BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,44
KATEGÓRIA: egyéb
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2007. január 21. 20:56
  • érzékenység: Iso-160
  • rekeszérték: 5
  • zársebesség: 1/300
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Békéscsaba
Pillantás a hídról

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

adott pontszám: 5
2007. január 22. | 13:22 | Vadliba

Ez meglepően jóleső érzés, amit kivált ez a kép, amikor ránézek. Nagyon tetszik. Szinte nem is akarok hibát találni benne. Ötöst adok rá. Szerintem nagyon jól állítottad be. A szinek szépek, élénkek, életerős sugárzóak. Az aszfalt szép tiszta (gondolom nem takaritottad le fotózás előtt :)), a kopásnyomok miatt a színátmenet még jobban feldobja.
Gratulálok hozzá!
Sokszor készítettem már magam is felüljárókról, hidakról hasonló témában fotót, de egyik sem sikerült még igy mint ez!
Jó érzékre utal! Csak így tovább!

gáriv2 válasza:
Nagyon köszönöm, igazán megtisztelő a véleményed.( Viszonylag új aszfaltburkolat s meg persze az egyész út is új)

adott pontszám: 4,5
2007. január 22. | 11:19 | ovarnet

Nagyon jó a vágása a képnek jól mutatnak az átlók. A színek is rendben vannak. Ami nekem nem jön be az alul a szallag korlát. Kár oda az. Ki kellett volna szedni vagy arréb tenni a témát.

gáriv2 válasza:
Igen, mint hogy többen is kifogásolták, meg én is bizonytalan voltan, hogy kell -e az ott, most végül is így döntöttem, de meg fogom próbálni a korlát nélkül is. köszönöm a véleményed.

adott pontszám: 4,5
2007. január 21. | 22:12 | Robert_X

Szerintem sikerült egy jó képet csinálnod, nekem nagyon bejön. Érdekes és dinamikus kép, egy-két apróbb hibával. Szerintem az alsó korlátrészt mindnképp jobban be kellett volna komponálnod a képbe, mivel így csak elkezdődik, és véget is ér. Talán az árnyékban feljebb húzhattad volna a sötét részt, mivel így nem sok részlet maradt benne.
Üdv,
Robi

gáriv2 válasza:
Igen, ha a korlátból több látszik- habár jeleztem egyik válaszomban, hogy gondolkodtam egyáltalán rajta hagyjam-e - akkor fönt is tönn látszana, s ott már túl sok zavaró tárgy volt. Egy zártabb letisztultabb képet akartam. Ez lett. Az árnyékkkal kapcsolatban van igazságod. Lehetett volna... Köszönöm a véleményed.

2007. január 21. | 21:51 | tevehát

A szerkesztése tetszik, de ennyi és nem több.:( Bár technikailag nem látok benne kivetnivalót, mégsem tartom jó képnek. Számomra üres, kitartó munkát nem igényel. Nem pontozom, mert nem szeretném lehúzni a képet. Sajnálom, nem alkartam ünneprontó lenni. A többi képed biztosan elnyeri a tetszésemet, körülnézek majd Nálad. Üdv.: Cili

gáriv2 válasza:
Mindig arra törekszem, hogy a semmiből csináljak valami jót. Persze ez a legtöbbször nem sikerül. Meg hát kinek mi az üres ill az érdektelen. Ha csak egy ízlés létezne az lenne a nagy baj. A további érdeklődéseddel a képeim iránt megtisztelsz. Köszönöm a véleményed, abszolút nem ünneprontó. Tárgyilagos és őszinte.

adott pontszám: 5
2007. január 21. | 21:48 | Diesel__

Álltalában mindig megnézek minden útról készült képet, így most sem teszek kivételt. A kép önmagában nem mond semmit, de valójában mégis. A rendkívüli ponosságot, ahogy a vonalak majdnem párhuzamossan futnak egymás melett a képen. Rendkívül jól néz ki a két külső zöld füves közt futó szürke aszfalt. A fehér csíkok pedig még fokozzák a hatást. Az utat elnézve nem lehet egy régi út hiszen hiba még nem található rajta. Szerencsédre talán a füvet is nemrég nyirták le így egy igen fiatalos út hangulatát adja viszza és az embernek máris mehetnékje támad. Rendkívül jól választottad meg a kép írányvonalát, mert nem a megszokott középre fút az út filinget látjuk. Thx. Jó érzés volt nézegetni.

gáriv2 válasza:
Köszönöm a véleményed. Csak nem szakmabeli vagy? Ha esetleg nem, akkor viszont jól és szakszerúen tájékozott érdeklődő kolléga, hiszen minden meglátásod ül. Ez 2006 októberében átadott Békéscsaba elkerülő szakaszhoz kapcolódó új út, s a fű a rendkívüli jó időjárás következtében friss növésű, bár nem mindenütt kél egyenletesen. Örülök, hogy tetszik a kép, s jónak tartod.

adott pontszám: 4
2007. január 21. | 21:38 | Karesszatya

Szia.Ha már pillantunk a hídról,akkor az én javaslatom az lenne, hogy jobb lett volna olyan képkivágást találni, hogy valamelyik vonal átlósan menjen végig a fotón.Ha ez nem tetszik,a másik variáns, hogy a sokféle sík legalább párhuzamos legyen és az érdekesebb lett volna. A harmadik, hogy azt a nagy fehér micsodát kihagyhattad volna, mert az elég sokat ront a képen szerintem.Még készíts variánsokat. :)

gáriv2 válasza:
Köszönöm. Van olyan verzió is ahol 45 fok mentén tökéletesen átlós az út felezóvanala ( itt épp záróvonal), de ezt a kép egy sorozat része ahol is, négyzetes képméretet kéképzeltem el, s abba sehogyan sem fért tökéletes átlósan bele. A másik észrevételedre reagálva pedig elég nehezen tudom elképzelni, hogy a perspektivikus összetartás törvényszerűségét befolyásolhassuk, a párhuzamosok bizony a valáságos nézetben összetertanak. A fehér micsodán-(egyébként szakszerűen a közúti acélszalag vezetőkorlát lefuttató elemének fölbe rögzítésére szolgáló betontest)- én is sokat gondolkoztam rajta hagyjam-e. Van olyan verzió is ,hogy nincs rajta, de én legalább is túl üresnek találtam úgy a kép ezen részét. Végül meggyőztem magam, s rajta hagytam. Még egyszer köszönöm a véleményed.

2007. január 21. | 21:29 | fa-nni

Benéztem a galériába... minden elismerésem, le a kalappal!
További - hasonlóan értékes - fényképezést!

gáriv2 válasza:
Köszönöm, Ez a vélemény többet ér egy 5-ös osztályzattól is. Megnézem majd én is a Tieidet.

adott pontszám: 5
2007. január 21. | 21:27 | fa-nni

Húúú! Itt aztán nincs sebességkorlátozás... 3D nélküli dinamikusság, csak úgy sűvít a tekintet az egyik sarokból a másikba.
A színek is elősegíik ezt (bár a bal felső sarok kicsit lehetne erősebb színben, ott kicsit elveszik az intezitvitás, de ez már csak kukacoskodás:-))
Az átlós elrendezés is közel áll a szívemhez.
Nagyon tetszik, gratulálok!

gáriv2 válasza:
Köszönöm a véleményed. Bár ezen a szakaszon csak 90 km/ó-val lehet haladni, meg hát a természet sem gondoskodott a bal felső sarok erősebb szinezetéről, de egyet értek a véleményeddel.