BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,43
KATEGÓRIA: glamour
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. július 20. 16:42
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: erkély
esztendőre vagy kettőre

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2008. május 13. | 17:13 | someoneelse28

Hát mert szép.
:)

Qqccs válasza:
:)))))))

2008. május 12. | 20:02 | someoneelse28

Nagyon bájos és szexi.
Tetszenek a fények, az árnyékok, olyan reggeli hangulata van.

Some'

Qqccs válasza:
örülök h ismét új élményként hatott rád :)

2008. május 12. | 19:09 | egykutya

Kaptál hideget-meleget, ebből is látszik, mennyire szubjektív műfaj a fotózás :) Nem akarok belefolyni a szakmai vitába (főleg, mivel tavaly augusztusban ékezett a legutóbbi vélemény), csak annyit mondok, hogy nekem tetszik, tényleg van hangulata a képnek, és ez a legfontosabb, nem a hajcsat vagy a kigéés vagy az árnyékok. :)

Qqccs válasza:
hehe :)
de rég volt :)
örülök hogy tetszik, köszi

2007. augusztus 13. | 00:37 | ramacapturetrav(r)

"Ha embert fotózol, akkor kötelességed őt jó színben feltüntetned, úgy, hogy az idegen szemlélőre jó benyomást tegyen a kép alapján."
Kicsit poros felfogás, tényleg práterutcás. Mindegy

Qqccs válasza:
vagy kérdezd meg az illetőt e kérdést illetően
ezt igazán hozzátoldhatnák :)

2007. augusztus 13. | 00:29 | ramacapturetrav(r)

Sajnos ez egy remek kis kép. Régebben a glamúr volt a kedvenc kategóriám, mert sokan hihetetlenül gány képeket raktak fel az "amatőr" szó legrosszabb értelmében. Ez viszont jó és a cím is telitalálat. Nyilván az adja a másikat hogy ez egy természetesen szép kép egy természetesen szép modellről, amit a kimagasló nézettség is bizonyít. Amit megfontoltam volna:
1) Az árnyékos arcrészt PS-ben icipicit kivilágosítani.
2) Az ablak kissé zavaró tükrözését polárszűrővel csökkenteni (ez ilyen kamerával persze húzós).
3) A cicit nem takartam volna ki ennyire, legfeljebb ha a privi.hu-nak fotózok - itt kevesebb több lett volna.

Qqccs válasza:
köszi szépen az értékelést, egész új ötleteket adtál :)

adott pontszám: 5
2007. július 24. | 21:43 | MMirko

Fú de rég írtam értékelést... De ezt a képet nagyon sajnálom, hogy így lehúzták.. van benne ötlet és van mögötte gondolat. Végre egy értelmes portré... tudom tudom a glamourban van.

Qqccs válasza:
isten hozott újra a paradicsomban.. :)
köszi az értékelést!
üdv, nit

2007. július 21. | 23:23 | dizi

Elmondod, mi ez a hangulat, amit az árnyékok számodra adnak? csak szeretném ezt is tudni... üdv!

Qqccs válasza:
:)
nem igazán tudom elmondani h milyen hangulat
szerintem van abban valami sejtelmes ahogy a combra vetül
nit

2007. július 21. | 10:57 | Vespertine..

Van sok igazság az előzőekben és így van, túlzások is vannak így nem szedem két oszlopba melyiket tartom jogosnak melyiket nem, csak amit én plusszban hozzáraknék
Szerintem (is) a 3-4 között van, mert nem rossz, technikailag sem annyira, de vannak hibái.
Szerintem sem kell minden képen mosolyogni viszont valamit csak ki kell fejezni az arccal, és itt nem nagyon ment.
Figyeltem én is a lekezelő válaszokat, és miután még egy írtál egy ilyet, hogy "inkább vagyok hármas átlag de eredeti, mint ötös de unalmas" már végképp felhúztam magam, nézz szét az ötösök között! Nagyrészük remek munka és izgalmas is.
És nem azért kritizálják ennyire a fotódat mert bántani akarnak, hanem hogy tudd legközelebb mikre kell figyelni.

Qqccs válasza:
nem minden ötös unalmas, természetesen.
csak az ötösök között vannak kifogásolhatatlan de számomra semmitmondó képek. és ez nem jelenti azt, hogy az összes ilyen. vannak valóban gyönyörű, kifejező fotók amiket én is szeretek nézni
..
rosszul esik, hogy egy beképzelt hólyagnak tartasz.
nit

2007. július 21. | 09:06 | Caffe

Huhhuuu! Elolvastam a többi értékelést és egy kisebb háborúba csöppentem...
Figyu! Itt senki nem személyeskedik. Csak elmondják a véleményüket Te meg olyan lekezelő vagy, hogy rossz volt olvasni... Segítséget kaptál, bár ez neked nem tűnt fel...
Ne felejtsd el, hogy miért töltötted fel a képed. Ha nem bírod a kritikát, hát ne kérd, hogy véleményezzék...
Amugy meg a pattanás nem eredeti, hanem csúnya!
Attól, hogy valami reális még nem szép. Ja, és ne hanyagold el dacból a technikai dolgokat. A képed hibás, tanulj és jobb lesz...

Qqccs válasza:
csak azzal votam lekezelő aki velem is az volt.
ha elolvastad észrevehetted h igen különbözőek a meglátások. van amilyekkel egyetértek és van amelyikkel nem. vannak jó tanácsok és kevésbé jó tanácsok. az én dolgom, hogy melyiket fogadom meg..
a pattanásokról leszállhatnátok.
ez egy létező probléma a mai világban. a fiatalok 90 százaléka problémás bőrű.
és azt senki nem mondta hogy eredeti.
jó, hogyha szembesítenek a hibáimmal. nem mondom, hogy ez a kép tökéletes. csak némely hibán elgondolkozom h valóban az-e. hogyha kiretusálnám magamat és eltüntetném a hajcsatot valóban értékesebb kép lenne-e.
nit

2007. július 21. | 00:21 | lori_atya

hosszu lett, mi? :D
hehe.

jo fenyeket!

Qqccs válasza:
utálom az egymondatos értékeléseket :)
jó fényeket neked is
!
nit

2007. július 21. | 00:21 | lori_atya

szia!
mikor beneztem ide a delben, meg 5-os atlaga volt a kepnek :D
csodalkoztam is, mert nem 5-os kepnek lattam, de ez azert tulzas.
most mar nem pontozhatok, de azert elmondom a velemenyem en is, ha szabad :)
amugy 4-est adnek.
regebben jelen voltam mas neven itt, fel is tettem nehany portret-glamourt-miegymast, es a kovetkezokre jottem ra:
ha egy kepen nincs semmi (ertem itt a nagykeblu szepsegidealt), ami lekoti a figyelmet, mindenki egybol eszrevesz olyan hibakat, amelyeket nem latna maskepp.
ne idegesitsd magad, vannak itt sokkal sz@rabb kepek is magasabb atlaggal mert latszik egy mellbimbo, netan mas is.
az en kepeimmel mindenkinek az volt a baja, hogy a modelleim nem rendelkeztek eleg nagy mellboseggel, es anorexiasnak tuntek (pedig ha az ember vet egy pillantast a fashionTV-re, ilyen "anorexias" modellekkel van tele).
vannak arnyekok. na es?
csat van a kezedben. na es? nem ad semmit a kephez. na es? nem is vesz el belole.
ferfi ing? es akkor mi? szerintem jol all amugy :D
ne hallgass a tulzott kritikakra, vannak helyes eszrevetelek itt, de latok eppen eleg olyant is amelyben azt latom hogy leszidnak h miert nem claudia schiffert fotoztad :)))
jol csinalod a fotozast, elhiheted, ez a mestersegem annak ellenere h csak makroim vannak feltoltve, reklamfotozassal foglalkozom, tudok egyet-mast a fotozasrol. a makro az amit hobbibol csinalok.
itt, ha otost akarsz kapni, olyan kepet kell keszitened, ami annyira minimal, hogy ne lehessen belekotni semmibe, a lany muszaj konvencionalis szepseg legyen, ne legyen rajta ekszer, tetko, latszodjanak a szemei, es lehetoleg hozza izgalomba a tarsasag ferfi tagjait.
akkor otost kapsz.
ez "sajnos" egy eredeti kep, igy nem lesz otosod :(
amugy szamomra ami hiba itt az a tukrozodes az ablakban a fejed elott es mogott. ez valoban zavaro. az arnyekok? talan, de ez izles kerdes.
az utomunkakra szerintem is szukseg van. :D az a fotos tevekenyseghez eppen ugy hozzatartozik mint maga a komponalas es a fenyek beallitasa.
te pedig gyonyoru vagy, ebben ne ketelkedj.
csak igy tovabb, jo fenyeket neked!

udv, loriatya

Qqccs válasza:
"ez "sajnos" egy eredeti kep, igy nem lesz otosod :("
ennek örültem a legjobban
!
inkább vagyok hármas átlag de eredeti, mint ötös de unalmas..
:)
köszönöm h ennyi időt szántál a képre :)
üdv, nit

2007. július 21. | 00:20 | sztyopka_remixx

adhattam volna, de kár lenne, ha süllyesztőben végezné

Qqccs válasza:
mindig ott végzem
mindegy

2007. július 21. | 00:19 | sztyopka_remixx

ja, az el nem végzett munkák miatt. kreatív, javítandó

Qqccs válasza:
lejjebb elolvashatod mit végeztem és mit nem és miért
nit
:)

adott pontszám: 4
2007. július 21. | 00:00 | sztyopka_remixx

korrekt kép. a homlokán retusáld a pattikat és nyomj rá + 0,5 Fét

az átlagát nem értem. 1el magasabbat kapsz, hogy visszarántsam

Qqccs válasza:
egyébként hármas?
nyugodtan adhattad volna azt is
azért köszi
üdv
nit

adott pontszám: 4,7
2007. július 20. | 23:49 | KXaXa

Egy valami tűnt fel rögtön miután megnéztem a képet. A mosoly hiánya. Pedig az feldobná az egészet szerintem.

Ellenben nekem kifejezetten tetszik a kéz az üveg mögött. Érdekes hatása van, ahogy a tükröződő táj, és a kéz is látszik.

A lenti végigfutó árnyék: a kép alsó 1/3-nál viszon szerintem nem kéne, mivel szerintem azzal, h egy picit elvágja a képet, túlzottan felhívja magára figyelmet, elvonva így az igazi támáról.

Ennek ellenére szerintem nagyon jó kép, tehát gratulálok hozzá...

Szép fényeket

Qqccs válasza:
köszi az értékelést
igen az árnyék nem nagyon jön be az embereknek :)
üdv
nit

adott pontszám: 3
2007. július 20. | 23:35 | molnar

Nem lenne rossz kép csak kár hogy az alján ottvannak azok az árnyékok.

Qqccs válasza:
bőbeszédű vagy :)
számomra az árnyékok hozzátartoznak a kép hangulatához.
üdv, nit

2007. július 20. | 23:10 | photobalance

... hmmm ... nagyon jó irányba gondolkodsz. De attól ez még nem több, mint ami.

Qqccs válasza:
így jártam

adott pontszám: 2,3
2007. július 20. | 22:51 | Caffe

Előre is elnézést kérek mindenért de ez a kép egyszerűen...
Szóval az arcnak nincs bal oldala, a jobbot meg illett volna retusálni mert az arc alapvetően szép lenne...Továbbá nem értem miért kellett a hajcsatt??? A kép fel akar borulni és halottak a színek. Olyan mintha egyáltalán nem foglalkoztál volna az utómunkával, pedig majdnem olyan fontos mint maga a kép.
Ja, és a kategóriát sem értem...
Pedig nem lenne olyan rossz ez csak igényesebben!
Remélem nem bántottalak meg...

Qqccs válasza:
alább elolvashatod
üdv
nit

adott pontszám: 2
2007. július 20. | 22:17 | marcustg

Üdv!
Hát ez sajnosnagyon nem lett az igazi!
A beállstás picit fura...férfi ing+fürdőruha szerintem nem annyira jó...a mellkas fényes lett az arc jobb oldala viszont nagyon sötétbe veszett...a kép alján az érnyékok is inkább zavaróak szerintem, mintsme hangulatosak legyenek...szerintem egy kis kontraszt is jót tenne a képnek!
Szóval ez így sajnos szerintem erősen javítandó!
További jó képeket!

Qqccs válasza:
teljes a skála

2007. július 20. | 22:05 | pfarnady

A Glamour olyan fotográfiai terület ahol az alkoto az érzékiséget, bűbájt próbálja ábrázolni, a modell segítségével, egy pillantással egy mozdulattal, akár egy kivillanó női mellbimbóval.
Ebben még csak hasonlót sem találtam.Erre goldoltam a kategóriát illetően.

Qqccs válasza:
köszönöm h feltételezed rólam h ezt nem olvastam

2007. július 20. | 22:03 | pfarnady

További jó fotózást! :)

Qqccs válasza:
neked is

2007. július 20. | 21:41 | pfarnady

A képről fél órában!Ez olyan tipikus leteszem a gépet oda ahol mindenem bennt van és egy késleltetett expoval csatttt:Ez a kategória nem erről szól.Bár lehet hogy a modell csinos ,de:
Minek az a hajcsat a kezébe ,mi a funkciója???
Az ablak és a mell rész fullra égve ...( néha néha jó a beégés de ezesetben nem látok rajt tudatosságot)
Árnyékok a lábon +itt ott amott abszolút nem kellenek a képhez
Emellet az arcról sem sugárzik a felszabadultság vidámság,stb
Ezekhez még társul ez a kockás ing és ez a semmilyen beállítás magad felé???
Nem értem?
Üdv

Qqccs válasza:
miért kéne hogy vidámság sugározzon? ez mióta előírás? miért nem lehet rajtam férfiing? miért nem nézhetek a kamerába?
a kiégés jogos
és gyakori hiba
nem csak neked sikerült észrevenned
a többivel nem értek egyet
az árnyékok nélkül számomra elvesztené a hangulatát a kép
a csatnak nincs különösebb funkciója
kivettem a hajamból
ennyi
téged nem fogott meg a kép ok
talán a kategória tényleg nem jó.
nit

2007. július 20. | 21:19 | pfarnady

Nem vagyok otthon a gépelésben annyira!

Qqccs válasza:
okay
akkor nem erőltessük

2007. július 20. | 21:19 | verajulis

Szia!
Nem szeretnék pontozni, talán jobb így. Nem nagyon értem hogy illik ez a kép ebbe a kategóriába, nekem inkább családi emlékkép. Értem a címet és szerintem hasonlót érdemes lenne még csinálni, de semmiképpen sem ebben a környezetben. Alul az árnyék nagyon ront a kép értékén, az ajtó ferde és a lány fél arca teljes sötétségben van. Ez így nem a legjobb. Talán legközelebb. További jó fotózást!

Qqccs válasza:
talán
üdv, nit

2007. július 20. | 21:08 | pfarnady

Szívesen elmondanán a többi hibát is főleg ebben a kategóriában!!

Qqccs válasza:
mi tart vissza?

adott pontszám: 1
2007. július 20. | 21:02 | pfarnady

Na nee gyerekek!!!Ez a kép ötös átlaggal????????Mi az ami megfogott benneteket?A bebukott arc ?esetleg a férfi ing alatt kikandikáló fürdőruha???Vagy az erkély árnyéka az alsó részen?Nem nem és nem!!!!Hiba hiba hátán!!!!
Ez csak az én véleményem ezek szerint!a glamourtól nagyon messze van ez a kép.Bocs

Qqccs válasza:
nem volt ötös eddig se
legalább leírtad a hibákat
üdv, nit

2007. július 20. | 20:59 | someoneelse28

Nagyon bájos.
Kedves reggeli hangulat.
Szeretem.
Some'

Qqccs válasza:
megtisztelsz
:)
nit

2007. július 20. | 20:33 | nemes_andras

"A fotós hozzászólása:
szerencsére a modell én magam voltam
és valahogy legyőztem a hiúságot
:)
már csak azért is
mert unom már a média által a szánkbarágott tökéletes női ideálokat
akik még csak nem is léteznek.
üdv, nit"

Oké ez a Te dolgod. Egy valamit viszont nem szabad figyelmen kívül hagyni szerintem.
Készítesz egy modellről egy képet, ami megjelenik valahol. Ha van a modellben némi hiúság, utána néz, hogy milyen a visszhangja a képnek. Tezsem azt itt a fotozz.hu-n is, akár, ha felkerült ide a kép. Szerinted hogy esne az a modellnek, hogy nem azt látja, milyen kecses, milyen nőies, hanem, hogy itt ilyen bőrhiba, ott olyan bőrhiba. Egy kis retus nem csak a képen segít. segít az ábrázolt ember megítélésén. Persze azért túlzásokba nem szabad esni, mert az visszaüthet. :)

Üdv: NemesA

Qqccs válasza:
hát enkem semmi kedvem ilyen embereket fotózni
:)
egyénként
az rosszabbul esne neki hogy tükörbe néz és azt látja hogy nem tökéletes a bőre mint azoknak a modelleknek akiknek a fotóit az újságokban látja.
elhiheted

2007. július 20. | 20:22 | proffdesign

nem teljesen rád gondoltam, ... ;) de most már mindegy...

Qqccs válasza:
:)

2007. július 20. | 20:22 | proffdesign

a kép a maga fényei miatt nem 100%-ig letisztúlt előttem ...
de itt nem is ez a lényeg, van a lányban valami, valami megfoghatatlan... érdekes játékos ösztönös, ez a kép alsó részéből áradó eleven nőiség... jó ez az ing ! ... a kereszt árnyék már nem annyira tetszik, és a üveg mögött a kéz is idegen ...ebben a formában, de a nézés... magával ragadna...
a baj az hogy a fej előtt is és mögött is egy világosabb képalkotó elem gyengíti a figyelmet...

kézcsók a leányzónak! :)
üdv,
Fecó

Qqccs válasza:
nekem tetszik a keresztárnyék
a világosabb képalkotó elemekkel kapcsolatban jól szóltál
azt tényleg jó lenne valahogy kiküszöbölni
üdv, nit

2007. július 20. | 20:03 | nemes_andras

Szia!

"A fotós hozzászólása:
szóval tulajdonképpen van benne fantázia, csak rossz az egész. inkább legyen egy műtermi dögösen néző kiretusált telt keblű nő nem? az ötös ám
és akkor mi lenne abban a fantázia? igazán érdekelne.
ne haragudj, de a változtatásaiddal egy teljesen más kép keletkezne.. így nem sok hasznos dolgot találtam bennük
üdv, nit"

No erre csak annyit szeretnék mondani, hogy. Van egy dolog, amit úgy hívnak fotóetika. Ezt tantárgyi szinten "súlykolták belénk" a Práterban. Ezen belül van egy pont, amely a következőt tartalmazza. Ha embert fotózol, akkor kötelességed őt jó színben feltüntetned, úgy, hogy az idegen szemlélőre jó benyomást tegyen a kép alapján.
Sőt szerintem igazándiból ez természetes kell, hogy legyen minden fotósnak, ha le van írva, ha nem.

Ezzel persze nem azt szeretném mondani, hogy Te ennek nem tennél eleget, de, ha ötvözöd a természetességet, egy kis "szemfényvesztéssel", akkor máris jobb színben tünteted fel a modellt. Egy kis bőr retusálással sokat dobhatsz a kép színvonalán, a modell megítélésén! ;)

Üdv: NemesA

Qqccs válasza:
szerencsére a modell én magam voltam
és valahogy legyőztem a hiúságot
:)
már csak azért is
mert unom már a média által a szánkbarágott tökéletes női ideálokat
akik még csak nem is léteznek.
üdv, nit

2007. július 20. | 19:57 | dizi

Hát az sem mind ötös azért. Bevágni a durcit nagyon könnyű. Elmondtam a véleményem, ahogy itt mindenkinek joga van hozzá. Az, hogy utálod a szabályokat, az egy dolog, attól még léteznek. Glamournak egyébként tényleg nem rossz, de javítandó.

Qqccs válasza:
nemn sértődtem meg
csak nem adtál hasznos tanácsokat
az egész képről levennél mindent amitől mondanivalója van..
és ennek most nincs semmi köze a bemutatkozószövegemhez
tényleg nem haragudtam meg rád
inkább te rám
de ne tedd
a te véleményed is számít, természetesen
:)
nit

2007. július 20. | 18:54 | LeO78

Sokan úgy kezdik, hogy minden képüket úgy hagyják ahogy az a gépből kijött. Idővel aztán megváltozik, én azt szoktam mondani hogy egy jó fotóhoz egy bizonyos mennyiségű utómunka szükségszerűen hozzátartozik, ennek mértéke sokmindentől függ de annyi bizonyos hogy mindenképpen tud dobni a látványélményen.

Qqccs válasza:
maga a fotográfia is úgy kezdődött
:)
igazad is van az utómunkálatokat illetően
én is vágtam, kontrasztot növeltem és telítettséget csökkentettem.
de szerintem hihetetlen unalmas h minden nőt tökéletesre akarnak csinálni a képeken. így már egy idő után

2007. július 20. | 18:35 | LeO78

A retusálásban lehet valami, de én pl a kiégett részt észre sem vettem, illetve a látvány egészére koncentráltam. :) De ezek nem érnek annyit hogy egy teljes egész pontot levonjon az ember.

Qqccs válasza:
retus ellenes vagyok :)

adott pontszám: 3
2007. július 20. | 18:16 | dizi

Ez a kép sztem nem 5-ös, és le is szeretném írni, hogy miért. Szépek ezek a lágy árnyalatok, viszont az árnyék a kép alsó harmardában, az üveg visszatükröződése, a pattanások (ami persze retusálható - vagy lehet direkt hagytad ott) és a hajcsat nem idevalók. Sztem a tekintet sem az igazi. Látok fantáziát ebben a képben, de meg kellen próbálni újra, más környezetben vagy nem is tudom. Szép fényeket, üdv!

Qqccs válasza:
szóval tulajdonképpen van benne fantázia, csak rossz az egész. inkább legyen egy műtermi dögösen néző kiretusált telt keblű nő nem? az ötös ám
és akkor mi lenne abban a fantázia? igazán érdekelne.
ne haragudj, de a változtatásaiddal egy teljesen más kép keletkezne.. így nem sok hasznos dolgot találtam bennük
üdv, nit

adott pontszám: 4
2007. július 20. | 17:50 | Lukitom

A túl direkt féloldalról kapott napfény kicsit félbevágja az arcot, a jobb oldal túl sötét lett a balhoz képest, ezen felül meglehetősen zavaró a kiégett rész a lány válla fölött. Nem tudom, mitől keletkezett, de vakítóan kivillan a képből. Ezek ellenére megfog a kép természetessége és a vágás is jó, talán inkább portré, mint glamour szerintem.

Qqccs válasza:
hát a napfénytől
:)
a kategórián sokat vacilláltam
majd elválik :)
a félbevágás jogos
üdv, nit

adott pontszám: 5
2007. július 20. | 17:32 | LeO78

A címmel együtt lesz egyértelmű a kép de már anélkül is beszédes - a pillantás, az árnyékba rejtőző szomorú arc nagyban kifejező igazán. A modell öltözete, a háttér és az előtér kissé kaotikus mivolta a kép kifejező kézsége fotodbotond képi világát és modellfotós profizmusát idézi fel bennem, és ilyesformán csak szupelatívuszokban beszélhetek ezzel a képpel kapcsolatban. Kivételesen szép pillanatot sikerült megörökítened - irigylem a szemed, a fantáziád.

Qqccs válasza:
nagyon örülök h tetszik
!
el se merem hinni, hogy fotobotondéhoz hasonlítottad a képem :)
köszi az értékelést
üdv, nit