az életlen terület.
Ez a félig meddig szemből fotózás sem sikeres szerintem, olyan torz, vagy inkább csonka hatást kelt.
Talán túl közeli, az a baj.

swanson válasza:
nem értek veled egyet, de azért köszi

2007. szeptember 1. | 20:30 | efi

a kgerynek kuldott velemenyedet olvastam, arra irtam ezt.
itt vegulis off

adott pontszám: 3
2007. szeptember 1. | 20:07 | Birdie

A fókusz jó, de a kompozíció nem. Keveset mutat, azt is túl szokványosan.
A kép színei is nagyon zöldesek, mintha WB probléma lenne.
kicsit olyan, mint ha víz alatt fotóztad volna.
valamivel azért jó lenne feldobni, mert így kicsit kevésnek érzem (fények, extra nézőpont, valami)

swanson válasza:
talán azért nagyon zöldes, mert a kép 80%-át a béka uralja,szeretném ha kifejtenéd, miből látsz keveset.
A WB-n én is gondolkodtam, de nem jutottam tovább, hagytam így!

2007. szeptember 1. | 00:10 | efi

beleolvasva az altalad irt velemenyekbe, ha elfogadod, lenne nehany tanacsom.
szerintem, eloszor sokat olvass! gondold vegig, hogy milyen tipusu keped van, nezzel meg sok-sok hasonlot. ha szereted a makrot, akkor a makrokat, termeszetfotokat. nezd meg es olvasd el, hogy mit irtak altalaban a kepekre, es hogyan ertekeltek azokat.
utana probalj te is velemenyezni. mas karan tanulj, mindig gondold vegig, hogy te hogyan fotoztad volna. mi tetszik, mi nem.
a velemenyezesrol cikket talalsz a fotozzon, de vannak mas hazai fotosoldalak, ahol a velemenyezes technikajarol irnak.
es ha mar eleg sokat velemenyeztel, akkor latod, hogy a te kepeidnel mibe kotnenek bele a t. fotozztarsak.

szep fenyeket.

swanson válasza:
Oké megfogadom a tanácsod, de elárulnád, hogy mivel kapcsolatban,mire írtad ezt nekem, mert gondolom valami nem volt szimpatikus

adott pontszám: 5
2007. augusztus 31. | 19:03 | Farkas

Talán ha kicsit laposabb szögből sikerült volna megfotózni ezt a brekit érdekesebb lenne a kép, de így is tetszik. Jó a mélységélleség, emiatt a béka arca szépen emelkedik ki a fokozatosan életlenedő testből. Talán alul több helyet hagytam volna.

swanson válasza:
Igen igazad van, lehet jobb lett volna kicsit laposabb szögből, csak hát pici olt a breki, inkább csk kiemeléssel lehetett volna olyan pozicióba hozni, bár lehet leég lett volna pár centi is.
Alul a béka előtt zavaró tényező volt.


Köszönöm az értékelést,
szép fényeket.

adott pontszám: 4,5
2007. augusztus 31. | 12:20 | porah

Szia, nagyon jó a téme, érdekes, sok színt ret magában. Én a Levels-en húztam volna még egy kicsit psben, de tetszik a kompozíció, meg minden. Gratulálok!

swanson válasza:
Hali
Köszönöm az értékes hozzászólást, majd végig gondolom!

adott pontszám: 3
2007. augusztus 31. | 12:01 | Noricy

Szió!
Nem lenne egy rossz ötlet,csak a béka nem nagyon emelkedik ki a háttérből!Túlságosan beleolvad.A hátteren kellett volna valamit módosítanod!És a béka se valami éles!
További jó fotózást!

swanson válasza:
A békának nem is kell élesebbnek lenni, mivel a szemét akartam kihansúlyozni és ehhez fűződik a környezet is, mivel a béka próbál rejtőzködni ezért nem ragadhatom ki ebből az amúgy mesterséges környezetből ahová betévedt szegény!

adott pontszám: 4,5
2007. augusztus 31. | 11:51 | efi

ami szerintem hianyzik a kephez, az a derites, ettol arnyekban van a feje. azelesseg kicsit elorebb kerulhetett volna, hogy az orra hegye is bekeruljon a dofba.
ugyanakkor, ami tetszik, ahogy a kornyezet es a varangy mintazata osszeolvad es ehhez a zoldes arnyek a fejen sem rossz.

szep fenyeket.

swanson válasza:
Teljesen igazad van.A derítés tényleg fontos lett volna, de amatör fotós sokat hibázik még.Legközelebb igyekszem felkészültebb lenni felszereltségben.
Az élességet pont így akartam, hogy ne az legyen a lényeg, hogy mit látsz, hisz a béka rejtőzködik, ő látja igazán a környezetét.Olyan ez, mint mikor vadlesre megy az ember a szemekre helyezkedik a hangsúly.
Én így láttam meg ezt a témát, gondolom ezer féle kép meg lehettett volna még csinálni.
A zöldes árnyékot mondjuk én nem látom, de biztos igazad van!

köszönöm az építő kritikát!

adott pontszám: 4,8
2007. augusztus 31. | 11:23 | WILLYLONG

Jó ez a rejtőzködés és idegen környezet!!!
Kicsit túlexposnak tartom.
Egyébként egyébként minden ok:)
Ervin

swanson válasza:
Abszolut nem túlexpós szerintem, de ahogy gondolod.
Én még azon is gondolkodtam, hogy kicsit vakítóra kéne rakni a környezetet, hogy ezzel is hansúlyozzam mennyire idegen a béka úrfi számára, csak nem akartam, hogy kiégett részek legyenek a képen.

adott pontszám: 3,9
2007. augusztus 31. | 10:55 | btamas

Helló! Tetszik a téma, de a kivitelezés lerontja. Kár hogy ilyen háttéren fotóztad le, jobban mutatna a bőre színétől eltérő háttér előtt, így nagyon egybeolvad az egész. A feje elötti kavicsokat érdemes lett volna elhomályosítani, ígymég jobban kiemelkedne a téma. Különlegesebb képet készíthettél volna, ha még lejjebbről fotózod , mondjuk az orrával egy vonalban, vagy még lejjebbről. Nagyon tetszik a töld szeme, arra helyezném a hangsúlyt.
További szép fényeket!

swanson válasza:
Nem akartam kiraadni abból a környezetből ahová bevitte a sors, nekem tetsett a környezete,itt nem kifejezetten a békát akartam kiemelni, hanem a az egész jelenséget!
nem a békaa téma, hanem a rejtőzködés idegen környezetben!
Abban igzad van, hogy lejebbről jobb képet lehetett volna készíteni róla.
Legközelebb igérem igyekezni fogok.

Köszönöm az építő kritikát.
Szép fényeket.

adott pontszám: 3
2007. augusztus 31. | 10:43 | oces

a témája jo a képnek,csak az elötér lehetne jóval elmosódotabb,és hiányolok egy kis plussz kontrasztot

swanson válasza:
abban igazad van, hogy elmosódottab környezet nem ártott volna, de ennyit tudtam kihozni előle!
A kontraszt hiányt nem értem, de biztos igazad van!